• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, zeker wel :Y)

    Zou jij durven te stagediven?


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Ja, zeker wel :Y)

    Zou jij durven te stagediven?


    En dat is? xD

    Oh jawel, dat lijkt me zo vet!

    Durf jij in een apenpak door de school te lopen en bananen uit te delen?

    Laconiek schreef:
    (...)

    En dat is? xD


    Foxfire schreef:
    (...)



    Ah. Duidelijk (A)

    Voor eindexamenstunt, yeah!

    Durf jij zomaar bij een stel jongens te gaan staan die je niet kent, om vervolgens gewoon mee te praten met hun gesprek?


    Tijd voor koffie.

    Ik zeg nu ja, maar ik denk dat als het moment er is, dat ik het niet zou durven :')


    Durf jij je docent een kinky berichtje mailtje smsje te sturen, en vervolgens te zeggen dat je het perrongeluk naar de verkeerde hebt gestuurd.

    Neeeeeeeee.

    Durf jij je hoofd honderd keer keihard tegen de muur te slaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nou nee !
    Dat lijkt me zelfmoord.

    Durf jij naar een drogist te gaan, en je op te laten maken, en dan gewoon weglopen en zeggen '' bedankt voor de moeite!''?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Nou, mijn moeder werkt in de enige drogisterij van de stad, dus dan zou ik me kapot schamen tegenover haar ;') nee dus.

    Durf jij 'Bloody Mary' op te roepen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nee, ik geloof er niet in, met die mailtjes enzo, maar nee thanks, ik ga geen dingen oproepen ofzo :')

    Durf jij een hele nacht te brengen in een onbekend bos alleen op een slaapmatje. zonder een tent om je heen.

    Nope, denk t niet :$

    Durf jij Heel hard op een piano gaan rammen tijdens muziekles als de docent aan t praten is? :P


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Als ik pissig ben en ze me irriteerd, Ja.

    Durf jij naar een agent te gain hem een 'blauwe smurf' noemen en hard wegrennen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Naja zou wel durven, maar doen nee, heb er geen behoefte aan.

    Durf jij naar je crush te lopen, en hem zomaar op de mond te zoenen.

    Nee hihi :$

    Durf jij een rauw stukje varkenshaas op te eten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.