• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.


    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Bradley 'Brad' Miles - Ailurophilia
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle
    -Adamo


    Meisjes (10)
    -Eleanor Jessamine Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jailee Jay Quinn - Faisean
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    -

    De groepen:
    Groep 1:
    Groep 2:
    Groep 3:
    Groep 4:


    Invullen:
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd:
    -Iedereen is tussen de 16 en de 20. Vandaar de term 'jongeren'.
    Uiterlijk (evt met foto):
    -bij iedere post link je deze foto in je naam, zeker in het eerste topics, dit is handiger.
    Innerlijk:
    -noem een paar karakterpunten en ligt deze kort toe. Het is geen bedoeling dat het een lange essay wordt en in de RPG ontwikkel je toch.
    Historie (evt.):
    Voorkeur voor kamer?:
    Extra:

    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: XXX, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: XXXX, Pete James Johnson, XXXX, XXXX
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, XXXX
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Verduidelijking;
    dit is een rollentopic nadat de vorige versie van de RPG. Omdat sommige mensen gingen stoppen, hebben we gezamenlijk besloten een doorstart te maken. Hierin worden wel een aantal dingen gewijzigd en er zijn natuurlijk vragen hierover. Enkele mededelingen zullen dan ook hieronder volgen;
    -géén offtopic meer, tenzij het echt betrekking heeft op de RPG. ('Is er iemand voor..' 'Je bent iets vergeten' etc.)
    Ik zal extra duidelijk een link naar het praattopic zetten in de beginpost. Reden hiervoor is omdat een aantal mensen het vele offtopic irritant en onoverzichtelijk vonden.
    *We beginnen nu op dag drie. Er zijn dus twee nachten voorbij gegaan in de woning.
    -Hoe wordt dit aangepakt? Nieuwe personages arriveren pas dan. Oude personages zullen naar alle waarschijnlijkheid hun kamer behouden, maar van groep wisselen. Acties van de dag ervoor hebben plaatsgevonden áls de personage waarmee je de acties deed ook weer in de doorstart meedoen. Anders is het nooit gebeurd.

    Wat betreft de vele ruzies: Mensen, alles kan anders gemeend zijn via het internet. Er zijn mensen die alles wat tegen hen gezegd wordt als kritiek beschouwen, terwijl het ook als een terloopse opmerking of grapje bedoeld kan zijn. Als je denkt dat iemand ruzie met je zoekt, of je beledigd of iets, vraag altijd voor de zekerheid. In 95% van de gevallen is het niets en gaat het om een misverstand. De andere 5%? Niet in mijn RPG.
    Is er toch ruzie gekomen? Luister naar mijn goedmaken en houd geen wrok. Als het niet één, twee, drie opgelost kan worden, dan gaat er een van jullie twee of allebei eruit. Ik heb geen zin in ruzie.

    Opmerking: Een aantal mensen spraken van een vakantie. Echter, dit is het niet! Het is echt een opvangcentrum en geen vakantie of een kamp, hoewel het daar wel op lijkt.

    Vragen? Stel ze.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 17:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Alleen Juliet?


    Nobody ;) Ik weet dat ik met rpg's waar ik met 1 personage speel altijd vastloop dus dat wil ik niet. Vandaar. Ik had pech :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Nobody ;) Ik weet dat ik met rpg's waar ik met 1 personage speel altijd vastloop dus dat wil ik niet. Vandaar. Ik had pech :P
    Lol. Hoe kom je daarbij?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Hoe kom je daarbij?


    Eigen ervaring :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Eigen ervaring :P
    Hoe bedoel je vastlopen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    En Raf kan niet meer.. WACHT!
    Laten we samen een Tweeling doen? Harries twin c:
    Jij doet Raffy, ik een andere c:
    Dan heb jij Raffy en Juultje ;D
    I'm AWESOME x'D
    Sorry, ik vind het wel een geweldig plan c:
    Let's DO IT! C:


    Little do you know

    Faisean schreef:
    (...)Hoe bedoel je vastlopen?


    Ik raak inspiratie kwijt op een of andere manier en heb geen zin meer. Best vaag maar nou ja. Ik moet er mee leren leven :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:

    Geslacht:
    Vrouwlijk
    Naam:
    Aurora Kate Parks
    Leeftijd:
    16, geboren op 12 Juni
    Uiterlijk:



    Denise heeft lange witblonde haren met soms een lichte slag er in.
    Haar ogen hebben een heldere blauwe kleur met een donkere rand eromheen.
    Ze heeft een slank lichaam met niet veel rondingen.
    Innerlijk:
    Denise lijkt op het eerste gezicht een zelfverzekerd meisje. Bij vrouwen is ze dat ook, maar vanaf het moment dat er een man de ruimte binnen loopt en dicht bij Denise komt word haar zelfbeeld ineens heel laag. Haar hele zelfrespect word meteen de grond in geboord en ze veranderd in een klein, angstig meisje.
    Dit komt geheel door haar verleden.
    Het woord ‘schaamte’ kent ze echter niet, dit is echter ook alleen als er geen mannen in de buurt zijn.
    Ze vind dat haar lichaam mooi is, dat er niks mis mee is. Maar dat idee verandert wel als een man voor haar staat en naar haar lichaam kijkt, dan voelt ze zich enorm kwetsbaar en ook haar zelfbeeld veranderd naar een lelijk meisje.
    Historie:
    Denise is vanaf haar achtste verkracht door haar vader. Pas op haar veertiende jaar is het gestopt, haar moeder kwam erachter..
    Hij heeft haar moeder vermoord toen ze hem er mee confronteerde, waarna Denise haar ‘vader’ meteen heeft aangegeven. Hij heeft levenslang gekregen en zal ook niet voorwaardelijk vrij komen. Maar ondanks de gerechtigheid heeft ze er nog altijd een trauma door in het bij zijn van mannen.
    Voorkeur voor kamer:
    Om van haar onzekerheid af te komen leek het haar pleegouders handiger om haar bij een jongen op de kamer te zetten. Zelf weet ze dit niet.
    Extra:
    -

    Geslacht:
    Mannelijk
    Naam:
    Pete David Mikaelson
    Leeftijd:
    18. Geboren op de laatste dag van Januari
    Uiterlijk (evt met foto):


    Pete heeft een slank, gespierd lichaam.
    Hij heeft bruine ogen met een bijna zwart randje eromheen.
    Zijn haren zitten vrijwel altijd zoals op de foto, en hij draagt vaak shirts met V-hals.
    Innerlijk:
    Pete is een angstig type. Hij wil niet dat mensen erachter komen dat hij Homo is, gewoon omdat er zo veel mensen zijn die een hekel hebben aan homo’s.
    Ook heeft hij een hekel aan Homofoben, hij kan er niet tegen als iemand Homo’s helemaal kapot maken met scheldwoorden en dat soort dingen.
    Als hij iemand slecht over Homo’s hoort praten kan hij nog wel eens flippen, dat is de reden dat hij niet te veel sport. Hij kent zijn eigen krachten niet en hij wil niet te sterk zijn..
    Historie (evt.):
    Pete komt uit een gezin met Twee zussen. Zijn moeder heeft een hekel aan Homo’s, net zoals zijn vader. Eigenlijk heeft Pete nog een broer, maar die is ‘verbannen’ omdat hij homo is. Daarom wil Pete er weg, hij hoopt dat hij snel een eigen huis kan kopen zodat hij zijn ouders kan vertellen dat ook hij homo is, zo weet hij dat hij altijd terug kan trekken in zijn huis.
    Voorkeur voor kamer?:
    Het liefst bij veel meiden.
    Extra:
    Hij is Gay, niet openlijk. Niemand weet er iets van.


    DONE! ^^


    Little do you know

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ik raak inspiratie kwijt op een of andere manier en heb geen zin meer. Best vaag maar nou ja. Ik moet er mee leren leven :]
    Kijk naar Roww haar reactie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Hmm dus Matt komt niet? Of heeft hij oppeens zijn tweelingbroer erbij?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Het wordt nog gezellige drama met Pete, John/Hunter en Dena


    Bowties were never Cooler

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ik raak inspiratie kwijt op een of andere manier en heb geen zin meer. Best vaag maar nou ja. Ik moet er mee leren leven :]


    Laten we gwn samen een Tweeling maken.. das wel leuker.. dan doe jij Raffy! c:
    Dan kun je Juul ook doen c:
    Dan doen we een Harries twin c:
    Would love that more then have an own twin.. ^^
    Dan kun je je tweeling tenminste nog eens leuk laten praten met elkaar :'D


    Little do you know

    KiliOfDurin schreef:
    Het wordt nog gezellige drama met Pete, John/Hunter en Dena


    Waarom denk je anders dat ik Pete hield ? X'D
    Gewoon een kwartet.. x'D
    Maar dan met drie lichamen.. :')
    Awkward :'D


    Little do you know

    Hihi
    Heel erg awkward


    Bowties were never Cooler

    worden er nog rollen gemaakt..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ........


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,