• Hello peeps,
    Gisteren was ik in de 1D pop-upstore in Waasland (voor alle Nederlanders: het is niet zo geweldig hoor, het is gewoon een grote ruimte met een karaoke-ding, enorm luide muziek, een signeermuur en een kassatje waar je wat dingetjes kunt kopen die je even goed in de Bart Smid vind.) en ik heb er vijf bekers en twee armbandjes gekocht. €25 is de kostprijs.
    Dat deed ik dus bij mijn vader, eenmaal terug bij mijn moeder liet ik haar ook mijn bekers en armbanden tonen. Dit gesprek volgde:
    Zij: 'Wie zijn die ventjes op die bekers?'
    Ik: 'One Direction, natuurlijk!'
    Zij: 'Wat?! Die zijn zo jong!'
    Ik: 'Niet zó enorm jong, ze zijn allemaal meerderjarig!'
    Zij: 'Kan niet! deze'-ze wijst op Harry-'is twaalf, denk ik. Deze'-Louis-'veertien, die daar'-Zayn-'Dertien. Die blonde is tien denk ik, en die andere' -Liam-'Is de oudste, zestien denk ik.'
    Ik (heeft de slappe lach): 'Niall, TIEN?! En Zayn is trouwens die die gaat trouwen, met Perrie.'
    Zij: 'Kinderen mogen niet trouwen...'
    Ik (rolt met haar ogen): 'Maakt niet uit, wie vind je knap?'
    Zij: 'Knap?!'
    Ik: 'Het minst lelijke.'
    Zij wijst naar Harry, Louis en Niall: 'Die Harry ziet er ondeugend uit. Die is wel tof, denk ik.'
    Ik: 'Ma, die hangt boven mijn bed!'
    Zij: 'Echt?'

    De rest van het gesprek had ik de slappe lach. Mijn conclusie is dat ze Zayn en Niall een beetje kinderachtig vindt, Harry stout, Liam volwassen en Louis niet slecht. Maar serieus, mijn vader kon er ook niet veel van. Hij dacht dat Louis biseksueel was en kende voor de rest alleen maar Harry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    hahaha wat ontzettend droog.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    hahaha wat ontzettend droog.


    26 - 02 - '16

    Hahahahaha :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Hahahahaha :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Haha, mijn moeder denkt juist dat ze homo zijn; en een beetje gelijk heeft ze uiteindelijk wel. (als we zerrie, elounor en liam&sophie even vergeten)


    Alleen maar tranen van geluk

    Hajaha wat droog

    Dorothy schreef:
    Haha, mijn moeder denkt juist dat ze homo zijn; en een beetje gelijk heeft ze uiteindelijk wel. (als we zerrie, elounor en liam&sophie even vergeten)

    Ik moet toegeven, op de bekers zagen ze er ook ontzettend gay uit...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn moeder vind ze niets en ik zou nooit zo'n grappig gesprek met haar over hen hebben..

    Het is maar een bandje volgens haar en toen was er ruzie in de tent..


    'Darling, just hold on'

    Haha, geweldig. Was mijn moeder maar een klein beetje geinteresseerd in hun als de jouwe (wbw)


    -

    haha datsoort gesprekken heb ik ook weleens met mijn moeder (alleen dan meer over de bands waar ik naar luister) xP


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Droogheid mn ma ging met me mee en vond het wel leuk alleen het twee uur wachten niet hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, zulke gesprekken heb ik dus altijd met mijn stiefvader haha


    YOLO, You Life Only Once

    Dat het 5 klein kinderen zijn, heeft ze wel gelijk in.


    Take me to wonderland

    Hahahahaha


    :)

    Imber schreef:
    Dat het 5 klein kinderen zijn, heeft ze wel gelijk in.


    Queer zijn is gewoon alles