• Hello peeps,
    Gisteren was ik in de 1D pop-upstore in Waasland (voor alle Nederlanders: het is niet zo geweldig hoor, het is gewoon een grote ruimte met een karaoke-ding, enorm luide muziek, een signeermuur en een kassatje waar je wat dingetjes kunt kopen die je even goed in de Bart Smid vind.) en ik heb er vijf bekers en twee armbandjes gekocht. €25 is de kostprijs.
    Dat deed ik dus bij mijn vader, eenmaal terug bij mijn moeder liet ik haar ook mijn bekers en armbanden tonen. Dit gesprek volgde:
    Zij: 'Wie zijn die ventjes op die bekers?'
    Ik: 'One Direction, natuurlijk!'
    Zij: 'Wat?! Die zijn zo jong!'
    Ik: 'Niet zó enorm jong, ze zijn allemaal meerderjarig!'
    Zij: 'Kan niet! deze'-ze wijst op Harry-'is twaalf, denk ik. Deze'-Louis-'veertien, die daar'-Zayn-'Dertien. Die blonde is tien denk ik, en die andere' -Liam-'Is de oudste, zestien denk ik.'
    Ik (heeft de slappe lach): 'Niall, TIEN?! En Zayn is trouwens die die gaat trouwen, met Perrie.'
    Zij: 'Kinderen mogen niet trouwen...'
    Ik (rolt met haar ogen): 'Maakt niet uit, wie vind je knap?'
    Zij: 'Knap?!'
    Ik: 'Het minst lelijke.'
    Zij wijst naar Harry, Louis en Niall: 'Die Harry ziet er ondeugend uit. Die is wel tof, denk ik.'
    Ik: 'Ma, die hangt boven mijn bed!'
    Zij: 'Echt?'

    De rest van het gesprek had ik de slappe lach. Mijn conclusie is dat ze Zayn en Niall een beetje kinderachtig vindt, Harry stout, Liam volwassen en Louis niet slecht. Maar serieus, mijn vader kon er ook niet veel van. Hij dacht dat Louis biseksueel was en kende voor de rest alleen maar Harry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Imber schreef:
    Dat het 5 klein kinderen zijn, heeft ze wel gelijk in.

    Eigenlijk wel, maar om Niall negen jaar jonger in te schatten...
    Dat is toch wel erg, hoor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel, maar om Niall negen jaar jonger in te schatten...
    Dat is toch wel erg, hoor.

    Ze schat hem op uiterlijk misschien inderdaad te jong, maar kwa gedrag lijkt hij echt een klein kind.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Ze schat hem op uiterlijk misschien inderdaad te jong, maar kwa gedrag lijkt hij echt een klein kind.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh ik had graag naar Waasland gekomen! Jammer dat het niet zo veel speciaals is volgens jou... Gelukkig heb ik nog even om te bedenken of ik wil of niet (: Hahaha dat gesprek... Hilarisch!


    Hamartia

    Je moeder heeft gelijk (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    lol


    ©1998

    Mijn moeder vindt Harry eng. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zo'n soort gesprek had ik dus ook met mijn moeder hoewel ze volgens mij Louis de knapste vond.


    Physics is awesome

    Droog!
    Zijn die gastjes echt meerderjarig?Ik schatte ze iets van een 15!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oh niall even oud als mij xD


    I'm a girl in the world

    Well, ik vind ze ook leuk, maar heb nergens posters ofzo. Mijn ouders vinden het maar niks, haha.
    Mijn vader en moeder vinden Harry eng met zijn lange haar. Louis homo, Zayn ook eng en Niall- geen idee. Alleen Liam wordt enigzins goedgekeurd omdat hij er nog wel normaal uitziet. c:


    Miep

    Bombalurina schreef:
    Well, ik vind ze ook leuk, maar heb nergens posters ofzo. Mijn ouders vinden het maar niks, haha.
    Mijn vader en moeder vinden Harry eng met zijn lange haar. Louis homo, Zayn ook eng en Niall- geen idee. Alleen Liam wordt enigzins goedgekeurd omdat hij er nog wel normaal uitziet. c:

    Oei, mijn ouders mogen Harry juist graag, zoals je hierboven ziet :$. En ja, Liam ziet er ook het meest volwassen uit, vind ik (en mijn moeder).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn ouders vinden ze drie keer niks.


    26 - 02 - '16

    Hahaha, geweldig!
    Mijn moeder vindt ze best leuk, vroeger was ze ook fan van een band dus vindt ze het alleen maar leuk dat ik dat nu ook ben. (:
    En ik liet een keer een foto van Zayn aan m'n wiskundeleraar zien, en hij zei: 'Zozo, die heeft een strak buikje. Ja die is wel knap.' :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hahahaha


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.