• Hello peeps,
    Gisteren was ik in de 1D pop-upstore in Waasland (voor alle Nederlanders: het is niet zo geweldig hoor, het is gewoon een grote ruimte met een karaoke-ding, enorm luide muziek, een signeermuur en een kassatje waar je wat dingetjes kunt kopen die je even goed in de Bart Smid vind.) en ik heb er vijf bekers en twee armbandjes gekocht. €25 is de kostprijs.
    Dat deed ik dus bij mijn vader, eenmaal terug bij mijn moeder liet ik haar ook mijn bekers en armbanden tonen. Dit gesprek volgde:
    Zij: 'Wie zijn die ventjes op die bekers?'
    Ik: 'One Direction, natuurlijk!'
    Zij: 'Wat?! Die zijn zo jong!'
    Ik: 'Niet zó enorm jong, ze zijn allemaal meerderjarig!'
    Zij: 'Kan niet! deze'-ze wijst op Harry-'is twaalf, denk ik. Deze'-Louis-'veertien, die daar'-Zayn-'Dertien. Die blonde is tien denk ik, en die andere' -Liam-'Is de oudste, zestien denk ik.'
    Ik (heeft de slappe lach): 'Niall, TIEN?! En Zayn is trouwens die die gaat trouwen, met Perrie.'
    Zij: 'Kinderen mogen niet trouwen...'
    Ik (rolt met haar ogen): 'Maakt niet uit, wie vind je knap?'
    Zij: 'Knap?!'
    Ik: 'Het minst lelijke.'
    Zij wijst naar Harry, Louis en Niall: 'Die Harry ziet er ondeugend uit. Die is wel tof, denk ik.'
    Ik: 'Ma, die hangt boven mijn bed!'
    Zij: 'Echt?'

    De rest van het gesprek had ik de slappe lach. Mijn conclusie is dat ze Zayn en Niall een beetje kinderachtig vindt, Harry stout, Liam volwassen en Louis niet slecht. Maar serieus, mijn vader kon er ook niet veel van. Hij dacht dat Louis biseksueel was en kende voor de rest alleen maar Harry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, nu krijg ik ook de slappe lach :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dorothy schreef:
    Haha, mijn moeder denkt juist dat ze homo zijn; en een beetje gelijk heeft ze uiteindelijk wel. (als we zerrie, elounor en liam&sophie even vergeten)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    HAHAHAHAHAH I ALMOST DIED


    they come, they go

    Hahaha (:
    Mijn moeder vind Liam de knapste en Harry het lelijkste.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ellery schreef:
    Haha, geweldig. Was mijn moeder maar een klein beetje geinteresseerd in hun als de jouwe (wbw)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa