• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent Aravis
    -

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanough × Loian
    -

    De story.
    Het zeiktopic.


    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 4x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis



    We beginnen bij de hoorn. Sommige mensen verwonden iemand, sommigen hebben van tevoren al pacts gesloten, en anderen vluchten in hun eentje weg zonder iemand of iets. Iedereen die iets heeft gepakt heeft een verwonding.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    (Mwuhahaha, ik heb Celine haar Ipad gestolen en nu heeft ze dit lekker als "mijn topics" berichtje)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics]


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    [Mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    – Mijn topics. –


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Mon topic ! :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Yellarms ~ district 9

    Ik haal diep adem en stap op de ijzeren plaat die me naar boven brengt. Ik werp een laatste blik op Yoël, mijn stylist en adem langzaam uit. Als ik boven kom word ik eerst verblind door het felle zonlicht. Dan kijk ik schichtig om me heen. Ik sta in een prachtig veld vol met bloemen. Ik zie de hoorn des overvloeds en de dingen die er omheen verspreid liggen. In de verte zie ik een donker bos. Ik neem me voor om wat spullen te pakken en dan zo snel mogelijk naar het bos te rennen. Ik ga in een goede houding staan zodat ik meteen weg kan rennen.
    Dan gaat de gong. Iedereen komt tegelijkertijd in beweging. Ik zie mensen weg rennen, en sommigen rennen juist naar de hoorn toe. Ik zie verderop een speer liggen. Ik sprint er op af, maar dan voel ik dat iemand me opzij duwt. Ik verlies mijn evenwicht en kijk wie mijn belager is. Het is een jongen uit district 11. Niet de kleine maar de grote. Hij kijkt me angstig aan en ik duw hem van me af. Het volgende moment krijgt hij een mes tussen zijn ribben geduwd door iemand wiens gezicht geen lichtje laat branden. De persoon haalt naar me uit en ik rol weg. Het mes schampt echter mijn linker onderarm die direct begint te bloeden.
    Ik ren zo hard mogelijk weg en gris in het voorbijgaan een pak met eten van de grond en een zakmes. Dan sprint ik zo snel als mijn benen me kunnen dragen het bos in.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:36 ]


    -

    {Ik zal kijken of ik nog wat kan schriven vanavond...}


    Tijd voor koffie.

    Ciarra Hannah Rover
    Verbaasd knipper ik om het overtollige licht uit mijn pupillen kwijt te raken. Als ik eindelijk gewend ben, stokt mijn adem.
    Het is prachtig.
    Een mooi weiland, met bloemen en alles erop en eraan strekt zich voor me uit. Opgetogen haal ik weer adem: Misschien is dit een verzoeningspoging van het Capitool? Dan verdwijnt mijn grijns- de realiteit komt terug.
    Net als de gong. Geschrokken sta ik stil van angst. Nu gebeurt het. In paniek schiet mijn blik overal heen, uit instinct loop ik naar de hoorn, begin dan te rennen. Ik zie dat er al gevechten beginnen, maar niets lijkt tot me door te dringen. Tot een prikkelige klap. Verdwaasd val ik op de grond neer, maar ik zie hoe mijn aanvaller neergestoken wordt, en het bloed doet zijn best uit zijn lichaam te komen. Ik gil, zoals ik nog nooit gegild heb.
    De Hongerspelen zijn begonnen.


    Tijd voor koffie.

    - MT. -

    Jace Doddler x District 1 x Beroeps

    Ik knipper verwoed met mijn ogen als ik de Arena zie. Prachtig. Een grijns onstaat op mijn gezicht en nietszeggend staar ik naar de Hoorn des Overvloeds. Ik vestig mijn blik op een bijl en wat eten, niet ver van mij vandaan. Als de gong gaat ren ik zo snel mogelijk naar de bijl toe. Ik gris het ding van de grond en haal uit naar een meisje uit district acht dat iets anders wilde pakken, maar ik raak haar expres niet. Daarna laat ik mijn blik gaan over de andere tributen. Gelukkig is het hier wat rustiger. Ik pak ook nog wat crackers en stort me dan in het gevecht. Pijnlijk grijp ik naar bovenbeen, als iemand mij verwond. Met mijn bijl haal ik uit naar een jongen uit district vijf, hij ontwijkt hem nog net maar doordat ik sneller ben sla ik hem nog een keer. Hij valt op de grond en voor deze ene keer laat ik het zo. De pijn negerend stort ik me weer in het gevecht voor ander eten.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 22:02 ]

    Aurelynn ''Lynn'' Jay Quinn - Districht 1

    Zuchtend kijk ik naar het districht aandenken van mijn moeder. Mijn moeder zat bij een van de eerste hongerspelen en die heeft ze gelukkig gewonnen. Ik sluit mijn ogen even als ik het platforum naar boven voel gaan. ''Dit is het'' fluister ik. 10...9.. Naast me had ik Rose staan ze kwam uit districht negen en ik vond haar niet echt een speciaal geval die je vaak tegen komt in de spelen. Haar zag ik dan ook niet echt al concurrentie. 2...1....0. Ik begon te rennen toen ik de gong hoorde. Rechts van me zie ik nog net een meisje op de grond vallen van het gillen. Ik grinnik even en grijp een rugzak waarna ik het bos in ren. Het was de bedoeling dat ik Jace ging vinden. En ik zou niet meevechten bij de hoorn aangezien ik echt niet verwond wil worden. Ik twijfel wel aan het einde. Ik heb bondgenootschappen nooit een goed idee gevonden aangezien er toch altijd één doodgemaakt word door de ander. Als we ver genoeg waren in het spel zou ik Jace gewoon dumpen. Ik wou namelijk niet dat er hetzelfde met mij gebeurd. Mijn zusjes kan ik dat gewoon niet aandoen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn topics


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Emma Madeline McCartny || District 10
    Ik zucht en kijk naar mijn stylist die ik eeuwig dankbaar ben. Hij had toen hij me kon helpen me prachtig gemaakt. Mijn pijpenkrullen laten zien met een grote blauw turquase strik. Nu glimlachte ik naar hem en knuffelde ik hem om vervolgens in de buis te stappen. 'Vaarwel.' Sprak Mijn fragile stem. Ik klonk zo kwetsbaar, maar ik was sterker. Hij glimlachde en stak zijn duim op. 'Je kunt het.' Zegt hij. Hij geloofde zelf zijn eigen woorden niet. Ik zwaaide naar hem en pakte mijn ketting die open kon. Ik opende hem en zag mijn ouders en mijn oudere zus. Ze was jonger daar 15 maar haar bruine haren en haar gezicht waren perfect. Ik miste haar, maar ik wist dat ik snel bij haar zou voegen. Ik kuste de foto's en stopte ze weer weg. Ik keek trots toen het licht mijn ogen in kwam. De camera's konden mij zien. Ik kijk naar de hoorn. Ik zou daar niet heengaan, maar de zakmes en een paar crackers(?) lagen voor me. Dt was het moment. Het leven leek wel slowmotion. De tijd tikte, maar het leken wel jaren. Bij 3 kwam ik terug in de realiteit en met de gong die ging schoot ik weg. Ik bukte een voordeel aangezien ik klein was en ik pakte het zakmes em de crackers om daarna gelijk naar het bos te rennen. Ik wou geen bloed aan mijn handen. Het zakmes was er alleen voor het villen van de dieren als ik die kon krijgen. Als echt wapen om te ontsnappen kon ik altijd wel een katapult maken. Het zakmes was alleen maar voor de hulp met eten en snijden van dingen. Ik ren sneller en sneller totdat ik bijna uitgeput ben. Ik kijk nu echt om me heen. Het was prachtig maar een stemmetje in mijn hoofd dat ik niet zo moest denken. Het was eigenaardig niet te vertrouwen en dat was iets wat ik niet kon negeren. Ik wou naar het bos. Ik had het nodig het was fijnerven niet in het zicht. Zodra ik het eerste boompje zie van het bos klim ik er gelijk in om daarin verder te klimmen van boom tot boom. Ik was niet perfect in het klimmen maar ik kon het wel. Ik was sneller dan het gemiddelde persoon. Plus niet veel mensen konden me hier zien. Als ik ver genoeg ben en niemand hoor ga ik zitten in de boom en pak ik de waterfles die in de outfit zit. Ik had gister veel gedronken en gegeten want dan zou ik het minder nodig heb. Ik twee slokjes heb gedronken ga ik zitten en wacht ik tot het bloedbad afgelopen zou zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ichelle Jill Evans - District 2.
    Ik ga door de buis heen en mijn ogen worden verblind als ik boven kom. Na een paar seconden zie ik weer wat beter en kijk ik rond, wat een mooi landschap eigelijk. Al weet ik dat je dat absoluut niet moet vertrouwen. Ik kijk even rond naar mijn teamgenoot uit 2. Ik zie hem ergens vijf á zes plaatsen van mij af staan. Fijn.. Ik kijk naar de hoorn en zie daar de pijl en boog liggen. 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1 De gong gaat en ik ren van mijn plaat af. Ik pak zo snel als ik kan de boog met de twintig pijlen, ik grijp nog een paar crackers en ik ren weg. Ik blijf ergens op de rand hangen, want ik wil niks missen van het bloedbad, maar om er nou in mee te vechten, nee dankje zeer. Ik zie hoe een aantal beroeps druk aan het vechten zijn. Ik let niet op en een van de jongens uit 9 gooit iets naar mijn richting, geen idee wat, maar ik duik net op tijd opzij. Het heeft mijn arm geraakt, er zit namelijk een redelijk diepe wond. Ik zucht even en ik pak mijn boog. Ik schiet er een richting hem, maar hij komt niet op de plaats waar ik het wil. Ik vloek even, ik schiet nog een keer raak, en deze keer is hij op de juiste plek. Ik kijk even of hij dood is en ik trek dan de pijlen uit zijn lichaam.
    -Ik wist niet of je al mocht vermoorden of niet-


    Yaelle Faye Golden - District 6
    Wanneer ik in de Arena kom zijn mijn ogen een paar tellen verblindt. Als mijn zicht beter wordt kijk ik snel rond, ik ren direct het bos in en ik ga niet meedoen aan het bloedbad. Wanneer de gong gaat ren ik snel naar de tas met crackers en ga ik dan door naar het bos. Ik zie dat de meeste beroeps zich in een gevecht storten, ben ik blij dat ik het niet was. Ik ren stug door totdat ik voor mijn gevoel veilig ben en dan begin ik met lopen. Ik zucht even, ik wou dat ik nooit uitgekozen was. Ik wil weten hoe het met mijn teamgenoten gaat, zouden ze zich in het bloedbad hebben gestort? Zouden enkele van hun al dood zijn of iemand vermoord hebben? Ik weet het niet en ik wil het niet weten ook. Het interesseerd me helemaal niks, als ik het nou maar een tijdje vol hou zonder enkel wapen.


    That is a perfect copy of reality.