• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent Aravis
    -

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanough × Loian
    -

    De story.
    Het zeiktopic.


    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 4x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis



    We beginnen bij de hoorn. Sommige mensen verwonden iemand, sommigen hebben van tevoren al pacts gesloten, en anderen vluchten in hun eentje weg zonder iemand of iets. Iedereen die iets heeft gepakt heeft een verwonding.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (sorry Angel, het was zo niet mijn bedoeling. zullen we het gewoon vergeten?)


    imperfection is beauty

    xCinta schreef:
    (sorry Angel, het was zo niet mijn bedoeling. zullen we het gewoon vergeten?)
    - Nee het lag aan mij. Ik heb gewoon snel een mening gevormd en heb last van zelfbeheersing en woedeaanvallen waardoor ik sommige reacties wat anders kan opvatten -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nathan Douglas Rhine || District 2

    Ik rende verder het bos in en bleef op mijn hoede ,je wist maar nooit ,of er plots een tribuut ,voor mijn neus verscheen of een mutilant. Ik hoorde ergens gepraat en gefluister ,wat me deed om kijken. "Nathan!" hoorde ik een hoge stem fluisteren, ik draaide me in die richting om en keek omhoog. Acacia en haar districts genoot ,waarvan ik de naam niet weet ,-vast omdat ik hem niet belangrijk vond- zaten hoog in een boom."Oh hey Acacia ,goed dat je het overleefd hebt,een mooie dame zoals jij op dag 1 dood ,zou geen pretje zijn."zeg ik met een lichte grijns. Over de jongen begon ik niet ,die mocht gewoon dood ,niet als bijna alle andere mensen . Ze zouden toch dood gaan en er zou maar 1 winnaar over blijven en dat zal ik worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Faisean schreef:
    (...)- Nee het lag aan mij. Ik heb gewoon snel een mening gevormd en heb last van zelfbeheersing en woedeaanvallen waardoor ik sommige reacties wat anders kan opvatten -

    -Ok, dat wist ik niet. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Drew Ken Valey

    Ik grinnik even en een grijns komt op mijn gezicht te staan maar al snel veranderd hij als ze ene Nathan roept. Ik rol onopvallend met mijn ogen. Dit kon je toch niet menen? Gaat ze die jongen uit districht 2 roepen. Ik had tussen hem en haar wel een chemie gezien tijdens het trainen. Ik blijf stil op de tak naast Acacia zitten. "Oh hey Acacia ,goed dat je het overleefd hebt,een mooie dame zoals jij op dag 1 dood ,zou geen pretje zijn." Ik proestte het even uit. Goeie flirt truck jongen. Ik zou het maar niet hard op zeggen aangezien ik dan waarschijnlijk ook ruzie had met Acacia. Meisjes voelen zich namelijk te snel aangetrokken door jongens als ik naar mijn ervaringen kijk. De jongen zo ik niet groetten hij had toch alleen maar oog voor Acacia. Ik draaide mijn hoofd weer om naar de kant van de hoorn. ''Als Austin maar niet dood gaat'' mompel ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Skull schreef:
    (...)
    -Ok, dat wist ik niet. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.-


    (Dat zal ik ook doen...)


    imperfection is beauty

    Allyssya Megan Broadbent || District 10 || hoorn:

    Er stroomt wat bloed uit mijn been. Zo te zien heb ik me ergens aan geschaafd of is er een mes over mijn been gevlogen en heb ik het niet gevoeld, wellicht door de adrenaline.
    Hier en daar worden mensen afgeslacht. Ik kan het niet aanzien. Sommige beroeps rennen weg, anderen blijven gewoon voor de lol onnodig bloed vergieten. Ik had wel kunnen weten dat ik nooit naar de hoorn gerend had moeten zijn. Dit spel is niet voor mij, dit wordt niet gespeeld door 14-jarigen. Die zijn er enkel om af te slachten voordat de echte lol begint.
    De reepjes vlees die in het doosje zitten zijn nog geringer dan wat we thuis kregen. Ze hadden er echt niet meer in kunnen steken.
    Angstig steek ik mijn hoofd omhoog, om te zien of ik ongezien kan weglopen, maar dan zie ik iemand. Een beroeps denk ik.
    Vluchtig buk ik me weer, ik de hoop dat hij me niet gezien heeft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Acacia Willow Racian × D7 × Mutilantenbos.
    "Oh hey Acacia, goed dat je het overleefd hebt, een mooie dame zoals jij op dag 1 dood, zou geen pretje zijn." Ik bloosde, en zacht grinnikte ik. Drew had inmiddels plaats genomen op de tak naast mij, en ik hoorde hem proesten. "De dag is nog niet voorbij, Nathan." Het viel me wel op dat hij deed alsof Drew er niet was. "Als Austin maar niet dood gaat." mompelde hij naast me. "Nee, zeg dat niet." Zei ik. Austin was een aardige jongen, en ook niet de domste. Hij zou zich waarschijnlijk niet in het het gevecht mengen. Ik ging aan de tak hangen waar we op zaten, en liet me op de grond vallen. Ik keek met bewondering naar het mooie zwaard. Vervolgens hield ik mijn bijl op. "Wat dachten jullie van een pact, met zijn drieen?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:24 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yaelle Faye Golden - District 6 - Bos.
    Ik ren nog steeds door het bos als ik in de verte een jong meisje zie staan. Hmm, misschien zijn een paar mensen die ik kan vertrouwen toch wel handig in deze spelen. Voor even dan. Ik ren haar richting op en roep iets naar haar. Als ik bij haar ben, zie ik dat het een van de meisjes uit 12 is. 'Ik doe niks. Ik heb geen wapens, ik kom alleen maar vragen of je een bondgenootschap wil sluiten met me' zeg ik tegen haar en ik lach even. ´Straks heeft ze al een pact gesloten met die jongens uit twaalf, en die leken mij nou niet wat je zegt zwak. Straks wordt ik door deze keuze vermoord?' denk ik.Maar ergens zegt mijn gevoel dat Mirte een goede keuze is, dus ik laat het maar zo. Eerst kijken wat Mirte antwoord, en of ze een zeventien jarige als ik wel vertrouwt.

    -Ook kort :c-

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    x Mirte Cavanaugh
          Als ik een – voor mijn gevoel – lang stuk weer het bos ben in gelopen, hoor ik een stem. Meteen denk ik dat het onmogelijk is dat ze nu al iets omroepen. Dan pas zie ik dat iemand op me af komt lopen. Ik ben al half in een boom geklommen als ze schreeuwt dat ze niets doet en geen wapens heeft, alleen een bondgenootschap wil sluiten.
          'Hoepel op. Zelfs met twee zijn we dood voor de volgende dageraad, wen er aan. We gaan dood, 6, hoe we het ook draaien of keren.' Meter per meter, tak per tak, klim ik verder de boom in. Mijn handen schaven zich enkele keren, maar het is pas als ik naar de volgende boom wil springen en ik de takken mis, dat ik zo'n vijf á zes meter naar beneden. De lucht wordt uit m'n longen gepompt en snakkend naar adem krul ik me naast de voeten van het meisje op. Mijn arm voelt als verschroeid en ik adem als iemand die... Als iemand die uit een boom in gevallen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Raleigh Levi Kai || District 4: hoorn

    Mijn borst gaat snel op en neer van terwijl ik op adem probeer te komen. Ik kijk gestrest om mee heen en probeer te besluiten wat ik moet doen. Het bos invluchten? Of zal ik me voor eens in mijn leven als een beroeps gedragen en in de eerste paar minuten zoveel mogelijk kandidaten uitschakelen? Mijn maag draait zich om en geeft het antwoord al. Ik realiseer me hoe weinig kans ik maak. De Games win je niet door je te verstoppen en niemand te doden, die win je alleen door net zo hard mee te doen als ieder ander. Door je menselijkheid te verliezen. Is het het wel waard? Ik schrik op als ik achter een stapel kisten het bovenste gedeelte van iemands gezicht zie. Het is het meisje uit district 10, ik herinner me haar van de trainingen. Ik besluit mijn instinct te volgen. Ten slotte is het moeilijk om de Games te winnen zonder een bondgenoot. Ik houd mijn speer voor me uit voor het geval dat ze een wapen heeft en in paniek mij probeert aan te vallen. Ze is weer gaan bukken toen ze me zag, maar ik weet dat ze nog achter de kisten zit. Ik kijk om me heen of er geen andere tributen in de buurt zijn, maar de deelnemers die er nog zijn, zijn in gevecht of rennen weg. Ik weet dat ik op moet schieten, want als ik straks alleen over ben bij de hoorn, ben ik een makkelijk doelwit. Ik ben nu bijna bij de kisten en ik hoor mijn eigen stem, zacht en voorzichtig. "Allyssya is het toch?"

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:41 ]


    Caution first, always.

    Nathan Douglas Rhine || District 2

    De jongen begon te proesten en ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan .Hij zou wel anders brabbelen ,als ik 'per ongeluk' mijn zwaard in zijn ribbenkast boor...Ik richtte ik me weer op Acacia die blosjes op haar wangen had en zacht grinnikte. "De dag is nog niet voorbij, Nathan." zei ze en en grijnsde licht. "Klopt ,maar ik ben bijna zeker ,dat je het wel zult overleven."zei ik dan e-met een vlugge knipoog. Eens wat anders dan bloed voor het Capitool kon geen kwaad. De jongen naast haar op de tak mompelde wat ,en ik verstond er niets van ,het was vast onbelangrijk... "Nee, zeg dat niet." hoorde ik Acacia nog zeggen tegen hem en ik kijk hun fronsend aan. Ze ging aan de tak gangen en sprong zo naar beneden ,waarbij ze op haar beide voeten op de grond terecht komt. De keek bewonderend naar mijn zwaard en hief haar bijl wat op. "Wat dachten jullie van een pact, met zijn drieen?" vroeg ze dan en ik kijk haar bedenkelijk aan en keek dan even naar boven waar die andere jongen nog op de tak zat. Ik mocht hem niet ,maar ik kon hem wel altijd gebruiken... Ik keek weer even naar Acacia. "Waar is hij dan goed in?"vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Ik wil alleen maar nuttige mensen als bondgenoot. "mompel ik dan en keek de jongen dan weer ongeïnteresseerd aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Skull schreef:
    (...)

    -Ze was eruitgeloot bij het zakmes,dus ze heeft geen wapen, sorry.-

    [Huh maar dit stond er :
    Skull schreef:
    Ik heb geen foto's, aangezien ik nu op de PC zit ipv mijn laptop, maar ik hoop dat jullie mij op mijn woord geloven.

    Ideas en Faisean kregen de werpmessensets.
    IsA20's District 11 (waarvan ik de rol kwijt ben omg, kan iemand 'm quoten?), Aravis en Hurtedheart krijgen de zakmessen.
    Dan heb ik alles verloot, toch?
    sorry dan ik dacht dat ik dus een zakmes kreeg]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) sorry dan ik dacht dat ik dus een zakmes kreeg]


    -Dan heb ik het helemaal fout gezien, sorry. Dat zakmes is voor Emma.-
    *facepalm.*
    -Ik ben zo dom-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Drew Ken Valey ll Districht 7 ll Mulitantenbos

    Ik grijnsde wat op het antwoord dat Acacia hem gaf. Ik vond het er zo komisch uitzien. Ik knik. Met Austin had ik onderhand een goeie bond opgebouwd en ik hoopte zo vurig dat hij niet dood zou gaan. ''Ik hoop het'' glimlach ik zwak. Ik volg het voorbeeld van Acacia en ook ik kom met beide voeten op de grond. Ik had nog niet echt de tijd gekregen om te kijken wat er in mijn rugtas zat. ''Een messenset dit kan je niet menen'' enthousiast keek ik Acacia aan. Ook zij wist dat dat mijn beste punt was dus ze zal vast wel begrijpen waarom ik door het dolle heen ben. Met een messenset vang je ook makelijk eten. "Wat dachten jullie van een pact, met zijn drieen?" Mijn gezicht betrok even en twijfelend keek ik haar aan. Ik wou niet echt bij een pact horen waarbij iemand me niet mag. Dan gaat gewoon niet. Je word dan te snel verraden. "Waar is hij dan goed in?"vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen. "Ik wil alleen maar nuttige mensen als bondgenoot. " Hij kijkt me ongeintreseerd aan. Ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Ik wil je niet teleurstellen Acacia maar ik merk dat sommige mensen me hier niet mogen dus het lijkt me niet goed om een pact te sluiten'' mompel ik. Ik sloeg haar op haar schouder en gaf haar snel een knuffel. Ik weet niet of Acacia voor Nathan of mij zou gaan. ''Ik ga Austin wel zoeken'' mompel ik waarna ik me omdraai.

    (Austin voor Drew?)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,