• Meooww (cat)
    Het is vakantie aka te-lui-om-nagels-te-knippen

    Nog even en ik vijl de hoeken bij zodat het dodelijke punten worden muhahaha. (bat)
    Nee, even serieus; het wordt echt tijd dat ik ze knip. :'D Hoewel ik ze wel eens veel langer heb gehad... maar dat wordt gewoon onpraktisch.
    Wie heeft nog meer van die lange nagels?

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb geen lange nagels, nog nooit gehad. Ik peuter ze eraf zodra ze scheuren en dat gebeurd gauw als ze aardig lang beginnen te worden.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik... niet meer :'D
    Ik heb m'n periodes dat ik weet te stoppen met nagelbijten, en dan worden ze ook zo lang en dan besteed ik echt uren eraan om ze te verzorgen en al :3
    tot ik weer begin van de stress :W


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Had,, Al beginnen sommige al weer langer te worden...
    Ben te lui om ze elke keer eraf te halen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn nagels zijn in het algemeen ook aardig lang :Y). Ze zijn ook super sterk, ik kan ze echt niet ombuigen of iets. Helaas moet ik ze tegenwoordig wat korter houden vanwege mijn werk >.<


    i put the fun in funeral

    Voordat ik gitaar ging spelen had ik ook altijd hele lange nagels, ik vond het echt mooi en fijn.
    Maar ik speel toch liever gitaar (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik lak ze zo vaak dat mijn nagels een beetje zwak zijn geworden haha. Ze zijn zeker niet kort, maar om ze nou lang te noemen.


    Everyone has his or her own beauty, but not everyone can see it.

    Nicee

    Ik knip ze altijd, omdat als ik piano speel en ik lange nagels heb je afentoe getik hoort en dat irriterend kan zijn hihi


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Well, I really want them.
    Vroeger had ik ze wel, in elk geval langer volgehouden dan momenteel. Elke keer als ik weer een beetje langere nagels begin te krijgen, gebeurd er iets (lees; verveel ik me) en dan moet ik eraan zitten. Het is heel jammer, want ik weet van mezelf dat ik het dan ga doen, but I cannot stop.
    Urgh. Fucked-up shizzle.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hell yes ;D
    Zelfs tijdens school, ik ben gewoon standaard te lui om er iets aan te doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik houd van je nagels! Ik heb ook lange nagels. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik draag niet graag nagellak, dus ik vind het mooier om mijn nagels kort te houden... Maar als ik ze wil laten groeien, kan ik net zo lang doorgaan totdat ze onhandig lang worden, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik werk, en als ik dan lange nagels heb, braken ze voorheen door het dozen openmaken (bij het vakkenvullen), en nu komt er denk ik allemaal brood, vlees, kaas of andere smerige dingen tussen. Niet echt fris voor de klanten dus :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Vind jij dat lang? Mijn nagels zijn nu ook zo lang en voor mij is dat normaal (cat)

    Nope, ik heb altijd korte nagels. Ik knip ze altijd kort, aangezien ze altijd afbreken bij het werk. Maaaaar. Straks ben ik klaar bij dat bedrijf en ga ik iedere week mijn nagels lakken en lang laten groeien. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik sinds ik ze vijl ipv knip (: Nu zijn ze sterker en ik vind lange nagels ook iets mooier. Je vingers lijken dan slanker en het staat gewoon mooi en verzorgd vind ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.