• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:

    Sarah - Theta - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Plinius - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Naomi - Delvecchio - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Olympus - is 15 en wordt 16 op 7 juli, Belg
    Nele - Clom - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg
    Evelien - Bonafonte - is 18 en wordt 19 op 4 juli, Belg
    Fren - Loian - is 13 en wordt 14 op 9 januari, Belg
    Erica - Scandal - is 20 en wordt 21 op 3 februari, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Capitolium - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Millecam - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - 221B - is 16 en wordt 17 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - ABBA - is 17 en wordt 18 op 9 januari, Nederlander
    Jette - SecretlyACat - is 14 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - Shwatsonlock - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Tessa - TereziPyrope is 16 en wordt 17 op 12 Juli, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Alphadi - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander
    Noek - Maberu - is 15 en word 16 op 27 juni, Nederlander
    Belle - Gawain - is 16 wordt 16 op 25 juli, Nederlander.


    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:
    Evelien: 16 t/m 31 augustus en 3 t/m 10 augustus 2014
    Marlijn: 18 t/m 24 augustus
    Noek: 16 augustus t/m 1 september
    Lisette: 23 t/m 30 augustus
    Kim: 7 t/m 10 augustus 2014


    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat. ~ ons twitteraccount ~ de topicregels ~ Geloofsbelijdenis






    BELANGRIJK: Wij awesome personen hebben een twitteraccount. Onze awesomeness heeft al meer dan 400 topics gevuld! We gaan voor het dubbele! Wij zijn het awesomest van allemaal!
    Opgelet mensen!
    - Deze lijst is terug!
    - Lisanne is dood.
    - Nikki heet niet meer Visser maar Vismans.
    - Sarah verdient een award!
    - Marthe, Fren, Lieke, Evelien en Naomi zijn verslaafd aan Pretty Little Liars.
    - Nele is een 57 jarige pedofiel die Jaak heet en het meisje dat je voor de cam ziet is zijn veel te jonge dochter en Naomi is ook een pedofiel in het echt heet ze Gérard.
    - Lieke is pedo-priesteres.
    - Sarah, Fren en Kim spelen Minecraft!
    - Marthe, Fren en Sofie hebben Avatar verslaving!
    - Melissa is SpamSpam de superheld!
    - Kim, Nele en Sarah zijn Doctor Who verslaafd.
    - Melissa en Sarah zijn nostalgisch over een jaar geleden.
    - Sarah heeft een game verslaving.
    - Nele is de enige echte blub.
    - Sarah is de enige echte blubbersok.
    - Sarah heeft een giraf.
    - Lisanne en Sarah praten veel met BAD Translator.
    - Sarah and Kim like Scottish men.
    - Evelien houdt ongelooflijk veel van musicals.
    - Kim is een hert.
    - Langhaargastjes, zwaarden en centauren zijn Belle's obsessies en Kim deelt die obsessies.
    - Naomi is verslaafd aan Switched at birth.
    - Xanthe heeft een Percy Jackson verslaving
    - Sarah heeft een grote David Tennant verslaving.
    - Kim heeft een Sherlock verslaving.
    - Marlijn en Xanthe houden van flamingo's, gewoon omdat ze awesome zijn.
    - Belle en Kim houden van phieuw phieuwen.
    - Xanthe, Belle en Marlijn zijn verslaafd aan Lipton Ice Tea en hebben het drankje heilig verklaard.
    - Noek heeft een obsessie voor appels en palmbomen
    - Noek is een ruimteschip aan het bouwen om mee naar mars te vliegen en jongens te bewonderen.
    - Sarah gaat heel vaak dood.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:32 ]


    Reality's overrated.

    Olympus schreef:
    (...)Jup, maar liever werken dan fietsen :') (dan kan ik ook op Q als ik wil ;)) en ja dat heb k altijd, zeker via pc of sms :')


    Aha. Ook lazy as fuck? Ik haat serieus fietsen :'p
    En waarom? Ik zou juist denken dat via pc of sms het minder persoonlijker is? Alhoewel da mensen je dan ook verkeerd kunnen begrijpen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Aha. Ook lazy as fuck? Ik haat serieus fietsen :'p
    En waarom? Ik zou juist denken dat via pc of sms het minder persoonlijker is? Alhoewel da mensen je dan ook verkeerd kunnen begrijpen.
    ik ook, en Brio loopt de hele tijd vast en dan moet ik die altijd heropstarten
    en exact dat, ik kan er gewoon niet tegen dat ik verkeerd begrepen wordt. Want ik bedoel het dan helemaal niet zo :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)ik ook, en Brio loopt de hele tijd vast en dan moet ik die altijd heropstarten
    en exact dat, ik kan er gewoon niet tegen dat ik verkeerd begrepen wordt. Want ik bedoel het dan helemaal niet zo :')


    Ja, ik moet zelfs wss vanaf september fietsen tot het station om dan de trein te pakken naar UA. Maar serieus das misschien tien minuutjes fietsen maar ik ga al dood alleen al met de gedachte aha :'p En voor wat gebruik je Brio dan? Das zoiets als excel?
    En inderdaad, das soms zo frustrerend. Of dat mensen denken dat je meteen al boos bent omdat je geen emoties gebruikt. Das zo van allez :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Ja, ik moet zelfs wss vanaf september fietsen tot het station om dan de trein te pakken naar UA. Maar serieus das misschien tien minuutjes fietsen maar ik ga al dood alleen al met de gedachte aha :'p En voor wat gebruik je Brio dan? Das zoiets als excel?
    En inderdaad, das soms zo frustrerend. Of dat mensen denken dat je meteen al boos bent omdat je geen emoties gebruikt. Das zo van allez :'p
    Ja en ik kan daar totaal niet tegenen nee Brio is een programma waar de dossiers in opgesteld staan met al hun info en shizzle en de ingescade documenten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Ja en ik kan daar totaal niet tegenen nee Brio is een programma waar de dossiers in opgesteld staan met al hun info en shizzle en de ingescade documenten


    Aaaah zo oke. Maar 'k moet eten, denk ik, en daarna ga ik Twisted verder zien. Dus misschien spreek ik je straks nog wel + ik zal enkele mensen proberen te zoeken :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Aaaah zo oke. Maar 'k moet eten, denk ik, en daarna ga ik Twisted verder zien. Dus misschien spreek ik je straks nog wel + ik zal enkele mensen proberen te zoeken :'p
    yesh thank you


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Haha ik weet het ^^
    Maar soms moesten we echt veel te veel boeken meenemen dus liet ik de dikste meestal mee thuis (ook al kreeg ik dikwijls dan een preek dat ik hem niet bijhad :'p)
    En oh dat is echt irritant. Ik heb twee grote krabben, ééntje op mijn onderarm van mijn hond die soms precies een kat is en ééntje recht op mijn schouder, al heb ik geen flauw idee hoe die daar komt. Maar ze pikken D:


    Hmm, jah. Maar gelukkig heb ik dat nooit gehad, gezien ik alles op school liet wat ik thuis niet nodig had. Al heb ik het wel een keer gedaan, want ik was mn kluissleutel vergeten en moest toen alles voor die dag in mn tas proppen. Maar het paste niet! Mijn vriendin was ook niet in de buurt, dus had ik mijn map voor economie maar daar gelaten. Gelukkig eronder uit kunnen kletsen bij mn lerares xD
    Hmm, das echt naar. Vooral als je geen enkel idee hebt, hoe je eraan komt. Heb nu ook een of ander vaag sneetje in een vinger zitten.


    Stenenlikker

    Vanochtend werd ik wakker en ik bedacht: Ben ik nou serieus mijn lijf aan het verpesten? Straks kan ik later niet eens meer kinderen krijgen of krijg een hartkwaal. Een hele lange discussie met mezelf volgde: Over dat ik toch geen kinderen wil. (Weet ik nog niet.) En dat ik toch niks heb om voor te leven. (Ja, ik heb dramatische gedachten.) Uiteindelijk stond ik voor de spiegel en bedacht me: Zo is het genoeg, ik wil niet dunner worden. Maar ook niet 'dikker'. Nu heb ik met mezelf afgesproken niet meer af te vallen. Zo ver om te kunnen accepteren dat ik goed ben zoals ik ben, ben ik nog niet. Maar ik vind het al stap één.
    Maar jemig, ik had nooit gedacht dat ik eten zo afgeleerd ben. Ik heb met twee kleine afbakbroodjes ontbeten. Met brie weliswaar. En toen mijn 'moeder' in de auto vroeg of we een snoepje wouden zei ik al voor ik het doorhad: Nee. Een automatisme. Toch zei ik daarna ja. Ik heb zo'n framboosje gegeten. Niet zonder neigingen het weg te gooien. Maar ik heb het opgegeten. De middag heb ik een salade gegeten. Nu heb ik daarnet een rijstwafel gegeten. Omdat ik mezelf verplichte iets te eten. Ik weet dat ik er nog niet ben. Maar ik hoop dat ik vandaag een ommekeer heb gemaakt.
    Sorry voor dit hele brabbelverhaal. Maar ik moest het gewoon even kwijt.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    Vanochtend werd ik wakker en ik bedacht: Ben ik nou serieus mijn lijf aan het verpesten? Straks kan ik later niet eens meer kinderen krijgen of krijg een hartkwaal. Een hele lange discussie met mezelf volgde: Over dat ik toch geen kinderen wil. (Weet ik nog niet.) En dat ik toch niks heb om voor te leven. (Ja, ik heb dramatische gedachten.) Uiteindelijk stond ik voor de spiegel en bedacht me: Zo is het genoeg, ik wil niet dunner worden. Maar ook niet 'dikker'. Nu heb ik met mezelf afgesproken niet meer af te vallen. Zo ver om te kunnen accepteren dat ik goed ben zoals ik ben, ben ik nog niet. Maar ik vind het al stap één.
    Maar jemig, ik had nooit gedacht dat ik eten zo afgeleerd ben. Ik heb met twee kleine afbakbroodjes ontbeten. Met brie weliswaar. En toen mijn 'moeder' in de auto vroeg of we een snoepje wouden zei ik al voor ik het doorhad: Nee. Een automatisme. Toch zei ik daarna ja. Ik heb zo'n framboosje gegeten. Niet zonder neigingen het weg te gooien. Maar ik heb het opgegeten. De middag heb ik een salade gegeten. Nu heb ik daarnet een rijstwafel gegeten. Omdat ik mezelf verplichte iets te eten. Ik weet dat ik er nog niet ben. Maar ik hoop dat ik vandaag een ommekeer heb gemaakt.
    Sorry voor dit hele brabbelverhaal. Maar ik moest het gewoon even kwijt.


    Aww, het is echt naar om onzeker over jezelf te zijn. Maar goed dat je het zo wilt aanpakken. Je moet jezelf niet gaan uithongeren en lekkernijen ontzeggen..
    Ik kan me herinneren dat je zei dat je in een rolstoel zat. Zit je er nog steeds in? Anders kan je proberen om wat meer te gaan bewegen en sporten. Dan val je denk ik ook wel wat af, zonder dat je weinig eet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:22 ]


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Aww, het is echt naar om onzeker over jezelf te zijn. Maar goed dat je het zo wilt aanpakken. Je moet jezelf niet gaan uithongeren en lekkernijen ontzeggen..
    Ik kan me herinneren dat je zei dat je in een rolstoel zat. Zit je er nog steeds in? Anders kan je proberen om wat meer te gaan bewegen en sporten. Dan val je denk ik ook wel wat af, zonder dat je weinig eet.


    Ik heb al heel lang een eetprobleem, dat is samen met mijn anderen ziektes ook de reden dat ik in die rolstoel ben beland. Ook juist omdat ik heel veel ging sporten en mijn spieren het niet meer trokken en op een dag gewoon compleet instorten. Waarna zelfs verlamd raakten. Nu is het met veel therapie al een stuk beter. Ik kan weer stukjes lopen en ben daar erg blij mee. Sporten doe ik al heel veel, dat is niet de oplossing en het is juist dat ik eigenlijk altijd al mager ben geweest volgens anderen. Daar hoef ik helemaal niks voor te doen. Toch zit dat in mijn hoofd anders. Al is het al iets beter sinds deze ochtend. En daar ben ik gewoon op een één of andere manier blij mee. Want al voel ik me nu wel een beetje schuldig tegenover mijn lichaam. Ik ben op een één of andere manier wel trots.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    Ik heb al heel lang een eetprobleem, dat is samen met mijn anderen ziektes ook de reden dat ik in die rolstoel ben beland. Ook juist omdat ik heel veel ging sporten en mijn spieren het niet meer trokken en op een dag gewoon compleet instorten. Waarna zelfs verlamd raakten. Nu is het met veel therapie al een stuk beter. Ik kan weer stukjes lopen en ben daar erg blij mee. Sporten doe ik al heel veel, dat is niet de oplossing en het is juist dat ik eigenlijk altijd al mager ben geweest volgens anderen. Daar hoef ik helemaal niks voor te doen. Toch zit dat in mijn hoofd anders. Al is het al iets beter sinds deze ochtend. En daar ben ik gewoon op een één of andere manier blij mee. Want al voel ik me nu wel een beetje schuldig tegenover mijn lichaam. Ik ben op een één of andere manier wel trots.


    Hmm, nu snap ik het wel wat beter. Maar als anderen zeggen dat je heel slank bent, geloof ze ;') Probeer gewoon een normaal eetpatroon te volgen, zou ik zeggen. Maar ik ben trots op je, dat je nu hebt besloten er in je hoofd wat aan te doen :'D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:33 ]


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Hmm, nu snap ik het wel wat beter. Maar als anderen zeggen dat je heel slank bent, geloof ze ;') Probeer gewoon een normaal eetpatroon te volgen, zou ik zeggen. Maar ik ben trots op je, dat je nu hebt besloten er in je hoofd wat aan te doen :'D


    Bedankt Belle.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    Bedankt Belle.


    You're welcome :')

    Maar hoe is het verder? Regent het bij jou ook?


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    You're welcome :')

    Maar hoe is het verder? Regent het bij jou ook?


    Nop. Het is in Denemarken best wel warm.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    Nop. Het is in Denemarken best wel warm.


    Ooh, je zit nog in denemarken :') Lekker!
    Hier in NL is het weer rotweer.


    Stenenlikker