• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een verplichte agressie test komen voor grote honden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En waarom dan niet van die kleine chiaua honden of hoe je het ook typ


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als de Chiuaua groter was, was het een van de gevaarlijkste honden, zo agressief en dominant zijn ze.
    De grootte vaneen dier bepaald niet hoe agressief het is, dus nee. Ik ben tegen. Ze moeten eerder alle hondenbezitters testen of ze wel met hun dier om kunnen gaan.

    haha dat zou wel kloppen! xD


    You dare to gaze upon me?

    Oneens, die agressie van honden komt meestal door de opvoeding van zijn of haar baasje. Ik vind dat er meer controle zou moeten zijn aan wie je de honden meegeeft... Dat is ook veiliger voor de honden

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Imber schreef:
    Oneens. Kleine honden zijn soms vaker agressief dan grote.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FemkePayne schreef:
    Dat slaat echt nergens op.
    Als je een agressie test laat doen, laat dat dan ook doen bij kleine honden.
    En grootte heeft niks te maken met agressie,
    Kleine honden kunnen ook agressief zijn!


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    Enjoy life

    Mee eens.
    Kleine honden zijn dan misschien ook agressief, als zij aanvallen is er veel minder schade


    Fuck the world, love yourself

    girltough schreef:
    Mee eens.
    Kleine honden zijn dan misschien ook agressief, als zij aanvallen is er veel minder schade

    Alsof die niet dezelfde ziektes meedragen als een grote hond :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe groter de honden hoe liever ze zijn <3
    xx


    Love your life because your life is what you have to give ~ Tom Hiddleston

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    girltough schreef:
    Mee eens.
    Kleine honden zijn dan misschien ook agressief, als zij aanvallen is er veel minder schade

    Let's try it on you, shall we? :')


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    •*• Lululu •*•