• Ik ben al zo'n 2 jaar fan van One Direction, en echt diehard fan.
    Ik wil heel graag zo een shirt hebben en een boek
    Ik heb er genoeg geld voor, maar ik zit met het volgende probleem:
    MIjn moeder en mijn zussen vinden One Direction kinderachtig.
    Ze vinden het iets voor 12 jarigen en willen niet dat ik in een shirt met I(H) 1D ofzo rondloop en ze vinden het geldverspilling
    Ik vind dit gewoon echt niet leuk, ik ben groot fan en ze doen er gewoon heel lullig over.

    Vinden jullie One Direction kinderachtig voor iemand van 15, bijna 16?

    En wat kan ik hier aan doen?

    Edit: Guys, het gaat mij niet zozeer om dat shirt, maar om het feit dat het niet geaccepteerd wordt bij mij thuis dat ik fan ben.
    Ik ben niet echt van plan om dat shirt gewoon te dragen, maar meer onder een vestje, of als gymshirt of als slaapshirt

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:22 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotgaai schreef:
    Ik vind shirtjes meestal wel een beetje raar als je er bijv. op school mee rondloopt. Die armbandjes vind ik minder erg, maar zo'n shirt komt nogal gauw kinderachtig over.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'om het feit dat het niet geaccepteerd wordt bij mij thuis dat ik fan ben'

    tja... Ik ben fan van real madrid, daar zat nu ook niemand bij mij thuis op te wachten, maar dat is uiteindelijk hun probleem niet ;p

    Wat ik probeer te zeggen; ik zie niet echt het probleem. Als ze er over doorzeuren dat het kinderachtig is, is dat best flauw van hen, maar verder, ze houden je niet tegen, dus zie ik niet in waarom je niet gewoon die tshirt koopt als je hem echt wil.


    effort never betrays you

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Eigenlijk doelde ik eerder op gertje uit S&G:')
    Ik zei zijn volledige naam als defenitie voor studio 100 want verhulst zelf is niet kinderachtig, hij is de grootste zakenman van België. Met vijf pretparken een kookzender en heel veel internationale programma's en figuren. HIJ KAN ZELFS 2 VAN DE DRIE K3's DATEN:'D
    Maar née, Gert als zakenman bewonder ik eigenlijk.

    Ieuw, ik ben bang van K3. Maareuh, ik weet dat je Gert van S&G (haha dat klinkt als een kledingwinkel (:) bedoelt. Kinderfilms zijn kinderachtig, de acteurs (meestal toch) niet. Ik denk zelfs dat de 1D jongens in het echte leven niet zo kinderachtig zijn zoals de media ons doetdenken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ze vinden iets voor 12-jarigen en willen niet dat ik in een shirt met I (H) 1D ofzo rondloop en ze vinden het geldverspilling

    Nou, je zegt het zelf. Ze vinden, ze willen... nogal veel.
    Maar het gaat toch erom dat jij die T-shirt van 1D wilt kopen? Bovendien heb jij zelf geld genoeg om het te kunnen permitteren. Ik bedoel, wat is het probleem? Koop die T-shirt omdat jij het wilt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Amortensia schreef:
    (...)
    Ieuw, ik ben bang van K3. Maareuh, ik weet dat je Gert van S&G (haha dat klinkt als een kledingwinkel (:) bedoelt. Kinderfilms zijn kinderachtig, de acteurs (meestal toch) niet. Ik denk zelfs dat de 1D jongens in het echte leven niet zo kinderachtig zijn zoals de media ons doetdenken.

    Why not? Ik zie enorm veel mensen van 18/19/20 jaar die zich kinderachtig gedragen (inclusief ik), dus waarom zou het bij hun aan de media liggen? :')


    Take me to wonderland

    Ik ben 18 en een fan mijn broer zegt ook altijd dat ik zielig ben omdat ik fan van ze ben, maar ik vind ze gewoon knap en een mooie stem hebben. Bovendien zijn ze een bron van inspiratie voor verhalen. Ik heb respect voor hun en wat mijn broer of andere mensen zeggen, I don't care.

    Vanillivi schreef:
    Nah, ik zelf ben gek op knuffels, dus als ik een 1D kinderachtig zou noemen... Zou dat raar zijn. Ik zelf ben geen 1D fan, alhoewel ik enkele nummers wel oké vind. Ik vind 1D wel steeds volwassener worden, dat absoluut. Het worden volwassenen, dat zie je heel goed als je de foto's van door de jaren heen ziet. Het veranderd gewoon echt en dat is alleen maar een pluspunt. Alhoewel ik het idee heb dat de jongens nog steeds vaak dingen niet echt serieus nemen.... Maar goed, dat is dan hoe ik het zie. Hoe dan ook, een ander bepaalt niet waar jij fan van bent en/of waar je fan van moet worden. Als jij One Direction helemaal te gek vind, en je daar compleet goed bij voelt; waarom zou je dat dan niet zo houden? En zo'n I 'hartje' 1D T-shirt vind ik op zich nog niet eens zo heel kinderachtig hoor, zeker als jij het leuk vind, zou ik het gewoon kopen als ik jou was. (=


    Foto's van door de jaren heen van 1D? Hoelang denk je dat ze bestaan? Ik vind niet dat je van 3 jaar dat kan zeggen haha.
    Anyway, het is niet zo dat 1D kinderachtig is, maar de fans maken het kinderachtig en de hele marketing eromheen.


    Your make-up is terrible

    Dat je er fan van bent is niet kinderachtig, maar dat je zo'n hele verzameling wilt...Ik heb in mijn Jonas periode ooit zo'n shirt gekocht, maar één keer op het concert gedragen en thats it!Het is inderdaad wel geldverspilling, als jij bijvoorbeeld één ketting hebt oke, maar als ik mensen met shirts, mutsen , tassen van 1D zie lopen vind ik dat inderdaad kinderachtig -mijn menig-


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Lekker kopen als je dat wil !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gewoon doen wat je niet laten kan.


    they come, they go

    nou mijn moeder noemde mijn liefde voor Harry Potter kinderachtig

    ik denk dat er altijd wel mensen zullen zijn die het kinderachtig vinden, maar ook genoeg meiden van jouw leeftijd die ook heel erg fan zijn. en jij het vooral moet doen als je het graag wilt =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    nouja, ik ben zelf fan van one direction en ben inmiddels 18.
    Het is dus niet dat One direction kinderachtig is, maar de manier hoe jij er fan van bent.
    Toen ik in de periode zat van, geobsedeerd gedrag en alles van een band willen hebben, was ik 12/13 en was dit van Tokio Hotel.
    Ik vond gister toevallig al mijn spullen daarvan terug, diep weggestopt is een tas, achter in mijn kast en ik zou er toch niet meer aan moeten denken. en eigenlijk schaam ik me er toch wel voor, dat ik me zo heb laten meeslepen door een paar gozers in een band.
    Helemaal over de toeren zijn, van een band en er van alles van willen hebben. -naast de cd's. vind ik inderdaad niet erg volwassen nee.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 23:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    band / idool shirts vind ik alleen met uitzondering kunnen als er vette artwork opstaat, I <3 *idool* vind ik sws niet kunnen en ook al zijn de 'jongetjes' van 1D nu '''volwassen''' wil niet zeggen dat ze muziek voor volwassenen maken

    Malfoyes schreef:
    Nee, het zijn bijna allemaal volwassen mannen inmiddels. Hoezo kinderachtig dan?...


    om een overdreven voorbeeld te geven; omdat K3 door volwassenen gezongen word, is het niet automatisch 'niet-kinderachtig'


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Square schreef:
    De echte vraag hier is niet of One Direction 'te kinderachtig' is, wat dat dan ook precies mag betekenen, maar of jij zo'n shirt wilt. Als het antwoord ja is, moet je het gewoon kopen en je er niet van laten weerhouden het te dragen. Als je moeder en zussen dan blijven zeggen dat iets wat jij leuk vindt kinderachtig is, moet je ze maar eens vertellen dat zíj kinderachtig zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een hempje dat mijn beste vriendin voor mij heeft gemaakt
    Op de achterkant staat:
    I'm a Directioner
    B*itch

    Ik draag dat hempje meestal bij de gymles en afgelopen keer gingen jongens er heel lullig over doen toen we rondjes gingen rennen
    Het raakte mij echt wel dat ze er zo lullig over doen, maar ik wil mezelf laten zien, laten zien wie ik ben
    Zelfs als dat maar 1 uurtje per week is bij de gym


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one