• Post hier wat je studeert en waar. Of je jouw P hebt gehaald. Hoe was je introductieweek/dag ?

    Mijn introductieweek begint morgen en heb er zin in al vind ik het ook een beetje eng!
    Ik ga Vrijetijdsmanagement studeren op NHTV Breda. En mijn doel is om in 1 jaar mijn P te halen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben vorige week dinsdag begonnen op Het KellebeekCollege en daar ben ik Pedagogisch Medewerker begonnen.
    Ik was super nerveus maar ik heb een super lieve Slb'er/ mentor en een leuke klas. Ik heb al wat vriendinnen en daar ben ik blij om.
    Ehm wij hadden in de ochtend een soort spel dat telkens in verschillende groepjes iets over jezelf zeggen en in de middag gingen we vertrouwspellen doen wat niet zo leuk was eigenlijk terwijl sport vin dik altijd wel leuk.
    Daarna hebben we twee dagen aan Breaking Nieuws stille rampen gedaan en compagne voeren was een ramp omdat het regende. Vrijdags had ik vrij en mijn klas heeft dinsdag pas les. Ik heb echt een leuk rooster deze week niet later dan 3 uur uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Begin nu aan mijn eerste jaar Biologie aan de Universiteit te Groningen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dierverzorging, leerjaar 3.
    En ik heb de eerste week er al opzitten. ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nelean schreef:
    Begin nu aan mijn eerste jaar Biologie aan de Universiteit te Groningen :3

    Vet. Dat doet een vriendin van me ook!
    Ik ga Europese Talen en Culturen (ETC) studeren aan de Rijksuniversiteit van Groningen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga richting mijn eerste jaar Rechten aan Universiteit Utrecht. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik studeer Maatschappelijk Werk & Dienstverlening aan de Fontys, in Eindhoven. Ik had mijn P in één jaar gehaald.
    Nu ga ik naar mijn derde jaar. Een introductiedag of week is er vast geweest, maar ik heb er niets van gehoord en anders was ik toch niet gegaan :') haha. Dus morgen wordt het voor mij mijn nieuwe klasgenoten zien en mag ik meteen beginnen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Morgen heb ik introductiedag. Ik ga Maatschappelijk Werk en Dienstverlening volgen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ehm ik begin aan mijn 2e jaar Multimedia Design in Groningen.
    Morgen soort van introductie denk ik.. We zitten in een ander gebouw.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik begin morgen met mijn tweede jaar, persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen. Een introductiedag met een keuzeles en een gastles. Meteen ook reflectieverslagen schrijven, joepie. (cat)
    Mijn rooster is bagger. Maandag van 08.30 tot 15.45 en dinsdag van 11.00 tot 17.15. Rest van de week stage. c:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Comanche schreef:
    (...)
    Vet. Dat doet een vriendin van me ook!
    Ik ga Europese Talen en Culturen (ETC) studeren aan de Rijksuniversiteit van Groningen. ^^


    Ook eerstejaars of al verder?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nelean schreef:
    (...)

    Ook eerstejaars of al verder?


    Mijn zus wordt / is nu ook eerstejaars biologie bij de rug (biomedische wetenschappen richting)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik begin 2 september met mijn eerste stage, en begin februari ga ik weer naar school, dan doe ik mijn 2e jaar Juridisch Medewerker Zakelijke Dienstverlening. (Rechten, maar dan nog MBO.)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik begin volgende week met mijn studie Culturele Antropologie aan de Universiteit Utrecht, dan is ook mijn introductie. (: Het is wel mijn tweede keuze, aangezien ik eigenlijk Creative Writing wilde doen op ArtEZ Arnhem, maar ik ben in de laatste selectieronde helaas afgevallen.
    Ik ben wel heel benieuwd naar deze studie, aangezien ik dit ook super interessant vind.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga Administrateur studeren Mbo niveau 4 examenjaar
    ROC Mondriaan in Delft
    Intro dag is pas 3 september om 1 uur
    Geen idee of het een intro week is of niet, want ik heb nog geen brief thuis gekregen

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:06 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb een jaartje Mediavormgeving gedaan op ROC Almere Muziekwijk en nu ga ik Media & Communicatie doen op een Kunstacademie in Berlijn. En ik begin pas in Oktober.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:10 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''