• Post hier wat je studeert en waar. Of je jouw P hebt gehaald. Hoe was je introductieweek/dag ?

    Mijn introductieweek begint morgen en heb er zin in al vind ik het ook een beetje eng!
    Ik ga Vrijetijdsmanagement studeren op NHTV Breda. En mijn doel is om in 1 jaar mijn P te halen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik begin al aan mijn derde jaar Nederlands aan de universiteit van Leiden, en ik ga dit jaar stage volgen als lerares Nederlands. Wel zin, maar ook wel zenuwachtig haha (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik begin aanstaande maandag aan mijn tweede jaar Communication & Multimedia Design. En ik heb in het eerste jaar mijn P gehaald yay


    As travars

    Dumbledore schreef:
    Ik studeer Journalistiek op Fontys in Tilburg. Mijn introkamp was episch. :Y)

    Eerstejaars? Een vriendin van mij is daar ook geweest. Als eerstejaars dus. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogon schreef:
    (...)
    Eerstejaars? Een vriendin van mij is daar ook geweest. Als eerstejaars dus. :Y)


    Jaa ik ben eerstejaars. Oh leuk! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vorige week was mijn introductieweek bij Mediavormgever Niveau 4 en ik vind het erg leuk. Ik heb op de eerste dag al vrienden gemaakt waarmee ik in de pauze zit.
    Vandaag heb ik mijn eerste lesdag gehad.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik studeer Filiaalmanager aan het ROC in Almelo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Comanche schreef:
    (...)
    Vet. Dat doet een vriendin van me ook!
    Ik ga Europese Talen en Culturen (ETC) studeren aan de Rijksuniversiteit van Groningen. ^^


    Oh lol! Dat doe ik ook.
    Net aan mijn 2e jaar begonnen, vandaag al weer lekker mijn weggezakte kennis van Spaans en Zweeds opgehaald, haha.
    Een super leuke studie, precies mijn interesses! Ik heb op zich best zin in dit jaar (:
    Oh en ja, 70 ECTS gehaald vorig jaar, dus mijn P is dik binnen!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 19:48 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    Morgen m'n eerste schooldag. Dat werd tijd, de vakantie duurde zoooooo lang. =_=


    | Reality is for people that lack imagination |

    Morgen eerste schooldag, ik hoop maar dat ik alles op tijd kan vinden D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Student Maatschappelijke Zorg op het Koning Willem 1 College in Den Bosch =D
    Laatste jaar, niet echt een introductie kamp gehad ofzo, maar gwn anderhalf uur kennismaking met de nieuwe klasgenoten ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out