• Post hier wat je studeert en waar. Of je jouw P hebt gehaald. Hoe was je introductieweek/dag ?

    Mijn introductieweek begint morgen en heb er zin in al vind ik het ook een beetje eng!
    Ik ga Vrijetijdsmanagement studeren op NHTV Breda. En mijn doel is om in 1 jaar mijn P te halen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ga naar het tweede jaar van de studie Pedagogiek. Heb m'n P nog niet binnen, helaas.
    In het eerstejaar had ik introductie op Ameland, was opzich best wel leuk. Morgen heb ik een lunch met m'n klas.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga dit jaar beginnen aan mijn tweede jaar aan Pedagogiek in Nijmegen.
    P helaas nog niet, maar dat komt goed.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Mijn zus wordt / is nu ook eerstejaars biologie bij de rug (biomedische wetenschappen richting)


    Awesome! :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik begin morgen met mijn nieuwe opleiding, ICT-beheer niveau 4.


    Your make-up is terrible

    Eerste jaars European Studies in Den Haag. Vorig jaar Journalistiek in Utrecht gedaan.


    SLOAN.

    Ik ben een tweedejaars Psychology aan de Rijksuniversiteit Groningen... En jup, mijn P in 1 jaar gehaald ^^.


    I am an idiot, I move.

    Nelean schreef:
    (...)

    Ook eerstejaars of al verder?

    Nee, tweedejaars. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Florentina schreef:
    Yay, hier kan ik nu op reageren x3.
    Ik ga psychologie in Utrecht studeren. Looking forward to it, maar het is ook echt wel spannend. En ik hoop dat ik de studie en het studentenleven een beetje aankan.


    Utreeeecht!


    Ik ga mijn derde jaar Grafische Vormgeving/fotografie in op het grafisch lyceum Utrecht! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ga naar het 2e jaar toegepaste biologie aan de HAS Den Bosch. Ik heb mijn p bijna, moet nog 1 loopbaanorientatiedag doen en dan heb ik em.

    In België werken we niet met propedeuse, maar aangezien dat 60 studiepunten in 1 jaar halen, is zou ik het wel gehaald hebben.
    Ik studeer personeelswerk (Human Resources Mangement/Sociaal werk) in Geel.
    16 september (denk ik) begint mijn jaar. Wij hebben ieder jaar een introductiedag om de nieuwe klas beter te leren kennen, maar ik weet nog niet wanneer dat gaat zijn. Doorgaans hebben we eerst les en daarna pas iets introductieachtig. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zonderland schreef:
    (...)

    Utreeeecht!


    Ik ga mijn derde jaar Grafische Vormgeving/fotografie in op het grafisch lyceum Utrecht! :)


    Dat klinkt ook leuk zeg!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb afgelopen jaar Rechten gestudeerd, maar ben ermee gestopt en heb nu geen idee wat ik moet gaan studeren. Zucht, ik wil weer naar school...


    Bad decisions make good stories.

    mismi schreef:
    Ik ga naar het 2e jaar toegepaste biologie aan de HAS Den Bosch. Ik heb mijn p bijna, moet nog 1 loopbaanorientatiedag doen en dan heb ik em.


    Een vriendin van mij begint dit jaar met diezelfde studie, ook in Den Bosch.


    Bad decisions make good stories.

    Meh, omdat ik 26 oktober pas achttien word moet ik een maand lang zonder studentenov reizen. Kost maar zo'n 300 euro, geen probleem... (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik studeer Journalistiek op Fontys in Tilburg. Mijn introkamp was episch. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking