• You all know what to do here, but for the ones who don't:

    dit topic is dus bestemd om alle discussies in te voeren.
    Oh ja, en hier geld de gouden regel (er staat overigens geen goud bij onze kleurtjes, dus gebruik ik maar oranje als goud):
    Hoe nuttelozer, hoe liever


    ||Rollentopic||
    ||Speeltopic 1||

    Gemelde afwezigheden:
    TheWayYouAre --> Van 26/08/2013 tot 29/08/2013

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 17:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I'M BACK :) x

    Speeltopic 1


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mon topieks


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag je gewoon een wapen en een tas pakken want dat doe ik dan aangezien ik niet precies weet wat je mag of kan pakken.

    En wie zou met Crystal een bondgenootschap willen??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag je gewoon een wapen en een tas pakken want dat doe ik dan aangezien ik niet precies weet wat je mag of kan pakken.

    En wie zou met Crystal een bondgenootschap willen??


    Je kunt pakken wat je wilt, maar daartegenover staat een verwonding.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké ik laat haar een tas en een mooie messenset pakken. Er zit dan wel sneeën en wonden op delen van haar arm en benen, maar niets groots. Ze ziet dan ook haar bondgenoot dood gaan goed?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Oké ik laat haar een tas en een mooie messenset pakken. Er zit dan wel sneeën en wonden op delen van haar arm en benen, maar niets groots. Ze ziet dan ook haar bondgenoot dood gaan goed?


    Misschien er toch 1 of 2 wat diepere wonden bij steken? Een messenset is niet niks (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja zal ik doen. Ik doe wel een diepe snee in haar boven arm en schouder en een snee op haar voorhoofd van een net missend mes samen met wat schrammen.

    Edit: ik heb het veranderen een gapend gat in haar bovenarm door een dolk die dwars door haar arm heen gaat. Een aantal schrammen op haar lichaam en een snee op haar voorhoofd.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 18:19 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    En wie zou met Crystal een bondgenootschap willen??


    Ik heb Matthew en Laurens.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:28 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik heb Matthew en Laurens.

    Kies maar. Wie wil je opschepen met Crystal :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Kies maar. Wie wil je opschepen met Crystal :P


    Ik denk dat Laurens nu de enige optie is, want Matt is bewusteloos.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vind het goed. Van mij mag hij haar vinden. Ze is volgens mij haar wond aan het verschonen of verder in het bos aan het trekken. Al de dieren zullen haar waarschuwen en beschermen als je dichterbij komt dus ze zal je zien aankomen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zou aan de mensen die nog niet gepost hebben willen vragen dat te doen.
    Vrijdag trek ik lekker leuk een lootje, maar dat gaat spannend genoeg geen lootje worden als jullie niet posten (: (als je tegen vrijdag niet kunt posten ivm school en dat soort zaken, meld dat even, dan gris ik jouw personage er niet uit.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is dat niet al te vroeg? Het bloedbad is nog maar net voorbij. :x


    kindness is never a burden.

    Ik trek sowieso elke vrijdag lootjes. Reden: als er niets gebeurt is die week vervelen de spelmakers zich ^^ en als er heel wat gebeurd is het toch wel weer eens tijd voor een lootje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried