• You all know what to do here, but for the ones who don't:

    dit topic is dus bestemd om alle discussies in te voeren.
    Oh ja, en hier geld de gouden regel (er staat overigens geen goud bij onze kleurtjes, dus gebruik ik maar oranje als goud):
    Hoe nuttelozer, hoe liever


    ||Rollentopic||
    ||Speeltopic 1||

    Gemelde afwezigheden:
    TheWayYouAre --> Van 26/08/2013 tot 29/08/2013

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 17:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    Ik trek sowieso elke vrijdag lootjes. Reden: als er niets gebeurt is die week vervelen de spelmakers zich ^^ en als er heel wat gebeurd is het toch wel weer eens tijd voor een lootje.


    Ik zou deze vrijdag nog niks trekken. Trouwens, onze weken lopen niet gelijk met die in de rpg.
    Ah wat, jouw rpg. Nu maar hopen dat het Trevor niet is. Of Lola of Eve. Dat zou klote zijn xd


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    Ik zou deze vrijdag nog niks trekken. Trouwens, onze weken lopen niet gelijk met die in de rpg.
    Ah wat, jouw rpg. Nu maar hopen dat het Trevor niet is. Of Lola of Eve. Dat zou klote zijn xd


    Ik weet het, maar ik kan moeilijk wachten totdat er in de RPG een week voorbij is want dat kan nog een maand duren. Ik kan het wel uitstellen naar maandag of woensdag, als jullie dat beter vinden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar ik kan moeilijk wachten totdat er in de RPG een week voorbij is want dat kan nog een maand duren. Ik kan het wel uitstellen naar maandag of woensdag, als jullie dat beter vinden.


    Dat bedoelde ik niet. xd


    kindness is never a burden.

    Okay. Wat bedoeld je dan wel?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    Okay. Wat bedoeld je dan wel?


    Laat maar zitten. (; Het is jouw rpg.


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    Laat maar zitten. (; Het is jouw rpg.


    Misschien heb je gelijk. Ik zal woensdag trekken (not today, of course).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Misschien heb je gelijk. Ik zal woensdag trekken (not today, of course).


    Jij moet kiezen. Als je vrijdag wil trekken, moet je dat doen. (;


    kindness is never a burden.

    Ff een vraagje: Weten de tributen van elkaars gave? Of weten ze daar alleen zelf van?
    (Kan zijn dat dat al ergens gestaan heeft, maar dan heb ik daar zeker overheen gelezen(A))


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Ff een vraagje: Weten de tributen van elkaars gave? Of weten ze daar alleen zelf van?
    (Kan zijn dat dat al ergens gestaan heeft, maar dan heb ik daar zeker overheen gelezen(A))


    Dat hangt ervan af of dat je dat tegen de persoon eerder gezegd hebt (trainingen, openingsceremonie,...) iedereen bepaald dat dus voor zichzelf (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I am back ik reageer vanavond


    Vampire + Servant = Servamp

    @Edgar, heb je liever dat Lola jouw personage Trevor of Bones noemt?


    :)

    Years schreef:
    @Edgar, heb je liever dat Lola jouw personage Trevor of Bones noemt?


    Voor mij is het om het even. Trevor stelt zichzelf voor als Bones, maar als ze hem liever Trevor noemt of een afkorting daarvan is het voor mij ook goed. (:


    kindness is never a burden.

    Nyota schreef:
    (...)

    Dat hangt ervan af of dat je dat tegen de persoon eerder gezegd hebt (trainingen, openingsceremonie,...) iedereen bepaald dat dus voor zichzelf (:

    Okey I understand(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Om er weer leven in te wekken, ga ik nu even een lootje trekken (:
    In de hoop dat het dan weer levend word (:
    Mogen de kansen ìmmer in uw voordeel zijn!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het lootje is getrokken, de dode heeft zijn/haar pb ontvangen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried