• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Er was niets over van de gedachten dat dit als een spelletje begonnen was. Dat ik gewoon aan hem opgedrongen werd en niet eens wist wie hij was. Nee, het was allang geen pion op het spelboord meer en eigenlijk was hij dat nooit echt geweest. Wat hij nu wel was, was mijn geweldige, knappe, lieve, perfecte vriendje. Waarmee ik nog veel vaker mee onder de douche zou staan. Die er voor zorgde dat mijn hart altijd in de vierde versnelling stond en me met mijn hoofd in de wolken liet lopen. Zijn lippen, die zo perfect in de mijne lagen, liet ik langzaam los om zijn haar te wassen. Straks, als dat klaar was en we weer in bed lagen, kreeg hij nog veel meer kusjes, totdat we in slaap zouden vallen. Wat waarschijnlijk snel was, want ik was echt uitgeput.
    Ik zeepte Liam zijn haar in, totdat hij een groot wit sop afro had en ik plaats maakte voor hem onder de straal, zodat het eruit gewassen kon worden


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde me heerlijk met Zayn zo onder de douche. Mijn hart racete nog altijd als een gek en ik was nogsteeds net een verliefd schoolmeisje. Zijn lippen deden mijn hoofd tollen. Ze pasten perfect op die van mij. Een piep van ongenoegen verliet mijn keel toen zijn lippen die van mij loslieten. Ik kon alleen niet verder protesteren want hij begon mijn haren te wassen. Ik sloot mijn ogen en hield mijn mond stevig dicht. Zijn vingers door mijn haren deden me soezen, zo kalmerend was het. Mijn handen lagen stil op zijn borst en ik neuriede wat. Pas toen hij me onder de straal trok stopte ik wel en wachtte ongeduldig tot het sop eruit zou zijn. Mijn haren voelde ik weer in korte slappe strengen naar beneden hangen. Ik werd hier best ongeduldig van. Ik hield hem liever vast dan hier schijnbaar alleen te staan. Ik hield mijn armen uit en trok hem erin. Pech als de shampoo nog niet uit mijn haar was. Ik wilde zijn lichaam tegen het mijne houden. Hoe bang ik kort geleden ook was geweest voor zijn aanrakingen, hoe erg ik ervan was weggeschuwd, dat kon ik me nu amper nog voorstellen. Het leek allemaal zo lang geleden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik genoot hier zo van. Elkaar een beetje wassen en lief doen. Helemaal omdat ik vanochtend had gedacht dat het maanden zou duren, voordat dit zou gebeuren. En dan had ik het nog niet eens over wat er net gebeurd was. Daar had ik eerder een jarenplan van gemaakt. Ik trok Liam weer onder de straal en spoelde zo goed als wel het sop uit zijn haar. Maar voordat ik het kon afmaken, trok hij me alweer naar zich toe. Ik grinnikte zachtjes en tikte speels op zijn neus. 'Ongeduld.' Grijnsde ik lief, waarna ik snel wat sop van zijn voorhoofd veegde, voordat het in zijn ogen zou komen. Ik wikkelde mijn armen om zijn nek en wreef met mijn neus langs die van hem, terwijl ik diep in zijn ogen wegzonk. Iedereen had gedacht dat ik verliefd zou worden op een lang, veelte mager meisje, met enorme borsten, een mooie kont en veelte veel make-up. En zag me nu eens staan. Liam was het tegenovergestelde van dat en zoveel meer. Deze jongen was geweldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij me een ongeduld noemde, wat niet heel slim was want nu had ik sop in mijn mond. Ik spuugde het naar de zijkant uit. Het sop zou er wel bijna uit zijn. Mijn ogen opende ik rustig en ik keek recht in zijn geweldig prachtige ogen. Zoals we nu stonden, armen om elkaar dicht tegen elkaar aan, zo kon ik altijd wel staan tot in den eeuwigheid. Ik was zo echt diep gelukkig tot in de kern van mijn bestaan. iedereen had altijd gedacht dat ik op een dag met een lief en aardig meisje, zo'n standaard lief preuts buurmeisje in een bloemetjesjurkje met lang haar, thuis zou komen, met haar zou trouwen voor mijn 25ste en een gezinnetje zou stichten. Zelf had ik dat ook erg lang gedacht, maar dingen konden vreemd lopen. De trouw en gezins plannen lagen nogsteeds ergens diep in mijn hoofd en hart verborgen. Dat wilde ik nogsteeds erg graag, maar het meisje was inmiddels vervlogen. Er was er voor mij nog maar een: Zayn. "is al het sop uit mijn haren?" mompelde ik zacht met een zo veel mogelijk dichte mond. Als dat namelijk zo was wilde ik hem graag nog een paar kusjes toe drukken, maar als daar allemaal sop tussen zou komen zou dat een niet erg geslaagd plan worden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik grinnikte zachtjes toen Liam sop in zijn mond kreeg en een wel heel vies gezicht trok. Terwijl hij het uitspuugde, veegde ik netjes al het sop weg, wat ondertussen nog even zijn gezicht liep. Hij zag er wel super schattig uit zo. Echt, als ik hem was, zou ik verliefd zijn geworden op mijn eigen spiegelbeeld. Ik vroeg me dan ook echt af, wat hij in hemelsnaam in mij zag. Al kon ik mijn geluk niet op, dat dit het geval was. Nog nooit was ik zo zeker van iemand geweest. Waar ik anders altijd meteen na de eerste dag al, vreemd ging, bleef ik nu zo trouw als een hond. Het kwam niet eens in mijn hoofd op, om rond te gaan kijken wat hier nog meer rond liep. Dit alles zei voor mij genoeg. Ik grinnikte zachtjes en ging nog een keer met mijn hand door zijn haar. 'Je bent weer helemaal sop vrij.' Glimlachte ik, waarna ik nog een kusje van hem stal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde zijn vingers zacht over mijn gezicht gaan. Mijn huid lieten ze in vuur en vlam achter. Nogsteeds werden de sensaties die ik kreeg van deze jongen sterker. Met elke minuut die wegtikte viel ik verder voor hem. En ik verlangde ernaar. Naar meer tijd met hem, hoe onschuldig ook, zolang hij er maar was: hij en niemand anders. Ik voelde zijn handen niet veel later ook nog door mijn haren strijken. Toen kwamen toch echt de verlossende woorden en een kort kusje op mijn lippen, die me deed verlangen naar zijn lippen. "Dank je." zei ik zacht voor ik hem korte kusjes op zijn mond en gezicht begon te drukken. Nooit langer dan een of twee luttele seconden lagen mijn lippen op een plek. Ik wilde hem gewoon alle liefde geven die op dit moment door hem door mijn lichaam raasde en het vulde met geluk. Hij was echt heel erg speciaal en dat mocht hij weten ook. Nog nooit had ik me zo bij en door iemand gevoeld en ik wist zeker, dat voelde ik aan mijn spreekwoordelijke water, dat niemand anders ooit nog in de buurt zou komen van dat voor elkaar krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik glimlachte tevreden. Ik had nu echt het gevoel, alsof ik heel de wereld aankon en niets me nu nog van slag kon maken. Een kleine onschuldige grijns verscheen op mijn lippen, bij Liam die overal kusjes op mijn gezicht begon te drukken. Ik kirde zachtjes en trok hem weer helemaal tegen me aan. 'Stop.' Giechelde ik zachtjes. Hij deed me helemaal blozen en ik hield zijn hoofd stil. Ik kon er niet tegen als ik in verlegenheid werd gebracht. Snel drukten ik mijn lippen weer op die van hem en hield ik ze daar. Veel beter. Mijn handen kriebelde in zijn nek en ik plukte wat aan de korte haartjes in zijn nek. Ik trok mezelf weer terug, omdat ik moest gapen en ik trok mijn neus iets op. Ik was eigenlijk best moe. Ik verstopte mijn gezicht in Liam zijn nek en drukte kleine kusjes op zijn huid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen zijn huid toen ik hem hoorde kirren, maar stopte toch toen hij erom vroeg. Ik lag nu nog dichter tegen hem aan en glimlachte vertedert toen ik hem zag blozen. het was echt heel erg lief. Natuurlijk was hij de 'stoere jongen', maar ik wist wel beter, dus voor mij mocht hij zo schattig doen als hij kon. Graag zelfs. Ik voelde me naast hem namelijk vaak een pomsky naast een rottweiler. Al snel voelde ik zijn lippen op de mijnen. Ik sloot mijn ogen en genoot gewoon even. Het gekriebel in mijn nek deed mijn nekharen overeind staan, maar op een goede manier. Ik keek wat verward en teleurgesteld toen hij terugtrok, maar toen ik hem zag gapen glimlachte ik weer en geeuwde zelf ook. Ik moest toegeven dat ik ook best moe was. Ik genoot van de kusjes die hij in mijn nek drukte. Zacht begon ik Can You Feel the Love Tonight te neurien. We zouden zo wel moeten stoppen met douchen. dan konden we wel fijn terug in het mooie grote warme bed kruipen. Een glimlach verscheen op mijn gezicht bij die gedachte. "Zullen we zo naar bed gaan?" vroeg ik zacht aan hem. We zouden volgens mij nog film gaan kijken, maar eerlijk gezegt klonk slapen me nu een stuk aantrekkelijker.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 17:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik giechelde zachtjes, toen Liam door mijn toedoen ook moest gapen en verstopte snel mijn gezicht in zijn nek. Het water was nog steeds lekker warm, maar Liam was warmer. Ik drukte zachte kusjes op zijn huid, toen hij vroeg of we naar bed gingen. Ondanks dat ik hier heerlijk stond zo, knikte ik kort. Ik was werkelijk gesloopt en kon niet wachten om tegen deze jongen aan te kruipen, onder een warme deken. Ik haalde mijn hoofd weer uit zijn nek en draaide de kraan uit. Het water stopte met lopen en het was meteen een stuk kouder. Ik gristen een enorme handdoek van het rek en sloeg deze stevig om Liam zijn schouders heen en drukte wen kusje op zijn neus, voordat ik er ook eentje voor mezelf pakten en hem dus moest loslaten, om hem om mijn lichaam te slaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik stond echt heerlijk zo onder de douche, maar het enige wat het nu nog deed was me slaperiger maken. Ik liet mijn armen kalmpjes om zijn lijf hangen en genoot van de kusjes die hij in mijn nek drukte. Mijn ogen zakten langzaam dicht. Misschien was het echt tijd om onder de douche uit te komen. Ik stelde het dus maar voor en hij stemde in. Ik geeuwde nog eens en voelde hoe door zijn toedoen het water verdween. Direct was het kouder en instrinctief kroop ik di chter tegen het warme lichaam van Zayn aan. Ik glimlachte dankbaar toen hij een handdoek om mijn lijf sloeg. "Dank je." zei ik zacht. Nog even stond ik bewegingsloos tegen de andere jongen aan voor we toch echt weg van elkaar moesten stappen. Ik droogde snel mijn benen, armen en schouders af voor ik mezelf als een soort burrito in de handdoek wikkelde. Zo bleef ik even staan en ik geeuwde nogmaals, voor ik mezelf iets actiever afdroogde. Het was fijn weer schoon te zijn. Nu wilde ik alleen toch echt niets liever dan tegen hem aan in het warme zachte bed in slaap vallen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    De handdoeken waren gelukkig enorm zacht en schuurde niet tegen mijn huid. Ik sloeg de enorme lap stof stevig om mijn lichaam en moest eerst weer even aan de temperatuur wennen, voordat ik me ging afdrogen. Het maakte niet uit hoe warm het ergens was, zodra ik onder de douche vandaan kwam, kreeg ik het altijd koud. Ik glimlachte vertederd, toen Liam moest gapen, maar ging er al snel achteraan. Het was zo aanstekelijk.
    Toen ik uiteindelijk droog was en mijn haar niet meer droop, drukte ik een klein kusje op Liam zijn neus. 'Kom, poepie.' Volgens mij konden we onze slaap nu even heel goed gebruiken. Ik was doodop en kon mijn ogen nog maar moeilijk open houden. Ik trippelde terug naar de kamer en liet me meteen languit op het bed vallen, waar ik mezelf in de dekens rolde. Ik had het echt nog steeds koud.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik droogde me rustig maar goed af. Het was niet fijn om halfnat in bed te duiken. Een korte geeuw verliet mijn mond en al snel was hij ook bezig. Nog een lange gaap kwam over me heen voor hij me meetrok naar het bed. Ik liet de warme zachte handdoek van me af vallen en naeen paar stappen zag ik hem in het bed kruipen. Ik kroop naast hemonder de dekens en vrong me zo goed en zo kwaad als het ging tussen de dekens die hij om zich heen had gewikkeld. Mijn handen legde ik op zijn warme borst en met mijn hoofd vond ik het holletje van zijn nek wat er perfect voor gemaakt leek te zijn. Ik snoof zijn heerlijke geur op die vermengd was met de geur van shampoo en doucheolie. Onze benen verstrengekde ik ondertussen voor zover het ging. Ik wilde nu gewoon graag zo dicht mogelijk bij hem zijn. Niet meer en niet minder. Zijn huid voelde heerlijk warm aan mijn lichaam. Nu hoopte ik maar niet dat ik hem koude rillingen bezorgde, want ik wilde graag zo blijven liggen tot het einde der dagen. Ze ongelofelijk heerlijk lag ik hier met hem.


    Bowties were never Cooler

    [Bryonylle wents Cimmaron.]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Ook de dekens waren heerlijk zacht. Ik rolde mezelf er helemaal in. 'Ja, jammer. Nu is er geen plek meer voor jou.' Grinnikte ik kinderachtig, toen Liam zich erbij probeerde te wurmen. Ik lachte even en sloeg al sn de deken voor hem open, zodat hij er bij kon. Zodra zijn koude lichaam tegen die van mij was gevestigd, sloeg ik de deken stevig terug en trok ik hem tot hoog op. Mijn armen wikkelde zich stevig om Liam zijn lichaam en ik probeerde hem warm te wrijven. Volgens mij had hij het nog kouder dan ik. Zo voelde hij wel aan tenminste. Mijn huid was bedolven met kippenvel, van de kou en ik probeerde helemaal in de dekens te verdwijnen. Ondertussen waren ook onze benen verstrengeld en ik wreef zachtjes met mijn voet over zijn scheenbeen. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik zacht, terwijl ik moeilijk een kusje in Liam zijn haar drukten, omdat zijn hoofd verstopt zat in mijn nek. Hoe fout het misschien ook was, omdat onze relatie eigenlijk nog maar heel pruuts was. Ik wist heel zeker dat ik Liam niet meer los ging laten vanaf nu en dit de jongen was, waar ik serieus mee door wilde gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik rolde mijn ogen met een glimlach op mijn lippen naar hem en kroop zo dicht mogelijk tegen hem aan. Zijn huid voelde heerlijk warm tegen mijn ijskoude lijf. Ik kroop nog iets dichterbij hem toen hij zijn sterke armen stevig om me heen sloeg. Ik voelde kippenvel op zijn borst staan, maar ik wist zeker dat dit geen goed kippenvel was. Ik wreef zacht met mijn handen over zijn borst in de hoop wat van de kou uit zijn lijf te halen. Bij zijn zoete woordjes drukte ik mijn lippen in de holte van zijn nek. "Ik hou ook van jou." mompelde ik terug. Ik legde een arm om zijn middel en klampte me stevig aan hem vast. Hij was zo lekker warm. Ik wilde deze jongen letterlijk en figuurlijk nooit meer loslaten. Hoe kort we eigenlijk nog maar een relatie hadden kon me niet veel schelen. Ik kon me gewoon geen toekomt meer voorstellen die ik niet met hem zou delen. Ik wilde echt serieus met hem verder. Hij was geen kortstondige vlam, hij was een groot vuur wat altijd zou blijven branden. "Weltruste." mompelde ik zachtjes. Ik drukte nog een kus in zijn nek en liet me langzaam wegdrijven in slaap. Er waren vandaag genoeg dingen gebeurt die zelf dromen waren geweest. Dit voorspelde dus een goede nacht te worden. Zeker met mijn vroendje zo heerlijk dicht en warm tegen me aan.


    Bowties were never Cooler