• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik zuchtte gelukzalig met mijn hoofd op zijn borst. Zijn hand die door mijn haren ging voelde ik zo af en toe in een klit blijven hangen. De ander liet mijn ruggengraat in vuur en vlam staan. Het was wel een hele prettige hitte, waar mijn wangen wat van gingen gloeien. Ik was nu echt de gelukkigste jongen hier op aarde. Zijn ademhaling werd langzaam weer normaal, alleen zijn hart klopte nog wat snel, net als die van mij, maar die zou volgens mij nooit echt meer normaal kloppen met Zayn in de buurt, net als dat op mijn wangen altijd een lichte blos zou blijven liggen als hij me ook maar op enige manier aanraakte, hoe onschuldig ook. Mijn ene hand lag op het bed tegen zijn schouder en ik draaide met mijn duim rustig rondjes over zijn huid. Met mijn andere hand die op zijn borst lag tekende ik figuurtjes op zijn warme getinte huid waar mijn bleke vingers duidelijk van afstonden. We hadden volgens mij bijna niet anders kunnen zijn, maar op een of andere manier pasten we toch goed bij elkaar. Ik lag op mijn handen na nu gewoon doodstil en luisterde met gelosten ogen naar zijn hart en ademhaling. Ik werd er gewoon heel rustig van, net als een kind van zijn moeders hartslag.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik had mijn ogen gesloten en concetreerde me op de aanrakingen van Liam. Zijn vingers die over mijn verhitte huid gleden, veroorzaakte nog net geen kippenvel. Ik wist dat als ik zo telang bleef liggen, ik zo in slaap zou sukkelen. En eigenlijk vond ik dat helemaal niet zo erg, wetend dat als ik wakker zou worden, Liam nog altijd bij me zou zijn. Iets wat de eerst keer voor me zou zijn, na een avonduurtje. Ik liet meisjes en jongens nooit bij me slapen en ze mochten van gelukkig spreken, als ze eerst nog mochten douche, voordat ik ze mijn apartement uitzetten. Nee, nu was anders. Alles was anders met Liam, zelfs ikzelf. Hij leek een enorme goede indruk op me uit te oefenen en een kant bij me naar boven te halen, die ik nog niet van mezelf kende. Heel mijn lichaam had zijn rust teruggevonden, behalve nog altijd mijn hartslag, die een paar keer zo snel bleef kloppen als hoorde. Alsof hij door mijn borstkas heen wilde , om nog dichter bij Liam te zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik had al allerlei soorten relaties gehad: Lange, korte, one-night-stands en relaties zonder sex, maar geen had zo fijn gevoelt als die met Zayn nu al voelde, en elke minuut voelde het fijner. Ook had ik me eerlijk nog nooit zo gelukkig gevoelt. Tuurlijk zouden er ook kinken in de kabel komen, maar ik had het gevoel dat we die wel eruit konden werken. Net toen mijn ogen helemaal dicht wilden zakken keek ik met slaperige oogjes naar hem. "Zullen we eerst douchen of zien we dat morgen wel?" Ik drukte nog een kusje op zijn gespierde borst. Hij zag er ook uit of hij zo in slaap kon vallen. Misschien lag hij al te slapen. Zijn ogen waren dicht en zijn ademhaling was langzaam, alleen zijn overactieve hart liet me twijfelen. Ik nestelde me nog iets dichter tegen hem aan en legde nu mijn bijde handen op zijn borst over elkaar heen. Daar legde ik mijn hoofd op en zo bleef ik hem met zware oogleden bekijken. Hij was mijn prachtige vriendje. Het was allemaal te mooi om waar te zijn, maar het was toch echt zo.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik voelde mezelf langzaam wegzakken. Het was een zware dag geweest en met de inspanning van net, was het iets teveel geworden. Ik was werkelijk uitgeput. Met moeite tilde ik mijn hand op en krabbelde ik aan mijn jeukende neus. Ik gaapte zachtjes en liet mijn hand weer op Liam zijn rug vallen. Liam begon over douchen en het duurde even voordat het bij me binnendrong. Heel langzaam opende ik mijn ogen en glimlachte ik slaperig bij het kusje op mijn borst. Ondanks dat ik waarschijnlijk nog maar moeilijk op mijn benen kon staan, was ik wel toe aan een warme douche. Want ik voelde me nu niet bepaald fris meer. Ik mompelde goedkeurend. Ja, ik wilde wel douche. Maar maakte geen aanstalten om Liam van me af te duwen om op te staan. Dat mocht hij zelf doen en waarschijnlijk moest hij me zelfs overeind helpen. Want ik had zo'n vermoeden dat me zelfs dat niet meer ging lukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik hem langzaam zijn ogen zag openen. Het was echt een van de liefste dingen die ik ooit had gezien. Toen hij goedkeurend mompelde dacht ik even hoe we dat nou weer gingen bewerkstelligen. Ik wilde hem niet loslaten en hij mij volgens mij ook niet. Ik wrong met wat moeite mijn armen onder zijn bovenlijf en trok hem mee omhoog terwijl ik op zijn bovenbenen ging zitten. Met enige moeilijkheid kroop ik zonder hem los te laten van zijn benen af naast hem op het bed en liet me toen van het bed op mijn benen glijden. Ik stond nu vrij raar, maar door hem naar me toe te trekken wist ik hem ook van het bed te krijgen. Zo kon ik nu, licht rillend van de kou hem meeslepen naar de douche. Daar moest ik hem jammer genoeg wel loslaten om te zorgen dat we niet zouden verbranden. Ik zette hem neer op de wc en liep toen de douchecel in, die min of meer als glazen scheidingswand werkte voor de badkamer en de slaapkamer, en begon het water in te stellen zodat we comfortabel konden douchen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam leek een heel plan opgezet te hebben om ons in de badkamer te krijgen en zachtjes giechelde ik. Toen hij zijn armen achter mijn bovenlijf probeerde te wringen, tilde ik deze met moeite iets op, zodat hij er makkelijker bij kon. Hij trok me mee omhoog toen hij ging zitten en een slaperige glimlach vormde mijn lippen. Heel onhandig en zonder me los let laten, wist hij uiteindelijk zijn voeten op de grond te zetten en me omhoog te hijsen. Meteen voelde ik hoe de kou mijn lichaam insloeg en strompelden ik met Liam mee naar de badkamer. Daar zetten hij me op de wc bril en meteen sprong ik weer op, omdat deze veelte koud was, tegen mijn blote kont. Liam stelde de douche in en ik sloeg mijn armen van achter om me heen, terwijl ik stil zijn schouderblad kuste.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Gelukkig werkte Zayn wel mee met mijn onhandige gestuntel. Ik wilde hem onder geen beding loslaten, maar dat maakte dit er niet makkelijker op. In de badkamer zette ik hem op de wc neer en richtte me toen op de douche. Alleen douchen in deze douche zou ongemakkelijk zijn, maar samen was het perfect. Ik had het net goed ingesteld toen ik zijn armen om mijn lijf. Ik glimlachte en bleef even staan. "Kom." ik trok hem mee de douche in, onder de heerlijk warme stralen. Ik draaide me om in zijn armen en sloeg de mijne ook om hem heen. Hij was zo fijn om vast te houden. Ik drukte mijn lippen op zijn voorhoofd en liet het water over ons heen stromen en al het zweet wegspoelen. Het was fijn om gewoon hier te kunnen staan, knuffelen en schoon worden gespoeld. Ik werd heel rustig hiervan. "Ik hou van je." mompelde ik zacht in zijn oor. Mijn korte krullen hingen als natte slierten over mijn hoofd. Zijn zwarte haar hing ook slap omlaag. Zelfs zo zag hij er nogsteeds geweldig uit. Hij zag er altijd geweldig uit.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    ik vouwde mijn armen om Liam zijn middel en drukte mijn lippen op zijn schouderblad. Ik was nu al veelte aanhankelijk aan deze jongen, maar ik wilde hem gewoon graag vast hebben. 'Kom.' Hij trok me mee de douche in en meteen werd mijn lichaam bestrooit met warme waterdruppels. Liam draaide zich om in mijn armen en sloeg ook zijn armen, om mijn lichaam. ik glimlachte gelukzalig en sloot mijn ogen even om te genieten van het warme water en de jongen in mijn armen. ik giechelde zachtjes bij het kusje op mijn voorhoofd en opende al snel mijn ogen weer. mijn vingers gleden over zijn ruggengraat en ik drukte op mijn buurt een kusje op zijn neus. ondanks zijn plat gespoelde haar, zag hij er nog steeds geweldig uit. Volgens mij kon je alles met deze jongen doen en bleef hij aantrekkelijk. 'Ik hou van je.' ondanks dat deze worden al vaker gezegd werden, trok het bloed weer naar mijn wangen. ik zou nooit aan deze worden kunnen wennen en het gevoel wat ze me gaven. 'Ik hou ook van jou.' ik legde mijn hand op zijn borst en drukte een klein kusje op zijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Het warme water viel op ons neer als een warme zomerbui. Zo een waar je in kon dansen en zingen zonder dat iemand je raar aan keek. Ik genoot van de warmte en van de aanwezigheid van Zayn. Hij maakte dit helemaal perfect. Mijn lippen drukte ik kort even op zijn voorhoofd. Een rillig van genot rolde over mijn rug toen zijn vingers erover gleden. Ik bloosje licht bij het kusje op mijn neus en keek naar hem. Hij was zo knap en geduldig en lief. Ik fluisterxe in zijn oor dat ik van hem hield. Ik had het vaker gezegt en zou het nog heel vaak zeggen, maar dat was gewoon omdat ik het met heel mijn hart en ziel meende. Een vertederende glimlach verscheen op mijn lippen toen ik hem zag blozen, maar door zijn woorden sloeg ik gauw mijn ogen neer en bloosde zelf knal rood. Een verlegen glimlach bleef wel op mijn lippen staan. Hoe vaak hij het ook zou zeggen, het betekende zo veel voor me dat het me keer op keer week en warm maakte van binnen. Ik glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem maar al te graag terug. Een hand gleed in zijn haren terwijl ik hem dicht tegen me aan hield met de andere. Ik wilde hem nooit meer kwijt en dat liet ik weten in alles wat ik deed.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn hart was enkel nog gevuld met liefde. Ik stond tegen Liam aangedrukt en wilde voor altijd zo dichtbij hem blijven. Als iemand hier een film over zou maken, zou niemand het geloven. Wat ik wel zou snappen, want het was alleemaal behoorlijk raar gelopen. Hoe awkward de glazen wand net geweest was, omdat Liam ging douche. Nu stond ik gewoon bij hem, alsof het nooit een probleem was geweest. Ik kuste Liam zachtjes en waarna ik weer rustig terug trok en willekeurig een van de kleine flesjes pakten die in het rekje stonden. Ik bekeek het etiket en kwam erachter dat het doucheolie was. Ik spoot het dunne vloeistof op mijn hand, waarna ik een klein stapje van Liam vandaan nam, om hem in te kunnen smeren. Het rook heerlijk, maar ko niet echt plaatsen waarnaar nou precies. Mijn handen gleden soepel over Liam zijn lichaam en mijn duimen masserde zachtjes zijn huid, terwijl ik naar zijn gezicht keek. Zijn mooie, prachtige gezicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Dit was zo prettig. De liefde die tussen ons bloeide deed me gloeien. Ik kuste hem zacht en had zo heel lang kunnen blijven staan als hij niet naar achter was gestapt. Ik keek met grote ogen en een pruillipje naar hem. Ik wilde hem zo graag tegen me aan voelden. Zelfs al die onschuldige aanrakingen deden mijn hart wild worden en mijn huid in vuur en vlam staan. Ik volgde met mijn ogen zijn handelingen. Het was gewoon heel fascinerend. Toen zijn handen mijn lichaam raakten sloot ik toch mijn ogen weer in genot. Het voelde gewoon zo fijn. De geur die van de doucheolie kwam deed me denken aan vroeger. Het was heerlijk. Ik was nu echt helemaal ontspannen. Toen ik uiteindelijk helemaal onder zat opende ik mijn ogen en pakte zelf een flesje doucholie. Nu wist ik weer waar ik het van herkende, het was van hetzelfde merk als de babypoetsdoekjes. Ik deed de olie op mijn handen en liet rustig mijn handen over zijn mooie gespierde lijf glijden. Zijn huid was warm en lag strak over zijj spieren heen. Het prachtigsteaan zijn perfecte lijf waren toch nogsteeds zijn grote bambibruine ogen. Met een glimlach keek ik naar ze terwijl mijn handen hem over zijn borst en rug met de olie masseerde.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik grijnsde zachtjes, bij Liam zijn pruillipje, toen ik iets afstand van hem nam om de doucheolie te pakken. Het zag er echt super schatig uit. Ik drukte een kusje op zijn neus en spoot een grote hoeveelheid vloeistof op mijn hand. Mijn handen wreven al snel rustig over zijn gespierde lichaam en min vingers masseerde rustig zijn huid. Een heerlijk geur kwam vrij en ik kon niet wachten tot deze in zijn huid zou trekken. Samen met zijn eigen lichaamsgeur, zou ik heel de dag, mijn neus in zijn nek kunnen stoppen, om het op te nemen. Ik zorgde ervoor dat heel zijn lichaam werd ingezeept en als finish tikte ik op zijn neus. Meteen nam Liam het over en was hij degene die de olie pakten. Ik glimlachte tevreden, toen hij mijn lichaam begon in te zepen en legde mijn handen tegen zijn borstkas. Dit mocht hij echt wel elke dag doen. Ik sloot genietend mijn ogen en genoot van zijn handen die mijn huid masseerden. Het voelde echt enorm fijn aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik had gigantisch staan genieten van hem en de rust toen hij me inzeepte en masseerde. Met een tik op mijn neus liet hij weten dat hij klaar was. Ik wiebelde even met mijn neus voor ik zelf de doucheolie pakte en hem begon in te smeren. Zijn getinte huid was zacht en zat onder de kleine tatoos. Mijn handen masseerden zo goed als ik kon zijn spieren en met mijn vingers trok ik eens in de zoveel tijd de lijntjesvan een van de plaatjes over. Ik wist nou niet of ik het goed deed of niet, maar aan zijn gezicht af te lezen leek hij het niet erg te vinden. Ik ging dus gewoon rustig door tot elk plekje van zijn lijf schoon was. Mijn ene hand liet ik op zijn onderrug liggen en met de ander pakte ik een nieuw flesje waar shampoo op stond. Ik deed wat op mijn handen en begon toen zijn haten in te zepen. Met mijn vi ngo'sertoppen masseerde ik zacht zijn hoofdhuid terwijl het sop goed opschuimde in zijn haar. Ik deed een klein stapje onder de straal vandaan zodat ik hem er recht onder kon zetten en hij nogsteeds dichtbij me zou zijn. Het warme water spoelde de shampoo snel weg. Met mijn handen hielp ik een beetje. Toen alles eruit was drukte ik mijn lippen op die van hem en stapte zelf ook weer onder het water. Buiten de warme straal water was het toch wel erg koud.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik voelde Liam zijn handen over heel mijn lijf. Het was enorm ontspannend voor mijn spieren, maar ook voor mijn gedachten. Zijn vingers tekende mijn huid en ik rook precies hetzelfde als hem nu. Ik kreeg pas later door dat hij klaar was en langzaam opende ik mijn ogen. Mijn handen lagen nog altijd op zijn borst en met een glimlach keek ik hem aan. Ik moest snel mijn ogen weer sluiten toen Liam mijn haar begon te wassen. Dit kon hij ook al zo goed. Nog even en ik begon te spinnen, zoals katten dat altijd deden. Zijn vingertoppen masseerde mijn hoofdhuid en mijn eigen vingers tekende willekeurige figuurtjes op zijn borst. Hier stopte ik mee toen ik helemaal onder de waterstraal en ik kneep mijn ogen iets meer dicht en mijn lippen tot een streep, zodat ik geen sop binnen zou krijgen. Liam kwam al snel weer bij me staan en tevreden opende ik mijn ogen. Nu was het zijn buurt weer, maar eerst drukte ik mijn lippen op die van hem. Ze waren gewoon zo verslavend. Ik kon er niets aan doen. Ik moest hem gewoon blijven kussen. Mijn handen gleden naar naar zijn schouders, naar zijn nek. Waar ze met de kleine haartjes bovenin speelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Blijkbaar genoot hij van het feit dat ik zijn lichaam waste. toen ik klaar was pakte ik dus met een glimlachje op mijn gezicht het flesje shampoo en begon zijn zwarte haar in te zepen. Mijn vingers gleden zacht door zijn haren en over zijn hoofd. Ondertussen tekenden zijn vingers patroontjes over mijn borst die nog heter waren dan het water uit de douche. Toen zijn haar helemaal wit was van het schuim trok ik hem volledig onder de straal water en keek hoe het sop langzaam verdween. Zijn gezichtsuitdrukking deed me zacht grinniken. Toen al het sop weg was stapte ik ook onder de straal en drukte mijn lippen op die van hem. Zijn lippen waren als een drug voor me: een drug waar ik neit meer zonder kon sinds het eerste moment dat ik het geproeft had. Een kleine glimlach speelde om mijn mondhoeken toen ik zijn vingers in mijn nek voelde glijden. Mijn handen gleden rustig over de zachte huid van zijn onderrug. Het meest wonderlijke voor mij was nu toch wel dat hij echt de mijne was. Dat ik voor iemand zou vallen die ik niet had verwacht kon ik nog wel inkomen, al was een jongen wel erg onverwacht geweest, maar het feit dat zo'n geweldig persoon als Zayn op mij viel was echt buiten mijn begrip. Toch was ik er echt dolgelukkig mee dat het zo was.


    Bowties were never Cooler