• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Nog nooit had ik zo comfortabel met iemand kunnen liggen. Tenminste, niet zonder het op iets anders uit te laten lopen. Maar op dit moment hoefde dat niet eens van mij en was ik er niet mee bezig. Gewoon omdat ik wist dat het er niet inzat en omdat dit alleen al, allemaal hemels aanvoelde. En als dit al zo overweldigend was, wilde ik niet weten hoe ik me zou voelen als we echt tot het uiterste zouden gaan.
    Ik voelde hoe Liam zijn lippen een stukje van elkaar haalde en pakte meteen mijn kans. Speels liet ik mijn. Tong even tussen zijn lippen glippen, om de afstand te vergroten, waarna ik hem echt zoende. Mijn hand, gleed net zo als die van hem af, naar nu niet mijn haar, maar zijn haar en mijn vingers vlochten zich samen met zijn haren. Mijn ander hand gleed over zijn zij en masseerde zachtjes zijn huid. Elke hartslag voelde ik en bij elke ademhaling veerde zijn borstkas iets omhoog. Die van mij ook, maar die van mij was nogal moeilijk op dit moment. Want volgens mij was ik vergeten hoe dat moest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hoe zijn tong mijn mond in kwam toen ik hem er daar de gelegenheid voor gaf. Ik opende mijn mond wat wijder en wikkelde mijn tong om de zijnen om hem gretig terug te kunnen zoenen. Mijn vingers gleden door zijn raven zwarte haren en ik voelde zijn hand door mijn haren gaan. Nooit was ik zo comfortabel geweest met iemand onder deze omstandigheden. Ik dacht niet eens echt aan sex. Zowel niet over het feit dat ik het met hem wilde, als het feit dat ik er nog best heel erg zenuwachtig en licht angstig voor was. Nu draaide alles gewoon om ons, niet meer en niet minder. Wat we ook zouden doen, we waren ten minste samen. Ik voelde zijn hartslag en ademhaling onregelmatig tegen mijn borst aan bewegen. Het mijne was vast ook weinig soeps, want ik vergat keer op keer adem te halen. Een hele lichte hese kreun rolde over mijn lippen toenhij met zijn hand mijn zij begon te masseren. Mijn eigen hand kneedde zacht de spieren in zijn rug. Hij leek precies te weten hoe hij mijn lijf moest bespelen, terwijl ik wat onbeholpen probeerde, al leek hij het gelukkig over de grote linie fijn te vinden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Er was op dit moment niets liever, dat ik zou willen. dit was gewoon weg perfect. Zijn huid was warm, net als zijn hand die over mijn rug gleed. niet dat ik er heel veel van merkte, want mijn eigen huid leek wel in vuur en vlam te staan. Mijn vingers kneden zachtjes door zijn zachte haar, terwijl mijn andere hand zijn zij rustig masseerde. De zoen was innig en ik had er nog nooit zoveel liefde in gestopt en gevoeld. Hij was heel anders dan alle andere zoenen die ik had gehad, maar het voelde zoveel meer vertrouwder. Toen Liam een hele lichte, hese kreun slaakte, schoten de rillingen door mijn lichaam en klemde mijn hand zich iets steviger in zijn haar. Als hij het wilde dat het zo bleef, moest hij dat echt niet nog een keer doen, want het klonk echt ontzettend geil. Mijn ademhaling was best zwaar en mijn hart klopte onregelmatig. Liam masseerde rustig mijn rug, waardoor mijn spieren bleven ontspannen. iets wat ontzettend fijn aanvoelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Deze zoen was geweldig. Hij was innig en liefdevol, maar tegelijkertijd ruw en gepassioneerd. Het gaf me een tintelend gevoel van binnen dat in elke uithoek van mijn lijf duidelijk te voelen was. Zijn lijf dat tegen het mijne drukte gaf me daar nog meer sensaties bij.Zijn huid was warm en het voelde of op de plekken waar onze huid direct in contact stond mijn huid witheet gloeide. Toen hij mijn zij begonte masseren had ik het even niet meer. Hoe ontsettend fijn en vertrouwd dit ook voelde, de hoeveelheid sensaties in mijn lichaam was gewoon te hoog om ongestoord door te gaan. De jongen boven me wist echt pprecies hoe hij mijn lijf moest bespelen. Een hese kreun rolde over mijn lippen en direct voelde ik zijn hand in mijn haren verstrakken. Mijn handen gleden nog even over zijn rug en begonnen daar in zijn vlees te kneden. Mijn ademhaling was nu erg zwaar en mijn hart maakte rare sprongen in mijn borst. Zijn ademhaling was inmiddels ook erg zwaar geworden tegen mijn borst. Onder mijn handen voelde ik hem wel ontspannen, dus daar ging ik mee door. Onder de zoen deed ik langzaam even mijn ogen open en keek naar zijn gezicht. Hij was echt heel erg sexy met zijn warrige haar en een licht verwilderde uitdrukking op zijn gezicht. Ik sloot mijn ogen weer en genoot van het gevoelwat nu door mijn lijf stroomde. Nog nooit had iemand me door zulke onschuldige acties me zo geweldig doen voelen. Ik drukte hem zo dicht mogelijk tegen me aan terwijl mijn handen zijn rug kneedden. Hoe dichterbij hoe beter, zo was het nou eenmaal.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Dit gevoel wilde ik nooit meer kwijt en voor altijd koesteren. Alle handelingen en aanrakingen, waren gewoon perfect. Wel had ik moeite om stil te blijven liggen met mijn onderlichaam. Want de neiging om onderhand tegen hem aan te gaan rijden, was echt heel groot. Maar dat, moest ik echt uitsluiten. Niet enkel om dat de kans heel groot was, dat ik dan te ver zou gaan, maar ook omdat ik dan opgewonden zou worden. En dat was iets wat ik nu niet kon gebruiken.
    Ik streek een keer speels over Liam zijn gehemelte om daarna de zoen langzaam af te sluiten. Ik wilde het niet, maar ik moest echt even op adem komen en terug in de rust keren. Zachtjes kusje ik zijn kaak af, naar zijn nek. Voorzichtig zoog ik op kleine stukjes huid, maar telkens niet hard en lang genoeg om te zien dat ze er geweest waren. Mijn hart ging als een razende tekeer en deze probeerde ik langzaam weer onder controle te krijgen. Zodat het ook echt leuk zou blijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Dit moment zo samen voelde zo geweldig en perfect dat ik elke beweging en aanraking koesterde en dat ik hunkerde naar meer. Nog nooit had ik echt zo gehunkerd naar iemand, ik had dingen wel graag gewilt en fijn gevonden, maar niet zoals dit. Zijn tong gleed over mijn gehemelde en een hese giechel verliet mijn mond. Ik was vooral hees van luchttekort en de intensiteit van alle sensaties die hij me gaf, dan van overmatig praten of gillen. Niet veel later kwam er een protesterend geluidje uit mijn keel toen hij terugtrok. Pas toen merkte ik hoe zwaar ik aan het hijgen was om mijn longen te vullen. Misschien was dit wel even slim, toch benamen zijn lippen me al snel weer de adem. Mijn hart racete ondertussen als een gek en mijn ademhaling was nogsteeds zwaar en gehaast. Ik probeerde ze tevergeefs weer op een normaal tempo gekregen, dus ik gaf uiteindelijk maar op en richtte me op de handelingen van zijn lippen. Zijn lippen gaven me rilling. Het liefst had ik ze op de mijnen, maar dit was ook prima. Met een hand aaide ik zacht door zijn haren. Ze waren zacht, stug en prachtig ravenzwart. Het mijne was niet veel soeps, maar ik leefde er wel prima mee."Ik hou van je." fluisterde ik zacht in zijn oog voor een iets harder gebijt in mijn nek van hem een hese kreun opleverde die ietsje luider was dan de vorige. Ik sloot mijn ogen ik lichte schaamte.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam's hese gegiechel, gaf dat ik echt even moest terugtrekken. Ik stond totaal achter zijn plan om te wachten en het rustig aan te doen. Het was geen enkel probleem, maar hij maakte het me wel heel moeilijk nu, om mijn mannelijke hormonen onder controle te houden. Het was niet dat ik uit was op seks of er al die tijd aan dacht. Het maakte alleen dat ik steeds meer van deze jongen wilde. Rustig sloot ik de kus af en ik glimlachte tegen zijn huid, toen hij ontevreden reageerde. Rustig kuste ik zijn huid, terwijl mijn hand nog altijd over zijn zij masseerde. Nu ik wist dat hij dit fijn vond, kon ik er rustig mee doorgaan. Maar blijkbaar vond die de handelingen die ik verrichten in zijn nek ondertussen, ook heel fijn. De grijns op mijn gezocht werd groter en met glinsterende ogen keek ik naar hem op. Ik haalde mijn gezicht uit zijn hals en keek hem met glinsterende ogen aan. 'Ik ook van jou. Nu al ontzettend veel.' Gaf ik zachtjes, maar eerlijk toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen hij de kus afsloot reageerde ik wat ontevreden. Ik lag zo heel graag met hem, maar zoenen maakte het nog veel beter. Zijn hand masseerde nogsteeds mijn zij en zijn lippen schoven over mijn nek, die ze gloeiend achterlieten. Felle tintelingen schoten door mijn lijf. Dezen zorgden ervoor dat ondanks dat ik nu vrij kon ademen mijn hartslag en ademhaling nogsteeds erg gejaagd was. Ik genoot gigantisch van het gevoel wat hij me gaf. Toen hij zijn tanden in mijn nek zette rolde er weer een hese kreun over mijn lippen. Ik werd wat rood. Rood wat alleen maar rodee werd toen hij mijn liefdesverklaring beantwoordde met zijn eigen. Mijn hart sloeg een paar slagen over en sloeg toen weer als een gek verder. Ik keek hem aan en zag zijn ogen glinsteren. Ik glimlachte en drukte mijn lippen in zijn nek die nu open en bloot binnen mijn berijk lag. Mijn handen liet ik nogsteeds zijn rug masseren terwijl ik talloze kusjes in zijn nek drukte. Af en toe schraapte ik zacht en vaak prongelijk met mijn tanden over zijn huid. Ik wilde proberen hem te laten voelen hoe geweldig ik me nu voelde, al had ik echt geen idee hoe ik dat moest berijken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Hoe erg ik het ook probeerde, mijn ademhaling leek niet meer normaal te willen functioneren. Alsof ik net de marathon had gerent. Mijn hart schoot nog altijd onregelmatig alle kanten op en ik dacht niet dat dit ooit goed voor je gezondheid kon zijn. Deze jongen wist niet wat hij met me deed. Met glinsterende ogen keek ik hem aan en ik grijnsde bij zijn rode kaken, waar ik even met mijn vingers overheen trippelde, om ze daarna weer door zijn haar te laten gaan. Al snel sloeg ik mijn ogen weer dicht toen Liam nu zacht mijn nek kuste. Ik mompelde goedkeurend, maar moest naar adem happen, toen zijn tanden over mijn huid schraapten,
    Iets wat best een raar geluidje veroorzaakte.
    Rustig zetten ik mijn knieën in het matras en kwam ik iets overeind. Iets waar ik niet aan gedacht had, was het feit dat mijn onderlichaam nu tegen die van Liam aanschurden. Mijn ogen werden groot en ik moest hard op mijn lip bijten om geluiden binnen te houden. Razendsnel schoof ik iets naar achter, zodat ik op zijn bovenbenen zat. Schuldbewust sloeg ik mijn ogen neer en liet ik mijn handen mijn vingers over zijn borstkas glijden. Hij hoefde me echt niet te vertellen dat ik dit nu niet de bedoeling was. Maar drukker maakte ik me om
    Het drukkende gevoel in mijn onderbuik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zodra mijn lippen zijn nek raakten hoorde ik hem goedkeurend mompelen. Ik glimlachte tegen zijn nek en ging verder met kusjes drukken op de huid van zijn nek. Toen mijn tanden prongelijk over zijn huid schraapten hoorde ik hem naar adem happen. Nu kwam er echt een grijns op mijn gezicht terecht. Het voelde goed om te weten dat ik ook een beetje zijn lijf op mijn handelingen kon laten reageren zoals mijn lijf reageerde op de zijnen. Mijn lippen gingen rustig verder tot ik zijn onderlichaam tegen het mijne aangedrukt voelde worden. Ik bevroor en mijn ogen werden heel groot. Het was niet alleen dat ik door de dikke stof van mijn spijkerbroek een bobbel voelde, maar ook dat het een nu nog licht drukkend gevoel in mijn onderbuik veroorzaakte. Ik wist waar mijn lichaam op uit was, maar ik durfde het eigenlijk niet. Ik trok terug en keek naar hem. Hij zat inmiddels op mijn benen en keek erg schuldbewust. Ik aaide zacht over zijn wang met een hand die ik van zijn rug had gehaald, net als dat hij net bij mij had gedaan. "Kan gebeuren, maak je er niet druk over." zei ik zacht. Mijn heesheid was alleen maar erger geworden en zijn actie van net had daar een grote hand in gehad, net als in mijn idioot snelle ademhaling en hartslag. Het was gewoon beschamend wat deze jongen met bij wijze van spreken een vingerknip bij me kon veroorzaken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn hart klopte in mijn keel, maar dit keer niet om de goede reden. Ik voelde me zo stom op dit moment. ik keek naar mijn vingers die langzaam de lijnen van Liam zijn spieren natekende op zijn buik en durfde hem niet meer aan te kijken. Ik had het in een klap verpest. ik beet hard op mijn onderlip en mijn kaken waren warm, omdat het bloed ernaartoe was gestroomd. ik keek voorzichtig op, toen hij zijn hand op mijn wang legde, maar liet mijn onderlip niet los. ik knikte langzaam bij zijn worden, maar dat nam de schaamte niet weg. 'Ik vind je gewoon heel leuk, ik wil het niet verpesten.' mompelde ik zacht, niet zeker wetend of hij me wel verstaan had. Misschien zou dat wel beter zijn, want ik wist echt niet wat ik hier mee aanmoest. Ik had me nog nooit zo opgesteld tegenover iemand. Was altijd de jongen die zelf de touwtjes in handen had en als het me niet beviel, zorgde ik er wel voor dat het ging zoals ik dat wilde. Ik was mezelf helemaal verloren en ik vond het eerlijk gezegd nogal eng. ik vond heel dat liefdes gedoe maar raar en dit bevestigde nog eens, dat het allemaal nieuw voor me was. Ik had wel vaker mensen leuk gevonden. maar was nog nooit zo gek op iemand geweest. was nog nooit echt verliefd geweest en had dus al helemaal nog nooit van iemand gehouden. Ik wilde het gewoon goed doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam payne
    Ik voelde zijn vingers over mijn buikspieren gaan, wat de vlinders in mijn buik niet rustiger maakte en ook het licht drukkende gevoel niet wegnam. Mijn hand legde ik zacht op zijn wang en ik zei dat het goed wa. Hij had zich gewoon laten meeslepen door het moment, omdats dat ik bang was verder te gaan kon ik hem niets kwalijk nemen. Het was allemaal nogsteeds namelijk best onschuldig en ging voor mij ook nog niet over de lijn. Ik glimlachte bij zijn woorden en bloosde een beetje terwijl mijn duim zacht over zijn wang ging. "Dat heb je niet, lief. Maak je geen zorgen." Ik wist niet goed hoe ik verder moest gaan. Met meisjes had ik zelf vaak de touwtjes in handen, maar dit was voor mij allemaal nieuw terrein, ook was ik nog nooit zo verliefd geweest op iemand. Ik had mijn hart echt wel een paar keer verspeeld en gebroken gehad, maar nooit waren mijn gevoelens zo sterk geweest als nu. Het was net of hij letterlijk mijn hart had gestolen en het vuistgrote orgaantje bij zich hield, zodat ik niet zonder hem kon leven. Het enige was wel dat juist die rikketik nu zo wild klopte dat het voelde of die echt uit mijn borstkas naar Zayn wilde vliegen. Ik gleed nu met bijde handen naar de achterkant van zijn schouders en trok hem een stuk naar me toe. "We kunnen nog iets verder gaan of we blijven zo liggen, de keus is aan jou." Ik drukte mijn lippen zacht tegen het holletje achter zijn oor. Mijn boxer ging denk ik niet uit vandaag, maar als hij wilde kon mijn broek voor mij nog wel uit.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik wist dat het goed voor me was, dat er een tijdelijke grens was getrokken. Alsof ik op de proef werd gesteld en mezelf moest bewijzen. Dat het niet enkel om fysiek contact gin en dat er veel meer was dan dat. Ik was me al heel snel bewust, dat dit geen spelletje meer was. Deze jongen had echt mijn hart gestolen. Liam trok me weer naar zig toe en ik besefte me, dat ik er even heel erg aan toe was om dicht bij deze jongen te zijn. Niet dat ik dat al niet was, maar toch. Ik liet me iets naast hem neer zakken, zodat ik half met mijn zij op het matras lag krulde mezelf helemaal tegen hem op. Ik sloeg mijn arm om hem heen en hield hem stevig bij me. 'Ik wil gewoon even knuffelen.' Gaf ik eerlijk toe. Ik drukte mijn lippen zachtjes op zijn kaak en glimlachte. 'Maar je moet niet alles aan mij overlaten, schat. Dus, wat wil jij?' Glimlachte ik lief. Mijn duim wreef zachtjes over zijn huid en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Zo lag ik toch wel het fijnst.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 22:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    liam Payne
    Ik draaide me op mijn zij toen hij van me af rolde en hield mijn armen stevig om hem heen. Ik ging hem nu niet loslaten, of hij moest er explisiet om vragen. Wel trok ik een arm onder hem vandaan om die op zijn hart te plaatsen, wat ook al zo gek klopte als het mijne. Toen hij zijn armen oom om mij sloeg kroop ik alleen maar dichten om hem heen en hield hem dicht tegen me aan. Dit voelde heel erg prettig, gewoon tegen elkaar aal liggen, niets doen of zetten maar gewoon liggen. Het kleine plekje waar hij zijn lippen tegen mijn kaak drukte bleef gloeien, net als waar zijn lichaam mij raakte. Bij zijn woorden en lieve glimlachje glimlachte ik ook, maar iets minder onschuldig dan hij. Ik vond het dan wel heel erg spannend, maar eigenlijk vond ik het niet helemaal nog nodig om broeken aan te houden in bed. Mijn boxer was duidelijk de grens, maar zo'n zware lap stof eromheen mocht ook nog best uit. Zijn hoofd voelde ik op mijn schouder zakken en ik wreef zacht met mijn hand over zijn rug en borst. "Als je wil durf ik nog wel een stapje verder." fluisterde ik zacht en nogsteeds wat hees tegen zijn nek. mijn hart klopte in mijn keel van spanning. Ik snapte niet waarom, hij had me toch al in mijn boxer gezien. Toch voelde dit zo anders dan gisteravond en vanochtend. Veel beter, maar tegelijkertijd werd ik er ook een stuk onzekerder door.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik genoot van de stilte en had mijn ogen even gesloten. Liam had zich ook op zijn zij gedraaid, waardoor ik helemaal tegen hem aan kon kruipen. Ik voelde me eigenlijk best kwetsbaar in zijn armen, maar tegelijkertijd sterker dan ooit. Gewoon, omdat ik nog nooit zo open tegenover iemand geweest was, maar dus wel samen de hele wereld met hem leek aan te kunnen. Ik opende mijn ogen weer en keek vanonder mijn wimpers, naar Liam zijn glimlach. Elke keer als ik naar zijn gezicht keek, verbaasde ik me erover hoe knap hij was. Ik lachte zachtjes bij zijn woorden. Ondanks de betekenis ervan, klonk het enorm schattig zo, door de heesheid van zijn stem. Ik duwde mijn lippen tegen zijn sleutelbeen en mijn hard ging tekeer onder Liam zijn hand. 'Doe dan.' Grijnsde ik licht tegen zijn huid. Gewoon omdat ik even helemaal niet meer wist, wat nou wel en niet kon. We hadden het namelijk wel telkens over een grens, maar ik was er nog altijd niet achter waar deze nou precies lag. Dus moest Liam nu echt even het voortouw nemen, of me vertellen tot hoever ik precies mocht gaan, dan alleen geen seks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''