• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik nam zijn gezicht in me op. Hij was echt zo knap. Perfect tot in het kleinste detail: Van hoe zijn haren warrig om zijn hoofd lagen tot hoe zijn wimpels over zijn jukbeenderen aaiden als hij ze neersloeg of knipperde. Het was gewoon ongelofelijk. toen ik hem zacht hoorde lachen bij mijn woorden verscheen er een licht denkrimpeltje in mijn voorhoofd. Wat had dat nou weer te betekenen? Het rimpeltje verdween weer en maakte plaats voor een glimlach toen hij mijn sleutelbeen kuste. Onder mijn hand maakte zijn hart overuren. Ik grijnsde licht toen hij me het groene licht gaf. Voorzichtig haalde ik mijn handen van zijn lijf af en zocht ermee zijn handen die om mijn heen lagen. toen ik die gevonden had legde ik ze op de band van mijn broek. Mijn hart ging sneller kloppen en de druk op mijn onderlijf werd iets zwaarder. Daar maakte ik me wel wat zorgen om, maar hopelijk zou het nog niet heel erg opvallen. Mijn handen liet ik van zijn handen ofglijden en naar zijn broekband gaan. Daar maakte ik met een beetje moeite zijn riem los en begon toen aan de rits en knoop van zijn broek te morrelen. Nu pas merkte ik hoe spannend ik dit eigenlijk vond. Met een meisje had dat ding zo op de grond gelegen, maar ik had nu echt best veel moeite met de knoop van zijn broek losmaken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Natuurlijk gaf ik hier aantoe. Ik zou gewoon met Liam meegaan, totdat hij vond waar nodig was. Ik volgde al zijn bewegingen en volgde zijn had. Ik beet zachtjes op mijn lip, toen hij mijn hand vastpakte. Ik wilde onze vingers al verstrengelen, toen hij mij hand op de rand van zijn broek legde. Ik wist niet wat ik verwacht had, maar dit zeker niet. Mijn hart begon zover mogelijk nog sneller te kloppen en ik voelde me net een idioot, die voor het eerst iemand anders zijn broek ging openmaakte. Nee, ik zou het al te graag doen, maar Liam maakte me het zo wel heel erg moeilijk zo, om normaal te kunnen blijven functioneren. Want ondanks dat ik de grens niet wist, dacht ik toch wel dat we er nu op zouden zitten. En ow, wat wilde ik graag meer. Mijn adem bleef in mijn keel hangen toen hij mijn riem los maakte. Mijn vingers gleden zachtjes, net bover de rand en ik bleef naar Liam zijn gezicht kijken. Het was gewoon zo fascinerend en ik wilde er geen enkel detail van missen. Mijn vingers haakte zich achter zijn knoop en deze sprong meteen open, waardoor ik zijn rits naar beneden kon trekken. Het leek een stuk soepeler te gaan, dan bij Liam en mijn broek, maar ik liet hem rustig aankloten. Want het was nu niet iets wat haast had ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik legde zijn handen op de band van mijn broek en legde daarna de mijnen op die van hem. Ik stond nu echt strak van de zenuwen. Het was ook maar goed dat we hadden afgesproken vandaag in elk geval geen sex te hebben, want relaxen lukte me echt niet meer. Ik sloeg mijn ogen neer om te kunnen zien wat ik deed terwijl ik met zijn broek zat te kloten. Wat hij deed maakte het er niet makkelijker op. Elke handeling die hij deed benam me opnieuw de adem en mijn hartslag was die van een kolibrie. Al snel hing mijn broek los op mijn heupen, maar ik lag nogsteeds te stuntelen alsof ik nog nooit ook maar mijn eigen broek open had gemaakt. Een lichte blos verscheen op mijn wangen en werd langzaam roder. Uiteindelijk sprong toch de knoop van zijn broek open en kon ik ook de rits open doen. Ik keek met een klein ontdeugend glimlachje hem aan en trok kort aan de lusjes aan weerszijden van de rits om zijn broek van zijn kont te trekken. Verder mocht hij het zelf doen. Ik drukte mijn lippen in zijn mondhoek. Er was rust in wat we deden, een rust die zelfs alle spanning in mijn lijf wat deed afnemen en me vertrouwd en prettig liet voelen, al kwam dat vooral door de jongen die nu tegenover me lag. Ik glimlachte tegen zijn huid en bleef zo rustig liggen met mijn handen op zijn bips.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Hoe langer het duurde, hoe roder de blos op Liam zijn wangen werd en hoe breder mijn glimlach. Ik vond het gestuntel zo schattig. Helemaal als je naging, dat er hierna waarschijnlijk niets meer zou komen. Uiteindelijk had hij mijn knoop open. Een onduigende glimlach verscheen op zijn lippen en met een kleine ruk kwam de lap stof van mijn kont. Maar daar liet hij hem liggen. Ik grijnsde zachtjes en trok dus zelf mijn broek uit,
    Waarna ik iets overeind ging zitten. Ik trok Liam zijn heupen iets omhoog en trok zo zijn broek naar beneden. Aan de pijpen trok ik hem helemaal uit, waardoor we nu beide enkel nog in onze bokser lagen. Meteen kroop ik weer tegen hem aan. Ik verstregrelde onze benen en mijn handen gleden alweer over zijn onderrug en borstkas, terwijl ik weer naar zijn gezicht staarde. Ik kon er niets aan doen. Deze jongen was gewoon fascinerend. Tegenover hem, werd mijn uiterlijk helemaal weggecijferd. En ik was nu niet iemand, die heel onzeker over zijn eigen uiterlijk was. 'Je bent echt veelte knap voor deze
    wereld.' Grijnsde ik, terwijl ik mijn hand ook liet afzakken naar zijn kont, net als zijn hand op die van mij lag. Maar ik kneep even speels in het vlees, terwijl ik mijn lippen op die van Liam drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hoe hij zijn broek zelf uittrok en ik glimlachte een beetje. Toen hij wat rechter ging zitten bewoog ik wat mee. Toen hij mijn heupen omhoog trok werd de druk in mijn onderbuik weer wat groter. Al snel was mijn broek uit Ik trapte hem van mijn enkels af en toen lagen we alleen in onze boxers. Ik sloeg al snel mijn armen weer om hem heen. Ik was normaal best wel zeker over mijn lichaam, maar met de perfect jongen in mijn armen was ik dat al lang niet meer, Ik bloosde toen hij me knap noemde. Ik voelde zijn handen van mijn buik en rug naar mijn kont. Mijn hart klopte wild. Ik bloosde en sprong wat op, waardoor ik ook in zijn kont kneep toen hij in mijn kont kneep. Ik kuste hem terug toen ik zijn lippen de mijnen raakten. Ik liet zijn kont weer los en legde mijn handen op zijn onderrug. "Je bent prachtig." mompelde ik tegen zijn lippen voor ik speels op zijn onderlip beet en er een beetje aan trok. Mijn lichaam werd wild. Ik drukte mijn heupen ongemerkt wat omhoog. Toen ik dit wel merkte doordat de druk in mijn onderbuik groter werd haalde ik ze snel terug en bloosde knalrood. "Sorry" zei ik zacht. Ik wilde hem niet de verkeerde indruk geven of helemaal wild maken en dan maar gewoon achterlaten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 10:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ondanks dat ik geen kleding meer aanhad, op mijn boxer na, had ik het nog altijd enorm warm. Heel mijn lichaam leek wel van slag en niet meer normaal te functioneren. Liam zijn lichaam sprong iets op, toen ik in zijn kont kneep en ik grijnsde tegen zijn lippen. Maar mijn hart sloeg een slag over, toen hij hetzelfde bij mij deed. Al verdween zijn hand daarna al snel naar mijn onderrug. Mijn hand liet ik liggen en zachtjes masserde ik zijn achterwerk, terwijl onze lippen over elkaar schuurde. Mijn kaken werden rood bij Liam zijn worden en volgens mij kon mijn hart het elk moment gaan begeven als hij zo doorging. Ik trok hem dichter tegen me aan ik opende mijn ogen een klein stukje, toen hij zijn tanden in mijn onderlip zetten en er zachtjes aan trok. Meteen tikte mijn tong tegen mijn tanden aan. Hij maakte het me echt heel moeilijk zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Mijn lijf werd helemaal gek van hem. Mijn hartslag was idioot snel en mijn ademhaling was erg gehaast. Elke plek waar zijn huid me raakte brandde op mijn huid. Voor de rest was mijn lichaam zoizo volgens mij 10 graden warmer dan normaal, zo voelde het in elk geval. Een lichte hese kreun rolde over mijn lippen toen hij mijn billen bleef masseren. Onze lippen schuurden heerlijk tegen elkaar. Mijn handen gleden rustig over zijn onderrug. Zacht zette ik mijn tanden in zijn onderlip en voelde al snel zijn tong tegen mijn tanden. Ik opende mijn mond een stukje en tikte met mijn tong tegen de mijne. Met mijn voet wreef ik zacht op en neer over zijn kuit. Ik was nu echt dolgelukkig, maar meer hoefde ik mentaal nu niet. Mijn lichaam wilde meer, veel meer, maar de angst ervoor weerhield me ervan om ook zijn boxers af te trekken. Dit was goed, perfect. Ik snapte ook prima dat Zayn verder wilde. Maar dit was voor mij wel de grens. Mijn tong wikkelde zich om die van hem. Mijn handen gleden over zijn rug en masseerden zacht zijn spieren die zich daar bevonden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam wist niet wat hij me aandeed of hoe lastig hij me dit maakte. Zijn handen die over mijn lichaam gingen gloeide zo erg dat ik het idee had dat we beide korts hadden. Het stoom kwam nog net niet van onze lichaam af. Zijn hese kreun, deed mijn tenen omkrullen en en Mijn tong glipte meteen in in zijn mond, toen hij zijn lippen een stukje opende. Zijn voet wreef langs mijn kuit en ik duwde mezelf helemaal tegen hem aan. Het was maar moeilijk te bevatten, dat ik me al zo snel met deze jongen verbonden had. Mijn hand die niet op zijn kont lag, ging door zijn haar, dat nu werkelijke alle kanten op stond. Maar het was heerlijk om mijn vingers doorheen te halen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde zijn tong mijn mond verkennen. De sidderingen die door mijn lijf schoten waren heviger dan ooit. Met zijn voet wreef ik zacht over zijn kuit en mijn handen gleden over zijn rug. Deze jongen had echt geen idee wat hij met me deed, hoe erg hij me in zijn volledige macht had. Ik voelde zijn handen door mijn nu heel erg weelderige haar gaan. Het fijt dat we nu bijna in elkaar lagen werkte zou ook niet echt mee. Mijn ademhaling ging met horten en stoten en mijn hart ging over z'n touren en dan was dit allemaal zelfs nog erg onschuldig. Dit deed veel meer met me dan sex met welk meisje dan ook. Mijn tong liet ik zijn mond verder verkennen terwijl mijn handen hem stevig tegen me aan hielden. Zijn mond smaakte nog licht naar champagne, maar vooral heerlijk naar Zayn. Ik maakte me nogsteeds best wel zorgen om het drukkende gevoel in mijn onderbuik dat in geen enkele mogelijkheid nu nog weg zou gaan. Het liet me me best een beetje opgelaten voelen, maar Zayn liet me dat alles vergeten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 18:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Als je bedacht dat dit al zo overweldigend goed voelde en ik nog nooit zo iets had gevoeld, kon ik niet wachten om verder te gaan. Volgens mij zou je me dan echt van de grond kunnen rapen, omdat ik zou bezwijken. De stoppen in mijn hoofd waren doorgeslagen en ik kon alles behalve nog normaal functioneren. De druk in mijn buik was veelte groot, om enkel door te gaan voor lief en leuk knuffelen en kroelen en ik probeerde het uit alle macht te negeren. Ik mocht nu echt niet opgewonden raken. Mijn hand verliet zijn achterwerk en gleed over zijn zij. Mijn nagels krasten heel zachtjes over zijn huid, terwijl ik helemaal opging in de zoen. Het was enorm intens en een tikkeltje vel. Eigenlijk gewoon precies goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Er is trouwens een nieuw topic van Heartbreaker]

    Liam Payne
    Dit was echt geweldig. Mijn lichaam reageerde overal heel erg fel op. De druk in mijn onderbuik werd maar niet minder, hoe goed ik het ook wilde negeren. Ik durfde nog niet verder, maar mijn lichaam was het daar niet mee eens. Als ik echt opgewonden zou worden zou ik echt een probleem hebben en zou het waarschijnlijk een koude douche betekenen. Ik ging helemaal op in de zoen. Die was erg intens en fel, maar wel precies goed. Toen zijn nagels over mijn huid krasten kon ik een hese kreun niet tegenhouden. Hoe hij het voor elkaar wist ik niet, maar hij was er verdomde goed in mijn lichaam te overmeesteren met de lichtste aanraking. Mijn hoofd had al heel lang geleden de controle over mijn lijf verloren en elke nieuwe handeling van hem legde het compleet plat. Aan de ene kant was het een angstige gewaarwording voor een denker als ik, maar aan de andere kant ook de prettigste die ik me kon voorstellen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Volgens mij was ik totaal de weg kwijt. Mijn handen konden geen seconde stilliggen, mijn hart sprong alle kanten op, op een tempo dat niemand bij kon houden. Van mijn longen zou hierna niets meer over zijn en mijn hersens waren allang ontploft, binnenin mijn schedel. Ik duwde mijn tong tegen Liam's gehemelte aan, op het moment dat hij kreunde en mijn nagels zetten ik automatisch iets harder in zijn huid. Ik kon dit er echt niet bij hebben nu. Mijn buik stond gespannen en de druk was behoorlijk groot. Liam was me zo aan het opwarmen en ik mocht gewoon niet toegeven. Want zodra ik dat wel deed, zou het einde verhaal zijn. Ik mocht absoluut geen erectie krijgen en probeerde het uit alle macht weg te duwen. Liam zijn aanrakingen, maakte me dit enkel heel moeilijk. Liam zelf maakte me het heel moeilijk. Ik zou dit echt niet elke avond waar kunnen maken, totdat Liam eraantoe was om zich over te geven. Hoe graag ik het ook wilde, dat werd dan gewoon avondjes hangend in dit bed en filmkijke , terwijl ik hem dicht bij me hielt en hem niet meer los zou laten. Maar dit opgeilende gedoe, terwijl ik wist dat er niets kwam, was niet echt mijn ding.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Alleen al zijn tong die over mijn gehemelte gleed het moment dat zijn nagels mijn flanken zo bewerkten dat er een hese kreun uit mijn keel kwam maakte me gek. De druk in mijn onderbuik die ik zo hard probeerde te negeren, werd steeds beter merkbaar. Nee, toch. Ik wilde hem niet de verkeerde indruk geven. Hij maakte me compleet wild en mijn lijf wenste zich niets liever dan hem, alleen maar meer van hem, maar ik durfde het niet. Dat ik geen controle meer had over mijn lichaam maakte de situatie er ook niet makkelijker op. Toen mijn heupen weer naar de zijne toegingen hield ik het niet meer, want zodra onze boxers elkaar raakten kon ik ook niets meer doen aan de erectie die zich daarbinnen voorafgegaan aan het zware gevoel in mijn onderbuik een klein beetje ontwikkelde. Ik sloot de zoen af en duwde Zayn voorzichtig naast me neer. Dit was toch misschien iets te ver. Ik had het heerlijk gevonden, daar niet van, maar dit was gewoon wreed tegenover hem. Ik ging rechtop zitten en keek hem aan, met mijn handen over mijn boxer om zo nonchalant mogelijk die bobbel erin te verstoppen. "Sorry." stamelde ik. "Ik wil je echt niet aan het lijntje houden en hoe je me laat voelen is pure magie, maar ik durf niet verder." Ik sloeg mijn ogen beschaamd neer en hoopte gewoon dat hij me niet zou uitlachen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik had geweten dat dit nooit lang goed kon gaan. Het was puur voorspel, zonder dat we het toetje zouden krijgen. Toch kon ik het niet stoppen. Ik wilde hier gewoon in verdwijnen en voor altijd dit gevoel vasthouden. Ik hapte naar adem, toen Liam zijn heupen naar me toeduwde en ik zeker wist, dat ik iets voelde. Mijn buik begon als een gek te tintelen en ik wist totaal niet meer wat ik moest doen. Liam wel, want die sloot de zoen meteen af en duwde me voorzichtig van zich af. Ik wist dat dit eraan had gekomen. Er was geen ontkomen aan geweest en toch viel de afwijzing me behoorlijk zwaar. Zelfs al had ik zelf niets gedaan. Ik ging recht zitten en glimlachte klein. 'Het is goed, lief. Dik weet het toch.' Ik wreef even met mijn duim over zijn wang en keek daarna wat ongemakkelijk naar zij hand die op zijn boxer lag. Och, wat wilde ik hem daar graag bij helpen. 'Kom, ga douche, dan ga ik opzoek naar een leuke film.' Probeerde ik het niet moeilijker te maken dan het al voor hem was. Ik snapte ook wel dat het nu gewoon klaar was voor vanavond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen ik mijn heupen omhoog duwde tegen de zijne voelde ik me direct heel schuldig, maar vooral erg beschaamd omdat mijn erectie waar ik tegen had gevochten nu toch echt z'n kop op stak. Ik sloot de kus af en duwde hem van me af. Daarna ging ik rechtop zitten met mijn handen over mijn boxer en verontschuldigde me. Ik zag hem ook rechtgaan zitten en glimlachte kleintjes terug ttoen hij zei dat het goedwas. Zijn ogen zag ik omlaag afdwalen en ik voelde me heel erg ongemakkelijk worden. Waarom kon ik mezelf niet in de hand houden? Omdat ik dit heel graag wilde, was het juiste antwoord, maar ik durfde het niet. Ik knikte bij zijn voorstel en gaf hem nog een vederlicht kusje voor ik naar de badkamer snelde. Ik deed de douche koud aan en trok mijn boxer van mijn kont. Ik voelde me nu zo schuldig en opgelaten dat ik niet eens meer dacht aan de glazen wand. Ik schoof onder de koude douche en direct begon ik hevig te rillen van de koude. Toch stapte ik niet weg. Eerst moest mijn erectie weg ebben. Het idee dat Zayn nu in de slaapkamer lag in alleen zijn boxer maakte het zeker niet beter. Hoe goed ik mezelf ook probeerde af te leiden daarvan, het lukte niet en mijn kleine vriend bleef ondanks het ijskoude water groeien tot een grote vriend.


    Bowties were never Cooler