• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik liet me verslagen achterover op het bed vallen, toen Liam opstond en niet wist hoe snel hij bij de badkamer moest staan. Mijn hoofd kantelde ik automatische richting de badkamer en mijn pupillen werden groot, toen Liam zijn boxer van zijn kont trok. Ik voelde mijn buik iets samentrekken en meteen wende ik mijn blik af, denkend aan allerlei smerige beelden, om maar niet toe te hoeven geven. Maar ik wilde op dit moment zo graag bij Liam gaan staan. Ik sloot mijn ogen en wreef met mijn duimen over mijn slaap. Ik moest echt afleiding hebben nu. Ik stond op en probeerde alles behalve naar de badkamer te kijken. Iets wat me behoorlijk slecht afging. Snel zetten ik de tv aan en probeerde ik me daar op te concentreren. Dit was zo oneerlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    De douche hielp niets. Het idee qan Zayn die in de andere kamer zat maakte het juist alleen erger. Zelfs door ale smerige dingen waar ik aan probeerde te denken werden door hem verbannen. Ik trilde nu als een rietje door het koude water. Het hielp me wel met denken. Waar was ik eigenlijk bang voor? Dat het genant zou worden, ik er niets van zou kunnen en dat het pijn ging doen. Misschien moest ik er maar methem over praten. Als die angsten namelijk weg waren zou ik het toch echt wel durven. Ik zette de douche af en droogde me af. Ik trok mijn boxer weer aan en liep de kamer terug in, al was de bobbel in mijn boxer niet kleiner geworden, in tegendeel. "Zayn... Mag ik je wat vragen?" vroeg ik heel voorzichtig. Mijn blik was onzeker op de grond gericht. Ik hoopte maar dat hij mijn vragen niet dom zou vinden, ofzo. Ik was namelijk echt bang en dit zou vaker gebeuren als die angsten niet werden weggenomen. Iets wat me niet snel genoeg kon gebeuren,want een koude douche was echt niet lekker.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    De tv stond wel aan, maar ik kon me er totaal niet op concentreren. Ik had mezelf tegen de muur, aangezet en had mijn benen opgetrokken, terwijl mijn voeten in de lakens begraven zaten. Ik had mijn armen om mijn benen geslagen en mijn kin op mijn knieën geplaatst. Mijn ogen schoten meteen naar Liam die terug de kamer in kwam gelopen. 'Natuurlijk,' glimlachte ik en trok hem naast me op het bed. Toen pas kreeg ik door, dat de koude douche duidelijk niet geholpen had. Ik beet hard op mijn lip en voelde mijn buikspieren aanspannen. Ik had maar al te veel manieren om hem ermee te helpen. Maar ik durfde hem niet eens meer echt aan te raken. Al had ik nog steeds zijn hand vast en speelde ik nu rustig met zijn vingers. Wachtend tot hij de moed had gevonden om te zeggen wat hij wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik liep schorvoetend naar het bed en liet me naast hem zakken. Ik voelde hoe hij me naast zich trok. Een hand bleef in de zijne liggen. De ander liet ik op mijn zaakje liggen om het toch wat te verbregen. Mijn ogen waren gericht op het bed en ik kauwde ongemakkelijk op mijn lip. "Doet het pijn?" vroeg ik heel zachtjes. Ik was daar misschien wel het bangst voor. Ik had toch al laten zien dat ik een idioot was als het hierop aan kwam en dat ik geen idee had wat ik deed, maar ik was echt bang voor de pijn. Tuurlijk vertrouwde ik hem, met heel mijn hart, maar toch kon ik de angst niet van mijn hart zetten. Ik kneep zacht in zijn hand en keek naar onze verstrengelde vingers waar hij in stilte mee speelde. In afwachting op zijn antwoord was ik weer op mijn lip gaan kauwen. Ik gaf me nu niet alleen fysiek, maar ook mentaal bloot, en dat liet me heel ongemakkelijk voelen. Inmiddels vulde mijn mond zich met de ijzer zoete smaak van bloed van mijn opengekauwde lip.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 14:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Rustig streelde ik met mijn duim over zijn handpalm en toen ik zag hoe ongemakkelijk hij zich voelde over zijn erectie, trok ik het dekbed onder mijn kont vandaan en drapeerde ik deze over Liam zijn onderlichaam. Ik beet zachtjes op mijn lip, bij Liam zijn vraag en kneep even in zijn hand. Al had hij niet letterlijk gezegd wat hij bedoelde, ik snapte waar dit heen ging. 'Ik zou liegen als ik zeg dat het de eerste keer een prettig gevoel is.' Zei ik stil, maar het was de waarheid. Langzaam gleed ik met mijn duim over Liam zijn onderlip, zodra ik zacht, dat hij deze kapot had gebeten. 'Maar het is niet iets om bang voor te zijn. Er zijn heel wat manieren, om het prettiger te laten verlopen.' Het zou nooit pijnloos verlopen en dat ging ik hem dus ook niet wijsmaken. Maar bang dat ik hem zou afschrikken was ik wel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hoe hij de deken over me heen legde. Ik voelde me nogsteeds erg opgelaten, vooral omdat ik nu zeker wist dat hij het zag. Ik volgde met mijn ogen de patroontjes op de hoes terwijl ik lipbijtend op antwoord wachtte. Zijn eerste zin bevestigde mijn angst alleen maar. Het deed dus pijn. Ik beet nog wat harder op mijn lip tot ik zijn duim op mijn lip voelde. Ik stopte met erop kauwen en keek hem met mijn bruine ogen aan. De woorden die hij toen uitsprak maakten me wel wat hoopvoller. Ik had wel eens verhalen gehoord van een vriend van me die homo was dat hij na zijn eerste keer een week niet kon lopen. Als dat het risico was durfde ik het echt niet aan. "Als we het zouden doen, kan ik dan de volgende dag weer lopen?" Hier hing het om mij wel om. De eerste keer was altijd erg onhandig en nooit heel prettig, dat was mijn eerste keer met een meisje was echt een grote ramp geweest. Nu was ik wel ouder en wist hoe met traditionele sex de dingen in elkaar staken, misschien zou dat het iets makkelijker maken, al vreesde ik van niet.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het was ergens wel goed dat we dit gesprek hadden. Ik snapte nu tenminste goed, wat Liam tegenhield en zo konden we er samen tenminste uitkomen. Zodat we beide niet elke keer opnieuw teleurgesteld zouden worden en eindigde onder een koude douche, die duidelijk toch niet echt hielp. Ik glimlachte en smolt helemaal bij Liam zijn onzekerheid. Het maakte hem zo schattig. Ik ging even met mijn handen door zijn haar. 'Ik kan er voor zorgen dat je een week ongemakkelijk loopt.' Grijnsde ik. 'Maar nee. Spierpijn zou je vast en zeker hebben. Maar hoe rustiger aan het gebeurd, hoe minder last je hebt.' Ik wist niet hoe deze voorlichting me afging en of ik Liam hier de goede kant mee opstuurde. 'Je moet er gewoon even doorheen. Want eenmaal dan, is het puur genot en ben je dat allemaal weer vergeten.' Ik drukte zachtjes mijn lippen op zijn mondhoek. Ik hoopte maar dat ik hem nu niet helemaal weg had gejaagd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik wachtte nogsteeds erg ongemakkelijk op zijn antwoord. Toen dat kwam werden mijn wangen knalrood. Dat antwoord had ik moeten verwachten, maar de angst en ongemakkelijkheid had de grote overhand gehad op mijn logica. Gelukkig waren zijn serieuze woorden wel geruststellend. Spierpijn kon ik wel aan. Bij zijn volgende woorden werden mijn wangen, die weer wat minder rood waren geworden, opnieuw knalrood. Ik wist wel zeker dat hij me dat genot kon geven. Als hij al dit al bij me losmaakte met dit ontschuldige gedoe. Ik glimlachte bij zijn kusje in mijn mondhoek. Nu hij mijn angst wat had weggenomen kwam de opgewondenheid weer snel omhoog. Ik draaide mijn hoofd naar hem. Mijn hand legde ik zacht op zijn wang. "Dank je." zei ik zacht terwijl ik verdronk in zijn chocoladebruine ogen. "Ik hou zo veel van je en zou dit met niemand anders willen... Of durven." mompelde ik zacht voor ik hem kuste, iets ruwer dan eerst. Ik hoefde niet persé sex, maar ik zou het na dit gesprek ook niet heel erg meer vinden. Ik was er in elk geval niet zo bang meer voor. De grens was weg en onbewaakt, nu was het nog de vraag of we er echt over zouden gaan of niet.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik vond het best fijn om gewoon zo'n gesprek te kunnen hebben. Het was de eerste keer, dat ik dit werkelijk met iemand besprak, maar het gaf me een goed gevoel. Gewoon om dat dit betekende dat het echt ergens om ging en niet gewoon maar seks was. Al was ik best onzeker over mijn worden. Ik kon niets anders doen dan de waarheid vertellen, maar als ik Liam' denkbeeldige lijn, daar nog verder meer zou aanstrepen, zou ik niet weten wat ik verder nog kon doen, om hem zijn angst af te nemen.
    Ik glimlachte toen hij me bedankte en kreeg het gevoel, dat ik het wel goed had gedaan. En zijn laatste worden bevestigde het alleen maar. 'Ik ook van jou lief. En ik laat je het niet eens met iemand anders doen.' Grijnsde ik, waarna ik hem meteen terug kusten. Ik had geen flauw idee wat nu het plan was, maar hield nog altijd in mijn achterhoofd, dat het nu nog wat vroeg was voor wilde seks. Na zo'n gesprek zou het vast alleen maar awkward worden. Maar misschien kon ik hem wel op een andere manier afhelpen van zijn erectie.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 22:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik grijnsde even bij zijn woorden. De zenuwen gierden nogsteeds door mijn lijf, maar de angst was grotendeels weg. Dat maakte me ook opeens een stuk vrijer. Ik was, ondanks dat ik het heel ongemakkelijk had gevonden het te bespreken, blij dat we het hadden besproken. Mijn handen liet ik over zijn borstkas glijden onder de zoen. Het feit dat ik hier nu ook met een flinke bobbel in mijn boxers zat voelde opeens een stuk minder genant, maar nogsteeds wel genant, omdat hij nog nergens last van leek te hebben. Zacht beet ik op zijn onderlip, maar liet die ook al gauw weer los. Ik wilde nu niet te opdringerig worden. Ik had nog altijd mijn vlinders in mijn buik en mijn opholgeslagen hart die ook een deel van het stuur in handen hadden, behalve mijn erectie, al bleef die wel zeuren. Toen nu mijn onderlichaam zich tegen dat van hem drukte hield ik het daar en wreef het zacht wat heen en weer. De lijn was weg, ik hoopte alleen dat ik nu geen stomme fouten ging maken door dit op instinct te doen, want volgens mij was dat van mij nou nog niet heel goed afgestelt op jongens.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik werd hier helemaal gek van. Ik had pijn in mijn buik, van het tegenhouden van mijn erectie en mijn hart klopte meteen weer in mijn keek, toen Liam me ruw begon te zoenen. Ik trok hem meteen dichter tegen me aan en wist dat als we zo weer door gingen, ik het echt niet meer tegen zou houden. Maar ik was nog altijd niet helemaal zeker van de zaak, of dit nu wel kon of niet. Liam beet zachtjes in mijn onderlip, maar voor ik kon reageren, waren zijn tanden alweer weg. Hier was ik het absoluut niet mee eens en mijn tong tikte tegen zijn lippen aan. Ik wilde nu zoenen ook. Een gesmoorde, hese kreun kwam over mijn lippen rollen, toen Liam zijn onderlichaam tegen die van mij drukten en dat was het moment waarop de bom in mijn buik ontploften. Ik kwam nog net niet meteen klaar, maar ik voelde mijn erectie gewoon groeien. Al het bloed uit mijn lichaam, leek er wel naartoe gestuurd te worden. Ik was even totaal de controle kwijt en mijn hand greep naar zijn achterwerk. Om zijn erectie ietsje harder tegen mijn opkomende te schuren. Ik wilde dat hij voelde wat hij met me deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde direct zijn tong tegen mijn lippen en opende ze gretig om mijn tong met de zijne te hereningen. Waarom ook niet. Hij was mijn vriendje, dus ik mocht dit doen zo veel ik maar wilde. ik voelde en hoorde een hese kreun over zijn lippen gaan toen ik onze onderlichamen tegen elkaar drukte. Direct voelde ik in zijn boxer ook een flinke bobbel groeien. Nu werd ik toch nog wat zenuwachtiger, maar de opgewonde tintelingen in mijn lijf waren alsnog sterker. Die werden alleen maar erger toen hij mijn erectie strak tegen de zijnen aan trok en ze tegen elkaar liet schuren met zijn handen op mijn kont. Het was nog net niet dat ik klaar kwam, maar ik hing nu al wel op het randje. Dit voelde zo verschrikkelijk heerlijk.een luide hese kreun rolde uit mijn borst omhoog en werd gedempt door zijn lippen. Ik liet mijn handen naar de rand van zijn boxer glijden. Hier was geen ontkomen meer aan. We waren allebei bloedgeil en ontzettend ongeduldig. Van alles raasde er nu op een ongezond hoge snelheid door mijn boeldbaan: adrenaliene, spanning, passie en liefde, nogsteeds heel veel liefde. Alleen geen zuurstof, want ademen was ik echt totaal vergeten en dat kreunen tussendoor hielp ook niet mee aan de zuurstof toevoer.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Omdat ik het allemaal zo lang opgekropt had, leek alles nu wel tien keer zo intens. Elke aanraking was al teveel en ik dacht dat ik straks al klaar zou komen, voordat heel mijn erectie überhaupt al aangeraakt zou zijn. Toen ik zijn erectie stevig tegen die van mij duwde, vulde ook zijn kreun de kamer. Ik trok mijn hand terug en duwde Liam op zijn rug, waarna ik goed op hem ging zitten. Mijn onderlichaam wreef flink tegen die van hem en ik zoende hem vel. Er was niets terughoudend meer aan. Alle afspraken leken overboord gegooid en dat was maar goed ook, want ik zou mezelf nu waarschijnlijk niet meer kunnen stoppen. Mijn handen gleden over zijn borstkas. Ik beet op het punt van zijn tong, toen zijn hand naar de rand van mijn boxer afzakten en trok mijn lippen terug. 'Ik denk, dat jij eerst even moet ontspannen.' Hijgde ik opgewonden. Ik ging iets naar achter zitten en maakte met mijn lippen een spoor naar beneden. Ik ging hem eens even laten zien, dat niet alles anders was dan met een meisje. Ik rolde heel voorzichtig zijn boxer naar beneden en sloeg mijn ogen op naar Liam zijn gezicht om hem vragend aan te kijken. Ik wilde hier gewoon even toestemming voor hebben. Gewoon om alles zeker te hebben.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 12:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zodra ik mijn onderlichaam tegen die van hem drukte rolde er een luide kreun van mij door de kamer. Ik lag vrij hulpeloos op mijn rug. Ik zoende hem fel terug, maar er bleven kreunen doorheen rollen. Als ik niet oppaste en hij zo nog even door ging zou ik klaarkomen nog voor mijn boxer uit was. Hij beet zacht op mijn tong, maar trok terug toen mijn handen naar zijn boxer gleden. Ik heeg zwaar en luisterde naar zijn woorden. Mijn springende hart sprong nog hoger. Hij schoof naar achter, waardoor mijn handen doelloos van zijn huid op het bed vielen. Ik sloot mijn ogen en sloeg mijn hoofd naar achter toen zijn lippen bij mijn boxerrand verschenen na een spoor van kusjes. Hij rolde mijn boxer omlaag en ik voelde hoe mijn erectie er rechtop uit sprong. Ik keek even omlaag toen hij niet verder ging. De spanning in mijn lijf, maar ik was tegelijkertijd erg kien om nu toch wel klaar te komen. "Wacht nou niet." bracht ik uit. Straks zou ik hem ook van die van hem afhelpen, al wist ik nog niet helemaal hoe. Ik kon het ook niet bedenken, gewoon omdat mijn hoofd niet meer werkte. Ik stond al bijna twee jaar droog, dus nu dit echt gebeurde zou het zo klaar zijn. Genant snel waarschijnlijk.


    Bowties were never Cooler

    [Anthos wents Bryonylle.]


    Reality's overrated.