• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -Ik was een tijdje geleden gevraagd voor de vriendin van Harry, geloof ik. Is dat nog nodig?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik
    Ik wist zeker dat dit ging werken en het de beste vakantie ooit zou worden. Iets waar in mijn geval niet veel voor nodig was. Ik wreef rustig over Liam zijn handpalm, nadat hij onze vingers verstrengeld had en we richting de ingang liepen. Nu ik wist dat er echt niemand in de buurt zou zijn die ik kenden, kon ik mezelf een stuk beter uiten. Het gaf me een geduststellend gevoel, dat ik niet telkens achterom hoefde te kijken.
    Ik keek even rond in de grote Lobie. Deze was op twee jongens na leeg, wat ik eigenlijk wel fijn vond. Ik liet me grinnikend meesleuren naar de balie en liet Liam alles regelen. Hij leek goed te zijn in zulke dingen. Ik liet mijn ogen weer afdwalen naar de jongens en haalde mijn schouders op. 'Ik zou het niet weten. Wat ik wel weet, is dat het me niet heel veel kan schelen, omdat ik hier met jou ben en niet met hun.' Het zou leuk zijn de rest te ontmoeten, maar lang niet het belangrijkst. Met een charmante glimlach hefte ik onze handen op en drukte ik een kus op zijn handpalm.
    Liam kreeg de sleutels overhandig en nieuwsgierig probeerde ik op het label te kijken. 'Kom ik wil naar onze kamer.' Niet dat ik wist waar deze was, maar daar had ik Liam voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden. Zijn kusje op mijn hand liet me blozen, gelukkig maar erg lichtjes waardoor de meeste mensen het neit zouden kunnen zien. Ik drukte een kus op zijn wang en pakte toen de sleutel en wat andere papieren van de baliemedewerker aan die ons nog een fijn verblijf wenste. Ik bedankte hem en draaide me naar Zayn toe. Zijn entausiasme was aanstekelijk. Ik keek even naar het nummer en liep toen met hem richting de liften. het was dan wel een oud kasteel, van binnen was het erg modern en luxe. We hadden kamer 713... 7 hoog, kamer 13. In de lift drukte ik dus op het knopje 7 en we schoten omhoog toen de deuren gesloten waren. terwijl we omhoog gingen kon ik het niet laten mijn blik over degene naast me te laten gaan. We kende elkaar pas net, maar het voelde alsof we al jaren een stel waren, een heel gelukkig stel. Ik kneep nog even in zijn hand en wilde net wat zeggen toen de deuren open schoven en we op verdieping 7, de bovenste verdieping, aangekomen waren. Ik bewaarde de woorden en liep samen met hem door de lange brede gang. Bij kamer 13 stopte ik. Ik stak de sleutel in het slot en priegelde wat tot het slot open sprong en de prachtige kamer aan ons liet zien. De kamer was ruim met een grote tv voor een groot tweepersoons bed met een glazen wand met deur naar de badkamer toe met een groot bad en een grote douchecabine. Het was echt mooi. "Dit wordt helemaal perfect." mompelde ik zacht voor ik naast me keek om zijn reactie te kunnen pijlen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Al snel konden we naar onze kamer. Ik had nog altijd geen flauw idee welke dit was dus liep ik netjes met Liam mee naar de lift. Ik staarde naar de cijfertje die langzaam veranderden. Het was stil, maar niet akelig. Zoals bijna alle stiltes die tussen ons voor kwamen. Al waren we dat er nog niet echt veel geweest. Bij de zevende verdieping stopten we en aangezien Liam de lift uitliep, moest dit onze verdieping zijn. Bij kamer 13 stopten hij en stak de sleutel in het slot. Ik keek de kamer even rond, maar stopten al snel bij het enorme bed. Ik zetten mijn koffer neer en knikte enthousiast. Ik nam Liam zijn koffer over en zetten hem naast die van mij. Met een enorme glimlach keek ik hem aan en wikkelde ik mijn armen om zijn middel. 'Alleen omdat jij er ook bent.' Ik beet even op mijn lip, voordat ik deze op Liam zijn lippen drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik bewonderde de kamer wat langer vanuit de deuropening dan Zayn. Dit resulteerde er dus ook in dat hij mijn koffer al had gepakt voor ik ook maar in de kamer stond. Toen ik er toch in was gelopen glimlachte ik naar hem. Al snel stond hij dicht voor me en wikkelde ik mijn armen om zijn nek. "Alleen omdat jij er ook bent." Ik kuste hem zachtjes terug en al snel gleden mijn handen zijn haar in. Achter ons hoorde ik de deur in het slot vallen. Dit was echt hemels. Konden we niet gewoon de hele dag hier zo blijven? Ow ja, dat kon. Ik glimlachte bij die realisatie en beet zacht maar speels op zijn lip. Dit werd echt de meest geweldige vakantie ooit, waarbij we waarschijnlijk een hele grote tijd hier op de kamer zouden doorbrengen, zonder er problemen mee zouden hebben of krijgen. Ik ging nog iets dichterbij hem staan, waardoor onze lijven nu echt tegen elkaar aan geplakt stonden met alleen een paar dunne laagjes stof ertussen. Dit werd echt de beste vakantie ooit.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 23:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    Ik kon hier geen genoeg van krijgen. Ik glimlachte tegen Liam zijn lippen aan en mijn vingertoppen gleden over zijn ruggengraat. grijnsend trok ik iets terug, toen liam op mijn lip beet, waardoor deze iets uitrekten. Maar meteen drukte ik ze er weer vol tegenaan en trok mijn lip tussen zijn tanden uit. 'Ondeugd.' fluisterde ik stil. mijn handen zakten af naar zijn kont en zonder waarschuwing tilden ik hem op. ik trok mezelf iets terug, zodat ik langs Liam heen, naar het bed kon kijken, waar ik heen liep en drukten ondertussen kleine kusjes, overal op zijn gezicht. zonder waarschuwing liet ik hem op het bed vallen en kroop ik bovenop hem. 'Je bent leuk.' grijnzend bleef ik hem aankijken, terwijl ik dichterbij kwam. met glinsterende pretoogjes keek ik de jongen onder me aan, terwijl ik speels het puntje van mijn tong over zijn lippen liet gaan. 'Te leuk.' een klein, echt kusje volgde, waarna ik mezelf naast hem op het bed liet vallen. Ik vond het gewoon moeilijk inschatten, wanneer ik wat kon doen. Maar ik zou het wel leren. ik rolde op mijn zij en trippelde met mijn vingers over zijn borstkas.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Panye
    Een fijne rilling liep over mijn rug toen zijn vingers over mijn ruggegraat gingen. terwijl mijn handen in zijn haar vervlochten zaten beet ik zacht op zijn lip. Ik grijnsde kort tegen zijn lippen toen die weer dicht op de mijnen laten en liet hem gaan. Bij zijn woorden bloosde ik licht, maar dit was allemaal veels te fijn om daarop in te gaan. Ik schrok een beetje toen hij me opeens optilde. Man, die jongen was sterk. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en hing mijn armen stevig om zijn nek in de hoop niet te vallen. dit had ik wel eens met meisjes gedaan, maar zelf zo aan iemand hangen was dood eng. Vooral omdat ik niet zo'n licht veertje was. Door zijn kusjes ontspande ik toch weer een beetje tot hij me plots losliet, ik liet uit angst ook los, en viel plat achterover. een klein kreetje verliet mijn mond voor ik doorhad dat ik op het grote bed lag. Ik kreeg weer een glimlach op mijn gezicht en keek stralend naar Zayn. 'jij bent leuker." zei ik grijnzend toen hij boven me hing. Ik zag de pretlichtjes in zijn ogen en mijn eigen ogen fonkelden ook. Ik voelde zijn tong over mijn lippen gaan en sloot mijn ogen om er wat meer van te genieten. Voor ik het wist was hij na een kort woordje en een nog korter kusje weg. Ik opende mijn ogen weer en zag hem naast me liggen. Ik was heel blij dat hij weer zoveel durfde, maar ook dat hij niet te snel ging. Zijn vingertoppen lieten warme sporen na op de huid onder mijn shirt waar hij overheen ging. Ik draaide naar hem toe en ging zacht met twee vingers over zijn arm. "Elke dag een stapje verder." beloofde ik hem. Hij zou weten waarover het ging. Toen drukte ik zacht nog een kusje op zijn lippen. Het was gewoon te aanlokkelijk en zijn lippen waren te kusbaar om het niet te doen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn ogen bleven op Liam gericht en in stilte nam ik hem in me op. Mijn vingers streelden over zijn borstkas en ik keek hem met ren glimlach aan. Ik knikte langzaam en ging even met mijn handen door zijn haar. 'Het is goed. Echt, we hebben alle tijd.' Ondanks dat ik het liefst gewoon nu al de kleding van zijn lijf rukten, had ik geduld met hem. Misschien was het ook wel eens goed voor me, niet meteen te hard van stapel te lopen. En het feit dat ik dit alleen al dacht, zeiden genoeg over de gevoelens die ik voor deze jongen had. Rustig zakte mijn hand af, vanuit zijn haar, over zijn wang en streelde deze zachtjes met mijn duim.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn vingers lieten withete paden achter op mijn borst. Als die jongen eens zou weten wat het volle effect van ook maar de kleinste aanraking van hem was. Ik glimlachte en legde mijn hand zacht op zijn borst terwijl mijn andere zacht over zijn bovenarm bleef gaan. Mijn glimlach twinkelde een beetje toen hij zei dat we alle tijd hadden. "We weten allebei dat we niet zo lang kunnen wachten." Mijn glimlach was langzaam veranderd in een speelse grijns. Even draaide ik mijn hoofd om hem een kus op zijn handpalm te geven voor ik hem weer aankeek. "Wil je de rest van het hotel gaan zien, of blijven we lekker liggen?" Zelf had ik echt nog geen zin om op te staan. We hadden vakantie en dit voelde allemaal veel te fijn om er zomaar van weg te lopen. Een paar dagen geleden zou ik nooit ook maar hebben gedacht dat ik ooit zo met een jongen zou liggen... en nu was het het meest fijne gevoel wat ik me kon voorstellen. Gewoon samen zijn zonder complicaties. Geen vrienden of familie die ons konden storen. Geen werk of andere afspraken waar we op moesten letten. Alleen wij samen en dat was meer dan genoeg voor mij.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam zijn vingers voelde fijn op mijn huid en lieten kippenvel achter. Ik lag heerlijk dicht tegen hem aan en ik kon me niets anders dan gelukkig voelen. Een glimlach speelde op mijn lippen en ik liet mijn vingers over zijn wang trippelen. 'Ik kan in ieder geval wachten, totdat jij er klaar voor bent.' Ik kriebelde even over zijn borstkas, toen hij mijn hand kusten en zodra hij zijn hoofd weer richting mij draaiden, drukte ik een klein liefelijk kusje op zijn neus. Langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Ik lig wel even goed zo.' Gaf ik eerlijk toe. Gewoon even genieten van het moment. Het begin van nog veel meer mooie momenten. Ik had geen zin om op te staan en straks zag het hotel er nog net zo uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    De stralende glimlach werd alleen maar stralendeer toen ik zijn vingers over mijn wang voelde trippelen. Een korte rilling liep ervan door mijn rug. Zijn woorden waren lief, heel erg lief. "Ik zal je niet te lang laten wachten." Ondanks dat ik het heel erg spannend vond en het nu nog niet helemaal aandurfde, zou het waarschijnlijk wel snel gebeuren, gezien het feit hoe erg ik nu al niet van hem af kon blijven. Toch was ik nog wel een beetje het onschuldige jongetje in deze situatie en hij de echte man. Ik drukte zacht een kusje op zijn handpalm, teriwjl zijn andere hand warme sporen achterliet op mijn borstkas. Mijn wangen kleurden kort en licht door het kusje op mijn neus, al had ik die veel liever iets lager op mijn gezicht gehad. Zijn woorden deden me grijnzen. Ik lag hier echt wel goed, maar het was fijn om te weten dat ik niet de enige was die zich hier wel prima vermaakte. Ik aaide even door zijn perfect warrige kuif en keek even diep in zijn reebruine ogen. Daar kon ik echt helemaal in verdwijnen zonder enig idee van tijd en ruimte met alleen een soort mallotige glimlach op mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler

    Appa --> Roar


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Ik wist niet of Liam dit enkel voor mij wilde, of hij er zelf ook echt naar uit keek. We hadden het wel over de jongen waar ik nog niet eens mijn arm omheen mocht slaan, bij de eerste ontmoeting. vannacht al zenuwachtig werd, toen hij in zijn boxer naast me moest komen liggen. Ik eerst dronken moest voeren, mocht ik hem echt zoenen. Nee, dat was nooit het plan geweest toen we uit gingen, maar we hadden wel gezoend. Niet dat ik me er zorgen om maakten. Ik zou snel genoeg opmerken aan zijn gedrag of hij het echt zelf wilde of niet. Niet dat ik geloofde dat Liam zo iets zou doen met tegenzin. Hij wist immers dat ik hoe dan ook op hem zou blijven wachten. Een relatie draaide niet om seks. Niet dat dit overeen kwam met mijn vorige relaties. Waar het wel degelijk om de seks draaide, maar niet met Liam. Al moest ik enorm me best doen om me in te houden. Waarom moest hij dan ook zo aantrekkelijk zijn? Liam was het blijkbaar net me eens en hoefde nu ook niet perse het hotel te bekijken. Mijn uitzicht was nu al meer dan perfect, dus wat wilde ik nog meer zien. Mijn vingertoppen gleden over zijn kaak en ik sloot heel even genietend mijn ogen. Ik was echt toen aan deze vakantie. Samen even helemaal ontspannen en helemaal niets meer dan elkaar. Heerlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik genoot van zijn vingers die over mijn kaak gleden. Mijn ogen sloot ik stilletjes en liet mijn handen op zijn borstkas rusten. Bij de eerste ontmoeten was ik erg verward en nerveus geweest. Het had wel even geduurt voor ik echt alle tweestrijd uit mijn lijf verbannen had. Eigenlijk was dat pas na die paar biertjes en die echte zoen. Daarna leken dingen makkelijker te gaan, ondanks dat ik zelfs nu nog wat zenuwachtig werd om alleen in m'n boxer naast hem te slapen. Toch was het minder dan afgelopen nacht. Hij zorgde er gewoon voor dat ik me op mijn gemak voelde, zeker sinds ik eerlijk tegen mezelf was geworden over dit alles. Zolang we onze kleren nog aan hadden durfde ik het meeste wel met hem. Dat was al een flinke vooruitgang, al zeg ik het zelf. Ik kroop nog iets dichter tegen hem aan en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik was echt blij met hem. Hij nam het rustig aan en dwong me nergens toe. Volgens mij had ik geen beter maatje kunnen krijgen. Ik drukte zacht mijn lippen op zijn sleutelbeen die net zichtbaar was in de hals van zijn shirt. Zijn huid was warm en zacht en rook heerlijk naar... Tja, naar wat eigenlijk. Het was een combinatie van wasmiddel, zeep en zijn deo... Hij rook gewoon heerlijk naar Zayn.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    De reis had me eigenlijk best wel gesloopt. Ondanks dat deze enkel uit zitten had bestaan, voelde ik me er enorm duf door. Daarbij lag ik heerlijk zo en had ik niet veel nodig om zo in slaap te vallen. Ik gaapte zachtjes en sloot mijn ogen even. Mijn arm klemde ik stevig rond Liam zijn middel en ik verstopten mijn neus in zijn haren toen hij zijn hoofd op mijn schouder had gelegd. Volgens mij had ik mezelf nog nooit zo kalm en gelukkig gevoeld. En dat door een persoon. Een persoon die nu in mijn armen lag en ik niet meer los zou laten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''