• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Het had nog nooit zo goed gevoeld, om zo dicht bij iemand te zijn. Me met iemand te binden en voor diegene te gaan. Ik had me nog nooit ergens zo serieus voor opgesteld en het was voor mij een sprong in het diepen. Toch voelde het heel vertrouwd. Of ik weldegelijk verstand van relaties had en ik dit vaker deed. Mijn lippen lagen fijn op die van Liam en als het even kon, bleef ik voor altijd zo liggen. Ik glimlachte bij zijn uiteindelijke kus en kippenvel verscheen op mijn huid, toen zijn duimen over mijn huid gingen. Iedere aanraking van deze jongen, leek iets met me te doen en het was overweldigend. Langzaam trok ik me iets terug, na nog een kus op zijn lippen te hebben gedrukt en ging ik overeind zitten. Ik trok Liam ook recht en boog me over de rand van het bed heen om een van de toetjes te pakken. Ik hield van chocoladepuding. Ik pakte de lepel die erbij lag en ging in kleermakerszit zitten. Ik schepte een volle lepel en hield deze voor Liam zijn lippen. 'Mondje open.' Lachte ik lief.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 10:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Een lichte glimlach speelde om mijn lippen tijdens de kus. Ondanks dat dit allemaal zo nieuw en spannend voor me was, voelde het tegelijkertijd erg vertrouwd. Met hem durfde ik alles op z'n tijd wel aan... Misschien zelfs met een lepel eten. Al was dat voor mij een nog groter obstakel dan sex. Een heel veel groter obstakel. Onder mijn duimen voelde ik licht kippenvel opkomen op zijn huid. Het gaf me een fijn gevoel om te weten dat ik dit bij iemand teweeg kon brengen. Langzaam opende ik mijn ogen toen hij de kus afsloot. Eigenlijk wilde ik echt niet stoppen, maar ik kon hem niet tegenhouden. Ik liet me door hem recht trekken en volgde zijn bewegingen. Toen hij voorover boog kwam de bovenste rand van zijn boxer tevoorschijn. Al snel verdween hij weer toen hij rechtop kwam zitten met de toetjes. Ik ging ook in kleermakerszit zitten en keek hoe hij de lepel in een van de toetjes stak. Ik wilde net voorover buigen om het vorkje te pakken wat er lag toen hij mijn kant op kwam met de lepel. Direct schoof ik een stuk opzij, zodat ik bijna van het bed viel. Het was misschien heel kinderachtig, maar ik was bang voor lepels. "Wil je alsjeblieft nooit meer zo'n ding in mijn gezicht steken, Zayn?" vroeg ik met een lichte trilling in zijn stem.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    ik stak de lepel ik de mouse en stak deze uit naar Liam toen hij net zelf voorover wilde buigen. Er was toch maar een lepel. ik glimlachte onschuldig naar, hem maar mijn ogen werd groot toen hij meteen wegschoof. iets verbouwereerd staarde ik van Liam naar de lepel met mousse en vroeg ik me af wat ik fout had gedaan. niet begrijpend keek ik Liam aan en langzaam trok ik de lepel terug. Ik snapte er niet echt iets van. Liam zijn stem trilden en ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang. Hij gaf me het gevoel of ik iets verschrikkelijks had gedaan en ik raakte er van in de war. 'Wat is er dan?' Vroeg ik voorzichtig. Ik wist niet wat ik had gedaan, maar Liam zag eruit alsof hij een spook had gezien. ik keek even naar de lepel en weer naar Liam. Wat was er met dit ding dat hij meteen zo in de stres schoot.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 22:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek vrij bang naar de lepel toen hij die naar mijn gezicht duwde. het was vast goed bedoelt, maar ik werd overgenomen door pure angst en schoof een stuk opzij. Mijn stem trilde en gelukkig deed hij het ding weg. Ik ging relaxter zitten en keek beschaamd naar mijn handen die op mijn schoot lagen. "Ik... ik... ik ben bang voor lepels. Ik weet niet waarom en ik weet ook dat het een gigantisch idiote angst is als je erover nadenkt, maar het is zo en ik kom er niet vanaf." de woorden stroomde in een schokkerige stroom uit mijn mond. Iedereen gebruikte lepels en ze waren veiliger dan vorken of messen, maar toch kon ik me niet over mijn angst voor lepels heen zetten, zoals veel mensen een angst hadden voor spinnen of pitbulls, was ik als de dood voor lepels. Ik bleef op mijn plek zitten. Nu hij dit wist was ik bang dat hij weg zou lopen of me uit zou lachen, zoals velen hiervoor.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Moeilijk keek ik Liam aan, toen hij me niet aankeek en enkel beschamend naar zijn handen keek. ik beet zachtjes op mijn lip en wist niet zo goed wat ik moest doen, totdat hij begon te praten en me uitlegde wat het probleem was. Onwillekeurig, viel er een last van mijn schouders, wetend dat het niet echt aan mij lag. Ookal was ik dan wel degene die, de lepel naar hem toe had gehouden. Heel stiekem vond ik het wel schattig en een glimlach vormde mijn lippen. zonder iets te zeggen, stak ik de lepel in mijn mond, om de mousse eraf te halen, waarna ik hem op het dienblad liet vallen en ik boog me voorover om het toetje er even naast te zetten, zodat ik mijn handen vrij had. 'Dat is toch niet erg. Iedereen is wel ergens bang voor.' ik pakte zijn handen beet en trok hem weer iets meer naar me toe. Oke, misschien was een wat ongepaste angst, maar hij had er vast zijn redenen voor. ik aaide even over zijn wang en drukte een kusje op zijn neus. 'kom op, dan gebruiken we toch gewoon een vork.' ik boog me weer over het bed om het schaaltje weer op te pakken en dit keer het kleine gebakvorkje erbij te pakken. Nu snapte ik tenminste, waarom die er lag. ik schepte er wat Chocolademousse op en hielt het voor Liam zijn lippen. Als het nu maar wel goed ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik hoorde hem wat naast me verschuiven en wat rotzooien op het dienblad. Ik hoopte niet dat hij me nu met een lepel achterna zou gaan zitten. Dat was namelijk echt niet leuk. Ik schrok lichtjes toen zijn handen de mijnen raakten, maar keek toen toch op met een glimlach. Ik liet me naar hem toe trekken en schuifelde zelf het laatste stukje tot ik weer dicht tegen hem aan zat. Zijn vingers die over mijn wang gingen lieten mijn huid daar gloeien, net als zijn lippen die mijn neus raakten. Ik knikte opgelucht toen hij over het vorkje begon. Hij boog weer voorover en dit keer kon ik het niet laten om mijn vingers over het blote stukje rug te laten gaan wat zichtbaar was als hij zo voorover boog. Toen hij weer rechtop zat liet ik mijn hand terug op mijn schoot vallen en volgde zijn bewegingen op de voet. Nu met het vorkje ging het wel goed. Ik hapte de mousse eraf en genoot van de heerlijke chocolade smaak. Toen frummelde ik voorzichtig het vorkje uit zijn hand. Ik haalde een hapje uit het bakje om die vervolgens met een glimlach voor de mond van mijn vriendje te houden.


    Bowties were never Cooler

    [Haha, ik moest opeens aan Dit filmpje denken, nu het over Liam zijn spoonfobie gaat x'D]

    Zayn malik
    Volgens mij was ik echt gek geworden. Ieder ander had ik zo hard uitgelachen, als hij me zou vertellen dat hij bang was geweest voor lepels en diegene waarschijnlijk heel zijn leven er mee achterna gelopen. Maar het zou nu niet eens in me opkomen. Ik had voor deze jongen zoveel begrip. Ik drukte zacht een kusje op zijn neus en boog me daarna weer over de rand van het bed, om het vorkje te pakken. sidderingen schoten door mijn lichaam, op het moment dat Liam zijn vingers over mijn blote onderrug gleden. Ik keek hem even met grote pupillen aan, maar grijnsde al snel onschuldig en stak snel het vorkje in de mousse, omdat deze vervolgens voor Liam zijn lippen te houden. Glimlachend keek ik toe hoe hij de mousse eraf hapte en voor ik het wist had hij het vorkje al overgenomen. lachtent schudden ik even mijn hoofd, waarna ik uiteindelijk toch de hap in mijn mond nam. ik moest zeggen dat de mousse echt verrukkelijk was. grijnzend nam ik het vorkje weer over, om alles weer te herhalen. Het zou me niets verbazen als dit zo door bleef gaan, totdat het bakje op was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [XD Geniaal Ik denk hier aan]

    Liam Payne
    Ik was heel erg blij dat hij geen grappen maakte over mijn lepelfobie. Ik glimlachte bij het kusje op mijn neus en keek hoe hij voorover boog. Zacht streek ik over het stukje rug wat bloot kwam te liggen toen hij voorover boog. Ik glimlachte toen hij me met grote ogen aan keek en zette een onschuldige glimlach op. Ik keek naar het vorkje wat hij voor mijn mond hield en hapte de heerlijke mousse eraf. Ik genoot er van en gapte snel het lepeltje uit zijn handen. Ik schepte er wat mousse mee op en hield het voor zijn mond. Ik zag hem lachend zijn hoofd schudden en zette een brede glimlach op. Ik glimlachte toen hij de hap nam en voelde hoe hij het vorkje weer uit mijn vingers lichtte. Dit zou waarschijnlijk zo door gaan tot het bakje leeg was. Wat we hierna zouden doen maakte me ook niet uit. Zolang we maar samen waren was alles goed. Daar was deze vakantie toch ook voor? Ik vond in elk geval van wel. Rustig vorderden we met de mousse tot het laatste hapje in zijn mond verdween. Ik pakte het bakje weg van hem en legde het met het vorkje terug op het dienblad. Rustig boog ik terug naar hem en bracht mijn lippen naar zijn oor. "We hebben nog de hele avond." fluisterde ik zacht in zijn oor voor ik zacht op zijn oorlel beet. Nog nooit had ik het zo gedaan, maar ik voelde me met hem zeker genoeg om dit soort dingen te proberen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Langzaam en omstebuurt aten we de mousse op. Het was werkelijkwaar heerlijk en ik zou me hier helemaal vol mee kunnen proppen. Het laatste hapje verdween in mijn mond. Ik likte mijn lippen af en keek hoe Liam zich nu vooroverboog om het bakje en vorkje, terug te zetten op het dienblad. En wat hij kon, kon ik ook, want ook zijn shirt kroop erbij omhoog. Dus liet ik heel onschuldig mijn vingers over de zichtbare blote huid glijden, net als hij bij mij gedaan had. Hij kwam weer overeind en afwachtend keek ik hem aan, toen hij zich voorover boog. Ik beet op mijn lip en legde mijn handen op zijn borstkas. Mijn pupillen werden groot, toen hij zachtjes in mijn oorlel beet en even was ik vergeten hoe ik moest ademhalen. Dit was zo gemeen. Mij een beetje uitlokken, terwijl ik mijn grens kende. 'Klopt.' Zei ik zacht, bang dat mijn stem anders over zou slaan. Mijn vingers gleden over zijn borstkas en ik sloot mijn ogen even. 'Dus, wat wil je doen?' Ik haalde zijn gezicht weer tevoorschijn en begon er allemaal hele zachtje kusjes op te drukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen ik voorover boog om het bakje en het vorkje weg te leggen voelde ik al gou zijn vingers over mijn onderrug gaan. Het zorgde voor een lichte rilling die over mijn rug ging. Ik ging weer rechtop zitten en leunde dicht tegen hem aan. Ik voelde zijn handen mijn borst raken, die daardoor in de fik leek te staan. Zacht fluisterde ik in zijn oor en beet toen zacht in zijn oorlel. Ik kreeg zo het gevoel dat hij dit geenszins verwacht had. Zijn stem was erg zcht bij zijn antwoord. Ik drukte nog een kusje op zijn wang en genoot van het gevoel dat zijn handen die over mijn borst gleden me gaven. Ik dacht even na over wat ik wilde doen, of om het anders te zeggen, wat we konden doen zonder dat ik hem waarschijnlijk op het laatste moment zou tegenhouden. "Kunnen we niet gewoon even onze gedachten op 0 zetten en zien waar het schip strand?" Ik kauwde wat ongemakkelijk op mijn lip en keek hem afwachtend aan. Als hij het niet zou willen zou ik gewoon een chickflick opzoeken op de tv, of misschien een of andere superheldenfilm. Dan konden we xie kijken zonder de kans dat het erg ongemakkelijk werd ergens verderop op de avond.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn lippen bleef ik zachtjes op elk stukje huid van zijn gezicht drukken, terwijl ik afwachten. Ik wist wel wat hij niet wilde, maar nog altijd niet wat hij wel wilde. Ik vond het allemaal maar moeilijk in te schatten. Ik boog me weer wat over het bed en pakte nu de fles champagne. Ik had geen zin om moeilijk te doen. Het was maar goed dat Liam het zei, voordat ik een slok nam. Ik kon niets anders dan er over twijfelen. Natuurlijk wilde ik het. Me mee laten voren en even nergens aan denken. Maar ik wist ook dat ik afgewezen zou worden als ik ook maar iets over zijn grens ging, die ik nog altijd niet indekt had. En ik wist niet of ik daar zo'n zin in had. Snel nam ik een paar grote slokken, zodat ik niet meer hoefde na te denken. 'Dat kan.' Gaf ik uiteindelijk zacht toe, waarna ik mijn vrij hand over zijn borstkas liet glijden en mijn lippen op die van hem drukte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Met een glimlach op mijn gezicht en gesloten ogen genoot ik even van de kusjes die hij over mijn hele gezicht drukte. Het zorgde ervoor dat de vlinders in mijn buik gek werden. Ik keek hij omlaag boog en de fles champagne pakte. Ik glimlachte wat ongemakkelijk. In zijn ogen zag ik twijfel, veel twijfel. Vond hij het dan zo lastig? Tuurlijk, was er de kans van afwijzing, een hele grote kans, maar toch. Wilde hij niet eens proberen verder te gaan? Ik glimlachte toen hij toch zei dat het kon. Zacht kuste ik hem terug en trok met wat moeite de fles uit zijn hand. Mijn vrije hand legde ik in zijn nek. Ik trok een klein stukje terug en gooide snel een paar flinke slokken achterover voor ik hem weer kuste. Zijn lippen waren heerlijk zacht en zoetig van de champagne. Nu ik lichtelijk aangeschoten begon te worden, werd ik ook een stuk zekerder. Het was maar heel weinig alcohol, maar net genoeg om me relaxter te maken en mijn grenzen op de schuiven.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik wist dat ik me niet druk moest maken. Ik zou alleen afgewezen worden als ik te ver zou gaan. Dus ik moest gewoon niet te ver gaan. Maar hoe deed je dat, als je de grens niet kende? Het ging me ook niet echt om de afwijzing, maar het feit dat ik dan iets deed wat Liam niet wilde. Maar ik wist dat ik het van me af moest zetten, omdat we er anders nooit zouden komen. Ik nam een paar grote slokken van de champagne en wilde me er echt niet druk meer om maken. Dus drukte ik liefdevol mijn lippen op die van Liam. Toen ik voelde hoe hij de fles uit mijn handen probeerde te trekken, liet ik deze los. Ik liet hem rustig drinken en grinnikte zachtjes toen hij meteen flinke slokken achterover gooide. Meteen kuste hij me weer en merkte dat zijn lippen nog iets vochtig waren van de drank. het smaakte zoet en maakte zijn lippen extra zacht. voorzichtig pakte ik de fles weer af, maar gewoon om hem met iets teveel moeite op de grond te zetten, zonder mijn lippen van die van Liam af te halen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen zijn lippen toen hij die op die van mij drukte. Hij was dus gelukkig niet helemaal bang om me aan te raken. Toch wilde ik nog wel een paar slokken van het zoete spul voor dit ergens heen ging. Ik grabbelde de fles uit zijn handen en sloot de kus af. Daarna dronk ik snel een aantal grote slokken. Ik had ze net doorgeslikt toen ik hem weer kuste. De kus was vochtiger dan normaal, maar wel erg fijn. Het zou alleen maar fijner worden, hield ik mezelf voor. Ik gaf hem de fles toen hij hem uit mijn handen pakte en bewoog zo goed mogelijk mee toen hij die probeerde weg te zetten. Mijn armen sloeg ik ondertussen om zijn nek Door het feit dat geen van beiden de kus wilde beëindigen hiervoor, kieperde ik achterover en trok hem mee zodat hij bovenop me kwam liggen. De druk die dit veroorzaakte op mijn borst deerde me niet. Ik hield mijn ogen gesloten en drukte mijn lippen nog iets steviger op de zijnen in de hoop dat hij nu ook niet zou stoppen. Ik wilde gewoon dat dit door zou gaan. Het zorgde namelijk voor zo'n speciaal gevoel van binnen, een onbeschrijfelijk gevoel, maar wel een van de besten ter wereld.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam bewoog gelukkig mee, waardoor ik hem niet hoefde los te laten en toch de fles op de grond kon zetten. Onze lippen bewogen soepel over elkaar mijn gleden rustig over zijn zij, terwijl hij zijn armen om mijn nek wikkelde. ik grijnsde tegen zijn lippen, op het moment dat hij zichzelf achterover liet vallen in het matras en mij automatisch bovenop zich trok. Ik liet mijn elleboog, naast zijn hoofd steunden, zodat ik mezelf iets omhoog kon houden en niet met mijn volle gewicht op hem lag. mijn hand ging door zijn haar, terwijl mijn andere hand, nog altijd over zijn zij gleed. onze lippen scheurde over elkaar er ik wilde dit nog lang niet loslaten. ik wilde Liam niet meer loslaten. Het was duidelijk, dat het kleine beetje drank zijn werk deed en alles een stuk makkelijker ging. Het was dus maar te hopen dat hij me morgenochtend niets kwalijk zou nemen, als er ook maar iets zou gebeuren, waar hij niet helemaal zelf achter stond en door de soepelheid van de drank kwam. Ookal was het maar een klein beetje, het speelde wel een rol.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''