• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik genoot van zijn handen die over mijn rug gleden. Ze lieten mijn huid tintelen en mijn hart weer iets sneller slaan. Ik wilde nu niet opstaan. Een korte klop op de deur deed me licht zuchten. Ik gaf hem nog een veels te kort kusje en stond toen op om te kijjen wat er was. Het was een klein jochie met een dienblad. Ik nam het aan en deed xe deur dicht, blijkbaar te snel, want Zayn liep niet veel later naar de deur om bog iets met die jongen te bespreken. Ik zette het dienblad neer en ging er in kleermakerszit voor zitten. Ik glimlachte toen het leek of ik goed besteld had. "Eetsmakelijk." Zei ik terug voor ik rustig begon te eten. Het was lekker en deed me goed om mijn maag te vullen. Gelukkig zat er ook niet iets in van knoflook ofzo, dat zou namelijk minder prettig zijn. Ik kauwde rustig op de sla en keek ook hoe hij at. De stilte die er nu hing was niet echt onaangenaam en ik deed dan ook geen moeite om hem te verbreken. Rustig etend begon ik te denken aan vanavond. Aan de ene kant wilde ik gewoon zat worden en kijken wat er gebeurde terwijl ik aan de andere kan gewoon een klein beetje wilde drinken, net genoeg om me wat losser te voelen. Misschien moest ik het maar in het midden laten tot ik zag wat Zayn zou doen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Rustig begon ik te eten. Mijn ogen gleden af en toe naar mijn bord als ik wat op mijn vork moest prikken, maar keek verder vaker naar Liam. Het was stil, maar de rust was niet ongemakkelijk. Al zou ik best ergens over praten, maar wist ik enkel niet over wat. Ik glimlachte toen er alweer op de deur werd geklopt. Dat was een stuk sneller als bij het eten. Ik zetten het bord terug op het dienblad en stond op van het bed, om de deur te openen. Hetzelfde jongetje, kwam me dit keer de champagne en glazen brengen. Ik bedankte hem en meteen draaide hij zicht om, om weg te lopen. In films zag ik ze altijd om fooi vragen, maar ik was blij dat hij dit niet deed. Als ik hem bij alles geld moest gaan geven, gig het vast hard. Ik sloot de deur en liep terug de kamer in. Ik zetten de glazen op het dienblad en ging weer zitten. Vrolijk keek ik even naar Liam, voordat ik de fles open begon te maken. De kurk draaide ik er rustig uit, in plaats van dat ik deze liet schieten en ik schonk twee glazen in. Daar was ik wel even aan toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik at rustig van mijn sla. De lepel op het dienblad onweek ik ruim. Ik trok een wenkbrauw op toen ik nog een klop hoorde. Wie kwam ons nu weer storen? Zayn leek het te weten, want die glimlachte en liep naar de deur. Ik keek hem na terwijl ik rustig op een blaadje sla kauwde. Niet veel later zag ik hem terug komen lopen met een fles champagne en twee glazen. Ik glimlachte breed en slikte de hap uit mijn mond door. "Dat was dus je plan." Ik gaf hem een kus op zijn wang. Ik keek hoe zijn vingers voorzichtig de kurk eraf haalden en twee glazen inschonk. Ik legde mijn vork weg en pakte een van de glazen aan. Eigenlijk had ik wel wat drank nodig. "Proost" zei ik zacht. Ik nam een klein slokje en daarnadrok ik iets sneller door. Het smaakte goed, al was het niet mijn favoriete drankje. Halverwege het glas haalde ik het even van mijn lippen en glimlachte naar hem. Dit was zo gezellig en fijn. Dit ging een hele fijne vakantie worden. Dat voelde ik gewoon.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik grinnikte zachtjes en knikte onschuldig. Ik ging zitten en glimlachte bij het kusje op mijn wang. 'Ik vond wel dat we dit verdiend hadden.' Grijnsd ik en schenk twee glazen in, nadat ik voorzichtig de kurk eraf had getrokken. 'Op een geweldige vakantie.' Ik vond het een mooie inleiding. Opzich hield ik niet zo van champagne, maar ik vond het leuker staan, dan twee glazen bier. Ik zetten de fles neer en volgende Liam zijn voorbeeld. Ik nipte iets aan het glas en nam daarna een grote slok te nemen. Voorzichtig zetten ik het glas terug en begon ik weer rustig te eten. Ik moest toegeven dat het allemaal erg goed smaakte. En dat terwijl ik toch een redelijk moeilijke eter was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden. Misschien was dat ook wel zo. We hadden misschien wel wat verdient. Hij zeker omdat hij nogsteeds bij me was ondanks mijn zusje die vrij gemeen had gedaan gisteravond en vanochtend weer. Zelf was ik er gewoon aan toe om even mijn gedachten overal af te halen en me alleen op Zayn te focussen. Dat ging redelijk goed, maar nog niet helemaal. Zo nu en dan dreven mijn gedachten weer naar huis en dat wilde ik eigenlijk niet. ik wilde me geen zorgen maken over dingen waar ik toch de hand niet in had. Ik werd uit gedachten geschud door hem en hief glimlachend mijn glas voor ik na een klein nipje een grote slok nam. Ik keek even naar hem en zag hem weer eten. Zelfs dat was bij hem fascinerend. Ik nam nog een paar kleinere slokken voor ik het glas op de grond zette en rustig weer verder ging met eten. Nu lekke ik wel op mijn handen, want ik wilde niet knoeien. We moesten nog wel even in dit bed slapen en met slavlekken op de lakens binnen de eerste paar uur was nou niet echt een goed vooruitzicht.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het was nog best veel, zo'n hele maaltijd. Maar dat was maar goed ook, want nu het pas bijna op was, stilde mijn honger langzaam. Ook de champagne deed het goed. Ondanks dat ik er niet zo heel erg van hield, smaakte hij uitstekend. Dus bang te zijn dat die fles niet opging, hoefde ik niet. Toch maakte ik me redelijk zorgen om vanavond, na de belofte aan Liam. Langzaam legde ik mijn vork neer, toen mijn bord netjes leeg was en spoelde ik het na met een paar grote sloken champagne. Ik rolde het glas tussen mijn vingers er zuchten zachtjes. 'Li.' Zei ik stil en sloeg mijn ogen uiteindelijk naar hem op. 'Als ik te ver ga vanavond. Je weet wel, als ik teveel alcohol op heb. Wil je me dan gewoon slaan en op de bank laten slapen?' Vroeg ik stil. Ik beet op mijn lip en sloeg mijn ogen weer neer. Ik wist van mezelf dat ik dat echt nodig had, als ik dronken was. En ik wilde niet dat ik het verpesten, omdat ik geen controle meer over mezelf had. Aan de andere kant. Ik kon ook gewoon niet drinken. Misschien was dat wel een stuk beter. Maar dan had ik ook het idee dat we net zo goed niet uit konden gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    De maaltijd was veel, maar wel erg lekker, dus ik at rustig aan mijn hele bord leeg. Ik was niet de grootste eter, maar omdat het zulk goed eten was en ik sinds vanochtend niets gehad had ging het zeker goed naar binnen. Ik had net mijn vork neergelegd toen ik hem hoorde spreken. Ik keek hem verbouwereerd aan. Wat? hem slaan? Nooit van mijn leven. Daarbij wist ik ook hoe emotioneel dronken mensen konden reageren en ik had geen zin om als ik zelf flink aangeschoten was iemand te gaan troosten, want dat werkte nooit. "Nee. Dan slaap ik wel op de bank." Ik zag hem op zijn lip bijten en drukte er zacht een kort kusje op. "Als je wil kunnen we ook gewoon hier blijven, champagne drinken en een of andere film kijken die op tv is." Ik oogde even naar de grote tv aan het voeteneind van het bed. Eerlijk gezegt zou ik ook dat helemaal niet erg vinden. We konden elke avond nog uit. Dat hoefde niet perse vanavond. Nu ik er zo overna dacht zou het ook wel erg fijn zijn om gewoon de hele avond tegen hem aan te liggen en te flikflooien en te zien waar de nacht ons zou brengen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik kauwde zachtjes op mijn lip en rolde het glas tussen mijn handen. ik keek Liam niet maar aan en staarde naar mijn bubbeltjesdrank. Ik zou gewoon niet drinken. Ik zou het sowieso verpesten, daar durfde ik alles op in te zetten. Ik kon nu al niet van die jongen afblijven, laat staan als ik helemaal kachel was. langzaam sloeg ik mijn ogen op en schudden ik snel mijn hoofd. Waarom zou Liam in gods naam op de bank moeten slapen, terwijl ik het probleem was. Dat was gewoonweg niet eerlijk. 'Nee, dat wil ik niet. ik drink wel gewoon niet.' ik glimlachte automatisch bij het kleine kusje op mijn lippen en aangezien Liam nu ook klaar was met eten, zetten ik het dienblad op de grond. De toetjes pakte ik zo wel. voorzichtig pakte ik Liam zijn hand vast. ik liet mijn ogen even naar de tv kijken en zuchten zachtjes. 'Zeg jij het maar.' glimlachte ik. Al wilde ik zelf liever hier blijven en het onzelf naar de zin maken, dan uitgaan, met elke cafeïne in mijn lichaam door de cola. Ik was daarin heel saai. want ik zou alleen maar aan de bar zitten, omdat ik nuchter echt de dansvloer niet op ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zuchtte een klein beetje toen hij zei dat hij wel nie zou drinken. Dan zou het waarschijnlijk heel saai worden in een club. Ik zou dan ook niet drinken en als ik niet een hele flinke slok op had danste ik niet. Ik drukte een kusje op zijn lippen en zette mijn glas naast het dienblad op de grond. het was niet handig dat ding in de buurt te houden. Het kon alleen maar stuk. Ik glimlachte naar hem toen hij mijn hand pakte en draaide die zo zodat ik een kusje op zijn handrug kon drukken. "Dan blijven we vanavond gewoon hier. We kunnen altijd morgen nog de stad onveilig maken." Ik glimlachte en kneep zacht even in zijn hand voor ik voorover boog en hem weer kuste, maar dit keer niet terug trok. Ik zou wel zien wat er van vanavond zou komen. Zeker nu het beetje alcohol al langzaam begon met de scherpe randjes van mijn terughoudendheid en spanningen weg te nemen. Wat er ook zou gebeuren, we zouden samen zijn en het fijn hebben en we zouden het bijden ons herrinderen. Van een fles champagne konden we niet lam genoeg worden om een kater te krijgen. Alleen om die spanning en onzekerheid weg te nemen. Dat zou het wel doen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    zuchtend volgde ik Liam zijn voorbeeld en zetten ik mijn glas neer, nadat ik nog een slok had genomen. ik likte mijn lippen af en glimlachte toen Liam een kusje op mijn handrug drukten. ik knikte en was eigenlijk wel blij met zijn beslising. Het zou nu toch geen leuke avond uit worden. Hoe stom het ook klonk, drank speelde wel degelijk het rol, voor een leuke avond. een leuke avond uit teminste dan. Want we konden ons prima vermaken vanavond als we hier bleven. 'We gaan vanavond gewoon genieten.' Glimlachte ik en mijn glimlach werd breder bij de kus die volgde. mijn vrije hand bracht ik naar Liam zijn wang, toe hij niet terug trok en zachtjes kuste ik hem. Zijn lippen smaakten naar champanen en ik wist dat het wel goed zou komen vanavond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden. "Dat wordt het vast." Ik glimlachte net als hij en kuste hem. Al snel voelde ik zijn hand tegen mijn wang. Zelf gleed ik met hand vanuit zijn nek omhoog zijn haar in. Zijn lippen waren zacht en licht zoet van de champagne. Ik voelde me euforisch nu en likte speels over zijn onderlip. Deze avond was gewoon voor ons, speciaal voor ons. Mijn knie schuurde zacht tegen zijn bovenbeen. Met wat moeite trapte ik mijn gympen uit en wreef zacht met mijn voet over zijn kuit. Ik wilde gewoon met hem zijn, meer niet. Hoe hij het zo snel zo comfortabel had laten voelen, wist ik niet, maar het was gelukkig wel zo. Als ik zo de rest van mijn dagen door zou moeten brengen zou het hemels zijn. Ik zou niets anders willen. Zelfs als mensen dit duivelse praktijken vonden kon ik er echt wel mee leven, zolang ik hem maar naast me had. Dan zouden zelfs de donkerste krochten van de hel me nog niet doen sidderen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 23:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het was allemaal zo gek. ik vond het zo moeilijk om in te schatten, wat ik wel en niet kon doen en Liam zelf kon alles maken. Het was best oneerlijk, maar ik had er maar mee toe doen en meegaan in wat hij wilde. Mijn duin streelde zachtjes zijn wang en zodra zijn tong over mijn onderlip gleed, opende ik mijn mond. Voorzichig tikte ik met mijn tong tegen die van hem. Zijn knie schuurde tegen mijn bovenbeen en ik ging iets verzitten. tegelijkertijd met Liam, trapte ik mijn schoenen uit, maar het zat allemaal niet echt lekker zo. Al verscheen er wel kippenvel over mijn huid, toen zijn voet langs mijn kuit wreef. ik trok hem langzaam mee op onze zij. dat was een stuk confortabeler. ik verstrengelde onze benen en liet mijn handen over zijn zij glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen zijn lippen toen hij mee ging in de kus. Zijn tong tegen de mijne liet een siddering van pure electische lading door mijn lijf schieten voor ik verder iets kon doen. Mijn tong begon rustig met zijn tong te speken terwijl ik mijn hand door zijn haren liet gaan. Met mijn benen speelde ik wat klunzig met de zijnen, gelukkig leek hij me door te hebben. We zakten onder zijn leiding op zij het bed op en onze benen vervlochten zich even als onze tongen al even waren. Ik vond het fijn dat hij wat de leiding nam. Ik was lang niet altijd zeker over wat ik probeerde te doen en hij leek de paden al wel goed te weten. "Leid jij maar. Als je te ver gaat, zeg ik het wel." mompelde ik zacht tegen zijn lippen toen ik mijn tong even terug had uit de speekselwisseling. Zeker nu met een beetje drank op zou hij niet snel over de lijn gaan. Sex was voor mij nog wel net een stapje te ver, maar wie weet. Misschien wel morgen of overmorgen. Of vanavond als hij me goed aangeschoten enin de juiste stemming kreeg. Met die stemming had hij nu al geen problemen, maar zo aangesloten wilde ik vanavond niet worden. Ik stond dan ook niet in voor de gevolgen. Dat was dus een staat die ik in elk geval vanacht wilde voorkomen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het lag al snel een stuk beter zo en ik kon er helemaal in op gaan. Ik wist echt niet waar ik dit aan verdient had. Ik was nooit een van de liefste jongens geweest en al helemaal niet in relaties. Zodra ik niet meteen seks kreeg was ik weg en vond ik wel iemand anders. Ik wist zeker dat mijn vrienden me niet terug zouden herkennen zo. Ik zelf herkende mezelf niet eens meer. Maar Liam maakte zoveel bij me los. Hij was de enige die mijn hart sneller kon laten kloppen. Die kriebels in me buik kon veroorzaken en ik waar ik geduld mee zou hebben. Onze tongen gleden langs elkaar in alle mogelijke hoeken en mijn vingers trippelde over zijn zij. Hij trok zijn tong even terug en even dacht ik dat ik iets fout had gedaan. Ik werd onzeker van zijn worden en wist niet zo goed hoe ik het moest aanpakken. Volgens mij was er niet echt veel te lijden. Ik wist dondersgoed dat ik het niet in mijn hoofd kon halen echt aan hem te gaan zitten. Maar wat ik wel mocht doen was me een raadsel en ik was nu eenmaal niet zo goed in puzzelen. Ik kuste zachtjes zijn volle lippen en dacht na. Nu had ik wel meer drank nodig. Dan zou ik tenminste niet zoveel nadenken en op mijn gevoel afgaan. Mijn vingers speelde met de zoom van zijn shirt en af en toe gleden mijn vingers perongelijk over zijn huid heen. 'We hoeven niets te doen. Gewoon liggen, kussen, knuffelen en kroelen.' Grijnsde ik uiteindelijk zacht tegen zijn lippen. Ik wist het anders ook niet. Natuurlijk wilde ik meer, maar ik pijsde er niet eens over. We zouden zo ons toetje wel eten en meer champagne naar binnen werken. Een film opzetten, waar ik toch geen moment van mee zou krijgen en genieten van de avond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen ik voorstelde dat hij dit zou leiden kreeg ik het gevoel of ik iets verkeerd had gezegd. Hij deed even helemaal niets en ik bleef dus ook maar stil liggen in de hoop dat het weg goed kwam. Gelukkig voelde iktoch al snel weer zijn lippen op de mijnen. Mijn hart klopte weer als een dolle in mijn borst. Hoe hij het voor elkaar kreeg wist ik niet, maar wat hij ook deed, en hoe klein het ook was, mijn lichaam reageerde er erg hevig op. Zijn vingers voelde ik aan de rand van mijn shirt en elke keer als ze mijn huid raakten was het of de bliksem insloeg en schoot een warme sensatie door mijn lijf. Mijn handen liet ik in zijn haren en nek liggen. Bij zijn woorden glimlachte ik tegen zijn lippen. Dat klonk echt heel fijn. We hoefden niets perse te doen, al wist ik ook dat hij hoopte dat het wel binnenkort zou gebeuren. Vanavond waarschijnlijk nog niet, maar wie weet later deze week. Ik drukte nog een kus op zijn mond. Hij was echt erg speciaal. De enige jongen ooit die mijn ogen zou kunnen doen omkijken en met wie ik dit zou willen doen. Mijn handen liet ik vanuit zij ln nek naar zijn borst glijden. Daar begon ik met mijn duimen zacht over her stukje huid te gaan wat zichtbaar was door de hals van zijn shirt. Ik was vandaag wat losser dqn gister en morgen zou ik weer wat losser zijn, gewoon door de ervaring samen en mijn groeiende comfortabelheid met hem.


    Bowties were never Cooler