• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Onze lippen schuurden fijn over elkaar. Ik was er blij om dat hij me sinds het drinken, zelfs toen ik achterover kieperde, niet meer los leek te willen laten. Dit was namelijk veels te fijn. Ik voelde zijn hand door mijn haar gaan en glimlachte. Een van mijn handen liet ik langzaam weer wat omlaag zakken naar de kraag van zijn shirt, waar ik met mijn vingers zacht over zijn huid begon te gaan. Tuurlijk hielp de drank wel met al het stroeve minder stroef te maken, maar zo veel hadden we nou ook weer niet op dat we dingen gingen doen waar we morgen spijt van zouden hebben. Ik had in elk geval volgens mij nog niet zoveel op. Zijn hand die over mijn zij ging voelde ook erg fijn. Ik wilde hem nu gewoon zo dicht mogelijk bij me hebben en nooit meer laten gaan. Hij had mijn hart gestolen en nu kon ik alleen hopen dat hij er niet mee aan de haal ging. Daar vertrouwde ik hem nu ook wel in. Onder dat mijn vingers over zijn hals en blote stukje van zijn borst gleden plukte de vingers in zijn nek aan zijn shirt. Een shirt konden we allebei toch wel missen? Net als in het zwembad.Nu ik een slok op had deed ik daar toch echt wel een stuk minder moeilijk over. Zacht beet ik op zijn onderlip. Gister was hij juist degene die overal de leiding in nam, en nu probeerde ik die met vallen en opstaan te nemen. Volgens mij was hij er ook veel beter in dan ik, maar ik had geen idee hoe ik hem weer aan de leiding moest krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik kon hier helemaal in wegzakken. De wereld bestond enkel nog uit ons tweeën en niemand anders. Zijn vingers gleden af en toe van mijn shirt, over mijn huid en elke keer als zijn koude vingertoppen, mijn hals of borstkas aanraakte, schoot er een siddering door mijn lijf. Het was maar goed dat ik mezelf onder controle kon houden. De kus was nog altijd overweldigend, net als elk ander, met deze jongen. Zijn lippen waren al net zo speciaal al hijzelf. Ik stond er behoorlijk van te kijken, toen hij zachtjes op mijn onderlip beet. Niet verwachtend, dat hij het zou doen, maar dit liet ik me geen twee keer zeggen. Mijn tong tikte tegen zijn tanden aan en ik trok zachtjes aan mijn lip. Mijn vingers vonden zich een weg onder de zoom van zijn shirt,
    Maar daar liet ik ze voorlopig en zachtjes kriebelde ik zijn huid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam payne
    Mijn vingers gleden zacht over zijn huid, die warm aanvoelde onder mijn vingers. De kus bleef ondertussen gewoon doorgaan, onbeschrijfelijk fijn als altijd het hem. Met wat van mijn eigen moed, versterkt door de drank beet ik zacht in zijn onderlip. Direct beet hij toe en voelde ik dat ik er goed aan had gedaan. Mijn hart sloeg even een slag over en ik opende mijn mond al snel voor hem. Mijn tong tikte even tegen de zijne voor het spel om de dominantie begon, die ik maar al te graag uit handen gaf. Zodra zijn vingers de huid bij de zoom van mijn shirt raakten schoten er sidderingen door mijn lijf, goede sidderingen, dat wel. Zijn vingers lieten hete markeringen achter die onzichtbaar bleven voor het oog, maar ik voelde het wel zeker branden. de vlinders in mijn buik waren nu echt helemaal door het dolle heen. Nog geen 24 uur geleden hield ik me grotendeels afzeidig van enig fysiek contact, maar dat leek nu wel een leven geleden. Ik wilde nu graag zo dicht mogelijk bij hem zijn. Zijn handen over mijn lijf voelen gaan en met mijn handen over het zijne strelen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het gevoel wat ik op dit moment had, wilde ik nooit meer kwijt. Het was overweldigend en nog nooit zo sterk geweest. Mijn vingers gingen door zijn haar. Het was zo zacht en kriebelde tegen mijn handpalm, net als de vlinders die in mijn buik kriebelde. Het maakte me helemaal gek. Nog nooit had ik zulke sterke gevoelens voor iemand gehad. Ik ging dieper in op de zoen en streek speels met het puntje van mij tong over zijn gehemelte. Deze proefte al helemaal naar de zoetigheid van de champagne. Uiteindelijk liet ik mijn hand toch iets verder onder zijn shirt glippen. Ik kon het gewoon niet laten, het voelde allemaal zo fijn. Zijn huid was warm en voelde enorm fijn aan onder mijn vingertoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn hand gleed door mijn krullen. Die zaten echt verschrikkelijk slecht,maar veel maakte dat nu toch niet meer uit. Mijn hand die in zijn nek lag gleed iets meer omhoog, waardoor ik met de korte plukjes in zijn nek kon friemelen. Een hese giegel kwam uit mijn keel toen zijn tong over mijn gehemelte gleed. Dat kietelde best wel erg. Zelf ging ik voorzichtig met mijn tong over de uiterste randjes van zijn kiezen. Ik kon er maar net bij. Even stopte ik toen ik zijn handen onder mijn shirt voelde gaan, maar al snel ging ik weer ongestoord verder. De bommen vol vlinders ontploften in mijn buik bij het gevoel van zijn licht ruwe hand op de zachte huid van mijn buik. Ik zou dit moment en dit geweldige gevoel niet willen inwisselen voor wat dan ook. Dit was gewoon geweldig. Met mijn andere hand plukte ik weer aan de kraag van zijn shirt. Eigenlijk wilde ik hem erg graag zonder shirt zien. Hij had een veel beter lijf dan ik. Daarbij kon ik dan de aangename warmte van zijn lichaam nog dichter bij me voelen zonder al die stof. Toch wist ik niet of ik zijn lijn om mij te beschermen zou oversteken als ik het deed. Dus ik bleef hem gewoon zoenen en met mijn hand door zijn haren en over zijn nek gaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Volgens mij zouden we zo morgenochtend nog liggen. niet dat er enige problemen mee zou hebben. Liam zijn handen bleven in de beurt van mijn nek en ze gleden af en toe heerlijk zacht over mijn huid. Speels tikte mijn tong tegen zijn gehemelte, wat een hese giecheld veroorzaakte bij hem en weer een brede grijns bij mij. Maar toen mijn hand, verder onder zijn shirt verdween, dacht ik dat ik te ver ging. Liam stopte en meteen had ik spijt. Maar voor ik mijn hand kon terugtrekken ging hij alweer verder. Iets wat nog meer verwarring opleverde. Ik liet toch mijn hand even stil liggen, totdat hij aan de hals mijn mijn shirt begon te plukken. Het liefst deed ik hem gewoon uit, zodat ik ook zijn handen op mijn lichaam kon voelen. Maar ik wilde hem niet afschikken. Hij bleef nu al zo netjes, dus dat durfde ik gewoon niet aan.
    Mijn vingers gleden rustig over zijn buigspieren en deze waren dan ook zeker wel aanwezig. Nog meer pluspunten voor mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Een tik van zijn tong tegen mijn gehemelte deed me hees giegelen. Het kriebelde vrij erg. Even verstarde mijn bewegingen toen ik zijn handen over mijn buik voelde gaan, maar al snel maakte ik een doorstart, waardoor hij stil leek te vallen. Gelukkig was dat ook voor korte duur en gleden al snel zijn handen weer over mijn huid, waar ze brandende afdrukken achterlieten. Zelf plukte ik nogsteeds wat aan zijn kraag en gleed met mijn vingers over zijn nek. Ik wilde graag hem ontdoen van zijn shirt, maar ik wilde niet over de lijnen heen gaan die hij daar had gelegd ter bescherming van mij. Toch bleef het erg aanlokkelijk. Ik haalde voorzichtig mijn ene hand uit zijn haren en liet toen bijde via zijn borst afzakken naar de onderste zoom van zijn shirt. Daar begon ik iets ongeduldiger aan te plukken in de hoop dat hij de hint zou snappen en het ofwel goed zou keuren ofwel af zou wijzen. Onder dit alles verkende nogsteeds mijn tong elk klein stukje van zijn mond en raakten mijn vingers zo nu en dan de huid net boven de band van zijn broek.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn vingertoppen tintelde ervan, net als mijn lippen, die nog altijd gretig over die van hem gleden. De zoen was gretig, maar zat vol net passie en liefde. Het liet me dan ook niet echt koud en het liefst had ik de kleding van zijn lijf getrokken. Maar ik zou me hoe dan ook aan mijn belofte houden en netjes blijven. Zijn hand verdween uit mijn haar en gleed over mijn borstkas heen. Hij begon ongeduldig aan de zoom van mijn shirt te plukken en ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Langzaam trok ik mijn tong terug, maar liet ik mijn lippen op die van hem liggen. 'Doe wat je wilt.' Fluisterde ik zacht tegen zijn lippen. Ik dacht wel dat ik snapte wat hij wilde, maar had geen zin om de boel om te gooien, als ik het verkeerd had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Mijn lichaam tintelde helemaal van zijn aanrakingen en de zoen liet me kortademig achter. Toch had ik echt geen intentie om die te breken. Mijn handen gleden langzaam via zijn borst naar beneden en vonden daar de zoom van zijn shirt waar ik weer wat aan begon te plukken. Toen hij zijn tong terugtrok hield ik mijn handen stil. Als hij dit niet wilde zou ik ze weer terug in zijn nek leggen. Zijn woorden deden me glimlachen tegen zijn lippen. Langzaam gleden mijn vingers een stukje onder zijn shirt en ik pakte de stof stevig vast, voor ik hem omhoog trok. Even moesten onze lippen scheiden, maar al snel vonden ze elkaar gelukkig weer. Tussen door had ik gelukkig wel even tijd gehad om de zuurstof in mijn longen aan te vullen die ik onder het zoenen vergat. Ik gooide zijn shirt ergens achteloos de kamer in en legde mijn handen op zijn warme gespierde borst. Mijn vingers trippelden over elk klein plekje van zijn borst en buik. Ik was zo blij met hem en wilde zo graag bij hem zijn. Nu kon dat gelukkig. Ik voelde zijn borst onder mijn handen op en neer gaan, wat me hielp herrinderen ook adem te blijven halen, terwijl de wereld om ons heen vervaagde tot alleen hij en ik over waren.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Volgens mij zaten we totaal niet op een lijn zo. Ik dacht dat ik niets kon maken en alles wat ik deed, ook maar te ver zou gaan, terwijl Liam zijn grens lang die zo krap leek te zijn. Zijn handen klemde in de zoom van mijn shirt en we moesten onze lippen scheiden op het moment dat hij mijn shirt over mijn hoofd trok. Kriebels schoten door mijn lichaam en meteen duwde ik mijn lippen weer op die van Liam. Zijn handen gleden over mijn borst en zijn vingers lieten tintelingen achter op mijn huid. Het zuurstof leek langzaam uit mijn hoofd te verdwijnen en we waren samen heel ver weg van deze wereld. Ik rolde langzaam zijn shirt iets omhoog en mijn vingers kriebelde over zijn zij. Ik wilde dit gevoel nooit neer kwijt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hoe hij direct weer ruw zijn lippen op die van mij drukte toen zijn shirt eenmaal uit was. Ik grijnsde tegen zijn lippen en gooide het stuk stof ergens heen. Mijn handen gleden over zijn borst. Hoe onschuldig dit misschien ook was, voor mij voelde het erg bijzonder en intiem. Ik likte zacht over zijn lip toen zijn vingers over mijn zij gleden. Het zorgde voor nog verdere kriebels door mijn lijf. Ik wilde niet dat dit zou stoppen. Het was zo fijn. Mijn shirt was dan wel omhoog geschoven, maar al zou hij hem uittrekken, dan zou het nogsteeds goed zijn. Mijn lijf was echt niet zo mooi als het zijne, vond ik, maar de warmte van zijn lijf wilde ik heel graag tegen me voelen. Mijn hart klopte hard. All the way zou hem vandaag niet worden, maar ver zou het zonder complicaties voor mij mogen gaan. Ik voelde me bij hem zo veilig en vertrouwd. Ik zou dit liever met hem doen dan met wie anders. Toch ging het me nog net te ver om nu al all the way te gaan


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Nu mijn shirt uit was, zat die van Liam opeens wel heel erg in de weg. En ik dacht wel, dat als mijn shirt uit mocht, die van hem ook wel mocht. Ik schoof hem omhoog en grijnsde zacht tegen zijn lippen, toen hij erover heen likte. Speels likte ik terug, maar opende mijn mond niet. In plaats daarvan trok ik iets terug en trok ik Liam zijn shirt ook uit. Even keek ik hem met glinsterende ogen aan en gleed met mijn hand over zijn gespierde borstkas. Hij was echt prachtig. Heel zijn lichaam was gewoonweg perfect. 'Je bent zo leuk.' Grijnsde ik lief, waarna ik hem weer zachtjes kuste. De leukste jongen die ik ooit had leren kennen en hij was van mij. Mijn hart was zo volgelopen van hem, dat ik hem niet meer wilde loslaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hem ook tegen mijn lippen likken, maar toen ik mijn mond open wilde doen trok hij terug. Hierdoor bleef ik wat beduusd achter met mijn mond een stukje over. Nu weer ademde ik een aantal keer diep in. Ik voelde hoe hij mijn shirt uit trok en hielp hem zo goed mogelijk mee met mijn armen. Een glimlach lag op mijn lippen. Zijn getinte hand liet een heet spoor achter op mijn bleke borst. Ik bloosde licht toen hij zei dat ik leuk was. Het deed me best wel veel. Ik kuste hem zacht terug. "Jij bent nog veel leuker." mompelde ik tegen zijn lippen. Ik drukte mezelf zo dicht mogelijk tegen hem aan om mijn huid tegen de zijne te voelen. Mijn handen gleden over zijn gladde rug. Hoe fout iedereen ook dacht dat het was, het voelde gewoon te goed om fout te zijn. Mijn handen gleden over zijn rug en mijn hart ging als een wilde tekeer terwijl zijn huid tegen de mijne leek te gloeien. Ik ging hem nooit meer loslaten. Deze jongen liet me zo speciaal voelen, specialer dan wie dan ook ooit zou kunnen evenaren.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    ik grinnikte zacht bij het beduusde gezicht van Liam, toen ik terug trok, waardoor ik toch nog een klein kusje op zijn lippen drukte. Het was zo schattig. langzaam trok ik zijn shirt uit en gelukkig hielp hij mee. Zo ging het ten eerste wat makkelijker en zo wist ik ook meteen dat hij er niets op tegen had. Zijn shirt gooide ik klakkeloos ergens achter me de kamer in, om er verder niet meer naar om te kijken. Nee, al mijn aandacht ging naar de jongen onder me. Hij was zo leuk. mijn lippen drukten ik weer zacht op die van hem en ik glimlachte verlegen bij zijn worden. Mijn handen gleden langs zijn zij, terwijl mijn borstkas tegen die van hem aanlag. Zijn handen op mijn rug voelde enorm prettig aan en heel mijn huid leek ervan te gloeien. ik zetten iets meer druk op zijn lippen en mijn lippen schuurde langs die van hem. ja, ik was de gelukkigste persoon op aarde nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Mijn shirt volgde al snel het zijne op. Het kon mij niets schelen. Het maakte dit alleen maar beter. Van mij mocht dat ding er de hele nacht blijven liggen. Ik kuste hem zacht terug en gleed met mijn handen over zijn rug. Zijn handen lieten hete lijnen op mijn flanken achter en waar zijn torso tegen het mijne drukte gloeide mijn huid. Fijne sensaties bleven door mijn lijf gaan. Ondertussen schuurden onze lippen fijn tegen elkaar. Al zou ik mijn hele leven alleen nog maar rond mogen lopen met het gevoel wat zijn lippen me gaven, dat was ik nog niet waard. Zo ongelofelijk hemels voelde het. Ik opende mijn mond een klein stukje. Genoeg om hem uit te nodigen, maar klein genoeg om het niet ongemakkelijk te maken als hij het niet wilde, wat ik niet hoopte. Ik drukte hem nog iets steviger tegen me aan. Ik voelde zijn hartslag en ademhaling tegen mijn borst en ik wist zeker dat hij die van mij ook kon voelen. Een van mijn handen gleed weer naar zijn haar. Dat zwarte zachte haar kon ik niet met rust laten.


    Bowties were never Cooler