• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik lag heel rustig, haast rozig, met mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik hoorde hem gapen, wat een kort gegrinnik van mij opleverde, omdat het grappig klonk door zijn borstkas heen. Ik relaxte me weer helemaal toen hij zijn arm strakker om me heem sloeg en zijn gezicht in mijn haren verborg. Het voelde gewoon zo heerlijk veilig en vertrouwd. Alsof de hele puzzel nu compleet was. Geen stukje miste meer en hij was klaar ingelijst te worden. Mijn handen lagen nog rustig wat onder mijn hoofd op zijn borst. Het zou misschien normaal in mijn bed niet heel comfortabel liggen, maar nu zou ik er absoluut geen problemen mee hebben om zo de rest van mijn leven te liggen. "Gaan we nog uit vanavond of blijven we zo tot morgen ochtend liggen?" vroeg ik uiteindelijk door de aangename stilte heen die er tussen ons hing. Er hoefde niets gezegd te worden, maar dit wilde ik wel graag weten. Beiden opties vond ik prima, al zouden we zoizo misschien wel wat moeten eten, maar de balie man had gezegd dat het all-inclusive was, inclusief drank bij een club in het centrum, dus anders belden we gewoon roomservice. Een van mijn vingers liet ik nu zacht zijn neklijn strelen van zijn kaak tot aan zijn kraag.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Heel zachtjes en langzaam dommelde ik weg. Het bed was veel te zacht en confortabel om er geen gebruik van te maken. Al kon ik werkelijk overal slapen, wanneer ik moe lag. Ik voelde letterlijk hoe mijn hart klopte, onder het gewicht van Liam zijn hoofd en hoe zijn hoofd, langzaam meeging op het ritme van mijn ademhaling en wanneer mijn borstkas zich vergroten. Ik wilde niet in slaap vallen. Ik wilde van dit moment genieten. Het was dus ook maar goed dat Liam vroeg wat we vanavond gingen doen. Ik mompelde zachtjes iets onverstaanbaars, terwijl mijn hersens op gang probeerde te komen. 'Ik wil best wel kijken of er hier wat leuks te beleven valt.' Gaapte ik. Al klonk zo blijven liggen, op dit moment veel aannemelijker. Maar ik moest zo toch opstaan, omdat mijn blaas vol zat en ik enorme honger begon te krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Heel langzaam voelde ik hoe Zayn's ademhaling vertraagde en zijn hartslag rustig werd. Door de lichtte op en neer beweging die zijn borstkas maakte met ademhalen onder mijn hoofd werden mijn ogen langzaam wat zwaarder en werd ik een stuk lomer. Het was een hele lange reis geweest en ondanks dat ik had stilgezeten was het wel vermoeiend geweest. Toch wilde ik wel graag weten wat we vanavond zouden gaan doen. Hij was duidelijk ook aan het indommelen, want zijn eerste woorden kon ik echt geen snars van verstaan of begrijpen. Ik grinnikte zacht toen hij gapend zei dat hij toch best wel zin had om eens rond te gaan kijken. Zelf deed het me ook gapen en ik wreef even met mijn knokkels in mijn ogen in de hoop wakker te blijven. Nog een geeuw verliet mijn mond, waar ik snel mijn handen voor sloeg. Om eerlijk te zijn had ik nu best wel honger, maar als hij niet op ging staan bleef ik toch maar lekker liggen. Pech van het eten, maar ik lag zo ongelofelijk lekker dat ik me er niet toe kon zetten op te staan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik smakte even zachtjes om het speekselgehalte terug op niveau te brengen, dat nogal was gedaald door het gapen. Ik wreef even in mijn ogen, toen mijn buik begon te knorren. Ik had echt wel honger, en dat liet mijn lichaam duidelijk merken ook. 'Maar eerst wil eerst eten.' Mompelde ik zachtjes. Voorzichtig haalde ik Liam zijn hoofd van mijn borstkas en legde deze op het kussen, om vervolgens met moeite rechtop te gaan zitten. Ik moest echt plassen. 'Als jij nou roomservice belt. Ga ik even toiletteren.' Ik drukte met een glimlach, nog een kusje op zijn lippen, waarna ik moeizaam opstond. Ik rekte me even uit en slenterde de badkamer. Leuk hoor, zo'n glazen want, maar Liam kon nu mooi mijn kont zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik hoorde hem smakken en nogmaals gapen. Het klonk echt onwijs lief, maar ik was te lui om mijn hoofd op te tillen. Niet veel later werd ik opgeschrikt door het luide geknor van zijn maag. Ik grinnikte zacht. Misschien was het toch wel slim roomservice te bellen. Ik bleef liggen en keek naar Zayn die ondertussen al stond. Ik glimlachte en knikte waarna ik zijn kusje dankbaar in ontvangst nam. Nog even keek ik naar hem, maar toen rolde ik me toch om, om bij de telefoon op het nachtkastje bij de normale muur te kunnen. Ik drukte op de knop roomservice en nam de hoorn op. Ik wachtte rustig op antwoord en bestelde toen maar gewoon het menu van de dag voor 2 personen, al had ik geen idee wat het was. Wel vroeg ik om maar een lepel, in plaats van twee.Ik legde de hoiorn erop en ging toen toch maar rechtop zitten. Mijn ogen gleden weer door de kamer en namen het in zich op. Het was echt heel mooi, al zou die glazen wand nog voor ongemakkelijke situaties kunnen zorgen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het luchten altijd zo op, als je heel nodig moest. Ik trok mijn broek op en deed hem dicht, voordat ik mijn handen wasten. De handdoek waar ik mijn handen aan afdroogde, voelde heerlijk zacht. Gapend liep ik terug en liet mezelf meteen op het bed vallen. Dat was ook al zo zacht. Ik draaide me op mijn rug en staarde naar het plafon. 'Wat wil je vanavond gaan doen?' Vroeg ik uiteindelijk, terwijl ik mezelf, moeizaam overeind duwden. Al had ik er nu niet echt puf voor. Ik wist zeker dat ik me na het eten en als ik me opgeknapt had, wel zin zou hebben om iets te doen. Daarbij, zou ik me snel gaan vervelen, als we lang op dit bed zouden blijven zitten. Of ik viel gewoon in slaap, die kans was groter. Maar ik wilde van alle tijd kunnen genieten, zolang we hier waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Al snel voelde ik Zayn weer naast me vallen. Ik draaide op mijn zij en keek met een glimlach naar hem. "We kunnen naar een club ofzo? Ik heb echt geen idee. Ik ben ik jaren niet meer echt uit geweest." Ik ging ook maar rechtop zitten en rekte me uit. Ik was heel stijf geworden. Dat kreeg je als je niets deed. "Ik ga even naar de WC. De room-service zal er over een half uurtje zijn." Ik drukte een kusje op zijn wang en liep rustig naar de wc. Die glazen wand was best ongemakkelijk, maar ik stond nu wel met mijn rug naar me toe, wat het iets minder maakte. Dat werd nog leuk met douchen straks. Hopelijk zou er genoeg stoom zijn om het glas wat troebel te maken. Ik schoof mijn gulp en knoop open en schoof mijn boxer wat omlaag. Het luchtte wel heel erg op. Ik had niet het gevoel dat ik zo nodig had gemoeten, maar ik had dus echt op knappen gestaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn lichaam steunde op mijn ellebogen, maar dit lag totaal niet lekker, dus volgde ik Liam zijn voorbeeld door op mijn zij te gaan liggen. Ik knikte langzaam. 'Ik weet eigenlijk niet eens of er hier iets in de buurt is.' Gaf ik momepelend toe. Ik was hier überhaupt nog nooit van mijn leven geweest, dus zo raar was dat niet. Liam ging weer rechtop zitten en ik liet me weer op mijn rug vallen. Mijn buik rommelde weer. Ik had echt honger en een half uur klonk dus heel lang in mijn oren. Liam ging naar de wc en moeizaam kwam ik weer overeind, om mijn rugzak te pakken, waar ik mijn laptop uit haalde. Ik nestelde mezelf goed op bed neer, en ontweek expres de glaze wand. Ik vond het al chanant en ik keek niet eens. Ik starten het ding op en ging al snel het internet af, opzoek naar een leuke plek om uit te gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek even bedenkelijk. Ik had ook geen idee of er een in de buurt lag. We zaten in de buurt van een stad, dat wel volgens mij, ik had het zien langskomen net voor we de oprijlaan van het hotel opreden, maar of je daar kon uitgaan wist ik niet. Ik ging rechtopzitten en deelde hem mee wanneer het eten er zou zijn en dat ik ook meer eens naar de wc moest. De glazen wand was inderdaad erg ongemakkelijk, zoals ik al had gedacht. Toch luchtte het wel heel erg op. Toen ik klaar was hees ik mijn broek weer op en waste mijn handen. Nog even keek ik naar mezelf in de spiegel. Ik zou me wel omkleden en mijn haar doen als we uit zouden gaan, anders maakte het echt niet uit. Tuurlijk wilde ik er voor Zayn ook leuk uitzien, maar hij had mij al in ochtendmodus gezien, dus veel erger dan dat werd het toch niet. Ik liep terug de kamer in en ging naast hem zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek geintereseert naar zijn scherm. Blijkbaar was hij opzoek of we in de buurt konden uitgaan. Ik zou het meeste wel best vinden, want voor mij was elke club toch weer in weze hetzelfde: Donker, harde muziek en heel veel drank.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik werd hier niet heel veel wijzen van. Enkel dat er vanalles te doen was in de stad, maar niet waar we het beste heen konden gaan. Ik keek op van het scherm, toen Liam weer naast me kwam zitten en drukte snel een kusje op zijn wang, voordat hij zijn hoofd op mijn schouder legde. 'Ik denk dat we het beste naar de stad kunnen gaan, en daar verder kijken.' Gaf ik eerlijk toe. Volgens mij was het nachtleven hier groot, dus konden we overal naar binnen lopen, wat ons leuk leek. Al wist ik totaal niet wat voor mensen hier zouden lopen. Ik zuchten even klapte mijn laptop dicht. Ik zetten hem van mijn schoot. Sloeg mijn armen om Liam heen en liet mezelf naar achter vallen, zodat ik hem met me meetrok. Ik duwde mijn lippen even tegen zijn slaap en rolde me op mijn zij, naar hem toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik ging terug naast hem zitten en nam het kusje op mijn wang maar graag aan. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek naar het scherm. Er leek van alles te doen in de stad. Ik knikte licht bij zijn woorden en drukte een kusje in zijn nek. "Is goed." Dan moest ik me na het eten wel omkleden en aangezien zijn haar nu bijna plat en rommelig over zijn hoofd lag. Het was wel schattig, maar ik wist niet of hij daarmee graag naar buiten ging. Zelf moest er ook echt een kam door mijn haren en wat wax erin. Ik volgde in een prettige stilte zijn bewegingen en drukte nog een kusje in zijn nek. Plots trok hij me mee naar beneden het bed op. Vanavond zou gezellig worden. Ik glimlachte door het kusje tegen mijn slaap. Ik bleef dicht tegen zijn borst aan en leunde licht op mijn arm. Hij was echt heel erg lief. "Dus, wat gaan we doen tot het eten?" vroeg ik speels. Ik gaf hem een knipoog en drukte mijn lippen even kort tegen het holletje tussen zijn sleutelbenen in. Ik legde mijn hand op zijn borst en keek hem recht in zijn diepe reebruine ogen aan.


    Bowties were never Cooler

    [Leam wents Anthos.]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Ik had echt zin in vanavond. Al moest ik me er straks wel voor gaan opknappen. Mijn haar zat volgens mij voor geen meter meer en een nieuw setje kleding was ook niet overvodig. Maar dat deed ik na het eten allemaal wel. Nu hoopte ik maar dat Liam niet iets had besteld met varken erin ofzo. Misschien had ik dat vooraf even moeten zeggen. Maar dat zou ik straks wel zien. Anders vroeg ik gewoon om wat anders. Ik trok Liam mee achterover. Ik glimlachte bij de speelsheid in zijn stem. En lachte bij zijn knipoog, waardoor ik mijn greep om zijn lichaam iets verstrakten. Hij was zo leuk. 'Zeg het maar.' Grijnsde ik licht. Ik lag eigenlijk wel goed zo. Liam dicht in mijn armen en ik kon hem kusjes geven wanneer ik wilde. Daarbij zou het vast niet lang meer duren voordat het eten kwam. Of dat hoopte ik tenminste, want ik had echt wel honger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik vroeg me af waar het eten bleef. Ik had salade met pasta en geitenkaas besteld. Ik wist namelijk niet of hij vlees at en ik hoefde niet met een lepel te eten. Ook had ik chocolademousse als toetje, maar ook dat zou met een vorkje kunnen. Zo kregen we ten minste vandaag nog geen vreemde perikelen aan tafel, hopelijk. Ik glimlachte naar hem en vroeg hem speels wat we nu gingen doen. "Geen idee. Daarom vraag ik het aan jou." Zijn armen had hij nog iets strakker gespannen en ik zag goed zijn spieren lopen. Met mijn vinger streelde ik licht over de uitlijnen ervan. Ik hoorde een klopje op de deur. Dat zal het eten zijn. Ik drukte nog een kort kusje op zijn lippen en wurmde me toen uit zijn armen om open te doen. Voor de deur vond ik een jonge jongen, niet veel ouder dan 14 met een groot dienblad met eten. Ik nam het van hem over en liep terug de kamer in waar ik het op het bed zette. "Ik hoop dat je het lust." zei ik voor ik naast hem schoof en van een van de twee borden met een vork een stukje sla haalde en die in mijn mond stak.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik sloot mijn ogen even en grinnikte. 'Ik weet het ook niet.' Gaf ik eerlijk toe. Mijn vingers gleden over Liam zijn rug en ik genoot van zijn aanrakingen. Ik kon zo echt eeuwig blijven liggen. Of niet, want er werd op de deur geklopt. Het kusje wat ik kreeg was veelte kort en ik pruilde zachtjes, terwijl ik overeind kwam en Liam de deur open deed. Toen ik zag dar we enkel eten hadden, bedacht ik me wat en kleuterde van het bed. Liam kwam de kamer in met een dienblad en ik liep op mijn buurt naar de deur, die alweer gesloten was snel trok ik hem open en vloot ik de jongen van het eten terug. Ik vroeg hem om een fles champagne en twee glazen, nadat ik hem even vreemd bekeken had. Volgens mij was hij hier veelt jong voor, maar ik zou krijgen, waar ik om vroeg, dus bemoeide ik me er verder niet mee. Ik liep terug de kamer in en sloot de deur achter me dicht. Ik ging in kleermakerszit op het bed zitten. 'Vast wel.' Opzich at ik alles, behalve dan de dingen die ik niet van mijn geloof mocht hebben. Niet dat je dat nog nodig kon noemen, aangezien ik ook op jongens viel. Maar daar had ik geen keuze in. Wat ik at, had ik immers wel zelf onder controle. 'Eetsmakelijk.' Glimlachte ik lief naar Liam, waarna ik mijn vork pakten, er wat sla op prikten en begon te eten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''