• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Liam leek zijn best te doen, om me weer op te warmen en het lukte hem aardig, door zijn hand die over mijn borst wreef. Ik gaapte zachtjes en sloot mijn ogen. Ik vond onze eerste dag als officieel kopel, meer dan geslaagd. Eigenlijk was hij gewoon perfect geweest, op het kleine akkefietje, met Mabel na dan. Al was het wel een goede les geweest. De glimlach bleef maar op mijn lippen hangen en ik wist zeker dat ik er ook weer mee zou wakker worden. Ik kon gewoon niet anders, bij Liam in de buurt. Hij deed zo iets goeds met me. 'Welterusten.' Gaapte ik zachtjes en trok mijn schouders, automatisch iets op, bij het kusje in mijn nek. Mijn vingers, die over zijn rug gleden, vielen langzaam stil en ik dreef steeds verder weg naar dromenland.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    De volgende morgen werd ik wakker in Zayn's armen tussen de warme dekens. Ik krulde me nog iets beter tegen hem aan en keek gewoon naar zijn gezicht terwijl hij sliep. Hij was zo schattig nu. Nu merkte ik ook weer dat we niets aan hadden. Het was gister allemaal heel vlot gegaan. Ik zat nog wel wat in mijn maag met Mika, maar dat kwam hopelijk wel goed. Wat er gisteravond allemaal was gebeurt voelde nogsteeds vrij onwerkelijk voor me. Aan de ene kant voelde het of er een last van mijn schouders af was en ik me vrijer voelde dan ooit. Maar aan de andere kant was ik bang dat ik hem de indruk had gegeven dat ik alles al aan kon. Toch was dit de halte waar ik genoegelijk graag even wilde pauzeren. We waren al veel verder dan ik me ooit had kunnen voorstellen, waar ik erg blij mee was, maar verder was voor mij nu echt geen optie. Misschien zou ik me in zijn ogen nu erg preuts opstellen na deze avond, maar echte sex was me echt een stap te ver. Ik keek nog even naar de slapende jongen. Hiervan wilxe ik een foto hebben. Ik liet me uit bed glijden en vond al heel snel mijn broek met daarin mijn mobiel. Ik maakte snel een foto van mijn slapende vriendje voor ik snel weer onder de dekens tegen hem aan met mijn hoofd op zijn borst ging liggen en wat newsverhalen begon te lezen op de free wifi van het hotel.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik hield van slapen. Ik kon het werkelijk heel de dag door en overal. Niet dat dit nu de bedoeling was, want ik wilde zoveel mogelijk meekrijgen, van de tijd die ik hier met Liam was. Maar dat maakte niet dat ik om zes uur naast mijn bed stond. In tegendeel, ik nestelde me beter tegen de persoon naast me aan en sliep licht door. Tenminste, licht genoeg, om te merken dat Liam uit mijn armen verdween, maar toch te diep, om er echt iets van de beseffen of er op in te gaan. Dus trok ik de deken nog iets hoger op en gaapte ik zachtjes. Het duurde bij mij altijd even voor ik weer beseften dat ik wakker werd en van de dingen om me heen. Meteen toen ik Liam zijn warme lichaam weer tegen dat van mij voelde, wikkelde ik mijn armen automatisch om hem heen. Ik smakte zachtjes en gaapte moeilijk. Mijn vingers gleden rustig langs Liam zijn zij, terwijl ik langzaam en rustig wakker werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen ik het bed uit kroop om mijn broek met erin mijn mobiel te zoeken leek Zayn nog te slapen. Blijkbaar alleen lichter dan ik dacht, want toen ik me weer omdraaide om een foto te maken trok hij net het dekbed wat verder op. Nogsteeds was het echt heel schattig. Ik maakte een foto van hem en kroop toen snel weer dicht tegen hem aan. Het was nog best koud in de kamer. Zijn armen die hij direct om me heen sloeg waren heerlijk warm, waardoor ik nog wat dichter tegen zijn warme borstkas aan kroop. Ik las nog een paar nieuwsberichten, maar niets was zo interesant als de jongen die voor me toch langzaam wakker begon te worden. Zijn vingers voelde ik over mijn zij gaan en ik glimlachte. Mijn mobiel legde ik op het nachtkastje en mijn handen legde ik toen zacht op zijn borst. "Goede morgen." zei ik met een nog vrij krakerige ochtendstem. Het zou zo wel beter gaan na een kop thee en een paar zinnen. Ik drukte zacht een kort kusje op zijn lippen en keek toen naar zijn serene gezicht dat door een van de klassieke meesters wel uit marmer leek gebeiteld, zo prachtig en perfect was het.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    het duurde bij mij altijd enorm lang, voor ik het besef van leven terug had 's ochtends. alsof alle prikkels en zintuigen in mijn hersens, een voor een, langzaam aangesloten moesten worden. Al besefte ik me wel, dat ik het prettig vond dat Liam weer bij me lag. Ik gaapte moeilijk en smakte even, maar realiseerde me niet, dat mijn ogen nog open moesten. ik glimlachte automatisch bij Liam zijn goeden morgen groet en duwde mijn vingertoppen iets meer in zjin huid, bij het kusje op mijn lippen. ik bromde tevreden en deed uiteindelijk langzaam mijn ogen ogen. ik moest moeite doen, om ze ook maar een klein stukje open te houden, door het licht en gaapte nogmaals. 'Goede morgen.' Wist ik uiteindelijk met een enorme ochtendstem, uit mijn keel te krijgen. met waterige oogjes keek ik naar de jongen bovenop me en glimlachte ik tevreden naar hem. Ja, zo wilde ik veel vaker wakker worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Het was heel erg prettig vreemd om samen met iemand wakker te worden. Zeker met mijn prins naast me. Ik glimlachte toen bij mijn goede morgen hij zijn vingers harder tgeen mijn borst duwde en ik kroop nog iets dichter bij om zijn warme lichaam tegen het mijne te voelen. Een kort kusje drukte ik tegen zijn lippen en na wat gebrom gingen toen eindelijk zijn prachtige bruine ogen een stukje open. Toen hij weer geeuwde ging ik mee. Waarom was geeuwen toch zo aanstekelijk? Bij zijn ochtendstem giegelde ik een beetje. Ten eerste was ik verrast dat ik kon giegelen, ten tweede best beschaamd dat ik giegelde, waardoor mijn wangen lichtelijk rood kleurden en ten derde snapte ik niet waarom ik giegelde want zijn ochtendstem was ontzettend sexy, niet grappig. Ik kroop nog wat dichter tegen hem aan en nestelde me op zijn borst voor ik glimlachend naar hem terug keek. Ik wilde helemaal het bed niet uit. het maakte me echt niest uit of we nu de hele dag in bed bleven liggen. Zolang ik lekker dicht bij hem kon zijn vond ik alles prima.


    Bowties were never Cooler

    [Ik zou graag voor drama willen zorgen als dat mag maar heb geen idee wat ik kan doen want elke keer als ik een goed idee heb dan is dat binnen een minuut weer weg :I]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Van mij mag je]


    Bowties were never Cooler

    [ik vind het best. Maar dan moeten er wel weer mensen gaan reageren. In plaats van alleen kiliOfDurin en ik.]

    Zayn Malik
    Dat ik geen ochtendmens was, was nu vast wel duidelijk. Mijn ogen branden en mijn keel was droog. Moeilijk keek ik Liam aan, terwijl een schore, goeden morgen, mijn lippen verliet. Iets wat Liam aan het giechelen maakte. Meteen kleurde ik weer op. Het was zo schattig. Een glimlach vormde op mijn lippen en ik streelde even door zijn verwilderde bos haar. Je kon duidelijk aan hem zien, dat hij ook net wakker was, maar deze net-uit-je-bed-look stond het geweldig. Hij nestelde zich iets beter op mijn borst en ik sloeg de deken nog wat strakker om ons heen. Heel voorzichtig en rustig, trippelde mijn vingertoppen over Liam zijn wang, terwijl mijn andere arm om hem heen gewikkeld lag. Ik kon heel de dag naar deze jongen kijken. Alsof het een briljant schilderij was, die zelfs zo perfect was, dat niemand het kon namaken. En ik hield niet eens van kunst, kon je nagaan. 'Lekker geslapen?' Ik mijn stem was nog duidelijk geen verbetering hoorbaar en ik slikte even moeizaam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Aan hem was duidelijk te merken dat de ochtend niet zijn favourite tijd van de dag was, van mij ooj niet, maar niet zo extreem. Ik glimlachte toen hij door mijn duidelijk verwilderde haren aaide. Het voelde erg fijn. Ik nestelde me nog wat beter tegen zijn borst en voelde de grip van de warme dekens nog wat meer om onze lichamen verstrakken. Dit betekende hopelijk dat we niet snel zouden opstaan. Daar was ik echt nog niet aan toe nu. Zeker niet met zo'n extreem knap, sexy en warm vriend bij me in bed. Ik voelde zijn vingers over mijn wang gaan en hapte speels naar ze, waarna ik nog een kort kusje op zijn handpalm drukte. Ik sloeg hierna mijn armen over elkaar om ze vervolgens op zijn borst te leggen en mijn kin erop te laten rusten, zodat ik hem comfortabel aan kon kijken. Toen hij zijn mond open trok zwijmelde ik direct weer weg van zijn sexy schorre ochtendstem. Het was zelfs zo erg dat het een tijdje duurde voor ik de vraag door had. Mijn wangen werden hierdoor weer vrij rood. "Eigenlijk wel. Zeker met jou naast me." Ik schoof een stukje naar voren en gaf hem een kort kusje. Toen ik mijn hoofd terug op mijn armen legde vroeg ik: "Jij ook? Of was ik heel vervelend?" Ook mijn ochtend stem was nog lang niet verdwenen en hij kraakte met elk woord.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik wiebelde iets met mijn neus, omdat ik jeuk had, maar Liam niet los wilde laten om te krabben. Mijn vingers gleden over zijn gezicht en een korte lach, die werkelijk nergens naar klonk, door de rauwheid, toen Liam er speels op beet. Deze jongen was zo onvoorspelbaar. Ik tikte even plagend op zijn neus, na het kusje op mijn handpalm en legde mijn hand daarna netje op zijn onderrug, om daar verder te gaan met mijn strelingen. Ik wist niet wat het was, misschien was Liam wel gewoon heel streelbaar. Ik glimlachte gevleid. 'Gelukkig maar.' Het moest niet zo zijn dat hij geen oog dicht had gedaan. Iets wat bijna onmogelijk was als je keek hoe uitgeput we naar bed waren gegaan. Ik glimlachte tevreden bij het kusje en sloot mijn ogen even. 'Ja, je was echt stront vervelend niet normaal.' Grijnsde ik, waarna ik even een gekke bek naar hem trok. 'Nee, ik heb gewillig geslapen, zo met mijn prins in mijn armen.' Gaf ik eerlijk toe. Echt, zo wilde ik elke dag wel in slaap vallen en wakker worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Na een tik op mijn neus en een kus op zijn handpalm gleed zijn hand naar mijn onderrug, waar die me zacht begon te strelen. Ik voelde me net een katje zo dicht tegen zijn borstkas. Hij leek tevreden door mijn antwoord op zijn vraag. Ik sprak gewoon de waarheid, maar het was fijn hem zo tevreden te zien. Ik drukte nog een kort kusje op zijn mond en wachtte op zijn antwoord. Ik schrok wel eventjes. Ik wilde hem geen slapeloosheid bezorgen, zeker niet na gisteravond. We waren bijden volgens mij uitgeteld geweest. Gelukkig maakte hij maar een grapje en ik bloosde licht toen hij me zijn prins noemde. Ik drukte een kusje op zijn borst, precies waar er een getatoeëerd stond. Ik wilde hier nog gewoon lekker blijven liggen en klef doen tot we echt gedwongen wat anders moesten doen. Eten of drinken bijvoorbeeld. Ik had wel een beetje een droge mond. Toch wilde ik niet uit bed, zeker niet als dat zou betekenen dat ik naakt moest rondscharrelen. Zo samen in bed had ik er nu geen problemen meer mee, maar erbuiten had ik toch liever een boxer ofzo aan. Ik wist niet wat het was, hij had toch alles al gezien, maar het idee van naaktlopen stond me gewoon niet aan. "Zullen we roomservice bellen?" vroeg ik zacht. Een ontbijtje op bed zou wel heel erg lekker zijn. Zeker als geen van ons eruit hoefde om het te maken.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 15:25 ]


    Bowties were never Cooler

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler