• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rhodes schreef:



    Deze moet ik nog delen met jullie.

    Oh god, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rhodes schreef:



    Deze moet ik nog delen met jullie.



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rhodes schreef:



    Deze moet ik nog delen met jullie.


    Good god ik schrok mij een ongeluk.:'D
    Weet je, als de amerikanen Syrie zonodig moeten aanvallen, stuur Miley Cyrus, Assad zal zich rap overgeven:Y)

    I know, flauw!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Good god ik schrok mij een ongeluk.:'D
    Weet je, als de amerikanen Syrie zonodig moeten aanvallen, stuur Miley Cyrus, Assad zal zich rap overgeven:Y)

    I know, flauw!

    Wel, dat ze dat doen! Ik ga Barack Obama even een brief schrijven...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    Wel, dat ze dat doen! Ik ga Barack Obama even een brief schrijven...

    Oh, doen! Daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht, maar het is wel een briljant idee. :Y)

    Ik kwam die gif tegen op Twitter en het is zo hilarisch dat ik het hier per se moet zetten, haha.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omg, mijn moeder vond het optreden wel leuk eigenlijk.


    Your make-up is terrible