• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,



    Deze zag ik laatst op TV en toen dacht ik; Wow, die is veranderd, ze lijkt veel volwassener enzo.
    (Ze doet alsnog weer raar met haar tong, but that's it) En toen kwam ze bij de VMA, met idioot haar,
    een gek pakje, raar gewiebel met haar tong en toen Robin Thicke kwam werd het al helemaal bont.
    Haar kont zat trouwens heel lelijk in het broekje :Y)


    |
    9gag staat er trouwens helemaal vol mee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.





    Ze is echt vreselijk :'D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Demitria schreef:
    Ik vind d'r tof. Ze speelt tenminste geen rolletje zoals Taylor Swift of Selena Gomez. Ze is wie ze is. Klaar. :')

    Sorry, can I laugh? Van die drie speelt Miley het grootst een rolletje of ga je me vertellen dat je gedragen als een vulgaire slet jezelf is? Want blijkbaar wordt dat nogal vaak met elkaar geassocieerd. Miley probeert gewoon van haar Disney imago af te komen.


    Take me to wonderland

    Thefuck is dit? Ik dacht net dat het niet erger kon worden en toen trok ze haar lelijke badpak ineens uit. Aan het einde namen ze haar nog amper in beeld haha.


    Your make-up is terrible

    Imber schreef:
    (...)
    Sorry, can I laugh? Van die drie speelt Miley het grootst een rolletje of ga je me vertellen dat je gedragen als een vulgaire slet jezelf is? Want blijkbaar wordt dat nogal vaak met elkaar geassocieerd. Miley probeert gewoon van haar Disney imago af te komen.
    Dit dus.

    Ze begrijpt zelf volgens mij niet dat ze er zo een heisa van maakt dat mensen haar disney imago nog steeds herinner terwijl ze dat absoluut niet wil. Selena doet er nog normaal over bij haar was ik het zelfs allang vergeten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fauxlivia schreef:
    Ik vind het gewoon walgelijk en dat geldt niet alleen voor Miley. Het is gewoon allemaal kant en klare seks in een plastic wrapje tegenwoordig. Disgusting. Ik snap niet dat ze zichzelf zo neerzetten en eigenlijk vind ik het gewoon vrouwonterend, alsof we alleen seksobjecten zijn.

    Dit vind ik het ergste eraan, dat ze het zo hard om seks laat draaien, omdat ze in de eerste plaats toch wel een tieneridool is.
    Maar ergens geloof ik dat je wat zij doet, zo extreem, ook wel kan bekijken als kritiek. Ze shockeert ermee door er zo over te gaan, maar uiteindelijk doen bijna lle artiesten dit wel, al dan niet in een lichtere vorm. In mijn ogen kan ik haar gedrag nog wel zien als overdrijven om er ook wat spot mee te drijven. Nuja of ze er zelf zo over denkt weet ik niet, maar het is wel duidelijk dat ze zich zelf niet heel erg serieus neemt en vooral bezig is met fun.

    Achja, ik vind het maar niets, vond haar vroeger veel mooier, maar dan vind ik Lady Gaga ofzo toch nog steeds erger hierin. Ik denk trouwens ook niet dat ze hier spijt van gaat krijgen, maar gewoon dat ze alter gaat terug kijken en er om gaat lachen dat ze er toen in sloeg om zo op te vallen met zo'n stom pakje :]


    effort never betrays you

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Soms moet je nou eenmaal beetje een rolletje spelen om jezelf goed te kunnen presenteren, een voorbeeld te zijn of weet ik veel wat. That's how it is, we all have to and wel all do it. Als je je zo nu en dan niet aanpast, dan ben je egoïstisch en zal er nog een hoop vreemd gaan lopen. Vooral als je beroemd bent zul je jezelf nou eenmaal een beetje anders neer moeten zetten, je kunt niet gaan lopen schransen in een restaurant oid :Y)


    Wat een enorme bullshit. We moeten helemaal geen rolletje spelen om te presteren. Tuurlijk krijgt Miley met haar performance een heleboel aandacht, maar ik zou het niet bepaald een prestatie noemen. Als ze gewoon zichzelf had kunnen blijven én artiest zijn had ik dat wél een prestatie gevonden. Nu is ze gewoon niks meer en niks minder dan iemand die aandacht wil en daarom zichzelf compleet veranderd.
    En dear god, Jennifer Lawrence is beroemd en zou volgens mij zonder schaamte in een restaurant lopen schransen.

    Fauxlivia schreef:
    Ik vind het gewoon walgelijk en dat geldt niet alleen voor Miley. Het is gewoon allemaal kant en klare seks in een plastic wrapje tegenwoordig. Disgusting. Ik snap niet dat ze zichzelf zo neerzetten en eigenlijk vind ik het gewoon vrouwonterend, alsof we alleen seksobjecten zijn.


    Mee eens.


    You are beautiful, you are love.

    dus wacht, het is okay van thicke om een erg rape-ish nummer te schrijven en nog tienduizend andere manneleijke artiesten makken nummers waar vrouwen 'bitches' en 'whores' worden genoemd, da's allemaal okay. Zelfs het gedrag. Hoevaak ik nog niet heb gezien dat een man z'n ballen pakt en ook hoerig danst vanuit de heupen, en dat is allemaal okay, meestal vind het publiek dat net fantastisch. Maar Miley is een meisje en ze zat ooit bij disney, ze is een slet, vulgair,.... Ik snap dat jullie dit vulgair vinden etc maar ik snap niet waarom dit gedrag dan wel getolereerd wordt bij mannen. én het feit dat ze zich met klasse moet gedragen want anders is ze geen dame. nigga say whut. Ik dacht dat we het tijdperk voorbij waren waar vrouwen zich met klasse moesten gedragen om als vrouwelijk beschouwt te worden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    dus wacht, het is okay van thicke om een erg rape-ish nummer te schrijven en nog tienduizend andere manneleijke artiesten makken nummers waar vrouwen 'bitches' en 'whores' worden genoemd, da's allemaal okay. Zelfs het gedrag. Hoevaak ik nog niet heb gezien dat een man z'n ballen pakt en ook hoerig danst vanuit de heupen, en dat is allemaal okay, meestal vind het publiek dat net fantastisch. Maar Miley is een meisje en ze zat ooit bij disney, ze is een slet, vulgair,.... Ik snap dat jullie dit vulgair vinden etc maar ik snap niet waarom dit gedrag dan wel getolereerd wordt bij mannen. én het feit dat ze zich met klasse moet gedragen want anders is ze geen dame. nigga say whut. Ik dacht dat we het tijdperk voorbij waren waar vrouwen zich met klasse moesten gedragen om als vrouwelijk beschouwt te worden.


    Nou, ik dacht even dat ze dacht dat ze een zwarte man was door de manier waarop ze danste en bewoog. Ik vind het ook niet oké wat die mannen zingen en hoe ze doen, maar ik luister er dan ook niet naar. Bij Miley is het groot en deels de shock omdat ze niet altijd zo geweest is, dat is het probleem hier. Bij Lady Gaga en weet ik veel wie kijkt niemand meer op om hun rare streken omdat dat is wie ze zijn en altijd geweest zijn. Miley niet.


    Your make-up is terrible

    JohnHWatson schreef:
    dus wacht, het is okay van thicke om een erg rape-ish nummer te schrijven en nog tienduizend andere manneleijke artiesten makken nummers waar vrouwen 'bitches' en 'whores' worden genoemd, da's allemaal okay. Zelfs het gedrag. Hoevaak ik nog niet heb gezien dat een man z'n ballen pakt en ook hoerig danst vanuit de heupen, en dat is allemaal okay, meestal vind het publiek dat net fantastisch. Maar Miley is een meisje en ze zat ooit bij disney, ze is een slet, vulgair,.... Ik snap dat jullie dit vulgair vinden etc maar ik snap niet waarom dit gedrag dan wel getolereerd wordt bij mannen. én het feit dat ze zich met klasse moet gedragen want anders is ze geen dame. nigga say whut. Ik dacht dat we het tijdperk voorbij waren waar vrouwen zich met klasse moesten gedragen om als vrouwelijk beschouwt te worden.

    Aan dat soort mannelijke types heb ik ook een hekel hoor :'D

    OT: Dat ze zich zo gedraagt kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen, maar het was gewoon een slecht optreden. :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    JohnHWatson schreef:
    dus wacht, het is okay van thicke om een erg rape-ish nummer te schrijven en nog tienduizend andere manneleijke artiesten makken nummers waar vrouwen 'bitches' en 'whores' worden genoemd, da's allemaal okay. Zelfs het gedrag. Hoevaak ik nog niet heb gezien dat een man z'n ballen pakt en ook hoerig danst vanuit de heupen, en dat is allemaal okay, meestal vind het publiek dat net fantastisch. Maar Miley is een meisje en ze zat ooit bij disney, ze is een slet, vulgair,.... Ik snap dat jullie dit vulgair vinden etc maar ik snap niet waarom dit gedrag dan wel getolereerd wordt bij mannen. én het feit dat ze zich met klasse moet gedragen want anders is ze geen dame. nigga say whut. Ik dacht dat we het tijdperk voorbij waren waar vrouwen zich met klasse moesten gedragen om als vrouwelijk beschouwt te worden.

    Ik heb ook een hekel aan Thicke, dus het is niet omdat Miley een meisje is. :')


    Take me to wonderland

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nou, ik dacht even dat ze dacht dat ze een zwarte man was door de manier waarop ze danste en bewoog. Ik vind het ook niet oké wat die mannen zingen en hoe ze doen, maar ik luister er dan ook niet naar. Bij Miley is het groot en deels de shock omdat ze niet altijd zo geweest is, dat is het probleem hier. Bij Lady Gaga en weet ik veel wie kijkt niemand meer op om hun rare streken omdat dat is wie ze zijn en altijd geweest zijn. Miley niet.


    Inderdaad.


    26 - 02 - '16

    JohnHWatson schreef:
    dus wacht, het is okay van thicke om een erg rape-ish nummer te schrijven en nog tienduizend andere manneleijke artiesten makken nummers waar vrouwen 'bitches' en 'whores' worden genoemd, da's allemaal okay. Zelfs het gedrag. Hoevaak ik nog niet heb gezien dat een man z'n ballen pakt en ook hoerig danst vanuit de heupen, en dat is allemaal okay, meestal vind het publiek dat net fantastisch. Maar Miley is een meisje en ze zat ooit bij disney, ze is een slet, vulgair,.... Ik snap dat jullie dit vulgair vinden etc maar ik snap niet waarom dit gedrag dan wel getolereerd wordt bij mannen. én het feit dat ze zich met klasse moet gedragen want anders is ze geen dame. nigga say whut. Ik dacht dat we het tijdperk voorbij waren waar vrouwen zich met klasse moesten gedragen om als vrouwelijk beschouwt te worden.


    Met Thicke en dat soort figuren heb ik ook niet het beste voor en ik begrijp ook niet waarom mannen de behoefte hebben om aan hun ballen te grijpen. En het geldt gewoon per artiest wat shockerend is, want sommige worden al met zo'n imago bekend, nou wat kan je daar dan van zeggen? Die hebben ook hun fans, en dat wordt ook voor een deel niet begrepen. In ieder geval niet door mij. Maar Miley was nou eenmaal deel van iets waar kinderen naar keken, wanneer die kinderen dan haar naam horen, willen ze dat natuurlijk zien want haar kennen ze. Nou, ik zou mijn kinderen dit performance nooit in mijn leven laten bekijken...
    Daar houdt ze ook niet bepaald rekening mee.
    En ik vind wel dat een vrouw met klasse, in ieder geval met zelfrespect moet optreden al helemaal als artiest, want je bent er wel om een voorbeeld neer te zetten en bij deze performance leek het inderdaad alsof ze flink aan de drugs heeft gezeten.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    JohnHWatson schreef:
    dus wacht, het is okay van thicke om een erg rape-ish nummer te schrijven en nog tienduizend andere manneleijke artiesten makken nummers waar vrouwen 'bitches' en 'whores' worden genoemd, da's allemaal okay. Zelfs het gedrag. Hoevaak ik nog niet heb gezien dat een man z'n ballen pakt en ook hoerig danst vanuit de heupen, en dat is allemaal okay, meestal vind het publiek dat net fantastisch. Maar Miley is een meisje en ze zat ooit bij disney, ze is een slet, vulgair,.... Ik snap dat jullie dit vulgair vinden etc maar ik snap niet waarom dit gedrag dan wel getolereerd wordt bij mannen. én het feit dat ze zich met klasse moet gedragen want anders is ze geen dame. nigga say whut. Ik dacht dat we het tijdperk voorbij waren waar vrouwen zich met klasse moesten gedragen om als vrouwelijk beschouwt te worden.

    Er wordt hier nergens gezegd dat dat gedrag bij mannen wél wordt getolereerd. En daarnaast vind ik nou niet bepaald dat dit gedrag van Miley haar vrouwelijk maakt...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat zou ze geslikt hebben joh :Y)

    Nee het ziet er niet uit.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.