• In mei heeft mijn vriendje mij een ring cadeau gedaan. Ik heb hem toen non-stop gedragen en midden juli was hij al kapot. Er was een steentje uit gevallen en hij stond vol krassen, dat het echt niet om aan te zien was.
    Hij viel natuurlijk nog onder garantie en deze zaterdag zijn we hem gaan halen. Het is een gloednieuwe, zonder krassen, mét steentje. En nu durf ik hem niet meer te dragen uit angst dat hij nog eens zo kapot gaat. :W

    Wat zouden jullie doen?
    Ik wou speciaal een ring zodat ik altijd iets van mijn vriendje bij mij kon hebben, maar op deze manier gaat dat doel ook verloren. Ik vind het gewoon zo zonde dat hij om een anderhalve maand tijd zo bekrast en kapot kan zijn.


    Let the Night embrace you

    Van wat voor materiaal is de ring dan dat hij zo snel kapot gaat? Ik heb namelijk ook een ring van mijn vriend gekregen, een van ijzer, en die is nu na een jaar nog steeds heel mooi.


    26 - 02 - '16

    Als je merkt dat hij zo snel kapot gaat, kan je hem misschien aan een ketting om je hals hangen?


    comfort in c h a o s

    @Ailurophilia: Het is een zilveren ring.
    @Reid: Oh, dat is een slim idee!


    Let the Night embrace you

    Zoals Reid zei, misschien dat je 'm om je nek kan hangen met een ketting?
    En misschien gewoon niet elke dag dragen maar alleen op speciale dagen of zo?

    Je kan hem als ketting dragen?
    ketting kan je kopen of als je er 1 heb eraan doen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Draculea schreef:
    Zoals Reid zei, misschien dat je 'm om je nek kan hangen met een ketting?
    En misschien gewoon niet elke dag dragen maar alleen op speciale dagen of zo?

    Dat was het plan, maar als ik er over nadenk heb ik niet zoveel speciale dagen. :'D


    Let the Night embrace you

    Gewoon lekker dragen en als hij dan weer zo snel kapot gaat nogmaals naar de winkel gaan waar je hem gehaald hebt. Of je vraagt een nieuwe aan je vriendje! ;)

    vreemd, mijn vriend gaf me deze drie jaar geleden, draag het elke dag bij alles en geen krasje te zien. het was echt een ring van 15 euro xD wel zilver ˆˆ.


    misschien aan een ketting?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik draag op de eerste plaats geen ring omdat ik er een heel trauma aan over heb gehouden :'D
    Als kind (ik was iets van 7 of 8) heb ik gezien hoe een vriendinnetje/klasgenootje haar ringvinger verloor doordat we in de speeltuin aan het klimmen waren in zo'n spin/klimtouw/rek of hoe je zoiets noemt tegenwoordig :'D Ze gleed uit, maar bleef met haar ring dus ergens achter hangen, met het gevolg dat ze dus haar vinger is kwijtgeraakt.
    Dus alleen al daarom zou ik zeggen, draag het aan een ketting rond je nek ^_^
    En daarbij, is een ketting ook nog eens praktischer om beschadiging te voorkomen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    anders doe je hem in je bh XD ( doe ik ook met spullen die ik ff snel nie kwijt kan)
    nee ff serieus. Een ketting is idd denk ik het beste

    Gewoon weer dragen, je hebt hem niet voor niets ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou 'm dragen met speciale gelegenheden, of als je denkt: Goh, ik ga 'm vandaag 's dragen. Doe wat je gevoel je zegt; als je je er niet goed bij voelt 'm deze zaterdag te dragen, maar wel deze zondag, draag je 'm zondag 's een keertje. Maak er gebruik van; liefde is om van te genieten en van te leven; deze ring symboliseert dat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife