• Stories gesorteerd per genre

    oorspronkelijk idee van Avarosa




    Wat is de bedoeling?

    Je post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, om verwarring te voorkomen. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Ik kopieer overigens de titel en omschrijving zoals die wordt opgegeven. Op die manier heeft de lezer al een idee van je schrijfstijl.
    Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. worden uit de titel verwijderd omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs er nog eens op dat de samenvatting belangrijk is. Als je geen samenvatting post, zal de story onderaan de pagina worden gepost.

    De verhalen zullen als volgt in de story geplaatst worden.
    De groene mantel - Afgelopen
    In een gezellig, Middeleeuws dorpje, verdwijnt Rudolf, een sterke kerel. Al snel is er een verdachte gevonden. Maar wat als er nog meer mensen verdwijnen? En wat als blijkt dat er boven natuurlijke krachten me gemoeid zijn?


    Voorwaarden.

    1. Je post je verhaal hier in het topic of in de story bij het passende genre.
    2. Je post de titel van het verhaal duidelijk zichtbaar
    3. Je zet een link bij het verhaal. (liefst gewoon een url in plaats van gewoon de titel als link) Geen link is geen plaatsje in de story!
    4. Je zet een beschrijving bij het verhaal van waar het over gaat, een soort korte inhoud dus. Eventueel kan dit ook gewoon een proloog zijn als die niet te lang is. Bij voorkeur beschrijvingen van ongeveer 5 regels. Beschrijvingen van langer dan 15 regels (in de 'lees' layout van de storie, niet bij het aanpassen van het hoofdstuk; witregels tellen hier ook als regels) zal ik in de toekomst inkorten, aangezien sommige verhalen anders veel meer plaats innemen dan andere.
    5. In het topic: post de genres/fandoms bij het verhaal: is het fanfic of onbekende personen? Bij fanfic post je de band of specifieke personen waar het over gaat (zie verder). Bij OP post je de (verschillende) genres er bij.
    In de story: post het verhaal bij de verschillende genres/fandoms/personen waar het toe behoort. 16+ en Engelstalige verhalen staan zowel apart als bij de andere hoofdstukken.
    Als het onderwerp (vb Voetballers) nog niet in de story staat, zet je verhaal dan met onderwerp in het topic en wordt er voor een nieuw hoofdstuk in de story gezorgd.
    6. Zet er bij of je story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Zet er bij voor welke leeftijden je story geschikt is als dit niet voor alle leeftijden is (12+, 16+) en in welke taal/talen de story geschreven is.
    8. Vervolgverhalen (met beschrijving) mogen, maar zet er dan bij welk het oorspronkelijke verhaal is.
    9. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!



    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Als het verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef je 'Harry Potter Algemeen' op. Indien het verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef je de desbetreffende persoon zijn naam op.
    Als het verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef je de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef je de naam van desbetreffend bandlid op.
    Soms kan het ook over twee specifieke personen gaan (of zit het op de grens tussen een 'persoon' en een 'groep'). In dat geval kan het verhaal op twee plaatsen worden gezet, maar gewoonlijk kijk ik het eerst nog even na dan en kan het zijn dat je nog een paar vragen krijgt, voor je storie er in komt.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+
    *Kortverhalen

    (onderscheid tussen OP en fanfiction)


    Er staat geen limiet op het aantal verhalen dat je post, al post je er honderd, ze komen er (als je geduld hebt ;)) allemaal in.
    Je mag ook verhalen van iemand anders posten, maar gelieve die personen dan wel te verwittigen.



    (verwerkt tot 27 juni)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 20:33 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    MT!


    -

    Ik snap er helemaal niks van. Is dit een soort idee/voorstel?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat topic is er toch allang door de mods gemaakt en bijgehouden???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Dat topic is er toch allang door de mods gemaakt en bijgehouden???

    Dat wou ik net vragen. Ik dacht dat t vorige vol was ofzo. totdat ik het tweede net zag.


    -

    IrishNialler schreef:
    Dat topic is er toch allang door de mods gemaakt en bijgehouden???


    Ik dacht al zoiets; ik zag al zoiets voorbij komen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is om alles schoon te maken en weer goed bij te houden, denk ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sorry voor de verwarring

    Het is een nieuw topic omdat ik nu de storie bijhoud in plaats van Avarosa die het eerst deed. Ik heb aan de mods gevraagd om het oude daarom te sluiten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik zag dat mijn verhaal ´The Scent of Blood´ er bij stond (bij the vampire diaries) met de oude beschrijving. Inmiddels is het verhaal vernieuwd, met ook nog eens een hele nieuwe beschrijving erbij. Zou je dit dan misschien aan kunnen passen? (:
    En misschien is het goed om even te bekijken welke verhalen er nog actief zijn, en welke nieuwe verhalen er allemaal bijgekomen zijn.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    The Uncommon

    Audrey is een meisje dat geboren is met een vloek: al het levende wat ze met haar blote vingers aanraakt, sterft onmiddellijk. Haar hele leven wordt op z'n kop gezet als ze twee aparte figuren tegenkomt die haar meenemen in voor haar een geheel onbekende wereld.

    • Onbekende personen
    • Fantasy
    • Thriller
    • Romantiek
    • 12+

    Status: Lopend
    [url] http://www.quizlet.nl/stories/87973/the-uncommon/[/url]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 10:48 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    xMythology schreef:
    Ik zag dat mijn verhaal ´The Scent of Blood´ er bij stond (bij the vampire diaries) met de oude beschrijving. Inmiddels is het verhaal vernieuwd, met ook nog eens een hele nieuwe beschrijving erbij. Zou je dit dan misschien aan kunnen passen? (:
    En misschien is het goed om even te bekijken welke verhalen er nog actief zijn, en welke nieuwe verhalen er allemaal bijgekomen zijn.


    Als je de beschrijving hier even neerzet, pas ik hem aan :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Als je de beschrijving hier even neerzet, pas ik hem aan :)



    Beschrijving
    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    12+
    Geïnspireerd op The Vampire Diaries
    Fantasy, Thriller en Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geschreven door xMythology


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Enchanted

    Anke is een doodnormale tiener die nogal rebels is tegen haar ouders. Haar leven veranderd zodra ze verliefd wordt op haar beste vriend, Fred. Sinds het Triwizard Tournament geraakt ze goed bevriend met Harry Potter. Als Voldemort terugkeert is de hele tovenaarswereld in shok

    • Fred Weasley (Harry Potter)
    • Fantasy
    • Komedie
    • Romantiek
    • 12+

    Status: Lopend
    [url] http://www.quizlet.nl/stories/123954/enchanted--fred-weasley/[/url]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 20:14 ]


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    right ik snap het

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:20 ]


    yo people

    blankendaal schreef:
    School of secret and the septet vires


    http://www.quizlet.nl/stories/123892/school-of-secret-and-the-septet-vires/

    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze wat hun allemaal zijn. Niet alleen hun, maar
    ook haar zelf, maar er dreigt gevaar op die school.
    Slecht mensen willen misbruik maken van hun.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.


    Fantasy
    Triller
    Drama
    12+

    Status lopend


    yo people

    Mijn stories al geplaats bij je.. Binnen kort komen er misschien nog 2 bij.. Ik zal het je laten weten.
    Succes, met oordenen..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi