• Stories gesorteerd per genre

    oorspronkelijk idee van Avarosa




    Wat is de bedoeling?

    Je post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, om verwarring te voorkomen. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Ik kopieer overigens de titel en omschrijving zoals die wordt opgegeven. Op die manier heeft de lezer al een idee van je schrijfstijl.
    Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. worden uit de titel verwijderd omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs er nog eens op dat de samenvatting belangrijk is. Als je geen samenvatting post, zal de story onderaan de pagina worden gepost.

    De verhalen zullen als volgt in de story geplaatst worden.
    De groene mantel - Afgelopen
    In een gezellig, Middeleeuws dorpje, verdwijnt Rudolf, een sterke kerel. Al snel is er een verdachte gevonden. Maar wat als er nog meer mensen verdwijnen? En wat als blijkt dat er boven natuurlijke krachten me gemoeid zijn?


    Voorwaarden.

    1. Je post je verhaal hier in het topic of in de story bij het passende genre.
    2. Je post de titel van het verhaal duidelijk zichtbaar
    3. Je zet een link bij het verhaal. (liefst gewoon een url in plaats van gewoon de titel als link) Geen link is geen plaatsje in de story!
    4. Je zet een beschrijving bij het verhaal van waar het over gaat, een soort korte inhoud dus. Eventueel kan dit ook gewoon een proloog zijn als die niet te lang is. Bij voorkeur beschrijvingen van ongeveer 5 regels. Beschrijvingen van langer dan 15 regels (in de 'lees' layout van de storie, niet bij het aanpassen van het hoofdstuk; witregels tellen hier ook als regels) zal ik in de toekomst inkorten, aangezien sommige verhalen anders veel meer plaats innemen dan andere.
    5. In het topic: post de genres/fandoms bij het verhaal: is het fanfic of onbekende personen? Bij fanfic post je de band of specifieke personen waar het over gaat (zie verder). Bij OP post je de (verschillende) genres er bij.
    In de story: post het verhaal bij de verschillende genres/fandoms/personen waar het toe behoort. 16+ en Engelstalige verhalen staan zowel apart als bij de andere hoofdstukken.
    Als het onderwerp (vb Voetballers) nog niet in de story staat, zet je verhaal dan met onderwerp in het topic en wordt er voor een nieuw hoofdstuk in de story gezorgd.
    6. Zet er bij of je story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Zet er bij voor welke leeftijden je story geschikt is als dit niet voor alle leeftijden is (12+, 16+) en in welke taal/talen de story geschreven is.
    8. Vervolgverhalen (met beschrijving) mogen, maar zet er dan bij welk het oorspronkelijke verhaal is.
    9. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!



    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Als het verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef je 'Harry Potter Algemeen' op. Indien het verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef je de desbetreffende persoon zijn naam op.
    Als het verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef je de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef je de naam van desbetreffend bandlid op.
    Soms kan het ook over twee specifieke personen gaan (of zit het op de grens tussen een 'persoon' en een 'groep'). In dat geval kan het verhaal op twee plaatsen worden gezet, maar gewoonlijk kijk ik het eerst nog even na dan en kan het zijn dat je nog een paar vragen krijgt, voor je storie er in komt.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+
    *Kortverhalen

    (onderscheid tussen OP en fanfiction)


    Er staat geen limiet op het aantal verhalen dat je post, al post je er honderd, ze komen er (als je geduld hebt ;)) allemaal in.
    Je mag ook verhalen van iemand anders posten, maar gelieve die personen dan wel te verwittigen.



    (verwerkt tot 27 juni)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 20:33 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Eywin



    Ik ben een meisje van zeventien jaar en ik ben anders, anders dan alle anderen. Ik zie soms dingen die andere niet kunnen zien, het verborgen verhaal erachter, rondzwevende energie, alles wat een normaal mens niet zou kunnen zien. Al mijn hele leven lang woon ik hier in Serenvalley en dit is de plek waar mijn reis begon. De reis die mijn leven op zijn kop zette, iets waarvan ik nooit gedacht had dat het zou kunnen gebeuren. Iets waarvan nog niemand gehoord heeft. Het avontuur dat alles zou veranderen, de weg waar het goede en het kwade elkaar uiteindelijk ontmoeten, de keuze tussen vriendschap of verraad, liefde of leven. Het is de weg waar je jezelf uiteindelijk zal tegenkomen, de weg waarop je leert te vertrouwen, te vertrouwen en los te laten.
    Ik ben Eywin en mijn verhaal begint hier, vlak voor het lentefestival.

    http://www.quizlet.nl/stories/128690/eywin/

    Genres: Fantasy, avontuur.
    Leeftijd 12+
    Nederlands geschreven
    Status: lopend
    Geschreven door: Nienke98

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:55 ]


    ~Lalalalalalalalalala~

    http://www.quizlet.nl/stories/121965/scifi-story/



    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.

    *Sci-Fi
    *Nederlands geschreven
    *Onbekende personen
    *Reacties zijn welkom.
    *Alle leeftijden
    *lopend
    Kom erachter dat ik nog wel een verhaal voor je heb, aangezien ik niet veel doe met Role Playing king:


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn stories mogen er ook in. (:

    Hopelijk heb ik het goed gedaan. ;D

    1)
    Titel: Guilt
    Link: www.quizlet.nl/stories/104020/guilt/
    Beschrijving: Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.
    Genres: OP, drama, actie, romantiek
    Status: afgelopen
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands
    Vervolg: Dit deel heeft een vervolg, When Daylight Dies (http://www.quizlet.nl/stories/110557/when-daylight-dies/)

    2)
    Titel: Crash
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/
    Beschrijving: Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...
    Genres: OP, thriller, avontuur
    Status: gepauzeerd
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands

    3)
    Titel: Orks
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/105132/orks/
    Beschrijving: Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?
    Genres: OP, fantasy, avontuur, thriller
    Status: afgelopen
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands
    Vervolg: dit verhaal heeft een vervolg, Fear (http://www.quizlet.nl/stories/122414/fear/).

    4)
    Titel: Back through Time
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/119214/back-through-time--hp/]
    Beschrijving: Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?
    Genres: HP fanfictie > Cho, Draco en George
    Status: gepauzeerd
    Leeftijd: AL
    Taal: Nederlands

    5)
    Titel: Gezworen Vijanden
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/98152/gezworen-vijanden---hpfanfic
    Beschrijving: Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    Genres: HP fanfictie > Draco, Fred & George
    Status: lopend
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands

    6)
    Titel: Sworn enemies
    Link: www.quizlet.nl/stories/125907/sworn-enemies--harry-potter
    Beschrijving: When the parents of Aenea find out their nephew Harry is still alive, they move from Bulgaria to England. Aenea ends up on Hogwarts and discovers her cousin is famous. She is presented his circle of friends by a gift and falls in love with two boys she can’t separate from each other. Even though that leads to enough trouble, she becomes friends with Draco, by which her department coldshoulders her soon.
    Aenea discovers that it isn’t easy to make friends on a new school, where the system limits her choice of friends. Still Aenea holds on to her Gryffindor friends and Draco – a choice of which the consequences will become more and more heavy, until her own life will be at risk, without even knowing…
    Genre: Engelse verhalen > HP fanfictie
    Status: lopend
    Leeftijd: 12+
    Taal: Engels

    7)
    Titel: Hersenspinsels
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/111573/hersenspinsels--dm/
    Beschrijving: Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.
    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?
    Genre: HP fanfictie > Draco
    Status: lopend
    Leeftijd: AL
    Taal: Nederlands

    8)
    Titel: Courage
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/113846/courage
    Beschrijving: Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.
    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.
    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...
    Genre: Fanfictie Hobbit/Thorin Oakenshield
    Status: lopend.
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands

    9)
    Titel: Cry of the Black Birds
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/99411/cry-of-the-black-birds/
    Beschrijving: Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    Genre: OP thriller
    Status: gepauzeerd
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands

    10)
    Titel: Suspicion
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/99919/suspicion--hungergames/
    Beschrijving: Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?
    Genre: fanfictie Hungergams
    Status: gepauzeerd
    Leeftijd: 12+
    Taal: Nederlands

    11)
    Titel: Our love fades by sunrise
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles
    Beschrijving: Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?
    Genre: fanfiction One Direction > Harry Styles
    Status: lopend
    Leeftijd: AL
    Taal: Nederlands



    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 14:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    A Big Change || Harry Styles




    Jennifer Jack

    Jennifer Jack wilt haar dromen waar maken en gaat mee doen met de x factor UK 2012. Dit zal haar leven compleet veranderen.
    Interviews, optredens, award shows, haat en liefde. Kan ze dit aan? En hoe moet ze reageren op de de praatjes
    van de media die misschien ook waar komen.

    Ik voel mijn hart hard tekeer gaan, mijn handen voelen zweterig aan.
    Ik veeg mijn handen af en pak de microfoon aan. 5 4 3 2 1 go.
    En dat is mijn sein. Zal ik dit ook altijd doen. Zal ik dit leven aankunnen,
    kan ik mijn dromen waar maken?


    -Fan Fiction
    - Komedie
    - Engels gesproken
    - Nederlands geschreven
    Het verhaal is lopend


    http://www.quizlet.nl/stories/129928/a-big-change--harry-styles/

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:02 ]


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    Begint 01-01-2014

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/128548/wanderlust--the-vampire-diaries/
    [/url]
    Onderwerp:
    - The Vampire Diaries
    - Damon Salvatore

    Genre:
    - Thriller
    - Drama
    - Romantiek

    Leeftijd:
    16+


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Beauty and the Death
    Daisy vindt zichzelf te dik. Haar vriendinnen vermaken zich al wekenlang met hun vriendjes in de zon, terwijl zij haar dagen op bed en voor de televisie doorbrengt. Niemand lijkt geïnteresseerd in haar, tot haar tante, die kanker heeft overleefd en met wie ze nauwelijks contact heeft, opeens belt. Ze woont bij zee en nodigt Daisy uit om de rest van de vakantie naar haar toe te komen. Maar waarom eigenlijk?

    Geschreven in het Nederlands.
    Genres: Onbekende personen, drama, actie, thriller, romantiek, avontuur.
    Leeftijd: 12+
    Lopend.


    Nothing tastes better than a good story





    Tobiah Hall is een jonge politie agent in New York City. Hij leidt het typische drukke leven in de grote stad. Hij is alleen, maar zijn werk neemt veel tijd in beslag. Zijn leven komt echter in een stroomversnelling als hij de opdracht krijgt om achter vreemde drugstransacties aan te gaan. Niemand kan erachter komen waar deze vreemde drugs zo plotseling vandaan komen, maar er komt steeds meer in omloop.
    Als hij een mager, lang en mysterieus meisje ontmoet met een vreemd apparaat lijkt hij ineens alleen maar in de problemen te komen. Dit meisje neemt hem mee naar plekken waarvan hij niet wist dat ze bestonden, maar niet uit vrije wil. Helaas zitten ze met elkaar opgescheept als ze proberen thuis te komen. Tobiah heeft haar nodig als hij terug wilt, zij lijkt precies te weten wat er aan de hand is en heeft dat apparaat dat vreemde poorten kan maken naar andere plekken.
    Een verhaal waarin meer werelden bestaan dan je voor mogelijk gehouden had, verschillende dimensies en vuile zaakjes waardoor de personages je meeslepen. Komen ze beiden nog terug op hun eigen plek, terug in hun totaal verschillende levens en werelden?


    Your make-up is terrible

    ... en hij is weer bijgewerkt!

    Nog iemand verhalen? Hoe meer, hoe liever!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen


    Tooji heeft net het Eurovisie Songfestival achter de rug. Helaas niet gewonnen, dus dat betekent dat hij een nieuw kapsel moet laten aanmeten. Voor het zo ver is, kijkt Tooji terug op de momenten in z'n leven waarin hij met het zingen bezig geweest is. Hij dan ook het Eurovisie Songfestival enorm dankbaar voor meer bekendheid. Niet veel later neemt hij een nieuwe single op en loopt hij met een nieuw kapsel over straat. Is Tooji hier blij mee en wordt hij populair? Of lijkt z'n carrière weg te zakken?

    Genres: Fanfiction, Fantasy, Stand Alone
    Leeftijd: AL
    Geschreven in het: Nederlands
    Lopend

    http://www.quizlet.nl/stories/130240/if-i-never-started-with-singing-my-dream-never-came-out--tooji/


    Are you happy? Huh?

    Titel: Searching for Freedom
    Link: [url]http://www.quizlet.nl/stories/131932/searching-for-paradise/]
    Genre: Fantasy, OP
    Leeftijd: AL
    Beschrijving: Gani is een halfwolf, een mensachtige die bij het voelen van een sterke emotie in een wolf veranderd. Met haar familie woont ze in een stadsdeel op het eiland Montserrat dat voor de helft verlaten is door enkele grote vulkaanuitbarstingen in het verleden. Het stadsdeel Galway's wordt bestuurd door enkele Stamhoofde die hebben bepaald dat haar broer met de mooie Pora moet trouwen.
    Gani heeft de wil van de Stamhoofden altijd geraccepteerd, maar omdat ze ziet dat haar broer niet van het meisje houdt, besluit ze voor het eerst haar mond open te trekken. Ze wordt verbannen en is gedwongen ergens anders een thuis te zoeken, zonder haar familie en vrienden.
    Ze vindt een plaatsje in Bramble, dat enkele mijlen van haar oude thuis verwijderd ligt en ontmoet daar de halfwolf Delio. Samen met hem probeert ze een betere leefwereld te creëren. Een plek waar ze niet gebonden zijn aan zo veel oneerlijke regels, maar het lijkt alsof ze dat alleen in de grote, onbekende mensenwereld kan vinden.

    Titel: Truth or Dare
    Link: [/url][url]http://www.quizlet.nl/stories/90015/truth-or-dare/]
    Genre: Drama, OP
    Leeftijd: - (16+ en horror wordt indirect aangegeven door de vragen van de medespelers)
    Beschrijving: Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.[/url]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 12:13 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Genre: *Onbekende Personen (Romantiek)

    Het zou fijn zijn moesten jullie een kijkje willen nemen naar mijn Story, het is nog volop in ontwikkeling maar ik zoek lezers anders heb ik niet zoveel moed om verder te schrijven natuurlijk :p
    Het is geschikt voor alle leeftijden.


    Titel: Ashley & Ian: [They are in love, everyone knows, except for them.]


    Kenmerken:

    - Onbekende personen
    - jeugdliefde
    - modern


    KLIK HIER VOOR DE STORY!!!


    Even the weakest, smallest star in the sky has enough power to shine.

    Dragonfire ~ The Hobbit

    http://www.quizlet.nl/stories/132411/dragonfire--the-hobbit/

    De dag dat Silla haar haar thuis moest verlaten vergeet ze nooit meer. De droge wind, het verschroeiende vuur, de scherpe geur van rook... en Smaug, de draak.
    Silla is een meisje, een halfdwerg, die is geboren in Erebor. Ze was getuige van de draak en zijn verschrikkelijke daden. Ze was nog maar een baby, en zal nooit vergeten wie haar leven heeft gered, Thorin Oakenshield. Ze stond bij hem in het krijt en op een dag vraagt hij haar om zich te binden met Fíli, zijn neefje en troonopvolger. Ze doet wat Thorin van haar vraagt, hoewel ze het moeilijk vind. Op een dag moet Fili weg, op een reis om Erebor terug te veroveren. Silla's koppigheid kan ver gaan en ze volgt hem meerdere keren op zijn reis. Maar uiteindelijk laat moet ze hem laten gaan. Maar was dat wel een goede beslissing? Zal de roekeloze Fíli wel veilig zijn zonder haar bescherming? En zal Silla niks overkomen?



    -The Hobbit
    -12+
    -Lopend
    -Nederlands


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    http://www.quizlet.nl/stories/130839/dwalen/



    “Het leven is er om fouten te maken. Maar hoe maak je een fout? Hoe doe je iets goed? Wat doe je überhaupt?
    In mijn visie maak je keuzes. Het leven is keuzes maken en afhankelijk van het doel wat je voor jezelf hebt gekozen, kunnen andere keuzes goed of fout zijn.”

    Jaren geleden heeft er een epidemie gewoed waar de ziekenhuizen niet tegen bestand waren. Deze epidemie is door menselijke invloed op gang gekomen en is op natuurlijke wijze weer gestopt.
    Door het gebrek aan aandacht van de mensheid voor hun gastvrouw, werd de aarde ziek. Deze ziekte, sloeg over op de mensheid. Er werden mensen ziek. Er gingen mensen dood.

    “Ik heb dingen gedaan die niet verstandig waren. Ik doe nog steeds dingen die niet verstandig zijn. Mijn menselijkheid dwingt me soms de verkeerde keuzes te maken. Gelukkig doe ik ook nog dingen goed, anders zou ik niet weten hoe ik er nu voor zou staan.”

    Met uiteindelijk de helft van de wereldbevolking moest de mensheid door. De aarde is er weer bovenop gekomen, maar of de mens er beter uit is gekomen… Daar wordt nog over gespeculeerd.

    “Keuzes van andere mensen kunnen die van jou beïnvloeden. De richting die mijn keuzes mij op sturen veranderd steeds. Mijn keuzes zijn wispelturig, mijn koers niet te voorspellen.”

    Landsgrenzen zijn verlegd. Nieuwe naties zijn de grond uit gestampt. Andere mensen hebben de macht gegrepen. De natuur is veranderd, is ruwer geworden.
    Het land wat vroeger het vlakke Engeland was, is nu een rotsachtig gebied geworden. De contrasten zijn vergroot.

    “Het leven is een constante oorlog. En keuzes zijn het sterkste wapen.”

    * Genres: Science Fiction, Onbekende Personen, Avontuur, Romantiek en een klein beetje Fantasy.
    * Volledig Nederlands
    * Doet mee aan Story of the Year 2014
    * Motiverende woorden, kritiek, verbeterpuntjes en het opmerken van spelfouten zijn van harte welkom.


    Titel: Dwalen.
    Genres: onbekende personen, science fiction
    Lopend, alle leeftijden (in principe)


    For those I love, I will sacrifice

    DIY bestaat nog niet, maar ik heb wel een DIY story. Volgens mij was er eerst wel DIY en daar had ik wat voor ingezonden, maar dat is er nooit ingekomen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The Daughter of Hades I Percyc Jackson I

    http://www.quizlet.nl/stories/133477/the-daughter-of-hades-i-percy-jackson-i/

    Mijn story

    Uitleg in de link

    Hopelijk lezen jullie ze