• Stories gesorteerd per genre

    oorspronkelijk idee van Avarosa




    Wat is de bedoeling?

    Je post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, om verwarring te voorkomen. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Ik kopieer overigens de titel en omschrijving zoals die wordt opgegeven. Op die manier heeft de lezer al een idee van je schrijfstijl.
    Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. worden uit de titel verwijderd omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs er nog eens op dat de samenvatting belangrijk is. Als je geen samenvatting post, zal de story onderaan de pagina worden gepost.

    De verhalen zullen als volgt in de story geplaatst worden.
    De groene mantel - Afgelopen
    In een gezellig, Middeleeuws dorpje, verdwijnt Rudolf, een sterke kerel. Al snel is er een verdachte gevonden. Maar wat als er nog meer mensen verdwijnen? En wat als blijkt dat er boven natuurlijke krachten me gemoeid zijn?


    Voorwaarden.

    1. Je post je verhaal hier in het topic of in de story bij het passende genre.
    2. Je post de titel van het verhaal duidelijk zichtbaar
    3. Je zet een link bij het verhaal. (liefst gewoon een url in plaats van gewoon de titel als link) Geen link is geen plaatsje in de story!
    4. Je zet een beschrijving bij het verhaal van waar het over gaat, een soort korte inhoud dus. Eventueel kan dit ook gewoon een proloog zijn als die niet te lang is. Bij voorkeur beschrijvingen van ongeveer 5 regels. Beschrijvingen van langer dan 15 regels (in de 'lees' layout van de storie, niet bij het aanpassen van het hoofdstuk; witregels tellen hier ook als regels) zal ik in de toekomst inkorten, aangezien sommige verhalen anders veel meer plaats innemen dan andere.
    5. In het topic: post de genres/fandoms bij het verhaal: is het fanfic of onbekende personen? Bij fanfic post je de band of specifieke personen waar het over gaat (zie verder). Bij OP post je de (verschillende) genres er bij.
    In de story: post het verhaal bij de verschillende genres/fandoms/personen waar het toe behoort. 16+ en Engelstalige verhalen staan zowel apart als bij de andere hoofdstukken.
    Als het onderwerp (vb Voetballers) nog niet in de story staat, zet je verhaal dan met onderwerp in het topic en wordt er voor een nieuw hoofdstuk in de story gezorgd.
    6. Zet er bij of je story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Zet er bij voor welke leeftijden je story geschikt is als dit niet voor alle leeftijden is (12+, 16+) en in welke taal/talen de story geschreven is.
    8. Vervolgverhalen (met beschrijving) mogen, maar zet er dan bij welk het oorspronkelijke verhaal is.
    9. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!



    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Als het verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef je 'Harry Potter Algemeen' op. Indien het verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef je de desbetreffende persoon zijn naam op.
    Als het verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef je de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef je de naam van desbetreffend bandlid op.
    Soms kan het ook over twee specifieke personen gaan (of zit het op de grens tussen een 'persoon' en een 'groep'). In dat geval kan het verhaal op twee plaatsen worden gezet, maar gewoonlijk kijk ik het eerst nog even na dan en kan het zijn dat je nog een paar vragen krijgt, voor je storie er in komt.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+
    *Kortverhalen

    (onderscheid tussen OP en fanfiction)


    Er staat geen limiet op het aantal verhalen dat je post, al post je er honderd, ze komen er (als je geduld hebt ;)) allemaal in.
    Je mag ook verhalen van iemand anders posten, maar gelieve die personen dan wel te verwittigen.



    (verwerkt tot 27 juni)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 20:33 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Role Playing King

    http://www.quizlet.nl/stories/125310/role-playing-king/


    Over de hele wereld worden er activiteiten georganiseerd voor mensen die van acteren houden, zij worden weer gekozen om mee te doen aan de RPG,
    Role Playing Game.
    Waarbij ze in een virtuele wereld worden geplaatst.
    Maar niemand weet dat James Haw de zoon is van de beroemde RPG koning.

    Hij staat voor moeilijke keuzes, maar als hij erachter komt dat hij meer in huis heeft dat gewoon acteren, beginnen zijn vragen aan hem te knagen.

    *Onbekende personages
    *Fantasy
    *alle leeftijden
    *nederlands geschreven
    Lopend verhaal.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 13:19 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Role Playing King

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=125310&message=244


    Over de hele wereld worden er activiteiten georganiseerd voor mensen die van acteren houden, zij worden weer gekozen om mee te doen aan de RPG,
    Role Playing Game.
    Waarbij ze in een virtuele wereld worden geplaatst.
    Maar niemand weet dat James Haw de zoon is van de beroemde RPG koning.

    Hij staat voor moeilijke keuzes, maar als hij erachter komt dat hij meer in huis heeft dat gewoon acteren, beginnen zijn vragen aan hem te knagen.

    *Onbekende personages
    *Fantasy
    *alle leeftijden
    *nederlands geschreven
    Lopend verhaal.


    Je hebt de foute link gegeven, kan je de juiste even doorgeven?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen








    'Hi, what's your name?' He asked,
    'Dawn.. What's yours?' I answered.
    'My name is Fred, and this is my twin brother George' Said Fred,
    He was obviously proud to have a twin brother.
    'You guys are twins..? I used to be a Twin too..'
    'What happened?' George whispered.
    'She died..' I said, and slowly tears where starting to drip down my cheeks..



    ~×××~




    -Starts 21-06-13
    -Ends someday
    -Engelse namen
    -Niet de complete verhaallijn
    -Ik waarschuw NIET dus neem een Abo!
    -Reactie's motiveren me om verder te gaan (:


    -Harry Potter story
    -Drama

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 12:48 ]


    Little do you know

    Painted in sin • Draco Malfoy
    http://www.quizlet.nl/stories/125642/painted-in-sin--draco-malfoy/

    Wanneer Aurora wakker word in één van de meest bewaakte kluizen van Gringotts, heeft ze vrijwel geen besef van plaats en tijd. Ze herinnert zich niks meer. Noch hoe ze daar terecht kwam, noch wat haar naam ook maar mag zijn. De enige aanwijzing naar haar verleden is het teken op haar rug: een driehoek, met een cirkel en een verticaal lijntje erin. Aurora heeft geen idee waar het teken voor staat. Maar dan word ze gevonden door een jonge tovenaar, welke haar vertelt dat zij zijn zus is. Aurora is op haar hoede, maar ze beseft dat ze hulp nodig heeft om haar herinneringen terug te vinden. Wat Aurora echter niet weet is dat haar zoektocht naar haar verleden slechts het begin is van alle problemen.

    HP - Draco Malfidus
    Lopend
    14+
    Nederlands, enkel het proloog in het Engels.


    kindness is never a burden.

    Storie bijgewerkt!

    Mensen, doe me een plezier, blijf gewoon verhalen dumpen, hoe meer hoe beter :D
    Het zou trouwens ook jammer zijn als er binnenkort alleen nog oude/afgelopen verhalen in staan (natuurlijk blijven die welkom, maar laat die nieuwe verhalen ook maar komen!)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Diana ~ One Direction


    ~ Diana (een beetje van het liedje van 1D)
    ~ One Direction (Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson en Harry Styles)
    ~ Fanfiction
    ~ Drama
    ~ Avontuur
    ~ 12+

    Status: Lopend

    Dit verhaal schrijf ik niet zomaar...
    Dit verhaal is speciaal voor de depressieve Directioners.
    Je zou denken het valt best mee met hoe veel dat er zijn..
    Maar eigenlijk zijn het er best veel.. De meeste depressieve Directioners leven alleen nog maar voor hun..
    Zo iets vind ik dus echt gewoon zo erg. Dit verhaal is half waar en half niet waar gebeurd. De ergste dingen heb ik waarschijnlijk niet
    zelf mee gemaakt maar groten deels wel. Ik draag dit verhaal op aan alle Directioners en mijn vrienden
    In dit verhaal ga je lezen over 7 verschillende personages (je kan zeggen dat het niet bestaande personen zijn maar eigenlijk bestaan ze wel) De hoofdpersoon, Diana dat ben ik. De beste vriendin van Diana, Emmi is NiALLsQUEEN De beste vriend van Diana, Leon is MartijnZ En Diana's andere vrienden die in deze story komen zijn: Samantha: iiMaliksWife, Gina: HarrysBanana Sophie: SuzannePanda en Lynn: Dena

    Met dit verhaal wil ik duidelijk maken dat er nooit een rede is om zelfmoord te plegen! Om je heen zijn er mensen die van je houden, mensen die altijd om je zullen geven. Ik hoop dat je een abo neemt op dit verhaal

    Als dit verhaal afgelopen is, ben ik het van plan om uit te geven.. Ik hoop dat jullie het gaan lezen :)


    Link:
    Diana ~ One Direction

    xx

    Onbekende personen: Sci-Fy + avontuur- 12 plus - Nederlands geschreven- lopend.

    Rhan - Niet allesis wat het lijkt.

    http://www.quizlet.nl/stories/124879/rhan--niet-alles-is-wat-het-lijkt/



    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 5 volwassenen (waaronder 2 verpleegsters, 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Anne-Ruth, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.
    Dit is het eerste deel uit een gloednieuwe reeks, door mij bedacht.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Magic Bodies ( http://www.quizlet.nl/stories/126985/magic-bodies/)



    2104.
    Het dealen van organen is steeds en steeds populairder geworden.
    Mensen worden ontvoerd, van hun organen ontdaan en meer dood dan levend achtergelaten.
    De regering weet ervan, maar kan er niets aan doen, de dealers zijn en blijven verstopt.


    - Door DolgaaiFan en xVixncxiex
    - Start: 27 oktober 2013
    - Dit verhaal is van ons, dus van niemand anders, liever geen plagiaat plegen!


    Genres: Fantasy, Actie en Misdaad
    Geen leeftijdslimiet
    Nederlands geschreven, Nederlands gesproken.
    Lopend













    hopelijk is het zo duidelijk genoeg haha

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:10 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Storie is weer up-to-date

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:08 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Petrichor

    http://www.quizlet.nl/stories/126983/petrichor/

    Het verhaal gaat over Emma, ze denkt dat ze een doodnormaal leven lijdt. Ze denkt dat ze net als iedereen een normaal tiener is net als iedereen, maar wat gebeurd er als haar ouders omkomen bij een auto-ongeluk en ze met haast naar huis gaat om haar oom te zien die zo genaamd terug is gekomen van zijn wereldreis? Wat doet ze als later blijkt dat haar oom net als haar ouders gewoon dood zijn en dat het niet zomaar ongelukken waren? En waarom zit iedereen opeens achter haar aan?

    * Onbekende personen
    * Fantasy
    * Thriller
    * Lopend
    * 12+
    * Nederlands geschreven


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    harry potter algemeen ( denk ik)

    de 15 jarige heks sascha black verandert in een shape-shifter.
    ze hoord nu bij de roedel in la push. ze smeekt haar alfa, sam, of terug mag keren naar hogwarts.
    maar haar verandering blijkt niet zonder gevolgen.
    wie zijn haar echte vrienden?
    in welke afdeling hoort ze nou werkelijk thuis?

    http://www.quizlet.nl/stories/121393/two-myths-one-girl-hpwolfpack/

    @Saynever: aangezien je storie inactief staat, heb ik hem er niet bij gezet. Je mag het altijd laten weten als hij weer geactiveerd is, dan kan hij natuurlijk wel in de storie


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ik snap het niet moet je nou gewoon hier plaatsen?

    bergwolfje schreef:
    ik snap het niet moet je nou gewoon hier plaatsen?


    Jep, je zet je verhaal hier neer (met titel, link, beschrijving, genres enz, zoals het in de voorwaarden staat) en dan zet ik het bij in de storie


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    op zoek naar jou http://www.quizlet.nl/stories/127947/op-zoek-naar-jou/

    Alice is een doodnormaal meisje die brieven aan haar verre vriendin Natasha schrijft, maar als Natasha maar niet reageert maakt ze zich zorgen. Alles wijst erop dat ze is omgekomen, maar Alice gelooft het niet. haar ouders zijn inmiddels van plan om naar New York te verhuizen en Alice heeft daar helemaal geen zin in. Als ze de dag dat ze het slechte nieuws vertelt heeft naar huis fietst krijgt ze ruzie met haar vriendin Karen. Karen gaat weg terwijl Alice onder het viaduct schuilt. ze valt in slaap en als ze 's avonds door het donker naar huis moet wordt ze ontvoerd door een vreemde man. hij schijnt meer over haar te weten.. en over Natasha.. ondertussen probeert de politie haar op te sporen.

    * onbekende personen
    *avontuur
    * fantasy
    * 12+
    * lopend, nederlands geschreven
    ( sorry van mijn domme reactie XD)