• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    (K)


    (kitty)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *onderbreekt smilie gepraat*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry gaf toe dat hij bi is O_o


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Harry gaf toe dat hij bi is O_o


    In de film? Ik ben niet verrast ofzo :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    In de film? Ik ben niet verrast ofzo :')


    Ik heb die film niet gezien, een vriendin zei het me net en waarom zou je dat niet verrassen? Hij staat bekend als de vrouwengek, niet als mannengek en die bromance Larry is echte bullshit

    Het management had trouwens dat interview laten verdwijnen waar Harry dat zei, maar er was een gif van

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:43 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Harry gaf toe dat hij bi is O_o


    *Neemt slok van koffie. Leest zin over. Spuugt koffie uit.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    *Neemt slok van koffie. Leest zin over. Spuugt koffie uit.*


    Ik was ook best geschrokken


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik heb die film niet gezien, een vriendin zei het me net en waarom zou je dat niet verrassen? Hij staat bekend als de vrouwengek, niet als mannengek en die bromance Larry is echte bullshit

    Het management had trouwens dat interview laten verdwijnen waar Harry dat zei, maar er was een gif van


    Idk, ik ben geen directioner. Alles wat ik hoor zijn vage dingen over meisjes, maar ook over jongens. Alle gifs die ik zie zijn ook vaag. Vandaar dacht ik eugenlijk dat het niet zo raar is.

    Serieus? Heb je die gif nog?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    In de film? Ik ben niet verrast ofzo :')


    Hij gedraagt zich niet zoals Jaymi echt :'D Dus ik was wel verast. Ik had saarnet serieus koffie.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik was ook best geschrokken


    Jup. Zelf had ik dat niet zien aankomen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Hij gedraagt zich niet zoals Jaymi echt :'D Dus ik was wel verast. Ik had saarnet serieus koffie.


    Dat weet ik. Mijn zusje spamt me dood xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat weet ik. Mijn zusje spamt me dood xd


    Gewoon terug spammen :Y) Ugh ik mory nu echt snel opzoek naar een lader. Ik heb nog maar 1 procent op de ipad :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial




    Maar Harry lijkt hier zo jong ..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    Lol, zie Niall kijken:')

    En tja. Wat een *** managment heb je dan. Dat je niet eens mag uitkomen voor je aard.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Lol, zie Niall kijken:')

    En tja. Wat een *** managment heb je dan. Dat je niet eens mag uitkomen voor je aard.


    Hmm ;s


    16 - 09 - '17