• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Lol dat interview komt 2/3 jaar te laat uit :'D
    Aangezien Niall zijn haar.
    En Hazza heeft zijn haar niet in een vreselijke kuif zitten.
    Jup dit is 2/3 jaar te laat uitgekomen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Lol dat interview komt 2/3 jaar te laat uit :'D
    Aangezien Niall zijn haar.
    En Hazza heeft zijn haar niet in een vreselijke kuif zitten.
    Jup dit is 2/3 jaar te laat uitgekomen :'D


    Hmm, maar laatst zag ik iets dat Harry had gezegd of hij niet zeker wist dat hij bi was. Dus nu weet ik al helemaal niet wat waar en niet waar is ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Hmm, maar laatst zag ik iets dat Harry had gezegd of hij niet zeker wist dat hij bi was. Dus nu weet ik al helemaal niet wat waar en niet waar is ..


    Ugh. Dat managmant moet ze gewoon lekker zijn wat ze willen zijn -.-'' Er zijn mensen die minder verdienen dan hun. De kraaien -.-''
    Want zonder hun wisten we het met ze alle wel.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 22:24 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ugh. Dat managmant moet ze gewoon lekker zijn wat ze willen zijn -.-'' Er zijn mensen die minder verdienen dan hun. De kraaien -.-''
    Want zonder hun wisten we het met ze alle wel.


    Hmm, maar niet dat alles onze zaken zijn van de jongens.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Hmm, maar niet dat alles onze zaken zijn van de jongens.


    Ja maar alsnog. We weten niet eens zeker of ze allemaal gewoon op meiden vallen. Ze mogen hun geaardigheid niet zeggen he? Nergens is ooit hun geaardigheid bevestigd

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 22:30 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ja maar alsnog. We weten niet eens zeker of ze allemaal gewoon op meiden vallen. Ze mogen hun geaardigheid niet zeggen he? Nergens is ooit hun geaardigheid bevestigd


    Sowieso al op meisjes aangezien ze allemaal al met minstens één meisje hebben gehad en gedate

    Tenzij t management dat ook graag zelf beslist en allemaal regelt

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 22:33 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Sowieso al op meisjes aangezien ze allemaal al met minstens één meisje hebben gehad en gedate

    Tenzij t management dat ook graag zelf beslist en allemaal regelt


    Dat tweede denken vooral Larry Shippers. Zelf denk ik toch wel dat hun grootste deel wel alles voor hun bepalen maar dat hun expres Larry tegenhoudne weer niet :'D Wel dat ze af en toe uit moeten gaan met sommige moetenuitgaan een keertje ofzo.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Dat tweede denken vooral Larry Shippers. Zelf denk ik toch wel dat hun grootste deel wel alles voor hun bepalen maar dat hun expres Larry tegenhoudne weer niet :'D Wel dat ze af en toe uit moeten gaan met sommige moetenuitgaan een keertje ofzo.


    Hmm, maar Louis is echt boos van die Larry shippers, hij vind het niet meer leuk en ik denk dat wel echt is. Ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden als er mensen zijn die me gay maken terwijl ik dat helemaal niet ben


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Hmm, maar Louis is echt boos van die Larry shippers, hij vind het niet meer leuk en ik denk dat wel echt is. Ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden als er mensen zijn die me gay maken terwijl ik dat helemaal niet ben


    Heb hetzellfde. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Eleanor en Lou gaan trouwen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Heb hetzellfde. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Eleanor en Lou gaan trouwen :'D


    Alle Larry shippers worden gek denk ik xD


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Alle Larry shippers worden gek denk ik xD


    Als ze al bij dat programma zelfmoord gingen plegn denk ik dat ze gezamelijk van de brug springen. Of een hoog gebouw. xD Ze draaien door. Dat is zeker zo..


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Als ze al bij dat programma zelfmoord gingen plegn denk ik dat ze gezamelijk van de brug springen. Of een hoog gebouw. xD Ze draaien door. Dat is zeker zo..


    De meeste toch, ik snap sommige fans echt niet ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    De meeste toch, ik snap sommige fans echt niet ..


    Ik ook niet.*O* En ik ben blij dat ik ze niet begrijp.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ik ook niet.*O* En ik ben blij dat ik ze niet begrijp.


    Haha + ik ben blij dat ik niet zo'n erge fans als vrienden heb


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha + ik ben blij dat ik niet zo'n erge fans als vrienden heb


    + IK ben blij dat Angel ze de wind van voren geeft :') Prachtig gewoon weg :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial