• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    Ik haat Union J -,- ze hebben gewoon alle vier een tattoo laten zetten vandaag, en ze willen geen foto's sturen-,- morgen pas -,-


    O_O


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    O_O


    Mijn mannen worden groot, meheheeee:'(


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mijn mannen worden groot, meheheeee:'(


    Door een tattoo nemen? T zijn allemaal apen, dus ik weet niet of ik moet geloven of ze echt groot worden .. ;s


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    Ik haat Union J -,- ze hebben gewoon alle vier een tattoo laten zetten vandaag, en ze willen geen foto's sturen-,- morgen pas -,-
    Nu ben ik benieuwd (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cosgrove schreef:
    (...)Nu ben ik benieuwd (:


    Ik eigenlijk ook wel


    16 - 09 - '17

    Aapjes-tattoo's (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ging slapen hoor -.-'' Lekkker verder zonder mij kletsen :'] Nou ik wil pewdiepie kijken dan maar :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia is eventjes weggeslingerd voor een paar bananen en Miuccia is op de thee gekomen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Alloooh


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eey


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben in mijn element hellemaal! Op mijn imac zit ik de sims te spelen. En op de ipad zit ik te typen over een dronken George. En dan heb ik ook nog een pak tisseus en een pak popcorn. Wie doet er gezellig met mij mee? xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben sinds half negen vanmorgen mezig met mijn kamer op te ruimen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ben sinds half negen vanmorgen mezig met mijn kamer op te ruimen


    O.o, Euhm dat doe je goed!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    O.o, Euhm dat doe je goed!!


    Q leidt mij af xd. En Union J. Ik heb al zes twircams gekeken, alle xfactor songs twee keer gekeken, gefangirld, geprobeerd hun accenten na toe doen, een banaan gegeten en een tekening gemaakt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Q leidt mij af xd. En Union J. Ik heb al zes twircams gekeken, alle xfactor songs twee keer gekeken, gefangirld, geprobeerd hun accenten na toe doen, een banaan gegeten en een tekening gemaakt


    Hahaha waar herken ik dat van? :'D Ik wil je tekening zien.(cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial