• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Themyscira schreef:
    Ik ergerde me dood aan Aria en Spencer deze aflevering ugh.

    Jake verdiend beter dan Aria, ze moet echt eens haar ogen open doen. Ik vraag mezelf af hoelang ik deze serie nog blijf volgen, iedere aflevering is het zelfde.
    Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid, en dan echt duidelijkheid, vooral over Ezra.


    Helemaal dit. Behalve dan Spencer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet deze en de vorige nog kijken.

    Ik mis Haleb, minder leuk om te kijken. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OMG IK HAAT SPENCER ZEG.


    -

    Milah schreef:
    (...)

    Helemaal dit. Behalve dan Spencer.


    Ik vond dat ze Emily alleen moest laten, en Toby niet zo moest pushen, verder ergerde ik me meer aan Aria. Serieus volgens mij heeft ze poep in haar ogen :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Themyscira schreef:
    (...)

    Ik vond dat ze Emily alleen moest laten, en Toby niet zo moest pushen, verder ergerde ik me meer aan Aria. Serieus volgens mij heeft ze poep in haar ogen :')[/

    Amen! Ugh, ze mag eens mensen leren vertrouwen. Nu zijn ze Ali mss wel voor eeuwig kwijt.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 16:37 ]


    -

    Themyscira schreef:
    Ik ergerde me dood aan Aria en Spencer deze aflevering ugh.

    Jake verdiend beter dan Aria, ze moet echt eens haar ogen open doen. Ik vraag mezelf af hoelang ik deze serie nog blijf volgen, iedere aflevering is het zelfde.
    Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid, en dan echt duidelijkheid, vooral over Ezra.


    Volgens mij houden ze dat laatste weer voor zo'n supergrote finale fzeu :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    (...)

    Volgens mij houden ze dat laatste weer voor zo'n supergrote finale fzeu :')

    Dat denk ik ook. Of laten we zo zeggen: het is haast te dromen dat het gaat gebeuren. Typisch PLL.


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook. Of laten we zo zeggen: het is haast te dromen dat het gaat gebeuren. Typisch PLL.


    En toch vind ik het nog steeds leuk D:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waah

    Over de vorige episode: Het is onlogisch dat Ezra die auto heeft gehackt. Op zoek naar alisons diary en hannas kamer kon hij niks op har computer vinden enzo. Als je een auto kan hacken kan je toch ook een computer hacken?
    Over deze episode: Hanna en Travis was zo niet cool! Ik mis haleb :( En ik vraag me af wie die messen erin heeft gedaan, ik denk idd niet dat het ezra was, maar wie wel??


    oh, en mag ik ook op het lijstje?


    Music is life :)

    Door jullie ben ik nieuwsgierig, dus vanavond ga ik tóch kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chip schreef:
    (...)

    En toch vind ik het nog steeds leuk D:

    Ja, dat vind ik het ergste. Je blijft toch kijken, want je wilt toch de antwoorden hebben.


    -

    Quina schreef:
    Waah

    Over de vorige episode: Het is onlogisch dat Ezra die auto heeft gehackt. Op zoek naar alisons diary en hannas kamer kon hij niks op har computer vinden enzo. Als je een auto kan hacken kan je toch ook een computer hacken?
    Over deze episode: Hanna en Travis was zo niet cool! Ik mis haleb :( En ik vraag me af wie die messen erin heeft gedaan, ik denk idd niet dat het ezra was, maar wie wel??


    oh, en mag ik ook op het lijstje?


    Aria :Y)


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik het ergste. Je blijft toch kijken, want je wilt toch de antwoorden hebben.


    Uhu, dat bedoel ik (:

    En denk jij echt dat Aria bij het A-team hoort? Want als Ezra die messen niet gedaan kon hebben, zij ook niet (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat het uiteindelijk blijkt dat Ezra helemaal niet slecht was of iniedergeval geen A. Maar dat hij gewoon Aria wilde beschermen net zoals Toby.
    Het begint nu idd wel irritant te worden ze blijven er steeds om heen draaien.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2014 - 18:08 ]


    Save your advice cause i won't hear, you might be right but i don't care

    Chip schreef:
    (...)

    Uhu, dat bedoel ik (:

    En denk jij echt dat Aria bij het A-team hoort? Want als Ezra die messen niet gedaan kon hebben, zij ook niet (;

    Ja, eerlijk gezegd denk ik dat Aria mss wel ooit bij het A team heeft gezeten. Klinkt onlogisch, maar er zijn wel dingens die je laten denken dat het mss wel met haar is begonnen. Maar dan weer, die serie geeft ook foute hints, dus we zullen het nooit echt te weten komen.


    -