• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Quina schreef:
    Ik denk niet dat Ezra A is. Hij is gewoon niet de bad-guy hier... En mocht het wel zo zijn heeft ie daar vast een goede reden voor. Misschien werd hij gechanteerd of bood A hem veel geld, in de episode's kwam meerdere keren voor dat hij geld nodig had duss ja..

    Wat vinden jullie?

    Ik denk ook niet dat Ezra A is en heb ergens gelezen dat Marlene heeft gezegd dat hij niet zo bad is als wij denken dat hij is. Ik denk dat hij oprecht van Aria houdt en ik kan eerlijk gezegd niet echt geloven dat hij de andere Liars zou willen pijn doen. Tja, we zullen het pas weten als het zover is, alles kan nog gebeuren. (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:00 ]


    Everything... affects everything

    Vannacht zenden ze de nieuwste aflevering uit! Morgen gelijk kijken. :3


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik me hier maar bij ga aansluiten, al ben ik nog halverwege seizoen 1.
    It sucks when your laptop just won't work.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OMG PLL VANNACHT *O*


    -

    Oké, ik sta morgen vroeger op om PLL voor m'n werk te kijken! :'D
    Nu maar gelijk slapen dan!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben morgen de hele dag weg en kan het dus pas op donderdag kijken :'(


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    FANGIRLING :D


    Ik had echt tranen in mn ogen bij dat stukje met Hanna en Caleb o.o



    wildflowers schreef:
    (...)
    Ik denk ook niet dat Ezra A is en heb ergens gelezen dat Marlene heeft gezegd dat hij niet zo bad is als wij denken dat hij is. Ik denk dat hij oprecht van Aria houdt en ik kan eerlijk gezegd niet echt geloven dat hij de andere Liars zou willen pijn doen. Tja, we zullen het pas weten als het zover is, alles kan nog gebeuren. (:


    Ja maar ik heb in andere interviews gezien dat de de liars (behalve Aria) Ezra op een gegeven moment wel verdenken. Mar we zullen zien.
    Wat ik wel denk, is dat het misscien zo'n geval is als bij Toby. Ze laten -A nooit écht in de series zien wanneer de liars het nog niet weten, maar bij toby deden ze het wel, omdat hij niet echt -A is. Als Ezra daadwerkelijk -A zou zijn hadden ze hem niet zo vol in beeld gezet.


    Music is life :)

    Ik ga nu kijken!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga vanavond kijken, want dat heb ik verdiend (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou dat gesprek tussen Ezra en Mona was toch wel érg suggestief, vooral hoe Mona erop reageerde, ze leek wel bang te worden. Bange Mona? Nog nooit eerder gezien. Ezra heeft echt iets te verbergen, zeker met dat luik.
    Ik had trouwens ook tranen in mijn ogen van Caleb en Hanna. Ugh ik ben zó benieuwd naar dat dagboek.


    Your make-up is terrible

    Doooom, ik klikte op de spoiler, maar sloot hem nog net op tijd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eindelijk gezien!
    Don't know what to say, zoveel weirdness.

    Ezra en Aria samen, mweh. Ik weet echt niet meer wat ik van Ezra moet denken. Hij komt zo creepy over nu. En dan Mona met haar ondervraging.
    Ik vertrouw die vader van Spencer echt totaal niet en mevrouw DiLaurentis ook niet. En dan Hanna en Caleb :'(

    Ik ga vanavond kijken!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 17:22 ]


    The universal language of art.

    Jeetje, ik weet echt niet wat ik hoor te denken.

    Ten eerste denk ik dat Ali die ene Sara echt gekend moest hebben. Of Ezra op z'n minst. Verder denk ik dat de vader van Spencer iets met de dood van Toby's moeder te maken heft. Ook denk ik dat Ezra, Ali mss te pakken heeft en haar onder die luik heeft. En ik ben echt benieuwd naar wat gemeens Ali over de liars gezegd heeft. Het is moeilijk voor te stellen dat ze nog gemener kan zijn. Ik bedoel: Hefty Hanna? Ik dacht dat dat het eindpunt van haar humiliation zal zijn. Blijkbaar niet dus.


    -

    Ik betwijfel het nog steeds, hoor.

    Waarom zou Ezra als A in zijn eigen appartement binnensluipen? Ik bedoel, that doesn't make any sense...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.