• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Selly schreef:
    Ik denk dat het uiteindelijk blijkt dat Ezra helemaal niet slecht was of iniedergeval geen A. Maar dat hij gewoon Aria wilde beschermen net zoals Toby.
    Het begint nu idd wel irritant te worden ze blijven er steeds om heen draaien
    .


    Graag in een spoiler zetten^^ Er zijn mensen die nog altijd niet zover zijn met kijken.


    -

    lnfinity schreef:
    (...)

    Graag in een spoiler zetten^^ Er zijn mensen die nog altijd niet zover zijn met kijken.


    Uhm een watte? Sorry ik weet bepaald niet veel van quizlet :$


    Save your advice cause i won't hear, you might be right but i don't care

    Selly schreef:
    (...)

    Uhm een watte? Sorry ik weet bepaald niet veel van quizlet :$

    Oh, haha. Een spoilerknop! Dat is dit:
    spoilerknopje

    Je kan het vinden bij de reactie balkje. Naast de B I U EN S zie je zo;n teken <> Naast dat zie je ook nog een raar tekentje. Naast dat die je zo'n balkje met spoil erin geschreven. Dat is dus de spoilerknopje. We gebruiken m om spoilers Enzo erin te schuilen zodat mensen alvast gewaarschuwd zijn dat er daarin spoilers zitten. (:


    -

    haha okee nou begrijp ik'm, thanks (:


    Save your advice cause i won't hear, you might be right but i don't care

    ^ ik heb je andere reactie ook even in een spoiler-knop gezet (:
    Je kan btw je vorige reacties aanpassen door op het pennetje te klinken, in je rechterbovenhoek van je reactie, links van het vuilbakje ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Selly schreef:
    haha okee nou begrijp ik'm, thanks (:

    Haha, no problem. Met de tijd zal je alles wel onder de knie krijgen. ;)


    -

    Chip schreef:
    ^ ik heb je andere reactie ook even in een spoiler-knop gezet (:
    Je kan btw je vorige reacties aanpassen door op het pennetje te klinken, in je rechterbovenhoek van je reactie, links van het vuilbakje ^^


    jup heeel erg bedankt (:


    Save your advice cause i won't hear, you might be right but i don't care

    Net gekeken, echt dom van Spencer dat ze hen ging storen, maar ook enorm dom van Emily dat ze overal intrapt hoor. Ali doet behoorlijk raar, of er is gewoon echt iets met Aria, want Spencer heeft bij het A-team gezeten dus het is best logisch als Ali haar niet vertrouwd. Ik weet niet goed wat ik van Ezra moet vinden, though. Het kan goed zijn dat iemand hem schuldig wilt laten lijken zo.


    Your make-up is terrible

    Is de episode the latest nu te zien op internet?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ja, op cucirca.eu ;)


    -

    Oke thnks


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Primewire 4 th win! Echt goede kwaliteit daar (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De glimlach van Allison was best creepy, je kan zien dat ze het gewoon had gepland. Toen Emily naar haar toe rende


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.


    Your make-up is terrible

    Ik denk eigenlijk dat Alison A is... geen idee waarom, just a thought..


    | Reality is for people that lack imagination |