• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben halverwege en het valt me steeds weer op hoeveel Hanna ineens op Allie lijkt D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee... Neeee....

    Haleb. Omg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SPENCERS PA HEEFT WHISKEY


    En ik heb het bijna af :a

    En die trein lijkt op de halloweentrein, die tekening, dat dacht ik al meteen. En dat fucking luik, ik wil weten wie/wat daar zit!!


    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    Ik denk dat ik me hier maar bij ga aansluiten, al ben ik nog halverwege seizoen 1.
    It sucks when your laptop just won't work.


    Haha, ik wist niet dat jij dit keek :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is grappig hoe sommigen hardnekkig blijven geloven dat Ezra onschuldig is. Hij is echt niet te vertrouwen. Tegelijkertijd denk ik wel dat hij echt van Aria houdt.
    En nooo, ik vind het echt niet leuk dat Caleb uit de serie getrokken is. ): Het maakte me echt verdrietig.


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Het is grappig hoe sommigen hardnekkig blijven geloven dat Ezra onschuldig is. Hij is echt niet te vertrouwen. Tegelijkertijd denk ik wel dat hij echt van Aria houdt.
    En nooo, ik vind het echt niet leuk dat Caleb uit de serie getrokken is. ): Het maakte me echt verdrietig.

    http://www.youtube.com/watch?v=y6vj3Ua7PcU

    Ik vertrouw hem al heel lang voor geen meter en zonder baardje is hij lelijk en zijn huid is soms een beetje ziekelijk geel ofzo :p Maar dat kan ook aan mij liggen en aan het feit dat ik hem niet zo mag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Symmetry schreef:
    Het is grappig hoe sommigen hardnekkig blijven geloven dat Ezra onschuldig is. Hij is echt niet te vertrouwen. Tegelijkertijd denk ik wel dat hij echt van Aria houdt.
    En nooo, ik vind het echt niet leuk dat Caleb uit de serie getrokken is. ): Het maakte me echt verdrietig.


    Ik geloof ook niet dat hij onschuldig is, maar om meteen aan te nemen dat hij de grote A is geloof ik ook niet helemaal. Aangezien ze er bij PLL heel goed in zijn om iemand voor te laten doen alsof hij A is en uiteindelijk blijkt het weer anders te zijn haha. En ik denk ergens ook wel dat hij echt van Aria houdt ja en dat, dat eigenlijk niet de bedoeling was.

    So much feels. Zoveel verwarring. PLL is weer begonnen, en mijn leven is weer voorbij. D:

    EZRIA! Jullie denken allemaal maar wat je wilt, maar Ezra is niet Big A, het klopt van geen kanten. Sorry hoor, maar hebben de makers ooit Red Coat of A volop met het gezicht in beeld gezet vóór de onthulling? Nee, en dat gaan ze niet veranderen want dan hebben ze niet meer de magie van PLL, therefor, Ezra is not Big A. Hij zal niet helemaal onschuldig zijn, maar goed. FUCK THOSE WHO THINK MY BABY IS. Sorry no personal offense, ik hou van Ezra.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Haha, ik wist niet dat jij dit keek :Y)

    Ook pas sinds een maand of zoiets, haha. Komt door een vriendin. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Peepz above, ik denk ook niet dat hij A is. Al vraag ik me af wat hij dan wel is. PLL is inderdaad wel van de gróte onthullingen, maar misschien willen ze de kijkers nu juist wel laten griezelen door meer te laten zien van wat hij doet. Ook echt telkens als hij in beeld kwam, kwam er zo'n eng muziekje. :')
    Maar jullie hebben waarschijnlijk gelijk dat ze iedereen er in willen laten tuinen dat het A is, terwijl dat eigenlijk heel iemand anders is.
    Misschien is Sarah wel A. :') Oke, zo kan ik iedereen wel verdenken.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 9:47 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ben ik trouwens de enige die de vader van Spencer ook heel vreemd vond doen? Oké, dat doet hij altijd, maar nu... idk. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er zijn best wel wat mensen die denken dat iemand in de serie een tweeling heeft, en aangezien Marlene geloof ik heeft gezegd dat het niet Ali is, denk ik dat het misschien Spencer is, en dat die dan in Radley zit. Gewoon hoe haar vader op het nieuws reageerde, en hoe Spencer reageerde toen Toby zei dat Radley misschien helemaal dicht kan worden gegooid.
    Ook denk ik niet dat het toeval is dat Sarah en Ali zoveel op elkaar lijken. Ook de manier waarop Claire en die andere over haar praten. Dus ik denk zeker dat Ali Sarah kende, zelfs als Sarah niet degene in het graf is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    OpheIiac schreef:
    Ben ik trouwens de enige die de vader van Spencer ook heel vreemd vond doen? Oké, dat doet hij altijd, maar nu... idk. :'D


    Nope dat zei ik ook al. Gewoon de manier hoe hij op het hele Radley gebeuren reageerde en dat Spencer, Ali's moeder dingen had gevraagd en hij daar ook om flipte.

    Ik vond hem ook raar reageren, maar hij reageert al snel zo op dingen vind ik. Ik kan hem nooit peilen.
    Trouwens, wat nou als dat huisje van Wren was? Ezra zei dat het huisje van vriend was die uit het land was, Wren zit nu toch in Engeland of zoiets met Melissa?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vond hem ook raar reageren, maar hij reageert al snel zo op dingen vind ik. Ik kan hem nooit peilen.
    Trouwens, wat nou als dat huisje van Wren was? Ezra zei dat het huisje van vriend was die uit het land was, Wren zit nu toch in Engeland of zoiets met Melissa?

    oh, goed punt, dat zou ook meteen meewerken aan de Wren en Melissa horen bij de A team-theorie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see