• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:



    hahahha, die is echt geniaal :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net seizoensfinale van seizoen 3 gezien.

    Toby leeft, Spoby leeft. Spencer is eng met te veel make-up en het moment in dat cafeetje is zó onbeschrijfelijk mooi. – Als Spencer als A Toby ontmoet. –

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 13:46 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het verbaasd me dat er nog niemand heft gereageerd. What the fuck was dat?


    -

    Ik ben nog aan het kijken, shht :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oeh, ik wil ook in de lijst. :Y)

    Moet die van vorige week en vandaag nog zien. "--

    Oh well, ik heb tijd in het weekend. :')


    help

    -

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 1:36 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    lnfinity schreef:
    Het verbaasd me dat er nog niemand heft gereageerd. What the fuck was dat?


    Ikr. D:

    Well, misschien is het toch maar wel Ezra...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikr. D:

    Well, misschien is het toch maar wel Ezra...


    Ik betwijfel het. Het is veel te obvious. Ik vind het gewoon steeds belachelijker en belachelijker worden.
    Na zich zo'n half seizoen koest gehouden te hebben, begint A plots weer de psycho uit te hangen? Het lijkt wel of we weer in seizoen 1 zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet het niet meer, I'm confused! :c


    Your make-up is terrible

    Wuuut.

    Ezra heeft sowieso iets met A te maken, maar hoe en wat dat laten ze ons voorlopig nog even raden.
    En inderdaad, flashback naar seizoen 1 met A in hoodie. xd En wat veel drama weer, give us answers!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind Emily sowieso altijd zo overdreven reageren :') En Aria is a motherfucking bad ass, Mona een bitch, Spencer zielig en Hanna.. Well, she's being Hanna.

    Hmm, dus is Ezra misschien ook beach hottie? :Y) En ik vind het wel vervelend dat PLL personages laat verstoffen en ze dan ineens zo bam heel random terug laat komen, alsof ze uit het niets weer opduiken. Beetje mal. En maggie, waarom zit zij er nog steeds in? Vind het zo een dom personage, zij mag van mij wel weg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik begin me af te vragem of Allison eigenlijk gewoon A is. Want hebben die glimlach gezien van haar toen Emily achter haar aan ging en Allison de deur sloot. Je kon meteen merken dat ze het gepland had.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    ik begin me af te vragem of Allison eigenlijk gewoon A is. Want hebben die glimlach gezien van haar toen Emily achter haar aan ging en Allison de deur sloot. Je kon meteen merken dat ze het gepland had.


    Ik denk sowieso dat ze het plot van de boeken gaan volgen, but that's just me. Ik vertrouw Alison iig ook niet, hoe ze altijd kijkt zo.. zo nep (ja ze acteert, haha, maar het lijkt alsof ze acteert dat ze acteert.)


    Hebben jullie btw de preview van volgende week al gezien?
    Zag Ezra daar ineens super suspicious met allerlei foto's van de liars zitten, het is wel ineens heel random hoor, haha. Eerst was hij gewoon.. Nouja, gewoon Ezra, de vriend van Aria wat vet illegaal was en wat A probeerde te dwarsbomen. Nu is het ineens BAM. Het ligt er ineens zo dik op en ik weet niet wat hij met Mona heeft.. Maar dat is ook zeer verdacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Bastille:

    oke maar heb de plot nooit gelezen vam de boeken hehehe...

    ja echt wel, vraag me af wat Mona in de klaslokaal deed met Ezra, want zo te zien verwachtte Ezra haar! En hoe zit het met Mona en het broertje van Aria?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikr. D:

    Well, misschien is het toch maar wel Ezra...

    Dat denk ik ook. Wat maar goed is. Ik heb Ezra toch nooit gemogen xp. En Ezria nog minder.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -