• ----

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 7:42 ]


    -

    Mullingford schreef:
    Ik ben niet verbaasd dat Harry biseksueel is. Nu moet alleen Louis nog even toegeven dat hij homo is en dan kunnen ze samen gelukkig zijn in het openbaar. :Y)


    Haha. Keep dreaming!


    -

    Ooit al is aangedacht dat het misschien gewoon weer een media stunt was van hun geliefd management?

    Alloveryou schreef:
    Ooit al is aangedacht dat het misschien gewoon weer een media stunt was van hun geliefd management?


    Ik denk niet dat ze het dan zouden verwijderen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Miuccia schreef:
    Ik wachte op dit topic al. :W


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze het dan zouden verwijderen.

    Dat is net heel het ding. Ze laten hem het zeggen, komt media aandacht. Management wilt dit zogezegd niet en verwijdert alles om het nog eens extra in de aandacht te brengen en het mensen echt te laten denken.

    Weet je, het is heel triest dat mensen Larry shippen. Tomlinson is blij met z'n vriendin en Styles vindt er ook wel eentje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Weet je, het is heel triest dat mensen Larry shippen. Tomlinson is blij met z'n vriendin en Styles vindt er ook wel eentje.


    Hier kan ik me bij aansluiten en dan heb ik vooral een hekel aan de diehard shippers die maar door blijven zeiken.


    26 - 02 - '16

    Amortensia schreef:
    (...)
    *heeft de slappe lach die ze gauw camoufleert in een hoestbui om geen rare blikken te krijgen* Dan is die linkse zeker Niall Horan. Weten we metten waar die Harry van kent.
    Ik lach. Als dat Harry is, is hij de linkse. Ze leerden elkaar kennen bij XFACTOR en op die foto is hij nog lang geen 16

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 17:34 ]


    night thinking, day dreaming

    Roar schreef:
    Weet je, het is heel triest dat mensen Larry shippen. Tomlinson is blij met z'n vriendin en Styles vindt er ook wel eentje.

    Hier sluit ik me volledig bij aan.


    Chaos is a ladder.

    Mullingford schreef:
    Ik ben niet verbaasd dat Harry biseksueel is. Nu moet alleen Louis nog even toegeven dat hij homo is en dan kunnen ze samen gelukkig zijn in het openbaar. :Y)


    Van welke planeet komen Larry shippers en is er een mogelijkheid om ze terug naar hun planeet te sturen?(cat)

    Ik krijg uitslag van mensen die hun idool bijna dwingen iets te zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Roar schreef:
    Weet je, het is heel triest dat mensen Larry shippen. Tomlinson is blij met z'n vriendin en Styles vindt er ook wel eentje.


    Ik vraag me af; vind je het dan ook triest dat mensen Ziall of Nouis oid shippen? Like, het is jouw mening dat je het triest vind, maar dit vroeg ik me af haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ik vraag me af; vind je het dan ook triest dat mensen Ziall of Nouis oid shippen? Like, het is jouw mening dat je het triest vind, maar dit vroeg ik me af haha.


    Echt shippen wel ja, maar shippen als Ziall in bijvoorbeeld beste vrienden niet. Maar die jongens worden gelukkig met een vriendin en als ze met elkaar iets hadden was dat allang bekend gemaakt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Karmin schreef:
    (...)Ik lach. Als dat Harry is, is hij de linkse. Ze leerden elkaar kennen bij XFACTOR en op die foto is hij nog lang geen 16

    Lieve schat, ooit gehoord van sarcasme?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mullingford schreef:
    Ik ben niet verbaasd dat Harry biseksueel is. Nu moet alleen Louis nog even toegeven dat hij homo is en dan kunnen ze samen gelukkig zijn in het openbaar. :Y)

    Schat, het is niet eens zeker of die gif echt waar is en laat Louis gelukkig zijn met zijn vriendin. And don't start with "But management...".


    Take me to wonderland

    Roar schreef:
    (...)

    Echt shippen wel ja, maar shippen als Ziall in bijvoorbeeld beste vrienden niet. Maar die jongens worden gelukkig met een vriendin en als ze met elkaar iets hadden was dat allang bekend gemaakt.


    Hm, dat denk ik zelf niet. Ik zeg niet dat het inderdaad zo is bij One Direction, maar het zou heel goed kunnen dat één van hen, na het grote succes of nadat ze uit elkaar zijn gegaan, uit de kast komt. Dat is al bij meerdere succesvolle (boy)bands gebeurd.
    Maar goed, zelf vind ik het niet erg als mensen het als een romance shippen, als ze het maar niet direct naar de jongens zelf sturen en als ze er niet zo overdreven en grof over doen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 18:15 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.