• Het nummer dat de omstreden zangeres Miley Cyrus opnam met tieneridool Justin Bieber is op internet uitgelekt.

    Het nummer heet Twerk en is een lofzang op de populaire dansbeweging die Cyrus zondag uitvoerde tijdens de MTV Video Music Awards. Dat leidde tot de nodige opschudding.
    Cyrus en Bieber worden bijgestaan door rapper Lil Twist, die het nummer ook schreef, aldus de Britse krant The Guardian. Maejor Ali produceerde het liedje.
    De krant speculeert of het nummer bewust is uitgelekt, naar aanleiding van de commotie rondom het optreden van Cyrus met zanger Robin Thicke op MTV. Hierbij voerde Cyrus de seksueel suggestieve dans uit in een vleeskleurige bikini. De term twerk is deze week zelfs opgenomen in het Oxford-woordenboek.
    Naast de stortvloed aan kritiek lijken de twerkbewegingen de voormalige kindster geen windeieren te leggen. Na haar optreden op MTV namen de verkopen van haar single We Can’t Stop in de VS significant toe en Kanye West vroeg haar om een paar regels in te zingen voor de remix van zijn nummer Black Skinhead.


    Populaire dingen die er over worden gezegd zijn :

    They're making twerking look terrible now....Twerk Team will definitely be disappointed. Oh yeah and this song is just extra terrible.


    Net zoals:
    Why Justin ? :[


    En ook Miley kreeg negatieve reacties:
    miley ruin the song tbh


    Ook over de song werden erge dingen gezegd:
    Worst song ever


    En zelfs Rebecca Black werd er bij gehaald! (Dit vind ik de geniaalste):
    i cant believe im about to say this but this makes rebecca black look good


    Zelf vind ik het lied geen boodschap brengen (Behalve TWERKTWERK) en onnodig. De song zou wel goed zijn als alle zinnen met TWERK werden wegehaald. Lol die TWERKIETWERKIE irriteert me echt.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Father schreef:
    Could someone fix my ears?

    Dit zou moeten helpen :Y) ;

    Draculea schreef:
    (...)
    Dit zou moeten helpen :Y) ;

    Oh YES! It does. I love that song, vergeet hem alleen telkens te downloaden / op te slaan, dus ik ondek hem keer op keer opnieuw :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Oh YES! It does. I love that song, vergeet hem alleen telkens te downloaden / op te slaan, dus ik ondek hem keer op keer opnieuw :'D

    Ah ergens is dat ook wel leuk, telkens opnieuw ontdekken. c:

    That's it, I'm out.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Draculea schreef:
    (...)
    Dit zou moeten helpen :Y) ;

    Dat klinkt niet slecht. Ik ga er wat meer van opzoeken als ik tijd heb.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Draculea schreef:
    (...)
    Dit zou moeten helpen :Y) ;

    Omfg thanks. :'D Ik had nood aan nieuwe, awesome muziek. _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draculea schreef:
    (...)
    Dit zou moeten helpen :Y) ;

    dankjewel. dit had ik echt even nodig, om weer normaal te kunnen functioneren na dat liedje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bah bah en nog eens bah.
    Serieus... op deze manier kan iedereen muziek maken en zingen... al kan ik dit geen zingen noemen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Scabbia schreef:
    (...)
    Dat klinkt niet slecht. Ik ga er wat meer van opzoeken als ik tijd heb.
    Beaton schreef:
    (...)
    Omfg thanks. :'D Ik had nood aan nieuwe, awesome muziek. _O_
    Styles schreef:
    (...)
    dankjewel. dit had ik echt even nodig, om weer normaal te kunnen functioneren na dat liedje.

    Lol, graag gedaan mensen. :'D

    PUKKELxDING schreef:
    Dit nummer had zeg maar ook best wel niet mogen uitlekken, en eigenlijk had ie ook best wel helemaal niet zeg maar gemaakt mogen worden. Enzo.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Kan nu niet luisteren, bij deze mijn topics. Maar Twerken werd toch al super lang op feesten etc gedaan..tenminste ik kende het al vóór ik Miley bij de VMAs zag twerken.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eh. What. The. Fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Imber schreef:
    Dus, dit is de muziek van tegenwoordig? So...sad....


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen probleem met dit nummer :] Niet dat ik het goed vind maar goed ik kan het wel beluisteren zonder probleem.
    Het brengt inderdaad absoluut geen boodschap, maar zoveel muziek van tegenwoordig niet.


    effort never betrays you


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.