• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    als ibi er is, sla ik mezelf..


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Yeah right, je hebt geen tijd om iets te post en je bent er te moe voor, maar je kan wel ergens anders iets posten. Makes sense.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Genius schreef:
    (...)
    Wie weet vind ze hem wel zo leuk dat ze hem aan je gaat aanraden en dan koop jij hem ook. (cat)

    Haha nee danku. :'D

    Zou ik dit wel moeten doen? Maar ik zal gebroken zijn. Die telefoon ligt daar en het enige wat ik hoef te zeggen zijn 3 woorden. Het zal me zo erg veel pijn doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oké. Inspiration, come to me.

    Ik wil die post nu eigenlijk wel 's af hebben. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're all so annoying. Fuck off.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ooooh, chille rooster!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh wat haat ik het dat ik bij je in de klas zit. Je bent een gemene sarcastische bitch. Altijd maar als een malloot overal op reageren. Ik haat je. Ik haat je echt.


    26 - 02 - '16

    Ik krijg nooit genoeg van die X-Factor Favourite Bad Audition compilaties c:


    Caution first, always.

    Ik ben echt zo benieuwd naar mijn klas. Ik wil eens leuke klasgenoten hebben.

    Ik word zooooo hebberig van die prachtige flapper dressed, mweh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    Ik ben echt zo benieuwd naar mijn klas. Ik wil eens leuke klasgenoten hebben.


    Queer zijn is gewoon alles

    Filettino schreef:
    You're all so annoying. Fuck off.

    Finally! I'm ready.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb helemaal geen zin om die film te kijken, maar mijn vader wil het zo graag *zucht*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.