• Lang geleden, in een Koninkrijk ver weg van hier, woonden er eens vier witches. Elke avond kon je zo in het zwart bedekt over de straten horen lopen . Men ging elke dag met angst in hun hart naar bed, om de volgende morgen tot de conclusie te komen dat een of meerdere kinderen zijn verdwenen. Eenmaal verdwenen, zagen ze de kinderen nooit meer terug. Alleen 1 geheimzinnig persoon wist wat het lot van de kinderen is. Maar omdat ze jarenlang de spot met haar dreven, was geheimhouding haar stille wraak. De koning werd met de dag banger. Men vreesde dat de koningsdochter als laatste bewaard zal worden. Toen hij dagenlang niets anders meer deed dan alleen bezorgt op zijn kamer zitten, besloten zijn bedienden de hulp van een gevreesde Maria erbij te roepen. Elke laatste zaterdag van de maand, ontmoeten de vier witches elkaar op een afgelegen plek, waar niemand hun ooit zal vinden. Ze vertelden elkaar geheimpjes en wisselden tips uit. Hun bijeenkomsten zijn zo geheimzinnig, dat niet eens familieleden ervan wisten, totdat er op een dag, niemand minder dan een zekere Maria op hun zat te wachten.


    Omgeving.




    Rollen.
    Witches (4)
    ~ Angelin Morwood door Paddo
    ~Serafina Willow Moragg door VladiFerr
    ~ Wivina Penelope Flannagan door Fortunatis
    ~ Amethyst Belladonna Blackwood door Timelesss

    Koninklijke Familie (3)
    ~ Koning: Tarwin Linchaster door Paddo
    ~ Koningin: Kerianna Seren Linchaster van Frey door geleninja
    ~ Prinses Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen?? door Timelesss

    Bedienden (2)
    ~ Nathaniël Sean Ballard.door VladiFerr
    ~ Rozie Emmadochter door geleninja

    Gewone Burgers (5)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    Gevangen kinderen. (5)
    ~ Alicia Smith door Cenation
    ~ Katniss Abigail Ballard door VladiFerr
    ~ gereserveerd door Fortunatis
    ~ Celina Merrador door walkingfar
    ~ gereserveerd door Rey

    Losse rollen.
    ~ Heather Joan Wright door Silversnow
    ~ Maria Lightbringerdoor Paddo

    Wil je meedoen? Leuk! Vul meteen je rol in of reserveer eentje. Let wel op: Reserveringen blijven 24 uur staan, dan komt het vrij te staan voor iemand anders om mee te doen.

    Dit moet je invullen als je mee wilt doen:
    Rol:
    Volle Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Grootste angst:
    Zwakke punt:
    Uiterlijk: (alleen foto is genoeg.)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels.
    Regels, zodat deze RPG leuk en geweldig verloopt.

    1. Alleen inschrijven als je echt van plan bent actief mee te doen.
    2. Geen ruzie AUB!
    3. Geer Mary sue's.
    4. OOC tussen haakjes. {}[]()
    4. Minstens 5 regels BIJ bij elk stukje.
    5. Tenzij ik anders aangeef open alleen ik : Ellery de topics. Dit zodat ik alles in controle kan houden. Anders blijf ik niet meer zo snel op de hoogte van wie zich uitschreef en wie haar.zijn plek innam.
    6. Afwezigheid graag doormelden.
    7. Speel met de ander mee, niemand buitensluiten.
    8. Niet alleen 1 op 1 spelen.
    9. Naamsverandering graag doorgeven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 21:42 ]


    -

    Ik maak wel iets. En dan hoor ik het wel of het goed is ^^

    Rol: Kokshulpje/bediende.
    Volle Naam: Nathaniël Sean Ballard.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Nathaniël is een vriendelijke jongen. Hij staat altijd voor iedereen klaar en is goed bevriend met de mensen in het dorp. Nathaniël is het kokshulpje op het kasteel en vind het daar leuk. Zijn passie voor koken komt hier helemaal tot rust. Zijn liefde voor koken is niet zo groot als zijn liefde voor de prinses. Als haar ooit iets zou overkomen zou hij de dader onmiddelijk iets aandoen.

    Grootste angst: Fay’den, Rozie of Katniss kwijt raken.

    Zwakke punt: Nathaniël durft soms zijn gevoelens niet te uiten. Dan wilt hij eigenlijk heel aardig overkomen maar doet hij juist heel bot.

    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Nathaniël is in het dorp geboren. Als klein jongetje had hij altijd grote bewondering voor de koninklijke familie. Toen hij Fay'den voor de eerste keer zag was hij ook gelijk overdonderd door haar schoonheid. Het werd zijn levensdoel dicht bij haar te komen. Toen hij een baantje kreeg in het kasteel kon zijn geluk niet meer op. In het kasteel ontdekte hij ook gelijk zijn passie voor koken. Nu sloeg hij twee vliegen in één klap. Nathaniël kan heel goed opschieten met Rozie en heeft een kleine zwak voor haar. Hij weet van zichzelf dat hij verliefd op haar zou zijn als Fay'den er niet zou zijn.

    Extra:
    Katniss is het kleine zusje van Nathaniël!!

    Ik hoor het wel ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:08 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Ik maak wel iets. En dan hoor ik het wel of het goed is ^^

    Rol: Kokshulpje/bediende.
    Volle Naam: Nathaniël Sean Rossi
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Nathaniël is een vriendelijke jongen. Hij staat altijd voor iedereen klaar en is goed bevriend met de mensen in het dorp. Nathaniël is het kokshulpje op het kasteel en vind het daar leuk. Zijn passie voor koken komt hier helemaal tot rust. Zijn liefde voor koken is niet zo groot als zijn liefde voor de prinses. Als haar ooit iets zou overkomen zou hij de dader onmiddelijk iets aandoen.

    Grootste angst: Fay’den kwijt raken.

    Zwakke punt: Nathaniël durft soms zijn gevoelens niet te uiten. Dan wilt hij eigenlijk heel aardig overkomen maar doet hij juist heel bot.

    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Nathaniël is in het dorp geboren. Als klein jongetje had hij altijd grote bewondering voor de koninklijke familie. Toen hij Fay'den voor de eerste keer zag was hij ook gelijk overdonderd door haar schoonheid. Het werd zijn levensdoel dicht bij haar te komen. Toen hij een baantje kreeg in het kasteel kon zijn geluk niet meer op. In het kasteel ontdekte hij ook gelijk zijn passie voor koken. Nu sloeg hij twee vliegen in één klap.
    Extra: /

    Ik hoor het wel ^^


    Nathaniël dan dus als bediende ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wil nog een bediende doen als dienstmaagd van de koningin!! ik maak haar zo aan!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    VladiFerr schreef:
    Ik maak wel iets. En dan hoor ik het wel of het goed is ^^

    Rol: Kokshulpje/bediende.
    Volle Naam: Nathaniël Sean Rossi
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Nathaniël is een vriendelijke jongen. Hij staat altijd voor iedereen klaar en is goed bevriend met de mensen in het dorp. Nathaniël is het kokshulpje op het kasteel en vind het daar leuk. Zijn passie voor koken komt hier helemaal tot rust. Zijn liefde voor koken is niet zo groot als zijn liefde voor de prinses. Als haar ooit iets zou overkomen zou hij de dader onmiddelijk iets aandoen.

    Grootste angst: Fay’den kwijt raken.

    Zwakke punt: Nathaniël durft soms zijn gevoelens niet te uiten. Dan wilt hij eigenlijk heel aardig overkomen maar doet hij juist heel bot.

    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Nathaniël is in het dorp geboren. Als klein jongetje had hij altijd grote bewondering voor de koninklijke familie. Toen hij Fay'den voor de eerste keer zag was hij ook gelijk overdonderd door haar schoonheid. Het werd zijn levensdoel dicht bij haar te komen. Toen hij een baantje kreeg in het kasteel kon zijn geluk niet meer op. In het kasteel ontdekte hij ook gelijk zijn passie voor koken. Nu sloeg hij twee vliegen in één klap.
    Extra: /

    Ik hoor het wel ^^

    Het is goed hoor (:

    Mededeling: Hierbij is een rol van een witch vrij. Ik stap over naar een gevangen kind.


    -

    Rol: Bediende (dienstmaagd van de koningin)
    Volle Naam: Rozie Ematon.
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: Rozie is lief en vriendelijk. Ze is hopeloos romantisch en is droomd graag weg bij ridder en helden verhalen. Haar leven gaat alleen niet zo mooi als in de verhalen en Rozie is dan ook nogal snel onzeker en geeft zichzelf snel de schuld van dingen.
    Grootste angst: Afgewezen worden door de gene waar ze verliefd op is, geen kinderen kunnen krijgen, de verdwijningen.
    Zwakke punt: Ze is nogal onhandig en weet niet hoe ze met verlies en verlating om moet gaan.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Rozies moeder stierf bij Rozies geboorte en haar vader stierf tijdens een ploegongeluk toen ze 7 was. Ze is toen opgenomen in de huishoud van het kasteel en is zo de dienstmaagd geworden van de koningin.
    Extra: Ze is verliefd op Nathaniel, maar zou dit hem nooit durven vertellen omdat ze bang is dat ze hun vriendschap zal verpesten.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:18 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    VladiFerr schreef:
    Ik maak wel iets. En dan hoor ik het wel of het goed is ^^

    Rol: Kokshulpje/bediende.
    Volle Naam: Nathaniël Sean Ballard.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Nathaniël is een vriendelijke jongen. Hij staat altijd voor iedereen klaar en is goed bevriend met de mensen in het dorp. Nathaniël is het kokshulpje op het kasteel en vind het daar leuk. Zijn passie voor koken komt hier helemaal tot rust. Zijn liefde voor koken is niet zo groot als zijn liefde voor de prinses. Als haar ooit iets zou overkomen zou hij de dader onmiddelijk iets aandoen.

    Grootste angst: Fay’den, Rozie of Katniss kwijt raken.

    Zwakke punt: Nathaniël durft soms zijn gevoelens niet te uiten. Dan wilt hij eigenlijk heel aardig overkomen maar doet hij juist heel bot.

    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Nathaniël is in het dorp geboren. Als klein jongetje had hij altijd grote bewondering voor de koninklijke familie. Toen hij Fay'den voor de eerste keer zag was hij ook gelijk overdonderd door haar schoonheid. Het werd zijn levensdoel dicht bij haar te komen. Toen hij een baantje kreeg in het kasteel kon zijn geluk niet meer op. In het kasteel ontdekte hij ook gelijk zijn passie voor koken. Nu sloeg hij twee vliegen in één klap. Nathaniël kan heel goed opschieten met Rozie en heeft een kleine zwak voor haar. Hij weet van zichzelf dat hij verliefd op haar zou zijn als Fay'den er niet zou zijn.

    Extra:
    Katniss is het kleine zusje van Nathaniël!!



    Nathaniël is aangepast!! Zoals zijn achternaam!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Sorry Gail, ik ga me hier uitschrijven. Ik kan serieus amper nog volgen bij RPG's waar ik meedoe. En ik heb het te druk om overal mee te kunnen doen enz ;s


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Sorry Gail, ik ga me hier uitschrijven. Ik kan serieus amper nog volgen bij RPG's waar ik meedoe. En ik heb het te druk om overal mee te kunnen doen enz ;s

    Schaam je! :O
    Hahaha, kidding. Ik snap het helemaal.


    -

    Speechlesss -> Timelesss


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Okeey een heksje voor mij dann


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Rol: Witch
    Volle Naam: Amethyst Belladonna Blackwood
    Leeftijd: 106 (op de foto 19)
    Geslacht: Vrouwlijk
    Innerlijk: Amethyst is erg mysterieus. Ze haat de liefde door haar verleden. Daarom wilt ze ook de ouder - kind liefde vernietigen.
    Grootste angst: Opnieuw verliefd worden
    Zwakke punt: Toch haar kracht, als ze boos is kan ze hem niet goed beheersen.
    Uiterlijk: (alleen foto is genoeg.)


    Geschiedenis: Amythyst is opgegroeit als wees, ze was een "Ongelukje". In haar jeugd was ze een erg stil kind, totdat ze verliefd werd op een knappe jongeman. Ze waren verliefd, heel erg verliefd. "Forever" werd dan ook op jonge leeftijd beloofd. Totdat hij haar liet vallen, voor een ander. Was ze woedend, op dat moment kwam ze erachter dat ze een heks was. De jongen leefde daarna niet lang meer.
    Extra: ze heeft haar 19 jarige uiterlijk behouden, omdat ze op die leeftijd erachter kwam wat haar ware aard was.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 23:57 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.