• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ik heb daniel/ alison maar die komt net bij matt weg/ stefan


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt, Gabe en Cat moeten ook nog in de Story :l
    Zo geen zin in x')


    Little do you know

    [MT. Ik reageer straks denk ik.]


    That is a perfect copy of reality.

    {Ik kan Matt naar Stefan sturen, of onder ogen komen.}


    Vampire + Servant = Servamp

    okaaaay

    Stefan Salvatore
    Toen ik stemmen door het hutje van mij en mijn broer hoorde, wat niet zo moeilijk was met mijn vampiergehoor, besloot ik maar eens naar buiten te gaan want ik had geen zin om bij mijn broer en zijn tijdelijke romance te zitten. Ik liep mijn slaapkamer uit en zonder de twee een blik te gunnen loop ik naar buiten het bos in.
    Gejaagd had ik al, en het meisje had goed gesmaakt. Maar die ouwe wist te veel misschien dat ik daar binnenkort eens bij kijken moest. Een babbeltje zou zijn geheugen wel wat anders laten staan. Door die gedachte werd mijn humeur al een stuk beter toen ik door het bos liep gewoon om de tijd te doden, Want ja dat doe je nou eenmaal veel als je 163 bent.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew Lewin Irwin
    Ik lag voor de zoveelste keer tegen een boom aan en keek strak voor me uit. Ik dacht even aan mijn moeder, die ik niet eens gedag heb kunnen zeggen. Met een saaie zucht ging op mijn buik op de stam en kijk naar de grond. Verveeld zwaai ik met mijn arm heen en weer, als ik iemand hoor aankomen. Ik keek geschrokken op en zag een jongen verveeld deze kant op komen.
    Hij kwam me bekend voor, hij had iets bekends...Maar wat?
    Even flitste ik in mijn gedachtes terug naar die verschrikkelijke kamp van twee jaar terug en toen wist ik het. Het was die ene die...Nee, ik liet me uit de boom vallen en kwam achter de bekende jongen te staan.
    'Zeg, dat is wel heel lang geleden,' zei ik zonder me te laten zien. Ik wilde eerst zijn reactie wel eens weten.


    Vampire + Servant = Servamp

    stefan Salvatore
    Mijn oren vingen de verschillende geluiden van het bos op, vogels en de wind. En iets dat achter me neerkwam waardoor ik me omdraaide. "Zeg, dat is wel heel lang geleden" Mijn god. Dat was onmogelijk.
    Voor me stond een jongen van een jaar of 18 schat ik hem. En wat het vreemde is, hij hoort dood.
    "Jij hoort dood te zijn?" en ik trek een wenkbrauw op. Lichamelijk zou hij me niks kunnen doen, Ik ben een vampier en hij is dood dus ja. Waarvoor zou ik bang moeten zijn. Ik had hem al eens vermoord. Nu ik hem zo zag kon ik zijn schreeuwen opnieuw horen toen ik de laatste druppels uit hem dronk en hem achterliet in het bos.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew Lewin Irwin
    Ik zag hem omdraaien en me eens goed bekeek.
    'Jij hoort dood te zijn?' En zag een wenkbrauw omhoog gaan. Ik voele me niet erg op mijn gemak, en moest bedenken wat ik ging zeggen. 'Ja, nou ik voelde eerst helemaal niks, maar toen ik ondekte dat mijn geest deze plek niet kon verlaten, dwaalde ik twee jaar rond door deze oersaaie bos, en het is een wonder dat ik jou hier tegenkom,' zei ik en liep op hem af. 'Daarvoor wou ik je nog bedanken.'
    Ik liep dwars door hem heen en ging achter hem staan. 'En wat wil je weten?' Zei ik achter zijn rug.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan Salvatore
    . 'Ja, nou ik voelde eerst helemaal niks, maar toen ik ondekte dat mijn geest deze plek niet kon verlaten, dwaalde ik twee jaar rond door deze oersaaie bos, en het is een wonder dat ik jou hier tegenkom, 'Daarvoor wou ik je nog bedanken.' En de jongen liep dwars door mij heen. 'En wat wil je weten?' Opnieuw draai ik me naar hem om.
    "Hoezo wat wil je weten? Jij hoort kwaad te zijn normaal toch??"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew Lewin Irwin
    "Hoezo wat wil je weten? Jij hoort kwaad te zijn normaal toch??" Ik begon te lachen. 'Ik kwaad, dat is dan wel het laatste, ik zou geen enkele reden weten om kwaad te zijn. En wat ik wilde weten, waar jullie mee bezig zijn?' Ik voelde een onzekere stem opkomen.
    'Je mag me alles vragen, ik ben toch een herinnering in jouw gedachtes, een rondwalende geest,' zei ik en bleef hem aankijken. Maar diep in mijn keel voelde ik nog steeds de tanden in mijn nek. Het was gruwelijk, maar ik moest hem terug pakken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan Salvatore
    De jongen begint te lachen. 'Ik kwaad, dat is dan wel het laatste, ik zou geen enkele reden weten om kwaad te zijn. En wat ik wilde weten, waar jullie mee bezig zijn?' Ik trok mijn wenkbrauw op.
    'Je mag me alles vragen, ik ben toch een herinnering in jouw gedachtes, een rondwalende geest,' maar er hing wat minder zekerheid om hem heen dan voorheen.
    "Wel luister, ik weet een reden om kwaad te zijn, ik heb je vermoord. Daarbij geloof ik niet dat het je niks uitmaakt. Ik hoef jou niks te vragen, en je krijgt van mij ook geen antwoord want ik vertrouw jou niet" Een geest van een jongen die ik vermoord heb die niet kwaad is, mijn rug op zeker.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily keek even op "Ja.. soort van. Er zit as in" zei ze dan en ik knikte zacht."Gaan we iets doen? Ik verveel me" vroeg Lily dan ,ergens wist ik wel dat ze over een ander onderwerp wilde praten. "Ja is goed."zei ik instemmend en stond dan op en stak mijn hand naar haar uit om har recht te trekken. "Wat doe je graag? Want veel in dit bos kun je niet doen."zei ik dan met een zwak glimlachje,meestal verveelde ik me wel hier ,dus vond ik het wel fijn ,dat ik eidelijk met iemand kan praten en leuke dingen doen.

    Michael Alexander Rodrigues || Good werewolf

    "Klopt, misschien moeten we maar zorgen dat al die mensen Vervain binnen zullen krijgen"zei Aishlinn en zette haar vinger op haar lippen. "En wolfsbane."zucht ik. Ik heb nog geen ene keer de kans gehad om normaal met een mens te praten ,en deze keer zal het vast ook niet lukken. "Maar hoe gaan we dat voorelkaar krijgen? Vast houden en naar binnen drukken is zo agressief.." zei ze dan met een diepe zucht en ik zuchtte ook zacht "Geen idee".Aishlinn nam mijn hand en trok me mee. Ergens had ik het gevoel dat ze niet bij Cat wilde zijn... "Misschien moeten we wel gewoon eerlijk de waarheid vertellen ,ik bedoel ,ze zitten hier voor eeuwig vast."zucht ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    Thank god stemt Finnian in met mijn suggestie om iets te gaan doen. Ik neem dankbaar zijn hand aan en laat me recht trekken zodat ik weer met beide benen op de grond sta. Even glimlach ik. "Ik doe zoveel... Maar dit is jou plek dus ik weet niet wat er dan wel te doen valt.." en ik kijk hem aan., "En jij loopt hier al een hele tijd dusss vertel op." Hij moest toch iets weten om te doen als je hier zo rond huppelt met de tijd mee. Ik bedoel hij moest ergens zijn tijd mee kunnen doden. Eigenlijk was ik best vrolijk ondanks alles wat er vandaag gebeurt was.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Dankbaar neemt Lily mijn hand aan en ik trek haar recht. "Ik doe zoveel... Maar dit is jou plek dus ik weet niet wat er dan wel te doen valt.." zei ze met een glimlach. "En jij loopt hier al een hele tijd dusss vertel op." zei ze dan en ik glimlach zwak. "Nou ,veel is hier niet te doen ,meestal verveel ik me hier dood."zuchtte ik. " Heb jij anders een idee hoe we de boel hier wat kunnen opleuken ? Na bomen en wat water is hier bijna niets. "


    (sorry erg kort ,maar ik ben erg inspiratieloos :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Lewin Irwin
    "Wel luister, ik weet een reden om kwaad te zijn, ik heb je vermoord. Daarbij geloof ik niet dat het je niks uitmaakt. Ik hoef jou niks te vragen, en je krijgt van mij ook geen antwoord want ik vertrouw jou niet" zei hij. Ik voelde iets opkomen wat ik in bedwang moest houden.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben kwaad, maar niet om iets wat twee jaar geleden is gebeurd. Ik ben kwaad dat al mijn vrienden die vermoord zijn, naar de hemel gaan en ik hier moet rond dolen.'
    Ik bleef hem recht in zijn ogen aankijken. 'Maar als je ergens hulp voor nodig hebt, dan wil ik je graag helpen.'


    Vampire + Servant = Servamp