• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lily Stone
    . "Nou ,veel is hier niet te doen ,meestal verveel ik me hier dood." en hij zucht een keer. " Heb jij anders een idee hoe we de boel hier wat kunnen opleuken ? Na bomen en wat water is hier bijna niets. "
    Ik knik begrijpend 'Bomen, water en sadistische vriendjes.... da's inderdaad niet veel.." Ja hoe kun je een bos vol sadistische monsters opleuken? Niet..
    "eh... Ik ben hier, dat is leuk? " grinnik ik met een grijns. "Eerlijk gezegd, nee ik heb geen idee om het op te leuken, maar hier staan begint me te vervelen" Waarna ik zijn pols pak en hem mee trek terug het bos in. Er moest toch ergens iets zijn?

    Stefan Salvatore
    De jongen haalt zijn schouders op nadat ik mijn woorden heb uitgesproken. 'Ik ben kwaad, maar niet om iets wat twee jaar geleden is gebeurd. Ik ben kwaad dat al mijn vrienden die vermoord zijn, naar de hemel gaan en ik hier moet rond dolen.'
    Daar zat inderdaad wel wat in ja. 'Maar als je ergens hulp voor nodig hebt, dan wil ik je graag helpen.'
    Dit keer haal ik mijn schouders op. "Ik heb geen hulp nodig, maar wat ik niet snap is waarom jij hier rondhuppelt en jou vrienden niet..."
    Ik verplaats me richting de dichtstbijzijnde boom en leun er met mijn rug tegen aan terwijl ik de jongen blijf aankijken. Waarom liep hij hier nog rond?
    "Weet de rest eigenlijk van jou bestaan? Of dat voedsel dat verderop kampeert?"

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 13:14 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily knikte even. 'Bomen, water en sadistische vriendjes.... da's inderdaad niet veel.." zei ze en ik grinnikte zacht ,daar had ze wel een punt... "eh... Ik ben hier, dat is leuk? " grinnikte ze en grijnsde dan ,waardoor ik zachtjes lach. "Ja dat is waar."zeg ik met een grijnsje. "Eerlijk gezegd, nee ik heb geen idee om het op te leuken, maar hier staan begint me te vervelen" zei ze dan en nam mijn pols vast en trok me mee het bos in. Ik dacht even na. "Hier niet ver vandaan is er een bloemenveld en een grote berg ,meer weet ik niet."zei ik schouderophalend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    "Hier niet ver vandaan is er een bloemenveld en een grote berg ,meer weet ik niet." Bloemenveld serieus. Ik stop met lopen en draai me om waarbij ik een wenkbrauw optrek. "Bloemenveld? what the fuck? een berg klinkt beter."en ik grinnik.
    "Dus jij loopt hier weet ik hoe lang rond en je weet niks meer dan dat, dat is niet zo veel Finnian." En ik laat zijn pols los waarna ik in zijn zij por en hem grijnzend aankijk.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily stopte met lopen en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Bloemenveld? what the fuck? een berg klinkt beter." zei ze grinnikend en ik haalde mijn schouders op. "Nou sorry ,ik weet niet echt veel van meiden af."zei ik dan met een grinnik. "Dus jij loopt hier weet ik hoe lang rond en je weet niks meer dan dat, dat is niet zo veel Finnian." zei ze en liep mijn pols los om me vervolgens te porren. "Wel, ik ben hier nog maar twee jaar ,maar ik ben een jaar bijna niet buiten gekomen."zuchtte ik en keek haar dan aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    "Wel, ik ben hier nog maar twee jaar ,maar ik ben een jaar bijna niet buiten gekomen." Mijn lach verdwijnt en ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik durf wel ongeveer te wedden dat het vanwege zijn vader komt. Maar mijn nieuwsgierigheid wil het eigenlijk toch zeker weten..
    "Sorry Finnian..." En ik laat mijn ogen even afwenden waarna ze hem weer aankijken.
    "Finn? Mag ik weten waarom?" vraag ik met een zachte stem "Het moet niet.."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Je moet even met Jer reageren Nathalie c:
    En ik zal met Aish reageren btw ^^


    Little do you know

    oh hier kan het wel gevraagd worden


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:
    Michael Alexander Rodrigues || Good werewolf

    "Klopt, misschien moeten we maar zorgen dat al die mensen Vervain binnen zullen krijgen"zei Aishlinn en zette haar vinger op haar lippen. "En wolfsbane."zucht ik. Ik heb nog geen ene keer de kans gehad om normaal met een mens te praten ,en deze keer zal het vast ook niet lukken. "Maar hoe gaan we dat voorelkaar krijgen? Vast houden en naar binnen drukken is zo agressief.." zei ze dan met een diepe zucht en ik zuchtte ook zacht "Geen idee".Aishlinn nam mijn hand en trok me mee. Ergens had ik het gevoel dat ze niet bij Cat wilde zijn... "Misschien moeten we wel gewoon eerlijk de waarheid vertellen ,ik bedoel ,ze zitten hier voor eeuwig vast." zucht ik dan.


    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Misschien moeten we wel gewoon eerlijk de waarheid vertellen ,ik bedoel ,ze zitten hier voor eeuwig vast." zegt Michael zuchtend waarop ik instemmend knik.
    "Ja.. maar mensen geloven er zo heilig in dat er niets bestaat als weerwolven en vampiers.. misschien moet jij gewoon veranderen als ze ons niet willen geloven?" vraag ik hem. We komen aan bij het kamp en ik loop er rustig op.
    "Niet veel mensen hier" mompel ik hoofdschuddend "Alles is zeker het bos in om dood te gaan door enorm bloedverlies?" vervolg ik zuchtend.
    "Mensen! Iedereen! Graag even luisteren!" roep ik met mijn armen in de lucht om de aandacht te trekken.. Wachtende tot er mensen zijn die naar me zullen luisteren kijk ik om me heen.


    Little do you know

    Matthew Lewin Irwin
    Ik heb geen hulp nodig, maar wat ik niet snap is waarom jij hier rondhuppelt en jou vrienden niet..."
    Hij verplaatste zich richting de dichtstbijzijnde boom en leun er met zijn rug ertegen aan terwijl hij me blijft aankijken.
    "Weet de rest eigenlijk van jou bestaan? Of dat voedsel dat verderop kampeert?" vroeg hij. Ik besloot om gewoon op de grond te gaan zitten. 'Ik zei het daarnet al, ik kan hier niet weg, hoe mijn vrienden, altans het waren niet echt vrienden, het voor elkaar hebben gekregen weet ik ook niet. En nee, niemand weet van mijn bestaan, behalve jij en een meisje dat jij vast voedsel noemd. Ik ben van plan ze vanavond eens de stuipe op het lijf te jagen,' zei ik fel en de woede in mijn ogen begonnen flink te branden. Ja, nu was ik kwaad.

    Edit: Ik ben vanaf morgen op kamp. dat zou tot donderdag duren, maar die middag kan ik wel weer reageren.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:49 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan Salvatore
    'Ik zei het daarnet al, ik kan hier niet weg, hoe mijn vrienden, altans het waren niet echt vrienden, het voor elkaar hebben gekregen weet ik ook niet. En nee, niemand weet van mijn bestaan, behalve jij en een meisje dat jij vast voedsel noemd. Ik ben van plan ze vanavond eens de stuipe op het lijf te jagen,' Hij klonk kwaad. De stuipen op het lijf jagen he, ik mocht hem wel.
    "Je klinkt kwader met de minuut. " grinnik ik.
    "Maakt ook niet uit, zolang je ze maar in leven laat want ik heb nog een tijdje eten nodig, ben de dieren een beetje zat. En ja ik denk dat ik dat meisje net voer heb genoemd. Ik had er net eentje, maar die viel toch nog niet zo in de smaak... Als ze me bevalt is dit de volgende misschien wel." Ik wou zijn reactie wel even weten.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew Lewin Irwin
    "Je klinkt kwader met de minuut. " grinnikte hij.
    "Maakt ook niet uit, zolang je ze maar in leven laat want ik heb nog een tijdje eten nodig, ben de dieren een beetje zat. En ja ik denk dat ik dat meisje net voer heb genoemd. Ik had er net eentje, maar die viel toch nog niet zo in de smaak... Als ze me bevalt is dit de volgende misschien wel." Ik voelde dat ik echt kwaad was.
    'Ik ben kwaad, en ik wil gewoon lol, dat miste ik twee jaar geleden, maar ik denk dat ze wel een perfect doel voor je is, na vanavond jaag ik haar het bos ik en dan is ze voor jou.' Ik kreeg alweer die tijd dat mijn vrienden me boek afpakte en me de bossen in jaagde, ver de bossen in. Ik was verdwaald en kwam hem tegen, hij zei dat hij Stefan heette en toen was het allemaal zo snel gegaan. Sindsdien wilde ik maar al te graag de mensen terug pakken. 'Maar zeg eens, hoe heettte je ook alweer? En was dat niet dat meisje dat ik een tijdje terug door iemand het kamp op heb zien dragen, voordat ik de kleren van iemand de boom in gegooid heb? en echt als je hulp nodig hebt je zegt het maar,' zei ik nog met een fele stem. Ik wist niet waarom, maar nu ik geest was, was ik ook een stuk minder bang.


    Vampire + Servant = Servamp

    [ik ga stefan haar toch niet laten pakken want alison is mijn eigen personage :"D]

    Stefan Salvatore
    'Ik ben kwaad, en ik wil gewoon lol, dat miste ik twee jaar geleden, maar ik denk dat ze wel een perfect doel voor je is, na vanavond jaag ik haar het bos ik en dan is ze voor jou.' ik knik instemmend.
    "Kijk nu praten we." Ik kon me herinneren dat het bij hem zo was gegaan. Zijn vrienden hadden hem het bos in gestuurd geloof ik en de jongen was verdwaald geraakt. En tja, hij kwam net op het verkeerde moment mij tegen.
    'Maar zeg eens, hoe heettte je ook alweer? En was dat niet dat meisje dat ik een tijdje terug door iemand het kamp op heb zien dragen, voordat ik de kleren van iemand de boom in gegooid heb? en echt als je hulp nodig hebt je zegt het maar,'
    "Stefan Salvatore aangenaam, en jou naam is??... En als ik je hulp gebruiken kan zal ik je roepen. Ik moet alleen uitkijken, die visstiks van dat meer verderop lopen met die mensen te spelen waardoor wij vampiers er niks meer mee kunnen... maar dat maakt niet uit, die krijg ik nog wel."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew Lewin Irwin
    "Stefan Salvatore aangenaam, en jou naam is??... En als ik je hulp gebruiken kan zal ik je roepen. Ik moet alleen uitkijken, die visstiks van dat meer verderop lopen met die mensen te spelen waardoor wij vampiers er niks meer mee kunnen... maar dat maakt niet uit, die krijg ik nog wel." Ik moest lachen om het woord visstik.
    'Ik ben Matthew Lewin Irwin, maar Matt is goed genoeg.' Ik zuchtte eens diep. 'Maar heb je iemand die je graag wilt vangen, of is dat verschillend?' vroeg ik.
    'En vertel eens wat meer over die jij vistik noemt, want ik heb zin in vermaak.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan Salvatore
    "Ik dacht dat je inmiddels wel doorhad dat ik vrij makkelijk ben met mijn prooi. Maar schreeuwende, bange meisjes zijn altijd leuk " grinnik ik. Denkend aan het meisje voorheen. Het jagen was leuk, maar het feit dat die ouwe langs moest komen, tsja. En het meisje zelf, niet helemaal mijn smaak.
    "Visstiks, dat zijn die zeemeerminnen en zeemeermannen uit het meer verderop. Ze stoppen een gif in bij die mensen naar binnen waardoor wij hun bloed niet meer drinken kunnen... Dat gebeurde gisteravond, daarom kon ik vanmiddag dat meisje pas pakken en niet vanmorgen al eten.. Ik moest wachten tot het vergif uit het bloed was. "
    En eigenlijk was ik wel uitgejaagd inmiddels..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew Lewin Irwin
    Hij of eerder Stefan, was een goede gozer.
    Ik schoot in de lach over het meerminnen gedoe en over het gif. 'Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe zoon meermin eruitziet.' Ik veegde een traan uit mijn ogen.
    Ik begon me te vervelen. 'Ik wil niet vervelend doen of zo, maar ik begin me een beetje te vervelen en wil graag wat uithalen bij iemand, misschien bij een van die meerminnen, maar om jou hier achter te laten, heb ik ook niet zo veel zin in dus...' Ik keek Stefan aan. Een glimlach verscheen op mijn mond, verdween en ging achter hem staan. 'Waarom begin in niet bij jou?' Zonder me zichtbaar te maken.


    Vampire + Servant = Servamp