• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Faisean schreef:
    (...)(Ow lol ik lees dit nu pas. Ik heb al een post geschreven over zelfmoord maar ik kan het ook veranderen al hoewel ik het raar vind aangezien zij ook bij de slechte kant hoorde )


    (Ze had toch een soort van medelijden getoond bij Lily? Of het kan een ongeluk zijn ? :3 gewoon iets wat het spannend kan maken ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik snap Michaels post niet :')
    Roept Gabe nu hetzelfde als Aish deed.. off..? Sorry, beetje traag van begrip :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik snap Michaels post niet :')
    Roept Gabe nu hetzelfde als Aish deed.. off..? Sorry, beetje traag van begrip :')


    (hahah oeps :'3 foutje in mijn post ,had die zin 2 keer daar geplaatst ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    was stefan nog steeds bezig met Matthew? Ja toch? Zou je even kunnen quoten :$

    Lily Stone
    Finnian leek even na te denken wat me laat grinniken, fout gedacht hij zou het dus wel niet weten. "Kom mee ,ik weet wel iets leuk." komt er uit zijn mond en ik kijk hem nieuwsgierig aan zodra hij mijn hand pakt en nu mij achter zich aantrekt in plaats van ik hem.
    Op sneltempo loop ik achter hem aan waardoor ik uiteindelijk bijna struikel over mijn eigen voeten en me nog net overeind houden kan, dankjewel vriend appelmoes..
    "Kalm aan Finn, ik weet dat ik misschien traag ben maar jou vampiergedoe maakt jou net iets sneller dan mij" Of iets, nou ja, heel erg eigenlijk na wat ik gezien heb vandaag maar dat maakt niks uit. Hij begrijpt wel wat ik bedoel..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LyraPhoenix schreef:
    Matthew Lewin Irwin
    Hij of eerder Stefan, was een goede gozer.
    Ik schoot in de lach over het meerminnen gedoe en over het gif. 'Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe zoon meermin eruitziet.' Ik veegde een traan uit mijn ogen.
    Ik begon me te vervelen. 'Ik wil niet vervelend doen of zo, maar ik begin me een beetje te vervelen en wil graag wat uithalen bij iemand, misschien bij een van die meerminnen, maar om jou hier achter te laten, heb ik ook niet zo veel zin in dus...' Ik keek Stefan aan. Een glimlach verscheen op mijn mond, verdween en ging achter hem staan. 'Waarom begin in niet bij jou?' Zonder me zichtbaar te maken.


    Volgens mij was dit het laatste wat ik geshreven had voordat ik op kamp ging.


    Vampire + Servant = Servamp

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Blijkbaar kan Lily mijn tempo niet bijhouden en struikelde ze bijna. "Kalm aan Finn, ik weet dat ik misschien traag ben maar jou vampiergedoe maakt jou net iets sneller dan mij" zei ze ,waardoor ik even stop met lopen. "Sorry ,ik wil echt dat je het ziet ,maar er is 1 probleempje... Ik weet niet precies waar het is."zei ik dan met een zacht lachje en liet even haar hand los om dan om me heen te kijken. Ik herkende de grote eik wel dus het moest hier ergens zijn. Ik liep voorzichtjes en zoekend door en val dan in een soort gat,die niet al te diep is. "Gevonden!" riep ik dan naar Lily en wachtte dan even op haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha dacht al x'D
    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Niet bepaald veel mensen lijken te reageren, waar ik uit op maak dat het hier verlaten is.. ik dacht dat mensen wel zouden leren van die horror films in bossen en dat wanneer ze opsplitsen er altijd wel iemand dood gaat. Domme mensen.. Die films zijn er niet helemaal voor niets.
    "Oké, er lijkt hier niemand meer te zijn, of ze zijn zo doof als wat" mompel ik geërgerd.
    "Mike, laten we in..-" ik zie Michael ergens naar kijken en als ik zijn blik volg val ik stil, Gabe en Katherine.. Gadver. Zij ook weer hier. Zucht.
    "Wat gezellig! Gezelschap" roep ik dan met een enorm neppe glimlach naar de twee in de bosjes "Of verpest ik nu een heel mooi moment?" vervolg ik sarcastisch met een vieze uitdrukking op mijn gezicht.


    Little do you know

    Stefan Salvatore
    . 'Ik wil niet vervelend doen of zo, maar ik begin me een beetje te vervelen en wil graag wat uithalen bij iemand, misschien bij een van die meerminnen, maar om jou hier achter te laten, heb ik ook niet zo veel zin in dus...' Hij kijkt me even aan, glimlacht en verdwijnt. Ik wist het. 'Waarom begin in niet bij jou?' zijn stem klinkt achter me dit keer dus hij zou zich wel verplaatst hebben.
    Het laat me grinniken, "Ik leef honderddrieënzestig jaar Matthew, ik kijk niet op van een jongen die achter me staat. " En ik draai me om zodat ik zijn kant weer op kijk, of nou ja ik zie hem niet maar ik weet wel dat hij daar is. "Ik heb je vermoord, je wil wraak. Ga in de rij staan." Uit mijn lijst me slachtoffers van de afgelopen anderhalve eeuw was hij vast niet de enige die zijn wraak zou hebben.

    Lily Stone
    "Sorry ,ik wil echt dat je het ziet ,maar er is 1 probleempje... Ik weet niet precies waar het is." zegt hij wat me zachtjes laat lachen en hij laat mijn hand los. Finnian begint zoekend om zich heen te kijken terwijl ik netjes op mijn plek blijf staan tot ik hem niet meer zie en iets hoor vallen. O god. Ik loop in de richting van het geluid en zie een gat ."Gevonden!" klinkt er van beneden uit wat me opnieuw laat lachen en ik laat me door het gat naar beneden vallen.
    Het is minder diep dan ik gedacht had maar ik kan niet voorkomen dat ik toch op mijn kont terecht kom en ik kijk met een grijns naar Finnian waarna ik omhoog krabbel.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Cat Jay Mannering

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Aishlinn na die Michael meetrekt. Als ze verliefd was op Michael kon ze dat ook gewoon zeggen hoor. Aishlinn was nooit echt een vriendin geweest van mij. Ze was lief. Te liéf en je kent het gezegde. Lieve mensen zijn de meest scheinheiligste mensen. Geiriteerd loop ik hun achterna. Ik had ze bijna kwijt maar ik zag ze net nog linksaf slaan. Ik kneep even in mijn knokels en binnen de kortste keren was ik een wolf. Ik had nou niet één van de beste conditie's als mens. Ik holde met mijn poten achter hun aan. Verbaasd keek ik rond. Ik voelde de transformatie in een mens al en hulpeloos ging ik op de grond zitten. Ik was ze kwijt. Ik liet mij hoofd weer omhoog gaan toen ik een welbekende stem hoorde schreeuwen. 'Thanks Aishlinn' ik grijnsde even en begon de richting op te lopen waar ik haar stem hoorde. Binnen de kortste keren kwam ik aan bij het kamp van de leerlingen. 'Hi Michael' vrolijk sloeg ik een hand om hem heen. Mijn vrolijke bui was binnen de kortste keren veranderd in een norse blik. Ik liet mijn blik over hun heen glijden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Matthew Lewin Irwin
    Ik hoorde Stefan grinniken waardoor ik opkeek. Ik leef honderddrieënzestig jaar Matthew, ik kijk niet op van een jongen die achter me staat. ' Shit, hij had me door.
    Ik begon zachtjes te mopperen toen hij vervolgens weer begon te spreken.
    'Ik heb je vermoord, je wil wraak. Ga dan in de rij staan,' zei hij waarbij hij zich omgerdraaid heeft. Ik liet me weer verschijnen, want het had toch geen zin. 'Ik verveel me gewoon, en dan moet ik gewoon iemand hebben om te grazen te nemen en ik heb toch alle tijd van de wereld, dus ik wacht wel even,' zei ik.
    Iets schoot me te binnen. 'Zeg weet jij waar ik kleding kan krijgen, ik wil wat proberen,' zei ik met een 'ik-heb-een-geweldig-idee, gezicht.


    Vampire + Servant = Servamp

    David Marc Michaelson || Leraar
    Met Jennifer naast me loop ik door het bos.
    "Ik hoop niet dat je nog steeds bang ben voor wat er eerder vandaag gebeurt is?" zeg ik tegen haar terwijl mijn grote profesionele camera in mijn hand ligt. Zoekend naar dieren of mooie planten tuur ik voor me uit. Als ik door de bomen heen een plek zie waar geen bomen meer zijn glimlach ik.
    "Kijk, water" zeg ik glimlachend. Na een tijdje lopen zijn we bij het meertje, ik zie dat er verder op een brug overheen gebouwd is. Iets dat betekent dat die wezens die hier wonen best intiligent zijn. Mijn schoenen doe ik uit terwijl ik mijn camera er bij neer leg zodat die niet nat kan worden. Ik heb al een kortere broek aan dus ik stap op mijn blote voeten in het water.
    "Dit water is warm, veel warmer dan het zou moeten zijn deze tijd van het jaar" zeg ik, meer tegen mezelf dan tegen Jennifer. Het is raar, maar lekker warm. Alles is hier eigenlijk anders, de bomen zijn groener, de planten tropischer en het water veel blauwer en meer helder dan zelfs de stranden in tropische landen.


    Zo, dat is dan ook klaar :'D


    Little do you know

    hoihoihoihoi,
    Damon Salvatore || Vampire
    "Oké, ik ga wel terug" zegt ze zacht, en ik glimlach naar haar, "Als je me zo graag hier weg wil" vervolgt ze dan grinnikend en steekt haar tong uit. Ik knipoog lachend, waarna ze met het volgende probleem komt: "Maar wat moet ik tegen mijn leraar zeggen dan? 'Heuj, ik ga bij een vriend van me wonen die hier een vakantie huisje heb, toedeloe'?" ik grinnik even, waarna ze hoofdschuddend vervolgd: "Zullen mijn ouders leuk vinden, horen dat ik niet meer thuis kom. Ik weet zeker dat ze dan het leger sturen om me te zoeken." en ik trek mijn wenkbrauwen omhoog, "dat zou niet handig zijn, het is hier al aardig vol nu." zeg ik, en denk dan even na. "Ik kan meelopen en je leraar vertellen dat ik je tegen ben gekomen, en we samen op de basisschool hebben gezeten waardoor onze ouders elkaar kennen. Ik heb hier een vakantiehuisje en je ouders hebben me gevraagd om voor je te zorgen, Hoe klinkt dat?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Yayy Damonn ;D
    Denise Meredith Jones || Human
    Damon knipoogte lachend toen ik grinnikend zei dat ik wel weg zou gaan als hij me zo graag weg wilde hebben.
    "Dat zou niet handig zijn, het is hier al aardig vol nu" zegt hij waarop ik grinnik.
    "Nee, een leger zou hier niet meer in passen denk ik.. maar misschien dat de vampiers het wel leuk vinden, zoveel bloed om te drinken" zeg ik schouderophalend.
    "Ik kan meelopen en je leraar vertellen dat ik je tegen ben gekomen, en we samen op de basisschool hebben gezeten waardoor onze ouders elkaar kennen. Ik heb hier een vakantiehuisje en je ouders hebben me gevraagd om voor je te zorgen, Hoe klinkt dat?" zegt Damon dan.
    "Klinkt perfect" zeg ik met een glimlach "Maar dan ga ik maar mijn kleren aan doen, want in dat oversized shirt van jou kan ik onmogelijk door het bos lopen" zeg ik dan grinnikend. Voor de zoveelste keer al huppel ik door dit huis. Door de gangen, de trap op naar boven.
    "Welke kamer was ook alweer van jou..?" vraag ik zacht terwijl ik de deur aan mijn linker kant open, maar aangezien dit heel anders is ingericht kom ik erachter dat het de andere moet zijn "Stefan dus" zeg ik grinnikend waarna ik de andere deur open. Mijn kleren liggen nogaltijd op de grond waar ik ze gelaten had dus ik hoef ze niet te zoeken. Als eerst doe ik het shirt van Damon uit om vervolgens mijn Bh van de grond te rapen en deze aan te doen. Dan pak ik mijn geplooide rokje en zet mijn beide benen er in om deze omhoog te trekken tot het om mijn heupen zit. Mijn shirtje doe ik als laatste aan om vervolgens mijn slippers aan te doen.


    Ik had inspiratie :'D


    Little do you know

    Larvior Phoenix
    Ik zat verveeld met mijn benen in het water. Mijn zicht was aan het genezen maar was nog wazig, en daat bedankte ik mijn zoetwaterdolfijn die ik tot 'Zipper' gedoopt had. Maar ik wilde wat doen. Ik besloot op me het water in te hijzen en zipper te roepen.
    Het krote gekwetter, was van ver te horen.
    Het was een alarm kreet. Ik pakte hem vast bij zijn rugvin en schoot achter hem aan het meer over.

    Had niet veel inspiratie, maar hij is nu het water in.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 21:41 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    -Sorry dat ik nauwelijks reageer, maar ik heb het druk met school en niet veel inspiratie.-


    That is a perfect copy of reality.