• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LEVEN WE HIER NOG O.O


    NATHALIE IS IN THE HOOUUSEEEEEEEEEEE ;'D

    hihi oke nu ga ik weer ajuu x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ow sorry -_- ,ik heb weer school en ben net een levende dode.... Waar moet ik op reageren ? (ik ben misschien van plan een paar van mijn personages te schrappen omdat ik ze niet meer leuk vind ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    hier same problem

    Raccoon schreef op 1 sep 2013 - 13:49:
    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily stopte met lopen en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Bloemenveld? what the fuck? een berg klinkt beter." zei ze grinnikend en ik haalde mijn schouders op. "Nou sorry ,ik weet niet echt veel van meiden af."zei ik dan met een grinnik. "Dus jij loopt hier weet ik hoe lang rond en je weet niks meer dan dat, dat is niet zo veel Finnian." zei ze en liep mijn pols los om me vervolgens te porren. "Wel, ik ben hier nog maar twee jaar ,maar ik ben een jaar bijna niet buiten gekomen."zuchtte ik en keek haar dan aan.


    Appelboompje schreef op 1 sep 2013 - 13:53:
    Lily Stone
    "Wel, ik ben hier nog maar twee jaar ,maar ik ben een jaar bijna niet buiten gekomen." Mijn lach verdwijnt en ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik durf wel ongeveer te wedden dat het vanwege zijn vader komt. Maar mijn nieuwsgierigheid wil het eigenlijk toch zeker weten..
    "Sorry Finnian..." En ik laat mijn ogen even afwenden waarna ze hem weer aankijken.
    "Finn? Mag ik weten waarom?" vraag ik met een zachte stem "Het moet niet.."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily haar lach verdween en ze beet op haar lip. "Sorry Finnian..."zei ze en ik zuchtte zachtjes. "Is niet erg,je kunt er niets aan doen."zei ik met een waterig glimlachje. "Finn? Mag ik weten waarom?"vroeg ze dan zachtjes en ik kijk haar even kort aan. "Het moet niet.." vervolgde ze en ik haalde zacht mijn schouders op. "Nou ik wilde normaal zijn en niet opgesloten zitten ,het was dus een soort depressie."zuchtte ik."Niet veel meer."zei ik er dan achterna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roww schreef:
    (...)


    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Misschien moeten we wel gewoon eerlijk de waarheid vertellen ,ik bedoel ,ze zitten hier voor eeuwig vast." zegt Michael zuchtend waarop ik instemmend knik.
    "Ja.. maar mensen geloven er zo heilig in dat er niets bestaat als weerwolven en vampiers.. misschien moet jij gewoon veranderen als ze ons niet willen geloven?" vraag ik hem. We komen aan bij het kamp en ik loop er rustig op.
    "Niet veel mensen hier" mompel ik hoofdschuddend "Alles is zeker het bos in om dood te gaan door enorm bloedverlies?" vervolg ik zuchtend.
    "Mensen! Iedereen! Graag even luisteren!" roep ik met mijn armen in de lucht om de aandacht te trekken.. Wachtende tot er mensen zijn die naar me zullen luisteren kijk ik om me heen.


    Welke perso's vind je niet meer leuk dan?? d:


    Little do you know

    [MT]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    Katherine knikte 'Begrijpelijk, al iemand op het oog?' vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. Het liefst nam ik een meisje ,die gillen en janken het hardst Ik keek even het kamp rond ,maar vele vond ik niet interessant genoeg. Ik keek zoekend het kamp rond net als Kath die blijkbaar ook iemand zocht.
    Ik haalde een hand door mijn haar. "Misschien moeten we gewoon maar op iemand af rennen."stel ik voor aan haar.



    (Ik post zo met Michael ,en ik twijfel of ik Jennifer en (misschien Finn) ga schrappen. Ik vind hun niet meer zo leuk om mee te spelen en heb het ook druk nu )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Kan ik Aurelie schrappen? )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Katherine Bella Romano

    "Misschien moeten we gewoon maar op iemand af rennen." zegt Gabriël en ik knik even. 'Dat is ook een optie...' mompel ik en bijt even op mijn lip. Dan pak ik maar even iemand anders, als dat joch zich ook niet laat zien. Ik kijk naar Gabriël en leun tegen een boom. 'Maar dan komen we nog steeds op een zelfde soort vraag uit, naar wie rennen we?' zeg ik en haal mijn wenkbrauw op. Mij boeide het toch niet. Meisje? Is goed. Jongen? Fine. En zelf al moet ik die oude nemen, wat kan mij het boeien.. Ik vis een elastiekje uit mijn zak en zet mijn haar in een strakke staart. Ik haat het als al dat bloed in mijn haar komt...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Faisean schreef:
    (Kan ik Aurelie schrappen? )


    (Misschien Kan je nog een laatste post schrijven dat Aurélie zich met Gabe en Katherine moeit en ze zo misschien aan haar einde komt? En dat ik zo Jennifer ok dood laat gaan? Als je dat goed vind hé?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    dus aurelie en jennifer gaan dood?

    dat is inderdaad wat fijner dan dat er zo ineens paf iemand weg is x'D


    [iemand vrij voor alison/stefan/daniel?] (mogen niet dood..)

    Lily Stone
    "Nou ik wilde normaal zijn en niet opgesloten zitten ,het was dus een soort depressie." en ik hoor een zucht over zijn lippen rollen. "Niet veel meer."
    Het hoefde ook niet meer te zijn, in zijn situatie was dat wel meer dan genoeg en ik knik begrijpend. "Oké, genoeg zielige zooi, gezellig doen!" Geen idee waarom maar ik was veel te vrolijk. Misschien om het feit dat ik nog altijd in leven was, en misschien nog een tijdje zou blijven leven? Wie weet, wat het ook is het werkt positief op mijn humeur.
    Opnieuw pak ik zijn pols vast en begin vooruit te lopen het bos in hem achter me aan trekkend tot ik me besef dat ik eigenlijk de weg helemaal niet weet.
    Ik zet mijn voeten stil op de grond en draai me naar hem om zonder zijn pols los te laten, "Wacht... waar moet ik eigenlijk heen?" vraag ik met een grijns. Hij zou vast wel iets weten.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:23 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik denk dat ik David maybe laat sterven :'D
    Heb toch niks met hem en niemand wil hem meeten omdat hij toch maar leraar is -.-
    Maar goed :')
    Er zullen ooit toch doden moeten vallen dus ja :'D
    Of veranderingen zeg maar.. dat mensen worden veranderd in vampier/weerwolf c:
    Maar goed, nu weer terug naar de rpg :X


    Little do you know

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Misschien Kan je nog een laatste post schrijven dat Aurélie zich met Gabe en Katherine moeit en ze zo misschien aan haar einde komt? En dat ik zo Jennifer ok dood laat gaan? Als je dat goed vind hé?
    (Ow lol ik lees dit nu pas. Ik heb al een post geschreven over zelfmoord maar ik kan het ook veranderen al hoewel ik het raar vind aangezien zij ook bij de slechte kant hoorde )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily knikte begrijpend en tot mijn opluchting begon ze over iets leuks. "Oké, genoeg zielige zooi, gezellig doen!" zei ze en nam dan weer mijn pols vast om me vervolgens mee te trekken ik knikte vrolijk en liep met haar mee. Plots stopt ze en keek me even aan.
    "Wacht... waar moet ik eigenlijk heen?" vroeg ze dan en ik dacht even diep na. Ik dacht nog iets te herinneren van een speciale grot die ik ooit eens gevonden had. "Kom mee ,ik weet wel iets leuk."zeg ik met een oprechte glimlach en nu nam ik haar hand vast om haar vervolgens door het bos te lopen. Ooit had ik ergens een soort hol/gat gevonden ,die leidde naar een onderaardse grot met een speciaal soort edelsteen.Ook was er daar zuiver water en kon ke er zo in zwemmen.


    Michael Alexander Rodrigues || Good werewolf

    "Ja.. maar mensen geloven er zo heilig in dat er niets bestaat als weerwolven en vampiers.. misschien moet jij gewoon veranderen als ze ons niet willen geloven?" zei Aishlinn en ik knikte dan zachtjes. "Ja we zullen wel moeten."zucht ik. Ik hoopte dat ze niet zouden flippen of ons proberen aan te vallen...
    "Niet veel mensen hier" mompelde ze hoofdschuddend,we zouden hun moeten gaan opsporen "Alles is zeker het bos in om dood te gaan door enorm bloedverlies?" vervolgde ze dan zuchtend en ik beet zachtjes op mijn lip. "Mensen! Iedereen! Graag even luisteren!"riep Aishlinn dan plots,de aandacht van de mensen deed me een beetje achteruitdeinzen. Ik keek schichtig om me heen en zag de razende blik van Gabe naar ons kijken en naast hem stond Kath...

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 19:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oeh, krijg zin om iemand te laten verdrinken met Larv


    Vampire + Servant = Servamp