• Hi!

    Ik vroeg me af wie van jullie er allemaal een bijbaantje heeft, wat jullie doen en of jullie het leuk vinden

    Ik werk op de markt elke zaterdag en 9 van de 10 keer vind ik het super leuk en het is altijd wel gezellig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    en ik ga werk zoeken op de studentenresto van mijn universiteit, of in het shoppingcenter dichtbij :) Al zie ik een job bij de starbucks ook zitten, kan ik het cliché van de kunstenaar zonder toekomst zijn :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb nu sinds 2009 een folderwijkje .
    Op donderdag vouwt mama en een deel ik in en dan vrijdag de bode erbij. Dankzij mijn fijne rooster kan ik het vrijdag voor het eten bezorgen. Ik loop vaak te klagen maar ik ben 4 /6 uur aan het werk waarvan ik anderhalf uur rondloop. Op tijden dat ik kan, met muziek en shit en ik verdien tussen de 10 tot 30 euro, ligt aan de folders. In de vakantie is het onder de vijftien, gewone weken tussen de tien en twintig en met feestdagen tot de dertig. Met kerst mag je schooien een jaar geleden had ik samen met mijn broer 300 euro opgehaald en vorig jaar 100. Maar wij hebben een postkar dus iedereen herkent ons en ze mogen mij allemaal wel blijkbaar. Ik kan van vrijdag middag tot zondagochtend folderen dus dat is wel echt fijn met muziekje. In de winter is het erg koud maar ach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik werk in de horeca; meestal een dag per weekend. De tijden verschillen, maar meestal is mijn begintijd of 9:00 of 12:30. De eind tijd ligt aan de drukte, en hoe lang mensen blijven zitten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Niet echt een bijbaantje, meer een baan, haha.

    Ik geef kinderen les in toneel en musical, waarbij ik ook van de wat oudere kinderen scripts moet nakijken et cetera. Heel leuk, heel gezellig [: Heb wel even een lange stop gehad vanwege dat het allemaal niet goed ging in mijn leven. Maar ik heb een super aardige vrouw als baas die voorstelde dat ik maar eens een tijdje thuis moest gaan zitten en rusten omdat het niet goed ging. Nu mag ik gewoon weer terugkomen en begin over een week of twee. Ik heb al kennis gemaakt met de nieuwe kinderen en het zijn echte schatjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."